Şimdi Ara

-D900 ve D900i-(samsungmobile FaNcLuB)-<ANA TOPİC>- (338. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9.630
Cevap
9
Favori
672.650
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Giriş
Mesaj

  • ARKADAŞLAR YENİ İMZAMIZ....D900 VE D900İ KULLANICILARI....TAKIMIMIZIN GÜCÜNÜ ARTIRALIM...
    bnm imzamdaki gibi....
    yani şöle


    samsung'un en ince incisi --D900 ve D900i--
    samsungmobile FaNcLuB



     
    [center][font="Tahoma"][size=1][b][color=black]samsung'un en ince incisi [/color][/b][/size][/font][link=http://forum.donanimhaber.com/m_9027995/tm.htm][font="Tahoma"][size=1][b][color=red]--D900 ve D900i--[/color][/b][/size][/link][link=http://forum.donanimhaber.com/m_9027995/tm.htm][font="Tahoma"][size=1]
    [b][color=red]samsungmobile FaNcLuB[/color][/b][/size][/link]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarıkanaryam -- 16 Temmuz 2007; 16:43:19 >
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bLackdream-

    quote:

    Orjinalden alıntı: sarıkanaryam


    quote:

    Orjinalden alıntı: fx57

    Sıfır ve faturalı alınan Samsung D900i'den Türkçe menü çıkmamasının sebebi ne olabilir ?

    eminsin dimi?dil seçeneklerindede türkçe yok yani??
    bence bu imkansız...
    be kayıtsız bir tel bile olabilir..
    burda çok gördük..
    gaturalı ve garantili alıyorlar teli..
    imei nosundan kontrol ettiriyolar...
    bi bakıyolarki kayıt dışı...
    bence kontrol ettir sende...





    bence o türkçe kitapcıktan bahsedıyor olaiblir :) ..



    Arkadaşlar telefon ereyon.com.tr'den alınmıştır. Telefon kesinlikle Türkçe dil desteği yok. Kutu içerisinden Türkçe kullanım kılavuzu ve ONPA garanti belgesi çıktı. Arkadaşlar bu sorun telefon paralel ithalat ile geldiği için olabileceğini düşüüyorum ama buradan doğacak dil sorunlarının kesinllikle belirtilmesi gerekir satın alma işlemcinden önce. Bizim İngilizcemiz veya yabancı dil bilgimiz olabilir ama olmayanalar mağdur olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fx57 -- 16 Temmuz 2007; 16:58:45 >
    _____________________________
    Erdi Özüağ




  • o zaman kesinlikle ereyonu ara ve bilgilendir....
    büyük bir hata var çünkü...
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: fx57

    quote:

    Orjinalden alıntı: bLackdream-

    quote:

    Orjinalden alıntı: sarıkanaryam


    quote:

    Orjinalden alıntı: fx57

    Sıfır ve faturalı alınan Samsung D900i'den Türkçe menü çıkmamasının sebebi ne olabilir ?

    eminsin dimi?dil seçeneklerindede türkçe yok yani??
    bence bu imkansız...
    be kayıtsız bir tel bile olabilir..
    burda çok gördük..
    gaturalı ve garantili alıyorlar teli..
    imei nosundan kontrol ettiriyolar...
    bi bakıyolarki kayıt dışı...
    bence kontrol ettir sende...





    bence o türkçe kitapcıktan bahsedıyor olaiblir :) ..



    Arkadaşlar telefon ereyon.com.tr'den alınmıştır. Telefon kesinlikle Türkçe dil desteği yok. Kutu içerisinden Türkçe kullanım kılavuzu ve ONPA garanti belgesi çıktı. Arkadaşlar bu sorun telefon paralel ithalat ile geldiği için olabileceğini düşüüyorum ama buradan doğacak dil sorunlarının kesinllikle belirtilmesi gerekir satın alma işlemcinden önce. Bizim İngilizcemiz veya yabancı dil bilgimiz olabilir ama olmayanalar mağdur olabilir.



    Bende ereyondan aldım 1 hafta önce d900i.. benım telefonda türkçe menusu bulunmakta ama türkçe kullnım kılavuzu ve tv-out kablosu cıkmadı aradım sordum Paralel ithalat kapsamında bu ürünler kutu içeriğinde yokmuş.. ereyonda başarının da d900i satışı yaptığını gördüm ve kutu içeriği full + hafıza kartıda varmış içinde , 25 ytl fark var arasında ama telefonu aldıktan sonra gördüm.. biraz daha araltırmak yapmak gerekıyor ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bLackdream- -- 16 Temmuz 2007; 17:13:02 >
    _____________________________




