Şimdi Ara

D-SMART MODÜL KULLANICILARI KULÜBÜ [DMK] (99. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.514
Cevap
56
Favori
188.289
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 979899100101
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar,
    2 yıllık film dizi modül paketim süresi doldu.
    Arayan soran olmadı hala,
    ben arasam mı yoksa dsmarttan aranmayı mı beklesem nasıl yol alıyoruz aydınlatırmısınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quentin

    merhaba arkadaşlar,
    2 yıllık film dizi modül paketim süresi doldu.
    Arayan soran olmadı hala,
    ben arasam mı yoksa dsmarttan aranmayı mı beklesem nasıl yol alıyoruz aydınlatırmısınız

    Kaçan kovalanır misali MH'ni arayıp aboneliğinizi uzatmayacağınızı beyan edin.
  • quentin kullanıcısına yanıt
    Bekle seni ararlar. Bir de d smarta bağlı bi numaraya sms atıp yeni teklifler için aranıyordun ama numara aklımda kalmadı sayfaları bi karıştır bulursun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neczer

    Bekle seni ararlar. Bir de d smarta bağlı bi numaraya sms atıp yeni teklifler için aranıyordun ama numara aklımda kalmadı sayfaları bi karıştır bulursun.

    2850
  • Arkadaşlar 'Hoşgeldiniz' kampanyası kapsamında modül üyeliğim var.. bu paketteki belgesel kanallarını yaklaşık 15 gündür izleyemiyorum... önceden bi sorun yoktu.. 12461 frekansından izleyeceksiniz dendi ama tarattığım halde şifreli kanal uyarısıyla karşılaşıyorum... ne tavsiye edersiniz...?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdarkalkan

    Arkadaşlar 'Hoşgeldiniz' kampanyası kapsamında modül üyeliğim var.. bu paketteki belgesel kanallarını yaklaşık 15 gündür izleyemiyorum... önceden bi sorun yoktu.. 12461 frekansından izleyeceksiniz dendi ama tarattığım halde şifreli kanal uyarısıyla karşılaşıyorum... ne tavsiye edersiniz...?

    Müşteri hizmetlerini aradınız mı veya online işlemlerden paketinizi kontrol ettiniz mi? Bence öncelikle MH ni arayıp paket durumunuzu kontrol edin.
  • Modül üyesiyim şifreli bir kanalı izlerden 15-20 dk sonra yayın şifreli oluyor ve bir daha gelmiyor, modülü çıkartıp takıyorum düzeliyor ama sonra yine durum aynı. Sorun ne olabilir arkadaşlar? Modül mi arızalandı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayatgezi

    Modül üyesiyim şifreli bir kanalı izlerden 15-20 dk sonra yayın şifreli oluyor ve bir daha gelmiyor, modülü çıkartıp takıyorum düzeliyor ama sonra yine durum aynı. Sorun ne olabilir arkadaşlar? Modül mi arızalandı?

    Sinyal 📶 seviyesi düşük olduğu zamanlarda da bu dediğiniz oluyor. Çanak ayarı iyi yapılmış olmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • celebic kullanıcısına yanıt
    Son 2 aydır falan bu şekilde yapıyor. Az önce bir başka evde farklı bir uydu alıcı ile denedim yine durum aynı. Bu durumda çanak ayarı ile ilgisi yok sanırım?
  • hayatgezi kullanıcısına yanıt
    Bu durumda Dsmart teknik desteğe müracaat edip yardım alın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=125982205
    merhaba,
    2850 ye ne yazıp gönderiyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ask11012007

    https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=125982205
    merhaba,
    2850 ye ne yazıp gönderiyoruz

    IZLE
  • teşekkürler
  • Nat geo fox grubu kanallarından sinyal alan varmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakın zamanda modülü kutuya çeviren var mı? Direk yapabiliyorlar mı?
  • Geöen sene Modül için telefonla aradılar aylık 10tlden 1 yıl taahhüt vermiştim şimdi bitince direk iptal olur mu kafalarına göre bi fiyattan uzatabilirlet mi sonuçta imzalı bi sözleşmem falan yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kacanga

