Şimdi Ara

D-SMART MODÜL KULLANICILARI KULÜBÜ [DMK] (61. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.515
Cevap
56
Favori
188.228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5960616263
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İyi akşamlar modüllü üyeyim bazı kanallarda eurosport2 mesala Türkçe sese geldiğim zaman ses çıkmıyor sizde de oluyor mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • atiser69 A kullanıcısına yanıt
    TV Markası Samsung ise, DSmart Modüle özgü değil tüm çift dil yayın yapan kanallarda aynı sorun var. Dili değiştirip bi önceki sonraki kanala gidip geri dönmeniz lazım.
    1 yılda neredeyse 10 güncelleme aldı SAMSUNG TV ama bu kronik sorun düzelmedi...
  • Üyeliğim bitti. Şimdi bu modülün mülkiyeti bana mı ait yoksa teslim etmem gerekiyor mu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exturnell

    Üyeliğim bitti. Şimdi bu modülün mülkiyeti bana mı ait yoksa teslim etmem gerekiyor mu ?

    Sizin
  • Arkadaşlar benim modül süresi 27 sinde doluyor..ne arayan var ne soran..1 sefer aradılar ondada aylık 30 tl diince kabul etmedim..var mı yakınlarda teklif alan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gürkanist34

    Arkadaşlar benim modül süresi 27 sinde doluyor..ne arayan var ne soran..1 sefer aradılar ondada aylık 30 tl diince kabul etmedim..var mı yakınlarda teklif alan

    Hiç vakit kaybetmeden derhal müşteri hizmetlerini arayıp xxxxxx tarihte bitecek olan xxxxxx numaralı aboneliğimi yüksek fiyat sebebiyle uzatmayacağım diye beyanda bulunun.

    Sizin talebinizi alacaklar ve "ayrılmayın sizi ilgili bölüme aktaralım" diyecekler.

    Bağlandığınız yerde size "aboneliğinizi niye uzatmıyorsunuz" diyecekler. Fiyat yüksek geldi, bir yakınıma aylık 17.-TL teklif etmişsiniz, bana niye yüksek fiyat veriyorsunuz diye çıkışın.

    17.-TL üstünü kabul etmeyin. Bu rakam 🔞 kanallar hariç kalan bütün kanallar içindir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • gcmn kullanıcısına yanıt
    Dil sorununu aslında fabrika ayarlarına döndürüp, sistem ve diğer dilleri türkçe yapmanız ve sonrasında tarama yapmanız çözüyor.
    Akrabamın televizyonunda aynı problem vardı, sürekli ingilizce idi tüm kanallar, bu şekilde çözdüm.
  • Arkadaştan modül aldım ama üstünden düşürmek içinde aradı ama üstüme devir yapmıyorlar. Telefon açtım, email attım nafile.
    Yani ayaklarına gelen müşteriyi kaçırıyorlar.
  • Benim üyeliğim bitti ve uzatmayı da düşünmüyorum. Müşteri hizmetlerini aradım, herhangi bir işlem yapmam gerekmediğini söylediler. Bunlar sonradan bana bir kazık çıkarmaz değil mi ? Bilen arkadaşlar bir yardımcı olursa sevinirim. Online işlem merkezinde üyeliğim hala aktif görünüyor. Gerçi müşteri hizmetleri üyeliğimin kapandığını söyledi ama belli mi olur dsmart bu sonuçta !
  • exturnell kullanıcısına yanıt
    Hocam ses kayıtlarına bakarız diye düşünme.

    Başıma geldi. Eğer görüşmenin günü ve saatini hatırlamazsanız bakmıyorlar.

    Bunlardan sahtekarın, dolandırıcının önde gideni.

    Aboneliğimi ayın 20 sinde kapattım fakat sonradan fiyat vermek için beni bir kaç kere aradılar. Aradıkları her seferde fiyatı kabul etmedim ama her görüşmenin sonunda aboneliğinizi uzatmadığıma dair soru sordular. Ben de önceden kapattım dememe rağmen tekrar kayıt aldılar.

    Aylar sonra fark ettim ki ilk verdiğim beyanı değil son görüşmede ki beyanı esas alıp bana 5-6 gün fazla kullanım yazmışlar.

    Eski ses kayıtlarına bakın dediğimde tarih ve saat sordular yoksa bakamıyorlarmış.

    Siz en doğrusu müşteri hizmetlerine faks 📠 çekin. Başka türlü muhakkak fark çıkarırlar.

    Bunlara kazık yemeden abone olmak bir dert bunlardan sıyrılmak ayrı bir dert.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Beyler mega paketim var 1 haftadır yeni gelen BBC earth ve diğer yeni gelen kanallari televizyon gostermiyor. Sizde bir sıkıntı varmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ambiance kanalında ses yok arkadaşlar görüntü var ama acaba bu normal mi ya :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lestet

    Ambiance kanalında ses yok arkadaşlar görüntü var ama acaba bu normal mi ya :)

    Böyle bir kanal gelecek dediler ve geldi ama hareketli masaüstü resmi gibi öyle duruyor.