  • Bu arada Samsung E890'ın şarj adaptörü D900i'de de kullanılabilir mi?
    _____________________________
    Erdi Özüağ
  • d900 en guvnilir nerden alacagiz, genpa nasildir, ben bugune kadar telefonlarimi hep ondan aldim ve hic bi sorun yasamadim,
    _____________________________
  • arkadaşlar size sorum şu telefonda msjlar neden sim karta kayıt ediliyor ben telefonun hafızasına direk kaydetmek istiyorum bunu bilen var mı acaba
    _____________________________
  • arkadaşlar şu kulaklık sesine ilişkin kimse birşey yazmadı.D900i telefonum. Kulaklıktan mp3 veya radyo, video dinleyemiyorum.
    duyulmayacak kadar az ve hışırtılı geliyor.
    Lüften bir cevap versin şuna.
    Format attım düzelmedi. Başka kulaklıkta denedim. olmadı.
    Çok acil lüften.
    _____________________________
  • D900i de symbian var mı yaw.....
    _____________________________
  • arkadaşım bence aldığın yere götür...
    ve mümkünse telini değiştir...
    çünkü d900 ün kulaklık sesi çok net,çok temiz ve çok yüksektir....
    _____________________________
  • sarıkanaryam sağolasın.
    Telefonu değiştirirler mi. Telpa garantili
    Aldığım yere götürdüm, servise git dediler.
    Servise gittim bir hafta-10 gün verdiler süre olarak.
    İyice sinir oldum.
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: scokakli

    sarıkanaryam sağolasın.
    Telefonu değiştirirler mi. Telpa garantili
    Aldığım yere götürdüm, servise git dediler.
    Servise gittim bir hafta-10 gün verdiler süre olarak.
    İyice sinir oldum.


    rica ederim..
    evet servise gitmen gerekiyo..
    ve malesef uzun süre istiyolar öle...
    inşallah en kısa zamanda olur..
    ama yenisi ile direk deişmek istediğini söle...
    bi ihtimal seni dinlerler..
    zaten yapamadıkları birşey ise serviste...
    yenisini veriolar..
    zaten vermek zorundalar..
    hatta bu onların telinin hatası olduğu için üst model olanb teli bile verebilirler..
    _____________________________




  • sarıkanaryam
    telefonu telpa bayisinden almadım. Ankarada necatibeyde erdoğanlar iletişimden aldım.
    Değiştirme işlemini orası mı servis mi yapıyor.
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: scokakli

    sarıkanaryam
    telefonu telpa bayisinden almadım. Ankarada necatibeyde erdoğanlar iletişimden aldım.
    Değiştirme işlemini orası mı servis mi yapıyor.


    ben arkıma geçenlerde tel aldım..
    ertesi gün de arkıma hediye edicektimm..
    fakat ertesi sabah bakytımki..
    telin kamreasında arıza var..
    hemen aldığım yere gittim..
    servis dediler...
    dedim beni sakın uraştırmayın ,biraz sert konuştum..
    adam yenisi ile hemen deiştirdi...

    eğer sende alalı çok olmadıysa git elinden geleni yap yenisi ile deişmesi için sonuçta senin hatan değil..kulaklık sesi...

    değişmeyi aldığın yer yapar...
    serviste tamiri yapar..eğer olmassa yenisi ile değişilir....
    _____________________________
  • sarıkanaryam bir de,
    telefondaki rehber, video ve müzikleri nasıl bilgisayara yedekleyeceğim.
    Kusura bakma
    _____________________________
  • arkadaşlar bende bir d900i kullanıcısı olarak gruba katılmak istiyorum ilgilenirseniz sevinirim..

    şimdiden teşekkürler... ve herkese merhaba
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ByEnjoyment

    D900i de symbian var mı yaw.....

    yok symbian.standart işletim sistemi var.
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cedin

    arkadaşlar bende bir d900i kullanıcısı olarak gruba katılmak istiyorum ilgilenirseniz sevinirim..

    şimdiden teşekkürler... ve herkese merhaba

    buyur katıl hoşgeldin
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: scokakli

    sarıkanaryam bir de,
    telefondaki rehber, video ve müzikleri nasıl bilgisayara yedekleyeceğim.
    Kusura bakma

    pc studio diye samsungların bir programı var...
    usb ile hepsini bilgisayara rahatlıkla atabilirsin....
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sarıkanaryam


    ARKADAŞLAR YENİ İMZAMIZ....D900 VE D900İ KULLANICILARI....TAKIMIMIZIN GÜCÜNÜ ARTIRALIM...
    bnm imzamdaki gibi....
    yani şöle


    samsung'un en ince incisi --D900 ve D900i--
    samsungmobile FaNcLuB



     
    [center][font="Tahoma"][size=1][b][color=black]samsung'un en ince incisi [/color][/b][/size][/font][link=http://forum.donanimhaber.com/m_9027995/tm.htm][font="Tahoma"][size=1][b][color=red]--D900 ve D900i--[/color][/b][/size][/link][link=http://forum.donanimhaber.com/m_9027995/tm.htm][font="Tahoma"][size=1]
    [b][color=red]samsungmobile FaNcLuB[/color][/b][/size][/link]






    Eline sağlık kanaryam Yeni imzamız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Black_Lotus -- 16 Temmuz 2007; 21:16:36 >
    _____________________________




  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.