Şimdi Ara

D-SMART MODÜL KULLANICILARI KULÜBÜ [DMK] (78. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (3 Mobil) - 2 Masaüstü3 Mobil
5 sn
3.595
Cevap
57
Favori
194.762
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7677787980
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Allen_Bradley

    arkadaşlar modüllü yıllık paket almıştım

    üyeliğim biteli 1 yılı geçmiştir

    web sitesine girdiğimde online işlemle menüsünde aboneliğiniz bulunmamaktadır yeni paket ekleyin yazıyor.

    Yani bu normal ama eski aboneliğimle, cam modülle ilgili hiçbir bilgi, üye numarası, seri numarası vs bulunmuyor

    en son bir hafta önce filan aramışlardı, dinlemedim yok filan dedim kapadım

    ama şimdi okuduğumda anlıyorum ki yıllık paket şeklinde modüllü üyelik almış olanlara çok cazip kampanyalar sunuyorlarmış

    konuşmadığım için pişman oldum :D

    acaba yeniden ararlar mı ?

    arasınlar diye sms atılıyormuş ama kendim sms atarsam aynı fiyatları vermezler daha yüksek söylerler diye tahmin ediyorum ?

    sizce ne yapayım, bekleyeyim mi ?

    Online işlemlerden hesap eklemesi yapmış mıydınız?

     D-SMART MODÜL KULLANICILARI KULÜBÜ [DMK]

     D-SMART MODÜL KULLANICILARI KULÜBÜ [DMK]


    ekleme yaptığım zaman bu hesap zaten eklenmiş diyor




  • Teknosa kampanyasından aldığım modüllü üeliğimi 1 yıldır kallnaıyorum. Sinema Dizi paketi için yaklaşık 11 ay daha hakkım var. Modül sorunsuz çalışyor ancak online işlemlere girdiğim zaman herhangi bir üyelliğim olmadığını göruyorum.



    Zaten mevcut üyeliğim üzerine spor yada mega herhangi bir paket ekleyemiyorum. Bu durum neyden kaynaklanıyor?
  • geçen yıl multivizyon sitesinden cam modül almıştım

    satın aldığım yerde cihazın mülkiyetinin bana ait olduğu yazıyordu ama dsmart sitesindeki chat kısmında sordum cihaz mülkiyeti dsmartın diyor

    hangisi doğru şimdi ?
  • Allen_Bradley kullanıcısına yanıt
    Mülkiyet sizin olur hocam.Bu zamana kadar süresi dolup modülünü iade edene rastlamadım açıkçası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teufel

    Mülkiyet sizin olur hocam.Bu zamana kadar süresi dolup modülünü iade edene rastlamadım açıkçası.

    teşekkür ederim

    bu dsmartın müşteri temsilcisi politikasını değiştirmesi gerekiyor

    kimsenin kimseden haberi yok, herkes farklı birşey söylüyor
  • dsmart modül değerinde alınır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allen_Bradley kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle öyle.
  • Tüm kanallar açık 17 tl ye anlaştım.
    d smart go dahil...
  • Selam arkadaşlar,modülü üyeliğimi iptal ettirdim gecen gün. Ancak online işlemler menüsünden kontrol ettiğimde suspend (askıda) olarak görünüyor. Üyelik iptal olmus mudur ? Bir de mega paketin yanında verilen go aboneliği hala aktif durumda. Sorun olur mu ? Bu nasıl iptalse artık !!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exturnell

    Selam arkadaşlar,modülü üyeliğimi iptal ettirdim gecen gün. Ancak online işlemler menüsünden kontrol ettiğimde suspend (askıda) olarak görünüyor. Üyelik iptal olmus mudur ? Bir de mega paketin yanında verilen go aboneliği hala aktif durumda. Sorun olur mu ? Bu nasıl iptalse artık !!!

    Abonelik stand by konumuna geçiyor. Böylesi daha iyi belki ileride kullanmak isteyebilisiniz.
  • Kurtulamazsınız diyorlar yani. O kadar sinir ettiler ki artık isim olmaz onlarla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exturnell

    Kurtulamazsınız diyorlar yani. O kadar sinir ettiler ki artık isim olmaz onlarla.

    Sinir olmakta haklısınız. Ben de çok sinir oldum. Kutu aboneliğe geçtim. Modül abonelik ise bekleme konumunda duruyor, zararı yok. Kutu aboneliğim bitince her ikisi için de ayrı ayrı teklif isteyeceğim.

    Bunlar kime ne tutturursam zihniyetiyle çalışıyor. Standart bir tarifeleri yok. RTÜK veya Rekabet Kurulu aslında bunlarla ilgilenmeli ama şikayet etsen ne yazar?

    Bu tip platformların sayısı artmadıkça bunlarda kafalarına göre at koştururlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Modül satış mesajlarınızı bu konu altında paylaşmayın lütfen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Allen_Bradley

    geçen yıl multivizyon sitesinden cam modül almıştım

    satın aldığım yerde cihazın mülkiyetinin bana ait olduğu yazıyordu ama dsmart sitesindeki chat kısmında sordum cihaz mülkiyeti dsmartın diyor

    hangisi doğru şimdi ?

    ben de 3 tane modül vardı. şu an 1 tanesini aktif kullanıyorum. hiç birini iade etmedim. kimse de bir şey demedi..

    kaldı ki mülkiyet bizim deseler bile kardeşim ben öyle abonelik modül almadım derim geçer giderim. sözleşme imzlamadım bişi yapmadım.. ispatlasın.. dingo nun ahırı mı burası :)

    modül sizindir iade falan etmeyin sakın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Subat

    quote:

    Orijinalden alıntı: Allen_Bradley

    geçen yıl multivizyon sitesinden cam modül almıştım

    satın aldığım yerde cihazın mülkiyetinin bana ait olduğu yazıyordu ama dsmart sitesindeki chat kısmında sordum cihaz mülkiyeti dsmartın diyor

    hangisi doğru şimdi ?

    ben de 3 tane modül vardı. şu an 1 tanesini aktif kullanıyorum. hiç birini iade etmedim. kimse de bir şey demedi..

    kaldı ki mülkiyet bizim deseler bile kardeşim ben öyle abonelik modül almadım derim geçer giderim. sözleşme imzlamadım bişi yapmadım.. ispatlasın.. dingo nun ahırı mı burası :)

    modül sizindir iade falan etmeyin sakın.