    Bazı yeni belgesel kanallarıda Türkçe değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar beklenen teklif geldi
    Aylık 20 tl sinema-dizi paketi için teklif ettiler.bende bu fiyata sporda dahil ederseniz kabulüm dedim ama vermediler..sizi tekrar arayabilirmiyiz dediler..tamam dedim..sanırım arayıp tekrar teklif edecekler..ne diyorsunuz arkadaşlar??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gürkanist34 G kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar full paketim vardı, bitti aylık 35 TL demişlerdi, kabul etmedim ve 3ay sonra aradılar yine ve 2 yıl boyunca aylık 10tl dediler... Kabul ettim, yani sizden ümidi keserlerse anında düşüyorlar, biraz sabırlı davranın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yaklaşık 1,5 senedir d-smart abonesiyim dün itibariyle televizyonumun kayıt gibi özelliklerini de kullanmak için normal kutudan dfixe geçiş yaptım ancak modülden kaynaklanan bazı problemler yaşıyorum.

    Kanalları ayarlamak tv üzerinden zahmetli oldugundan televizyonumun (LG 42 LB730V yazılımı güncel) usb ye kanal listesini aktarma özelliğini kullanarak pc den kanal listesini kendime göre ayarlayıp tekrar tv ye upload ettim. o konuda sıkıntı yok.

    star tv hd , star tv , ntv , ntv spor kanallarında sinyal yok diyor uydu sinyalini kontrol edin diyor.
    bazen moviesmart kanallarında modül eşleştirilemedi veya baska hata kodlu mesajlar veriyor şifreyi çözmüyor. (buna çözümü modülü çıkarıp geri takmakla buldum)

    bu sorunlardan dolayı modülü geri vermeyi düşünür duruma geldim. Bu sorunları yaşayan oldu mu olduysa nasıl çözdü yardımcı olursanız sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bomb3r

    yaklaşık 1,5 senedir d-smart abonesiyim dün itibariyle televizyonumun kayıt gibi özelliklerini de kullanmak için normal kutudan dfixe geçiş yaptım ancak modülden kaynaklanan bazı problemler yaşıyorum.

    Kanalları ayarlamak tv üzerinden zahmetli oldugundan televizyonumun (LG 42 LB730V yazılımı güncel) usb ye kanal listesini aktarma özelliğini kullanarak pc den kanal listesini kendime göre ayarlayıp tekrar tv ye upload ettim. o konuda sıkıntı yok.

    star tv hd , star tv , ntv , ntv spor kanallarında sinyal yok diyor uydu sinyalini kontrol edin diyor.
    bazen moviesmart kanallarında modül eşleştirilemedi veya baska hata kodlu mesajlar veriyor şifreyi çözmüyor. (buna çözümü modülü çıkarıp geri takmakla buldum)

    bu sorunlardan dolayı modülü geri vermeyi düşünür duruma geldim. Bu sorunları yaşayan oldu mu olduysa nasıl çözdü yardımcı olursanız sevinirim.

    Sorun tv nizle alakalı. Ben modülle hiç sorun yaşamadım. Tv de dsmart modu varsa onu tercih edin yoksa pc den kanal atmak yerine kendinoz tv den tarayarak bulun. Bazen pc den atmak sid degerlerinin uyumsuz olmasina neden oluyor.

    Modul guzel ama bazi kullanicilar icin zahmetli. Ozellikle yabanci uretimi.tv lerde lg samsung vb sorun oluyor ve tv firmlari malesef yazilim yapmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • D-smart kanal listesinin olduğu tll uzantılı dosyayı paylaşabilecek bir LG tv kullanıcısı var mı?
  • D smart kafasına göre bazı kanallarımi kapatmış, aradığımda onlar size 6 ay hediyemizDi dediler, oysa benim paketim full paketti vs anlatana kadar canım çıktı, bu kadar gayri ciddi bir firma olamaz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba benim d smart üyeliğim biteli haftalar oldu uzun süredir de, Teledünya kullanıyordum bugün dsmart modulü takılı televizyonumda şifreli kanallara bir baktım kanallar hala açık, online işlemleri kontrol ettim buradada aktif gözüküyor ne yapmam lazım. Bugüne özel bir şey yoksa tabi, bir ara kanallarımın kapalı olduğunu görmüştüm.

    Özellikle modülü üyelik almıştım sürem bittiğinde bunlarla uğraşmadan işime gücüme bakayım diye. Ne yapayım bilemedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi krep -- 6 Şubat 2016; 15:59:37 >
  • 
Sayfa: önceki 5960616263
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.