Şimdi Ara

D-SMART MODÜL KULLANICILARI KULÜBÜ [DMK] (154. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.595
Cevap
57
Favori
194.254
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 152153154155156
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bayiye kendiniz götürürseniz ücretsiz değiştiriyorlar. ama mülkiyeti bana ait olan modülü nasıl geri alırlar. şimdilik kanallarım açık bakalım kapanırsa bakarız. zaten izlemiyorum doğru düzgün. bitsin taahütüm kapatacağım. netflix yetiyor da artıyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknokolik35

    bayiye kendiniz götürürseniz ücretsiz değiştiriyorlar. ama mülkiyeti bana ait olan modülü nasıl geri alırlar. şimdilik kanallarım açık bakalım kapanırsa bakarız. zaten izlemiyorum doğru düzgün. bitsin taahütüm kapatacağım. netflix yetiyor da artıyor.

    verdikleri modülün mülkiyeti bizde olsa sıkıntı değil

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugrelll

    Bana da hala servis gelecek anasını satayım öğlene kadar aramazlarsa ben arayacağım. 2 ay bile olmadı 230 tl cayma bedeli çıkarıyorlar bunlar bu değişim işini eline yüzüne bulaştıracaklar galiba. ben modül açtırdım kutuya dönmeye zorlarsalar ücretsiz caymasız kaçabilir miyim ben üye olurken söyledim yaşlılar izleyecek dedim tek kumanda istiyorum dedim o yüzden modül aldım



    Alıntıları Göster

    ne satın almıştın ?

    2 ay için 230tl cayma bedeli çıktı ?





  • quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan

    ne satın almıştın ?

    2 ay için 230tl cayma bedeli çıktı ?



    Alıntıları Göster

    tüm kanallar açık hocam 40 tl kampanyası vardı onu aldım. yalnız beni kandırmışlar teknik servis falan talep bile yokmuş cihaz değişim talebi varmış o da ne zaman gelirse. 50tl verin yönlendirelim diyorlar bende btk ya şikayet var a nereyi bulursam şikayet açtım yazdım tüm abone numaralarıma kadar güzel bir yazı döşedim hala bana diyor git bayiye değiştir diyorum bayi kapanmış en yakın bayi ilçe değiştiricem haftasonu yasak haftaiçi de ben çalışıyorum vik vik ediyorlar. bulaştığım güne lanet olsun valla





  • Bugün benide aradılar. Eski modülü alıp yenisini getireceklermiş.Bakalım servis ne zaman arayıp gelecek.


    Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugrelll

    tüm kanallar açık hocam 40 tl kampanyası vardı onu aldım. yalnız beni kandırmışlar teknik servis falan talep bile yokmuş cihaz değişim talebi varmış o da ne zaman gelirse. 50tl verin yönlendirelim diyorlar bende btk ya şikayet var a nereyi bulursam şikayet açtım yazdım tüm abone numaralarıma kadar güzel bir yazı döşedim hala bana diyor git bayiye değiştir diyorum bayi kapanmış en yakın bayi ilçe değiştiricem haftasonu yasak haftaiçi de ben çalışıyorum vik vik ediyorlar. bulaştığım güne lanet olsun valla



    Alıntıları Göster

    Servisin gelmesini bekleyeceksin mecburen

    para verme sakın .onların sorunu bu değişim işi.





  • ugrelll kullanıcısına yanıt

    Hantal cihazı taahhüt yenilerken modül ile değiştiririz dediler 1 aydir ne arayan var ne soran. M. Hizmetleri gidin bayiden değiştirin diyor. Bu yasaklarda kim nasıl gitsin onu düşünmüyorlar. Yakınlarda bayi de yok ki.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Peaky

    Hantal cihazı taahhüt yenilerken modül ile değiştiririz dediler 1 aydir ne arayan var ne soran. M. Hizmetleri gidin bayiden değiştirin diyor. Bu yasaklarda kim nasıl gitsin onu düşünmüyorlar. Yakınlarda bayi de yok ki.

    benim cihazları teslim ettiğim adamlar kapatmış gitmiş en yakın bayi için ilçe değiştirmem lazım. bir yakınınız götürsün diyor :)) ya 50 tl vericez ya da 1 günlük izini boşa kullanıcaz . benim gibi olan birisi yazmış şikayetimin altına 1 aydır bende uğraşıyorum diyor aynı olay olmuş




