Şimdi Ara

screen mirroring sorunu %100 CÖZÜM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
65.976
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • selamlar,
    umarim benim gibi kafayi yeme noktasina gelen baska bircok arkadasa yardimci olurum :).
    Note 2 yi Samsung Dongle araciligi ile Led Tv ye kablosuz olarak baglayip, film vesaire bakabiliyordum.4.4.2 kitkat güncellemesinden sonra Screen Mirroring calismaz olmustu.aramadigim bakmadigim yer kalmadi
    ancak bir türlü sorunu cözebilen birisine rastlamadim.daha önce de yasadigim bu sorunu , o zaman "Screenmirroringpatch" adli app ile halletmistim ancak bu sefer o da ise yaramadi.
    gecenin bu vaktine kadar ugrastim ama problemi de hallettim :).

    bu sorunu yasayip bu yaziyi okuyan arkadaslara yardimci olabilirsem ne mutlu bana :).

    Screen mirroringe tiklayip tam baglanti esnasinda söyle bir uyari geliyor ve baglanmiyorsa ;
    "Screen mirroring icin bir güncelleme yapildi.Screen mirroringi yeniden baslatin."

    simdi bu uyariyi aldiysaniz cözümü elinizin altinda ve cok kolay :)

    1-ayarlara giriyoruz.
    2-uygulama yöneticisi
    3-ilk sirada bulunan "all share cast dongle" tikliyoruz.
    4-sag üstte bulunan "güncellemeri kaldir" diyoruz.
    5-bundan sonra dongle baglantisini yapiyoruz.
    6-hemen uyari veriyor "yeni bir güncelleme var, indirilsin mi? " diye.
    7-hayir yani iptal diyoruz.


    bu kadar basit :).







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Ekran Yansıtma Sorunu %100 Çözüm

    Ekran yansıtma özelliğini kullanırken donma, kasma veya bağlantı kurulamama gibi sorunlar yaşıyorsan çözümlerimizle bu sorunları tamamen ortadan kaldırabilirsin.

    Ekran Yansıtma Donma Sorunu Çözümü

    • Cihazlarını yeniden başlat: Hem telefonunu hem de TV'ni yeniden başlatmak, küçük yazılım sorunlarını gidermeye yardımcı olabilir.
    • Kablosuz bağlantını kontrol et: Yansıtma sırasında stabil bir Wi-Fi veya Bluetooth bağlantısı şarttır. Bağlantının gücünden ve hızından emin ol.
    • Uygulamaları güncelle: Ekran yansıtma uygulamalarını ve cihaz yazılımını güncel tutmak, hataları gidermeye ve performansı iyileştirmeye yardımcı olur.
    • Engelleyen uygulamaları kaldır: Bazı üçüncü taraf uygulamalar ekran yansıtma özelliğiyle çakışabilir. Sorunlu uygulamaları belirlemek ve kaldırmak için cihazının ayarlarını kontrol et.
    • Ağ ayarlarını sıfırla: Ağ ayarlarını sıfırlamak, olası ağ sorunlarını gidermeye yardımcı olabilir. Bu işlem, kayıtlı Wi-Fi ağlarını ve şifrelerini sileceğini unutma.

    Smart View Kasma Sorunu

    • Smart View ayarlarını kontrol et: Smart View uygulamasının ayarlarını kontrol et ve yansıtma kalitesini ve çözünürlüğünü optimize ettiğinden emin ol.
    • TV'nin yazılımını güncelle: TV'nin yazılımını güncellemek, Smart View uygulamasıyla ilgili sorunları gidermeye yardımcı olabilir.
    • Fabrika ayarlarına sıfırla: Sorun devam ederse, Smart View uygulamasını kaldırmayı ve TV'yi fabrika ayarlarına sıfırlamayı dene. Bu işlem tüm kullanıcı verilerini sileceğini unutma.

    LG TV Screen Share Bağlantısı Kurulamıyor

    • LG Screen Share uygulamasını güncelle: Hem telefonunda hem de LG TV'nde Screen Share uygulamasının en son sürümünü kullandığından emin ol.
    • Her iki cihazı da aynı ağa bağla: Telefonun ve TV'nin aynı Wi-Fi veya Bluetooth ağına bağlı olması gerekir.
    • Ekran Yansıtma özelliğini etkinleştir: Telefonunun ayarlarında Ekran Yansıtma veya Akıllı Paylaşım özelliğini etkinleştir.
    • Cihazları yeniden başlat: Hem telefonu hem de TV'yi yeniden başlatmak, bağlantı sorunlarını gidermeye yardımcı olabilir.
    • Wi-Fi Direct kullan: Wi-Fi Direct özelliği, iki cihazı doğrudan birbirine bağlayarak daha stabil bir bağlantı sağlayabilir.

    Sorunların devam etmesi durumunda, cihaz üreticisiyle iletişime geçmeyi veya profesyonel teknik destek almayı düşünmelisin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Benim note 3 te 6 aydan beri yaşadığım ve marketten indirip yüklediğim patchler dahil hiçbir çabanın işe yaramadığı bir sorundu. Hatta Samsung Türkiye'ye defalarca yazmama ve telefonla iletişim kurmak rağmen onlar da çare üretememisti. Şimdi bu yazıyı gördüm ve uyguladım. Kesinlikle net çözüm. Arkadaşa teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yxdl11 -- 10 Nisan 2015; 15:17:45 >
  • maalesef erken sevincim kursağımda kaldı.
    her ne olduysa, tüm güncellemeleri kapatmama,
    hatta; güncelleme yapan programı bile silmeme rağmen yine eskisi gibi oldu ve özellik kayboldu.
    Samsung Türkiye'ye yazdığım yazının cevabına bakılırsa, yakında yayınlanması planlanan güncelleme ile sorun çözülecekmiş.
    beklemekten başka çare yok gibi görünüyor kısa vadede...
  • htt ps://www .youtube. com/watch?v=A0JqRf6sygM Çözümünüz burada arkadaşlar. Hem rootlu hem de imei atılmış s7 edgeden selamlarla. Link vermek yasak sanırım boşlukları siliniz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.