Bildirim
D900i Gizlilik şifresi
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Gizlilik şifresi kalkar . Türkçe menü gitmez. Ama sen yine de önlemini al "Ayarlar/Telefon Ayarları/Dil" Bunu gibi bişey olacak yani dil ayarlarının kısayolunu al 9/2/1 gibi . Sonra formatını atabilirsin. Ama telefona kayıtlı resimler felan silinir.
Ben E250 ye en az 10 kere format atmışımdır
.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TooRop. -- 14 Nisan 2008; 15:03:07 >_____________________________ | MSI B450 GAMING PLUS MAX | AMD Ryzen 3700X | ASUS GTX1060 ROG STRIX | G-Skill RipjawsV 32GB 3600Mhz | Seagate SV35 2TB / Corsair Force LS / Sandisk SSD Plus 240GB | Tagan 2ForceII 800W | Bloody A90 Gaming Mouse | Thermaltake Armor+ MX | LG 27MP36HQ-B | -
Kısayol derken menüde türkçe görünmez ama içinde olur mu ? _____________________________ -
Büyük ihtimal değişmez. Ama sen her ihtimale karş ı al demiştim :Kısayol derekn Menüye giriyorsun ya mesela 9 a basınca Ayarlar açılıyor . 3 e basınca Uygulamalar açılıyor . Onun gibi . _____________________________ | MSI B450 GAMING PLUS MAX | AMD Ryzen 3700X | ASUS GTX1060 ROG STRIX | G-Skill RipjawsV 32GB 3600Mhz | Seagate SV35 2TB / Corsair Force LS / Sandisk SSD Plus 240GB | Tagan 2ForceII 800W | Bloody A90 Gaming Mouse | Thermaltake Armor+ MX | LG 27MP36HQ-B | -
Saol kardeş bana güven verdin. Dediğin gibi türkçe menüye falan bişey olmadı. Gizlilik şifresi de kalktı saol.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thesplash -- 14 Nisan 2008; 15:38:33 >_____________________________
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