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugrelll -- 27 Ocak 2021; 7:54:23 >
  • Arkadaslar benide aramışlardı modülünü değişmesi gerekiyor aynı ücretten kullanacaksınız ücretsiz değişecek diye bilgi verildi, şimdi 14 tlye kullandığım paketi cihaz verdiğimiz için 21 TL yapcaz diyor dsmart. Mülkiyeti bana ait oldugu için cihaz gözükmüyormuş, mülkiyeti dsmarta ait olmayan iların modüllerini değiştirince fiyat değişikliği oluyormuş. Birkaç temsilciyle görüştüm hepsi aynısını söylüyor. Sizde durum nedir acaba, mülkiyeti kendisine ait olan arkadaşların aylık faturalarında oynama oldu mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar iyi akşamlar. Ben de 1 yıldan beri d smart modül abonesiyim. Geçen hafta beni de aradılar. Modül 15 şubatta sonlanıyor dendi ve cihaz ile değişim yapıldı. Ama son yorumları okuyunca yeni modül değişimi yapılan arkadaşların olduğunu gördüm. Bugün arayıp bu konuyu belirttim eski modül alıp yeni modül vermişsiniz araştırdım dedim. Telefondaki şahıs hayır modül artık kullanılmayacak sadece uydu alıcı ile devam edilecek deniliyor. Ne kadar ısrar ettiysem modüllü abonelik yapmıyoruz herkese uydu cihazı kuruluyor deyip durdu. Paketin bitimine bir ay kaldı. Tamam böyle olsun dedim. Yeni modül alan arkadaşlar bu modülün fotoğrafını paylaşabilir mi servisin gözüne sokmak istiyorum. Servisin hiç haberi yok bu konuda. Modül değişimi yapan arkadaşlar nasıl değiştirdi yardımcı olursanız sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cevik63 C kullanıcısına yanıt
    MH aradı alt yapı değişiyor cihazınızı değiştireceğiz dediler. Modül mü istersiniz uydu cihazımı diye soruldu, modül istedim (zaten modül kullanıyordum) 16 Ocak için servis randevunuzu oluşturdum iyi günler dedik kapattık bu kadar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnLyMoKoKo

    MH aradı alt yapı değişiyor cihazınızı değiştireceğiz dediler. Modül mü istersiniz uydu cihazımı diye soruldu, modül istedim (zaten modül kullanıyordum) 16 Ocak için servis randevunuzu oluşturdum iyi günler dedik kapattık bu kadar

    benim modül 13 15 gündür yayın yok : )) 50 tl verin gelelim diyorlar cihaz değişimi için aradım 2 haftadır gelecekler. artık dalga geçiyorum 2 yıl içinde gelirler değil mi diye . sakın değişmeyin bence gititği yere kadar kullanın



    edit dondurdum aboneliği ne zaman gelirseler o zaman açtırırım boşa futura şişmesin çünkü şikayet varda 1 aydır gelmeyenler varmış hep başından savıyorlar 13 gün boşa izlemeden geçirdiler geç aklıma geldi




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugrelll -- 28 Ocak 2021; 12:3:12 >




  • OnLyMoKoKo kullanıcısına yanıt

    İnatla yok öyle bir şey, hiç kimseye modül satmıyoruz hepsini topladık diyor müşteri hizmetleri


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cevik63 C kullanıcısına yanıt
    Bana da öyle dediler bugün itibariyle bitirdim 9 yıllık aboneliğimi. 5 gün önce aylık 19TL teklifle yenilemiştim taahhütü. Bakalım normal şartlarda 14 gün içinde iptal edildiği için cayma bedeli çıkarmamaları lazım. Inşaallah tüketici hakem heyetini başvurmak zorunda bırakmazlar. Adamlar uzaya çıkıyor biz teknolojide geriye gidiyoruz. Bu modül iptali Demirören TV ye çok müşteri kaybettirir.
  • benim cihaz değişimini de mi onun için yapmıyorlar alt tarafı bir modül getirecekler 13 gündür 48 saat içinde randevu verecekler diye diye sallıyorlar ben dondurdum 2 ay içinde tüketici hakem heyetine giderim ben modül istedim yaşlı kullanacak dedim o yüzden seçtim sözleşmede cihaz seçenekleri vardı cezasız iptal ederim o zaman yarın her gün 2 3 kere arayıp değişim talep edicem artık

  • Cihaz teslimi için gittiğim bayi ısrarla müşteri hizmetleri yanlış bilgi veriyor modüllü üyelikler değil eski modüller 8 şubattan sonra çalışmayacak yeni modül veriyoruz o yüzden diyor. İptal birimi de modüller iptal olacağı konusunda ısrarlı yeni modül veremeyiz diyor. Sonuç olarak mecburen cihazı teslim ettim ve kapattım üyeliği.
  • y_kose kullanıcısına yanıt
    İyide o kadar yenileyen yeni modül ile değiştirip kullanmaya devam eden kişiler varken neden mecburen geri verdiniz anlaşılmadı.d smart tarafında bir tutarsızlık var ama çözüm değiştirip kullanmaya devam etmek
  • y_kose kullanıcısına yanıt
    Modül iptal olmaz hocam modül yerine uydu cihazı vermek istiyorlar bu yüzden ısrar ediyorlar. Benim daha yeni değişti modülüm.
  • OnLyMoKoKo kullanıcısına yanıt
    Bayi de aynı söyledi hocam elinde daha birçok modül değişim iş emri vardı. Telefonu verdim müşteri hizmetleriyle kendiside konuştu. Çözemedik. Bugün iptal birimi aradı tekrar, yine anlattım uydu alıcı ile kullanmak istemediğimden kapattım yeni tip modül verebiliyorsanız tekrar açın üyeliği aksi durumda beni tekrar aramayın dedim ama nafile. Müşteri hizmetlerinde çalışanlar çok tuhaf buaralar, geneli cok bilgisiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi y_kose -- 30 Ocak 2021; 19:54:58 >
  • y_kose kullanıcısına yanıt

    Benimde modüllü üyeliğim vardı. Müşteri hizmetlerini aradım, bana da ısrarla modül yok hepsini topluyoruz, modül sistemi artık hiçbir şekilde kullanılmayacak dendi 1 aylık kullanımım kaldı. Ben de iptal edeceğim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 152153154155156
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.