    Geöen sene Modül için telefonla aradılar aylık 10tlden 1 yıl taahhüt vermiştim şimdi bitince direk iptal olur mu kafalarına göre bi fiyattan uzatabilirlet mi sonuçta imzalı bi sözleşmem falan yok

    Taahhüt bitmeden evvel iptal işlemi yapın yoksa kendiliğinden standart tarifeden üyelik devam eder. Üyeliğe devam etmek istiyorsanız bile iptal işlemi yapın devam etmeniz için daha uygun fiyat teklifi edeceklerdir. 10, 15 tl civarı mega paket kullanan var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spartakus35.5


    quote:

    Orijinalden alıntı: kacanga

    Geöen sene Modül için telefonla aradılar aylık 10tlden 1 yıl taahhüt vermiştim şimdi bitince direk iptal olur mu kafalarına göre bi fiyattan uzatabilirlet mi sonuçta imzalı bi sözleşmem falan yok

    Taahhüt bitmeden evvel iptal işlemi yapın yoksa kendiliğinden standart tarifeden üyelik devam eder. Üyeliğe devam etmek istiyorsanız bile iptal işlemi yapın devam etmeniz için daha uygun fiyat teklifi edeceklerdir. 10, 15 tl civarı mega paket kullanan var.

    tamam hocam mantıksız normalde ama d-smart bu dedğiniz gibi yapar bence de güven olmaz bunlara. iptali telefonla mı yapayım en garantilisi naıl olur?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kacanga


    quote:

    Orijinalden alıntı: spartakus35.5


    quote:

    Orijinalden alıntı: kacanga

    Geöen sene Modül için telefonla aradılar aylık 10tlden 1 yıl taahhüt vermiştim şimdi bitince direk iptal olur mu kafalarına göre bi fiyattan uzatabilirlet mi sonuçta imzalı bi sözleşmem falan yok

    Taahhüt bitmeden evvel iptal işlemi yapın yoksa kendiliğinden standart tarifeden üyelik devam eder. Üyeliğe devam etmek istiyorsanız bile iptal işlemi yapın devam etmeniz için daha uygun fiyat teklifi edeceklerdir. 10, 15 tl civarı mega paket kullanan var.

    tamam hocam mantıksız normalde ama d-smart bu dedğiniz gibi yapar bence de güven olmaz bunlara. iptali telefonla mı yapayım en garantilisi naıl olur?

    Mantıksız değil hocam. Platformlar para için her şeyi yapıyor. Üyenin haberi olmadan üyeliğe standart tarifeden devam ettiriyorlar. Önce telefonla iptal işlemi yapın iptal için faks çekmenizi isterler eğer işi yokuşa sürerlerse btk'ya şikayet bırakın. Btk ve şikayetvar gibi tüketici kurumları çok etkili oluyor böyle şeylerde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: spartakus35.5


    quote:

    Orijinalden alıntı: kacanga


    quote:

    Orijinalden alıntı: spartakus35.5


    quote:

    Orijinalden alıntı: kacanga

    Geöen sene Modül için telefonla aradılar aylık 10tlden 1 yıl taahhüt vermiştim şimdi bitince direk iptal olur mu kafalarına göre bi fiyattan uzatabilirlet mi sonuçta imzalı bi sözleşmem falan yok

    Taahhüt bitmeden evvel iptal işlemi yapın yoksa kendiliğinden standart tarifeden üyelik devam eder. Üyeliğe devam etmek istiyorsanız bile iptal işlemi yapın devam etmeniz için daha uygun fiyat teklifi edeceklerdir. 10, 15 tl civarı mega paket kullanan var.

    tamam hocam mantıksız normalde ama d-smart bu dedğiniz gibi yapar bence de güven olmaz bunlara. iptali telefonla mı yapayım en garantilisi naıl olur?

    Mantıksız değil hocam. Platformlar para için her şeyi yapıyor. Üyenin haberi olmadan üyeliğe standart tarifeden devam ettiriyorlar. Önce telefonla iptal işlemi yapın iptal için faks çekmenizi isterler eğer işi yokuşa sürerlerse btk'ya şikayet bırakın. Btk ve şikayetvar gibi tüketici kurumları çok etkili oluyor böyle şeylerde.

    tamam hocam sağol öyle yapayım




  • 
Sayfa: önceki 979899100101
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.