    Elinizdeki modüller sizindir, başka kimse hak iddia edemez. Ediyorsa da kanıt göstersin. İnanmayın bu sahtekarlara...




  • Arkadaşlar 4-5 yıldır dsmart modül üyesiyim... Fakat vu+ cihazıma son attığım yazılımdan bu yana kanalları izleyemiyorum. Bu sebeple modülü iade edip dsmart üyeliğimin normal dsmart cihazdan devam ettirmek istiyorum var mıdır böyle bir imkan? dsmart müşteri hizmetlerini aradım ama adam akıllı bir menüden mh ye ulaşamadım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dtcelik

    Arkadaşlar 4-5 yıldır dsmart modül üyesiyim... Fakat vu+ cihazıma son attığım yazılımdan bu yana kanalları izleyemiyorum. Bu sebeple modülü iade edip dsmart üyeliğimin normal dsmart cihazdan devam ettirmek istiyorum var mıdır böyle bir imkan? dsmart müşteri hizmetlerini aradım ama adam akıllı bir menüden mh ye ulaşamadım...

    Dostum öncelikle bilgi vereyim; elinizdeki modül sizin kendi malınızdır.

    İletişim bilgileriniz özellikle cep telefonunuz Dsmart'ta kayıtlıysa 2850'ye İZLE yazarak SMS atın. Size dönüş yapacaklardır. Modülden Dsmart HD kutuya geçmek istiyorum diyerek talepte bulunun. Bir yakınım 17.-TL/Ay ödüyor deyin bakalım ne diyecekler. Dsmart kutu için daha ucuz fiyat alan var mı bilmiyorum? Varsa onu söylersiniz. En azından ben 17.-TL/Ay ödüyorum. Ayrıca GO için 3.-TL/ay ödüyorum.




  • Daha once tum kanallar acik 17 tl ye anlastigim abonelikten caymak istedgimi bildirdim.
    Butun ugraslar sonucu, cihaz mulkiyetinin bende olmasi nedeniyle 10 tl verebilirmiyiz bi bakayim dedi.
    Tamam olur dedi..
    Tum kanallar acik go dahil aylik 10 tl..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    quote:

    Orijinalden alıntı: dtcelik

    Arkadaşlar 4-5 yıldır dsmart modül üyesiyim... Fakat vu+ cihazıma son attığım yazılımdan bu yana kanalları izleyemiyorum. Bu sebeple modülü iade edip dsmart üyeliğimin normal dsmart cihazdan devam ettirmek istiyorum var mıdır böyle bir imkan? dsmart müşteri hizmetlerini aradım ama adam akıllı bir menüden mh ye ulaşamadım...

    Dostum öncelikle bilgi vereyim; elinizdeki modül sizin kendi malınızdır.

    İletişim bilgileriniz özellikle cep telefonunuz Dsmart'ta kayıtlıysa 2850'ye İZLE yazarak SMS atın. Size dönüş yapacaklardır. Modülden Dsmart HD kutuya geçmek istiyorum diyerek talepte bulunun. Bir yakınım 17.-TL/Ay ödüyor deyin bakalım ne diyecekler. Dsmart kutu için daha ucuz fiyat alan var mı bilmiyorum? Varsa onu söylersiniz. En azından ben 17.-TL/Ay ödüyorum. Ayrıca GO için 3.-TL/ay ödüyorum.

    teşekkür ederim hemen arıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    quote:

    Orijinalden alıntı: dtcelik

    Arkadaşlar 4-5 yıldır dsmart modül üyesiyim... Fakat vu+ cihazıma son attığım yazılımdan bu yana kanalları izleyemiyorum. Bu sebeple modülü iade edip dsmart üyeliğimin normal dsmart cihazdan devam ettirmek istiyorum var mıdır böyle bir imkan? dsmart müşteri hizmetlerini aradım ama adam akıllı bir menüden mh ye ulaşamadım...

    Dostum öncelikle bilgi vereyim; elinizdeki modül sizin kendi malınızdır.

    İletişim bilgileriniz özellikle cep telefonunuz Dsmart'ta kayıtlıysa 2850'ye İZLE yazarak SMS atın. Size dönüş yapacaklardır. Modülden Dsmart HD kutuya geçmek istiyorum diyerek talepte bulunun. Bir yakınım 17.-TL/Ay ödüyor deyin bakalım ne diyecekler. Dsmart kutu için daha ucuz fiyat alan var mı bilmiyorum? Varsa onu söylersiniz. En azından ben 17.-TL/Ay ödüyorum. Ayrıca GO için 3.-TL/ay ödüyorum.

    Hocam illa mesajmı atmamız gerekiyor yoksa müşteri hizmetlerini arayıp sorsamda olurmu? Benim modül LG tv ye takılı kanal geçişler inanılmaz yavaş olduğu iöin kutudan izlemek daha mantıklı geliyor bana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 7677787980
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.