Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

D-SMART MODÜL KULLANICILARI KULÜBÜ [DMK]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 3 Masaüstü Kullanıcı
2.804
Cevap
66
Favori
129.330
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> Uydu Teknolojileri ve Dijital Yayın >> D-Smart >> D-SMART MODÜL KULLANICILARI KULÜBÜ [DMK]
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3158 Mesaj
    Arkadaşlar bu modül üzerindeki kartı kart takilabilen bir decoder e bağlayabiliyor muyuz? Eğer bağlanıyorsa tavsiye edeceğiniz bir uydu cihazı var mı?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    PS4 PSN - fur_kan1703
  • Yüzbaşı
    589 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: shunter

    Arkadaşlar bu modül üzerindeki kartı kart takilabilen bir decoder e bağlayabiliyor muyuz? Eğer bağlanıyorsa tavsiye edeceğiniz bir uydu cihazı var mı?
    Modülün içindeki kartı direkt D-Smart uydu alıcısı haricindeki bir uydu alıcısına takarsanız yanar. Sadece modül ile birlikte kullanılabilir.

    Benim bildiğim D-Smart uydu alıcısına takılacaksa bile müşteri hizmetleri aramakta yarar var çünkü eşleşmeli sistem, terslik gördüğü zaman kart yanabilir.
    _____________________________
    Nintendo 3DS Friend Code --> 2595-0938-1194
  • Yarbay
    3158 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Berkin Kayalar

    Modülün içindeki kartı direkt D-Smart uydu alıcısı haricindeki bir uydu alıcısına takarsanız yanar. Sadece modül ile birlikte kullanılabilir.

    Benim bildiğim D-Smart uydu alıcısına takılacaksa bile müşteri hizmetleri aramakta yarar var çünkü eşleşmeli sistem, terslik gördüğü zaman kart yanabilir.

    Alıntıları Göster
    Anladım teşekkürler bilgi için hocam.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    PS4 PSN - fur_kan1703
  • Teğmen
    182 Mesaj
    son zamanlar da güzel bir teklif alan var mı. mülkiyeti tarafıma ait olan modül var boşta duruyor.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    461 Mesaj
    2 yıldır falan sorunsuz kullanıyordum. 4 günden beri modülü doğru yerleştirdiğinizden emin olunuz gibi bir hata veriyor ama dokunan eden yok. Neden olabilir?

    Bir de dsmart'tan kiralamak yerine direkt olarak modül satın alabiliyor muyum?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    446 Mesaj
    Benim gibi geçen senelerde n11 iyi fiyattan alan arkadaşlar, süreniz dolunca ne yapınız?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    577 Mesaj
    Arkadaşlar merhaba

    Dsmart modül içindeki kartı 2 yaşındaki oğlum içinden çıkarmış nereye koyduğunu veya attığını bilmiyoruz

    Ne yapmamız gerek?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    480 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: serdarrx

    Arkadaşlar merhaba

    Dsmart modül içindeki kartı 2 yaşındaki oğlum içinden çıkarmış nereye koyduğunu veya attığını bilmiyoruz

    Ne yapmamız gerek?
    SMARTKART'IN KAYBOLMASI VEYA BOZULMASI DURUMUNDA NE YAPMALIYIM?

    <

    Smartkart'ın kaybolması veya bozulması durumunda 0850 266 0 266 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayabilir veya size en yakın D-Smart bayisine giderek yeni bir smartkart satın alma talebinde bulunabilirsiniz. Cihaz mülkiyeti D-Smart’a ait olan durumlarda, alınan hata doğrultusunda işlem sağlanmaktadır. Cihaz mülkiyeti aboneye ait olan durumlarda ise 100 TL’lik bir fiyatlandırma bulunmaktadır.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    577 Mesaj
    Teşekkür ederim

    130 Tl + 30 tl servis getirecek toplam 160 tl isteniyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serdarrx -- 18 Ekim 2019; 10:50:43 >
    |
    |
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    3823 Mesaj
    Tüm kanallar açık , sinyal seviyem gayet iyi olmasına rağmen sadece Nat Geo kanallarının olduğu paketteki kanallarda hiç sinyal alamıyorum. Sorun nerede çözemedim. Modül olsa diğer kanallarda da sorun olur. Üyelik paketim desek zaten full paket. Sinyal seviyem desek sinyal ortalama 80-85 seviyelerinde. Yardımcı olabilecek olan var mı ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1939 Mesaj

    Uyducu çağırıp çanak antene ince ayar yaptırmanız lazım.
    D-smart ta fox grubu ve netgeo frekansları sıkıntılı.
    En ufak bir hava koşulunda veya tesisat (anten, kablo vs) kusurunda sinyal kayboluyor.
    |
    |
    Since1903 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    PS4 PRO
    PSN (TR): hakan_75_tr
  • Emekli Yönetici
    3823 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: -HKN-

    Uyducu çağırıp çanak antene ince ayar yaptırmanız lazım.
    D-smart ta fox grubu ve netgeo frekansları sıkıntılı.
    En ufak bir hava koşulunda veya tesisat (anten, kablo vs) kusurunda sinyal kayboluyor.

    Alıntıları Göster
    Hani sinyal düşük olsa anlayacağım da sinyal sıfır görünüyor sabit şekilde.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    4929 Mesaj

    Ucu ucuna da olsa çalışıyor hocam kanallar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emre1393 -- 20 Ekim 2019; 1:10:5 >
    |
    |
    Since1903 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
      xbox live/steam/battlelog bf4/uplay: Emre19TR

      Xiaomi Redmi Note 3 Pro 32GB

      Ne Mutlu Türk'üm Diyene!
  • Emekli Yönetici
    3823 Mesaj

    Yok ne yaptıysam olmuyor. Pazartesi günü bir servis ile halledeceğiz gibi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    emre1393 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    352 Mesaj
    İyi günler, Sony xf9005 android TV var. Modül veya D-Smart uydu alıcı alma konusunda kararsızım. Uydu alıcısında kanal geçiş süreleri ortalama kaç saniye?



    Belgesel kanalları için almayı düşünüyorum bazı kişilerin sorun yaşadığını gördüm. Belgesel kanallarındaki çekmeme/kalite sorunu kronik bir sorun mu?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    LoL TR--- N3v3N

    WoW--- N3v3N#2167 Sylvanas-Alliance
  • Yüzbaşı
    709 Mesaj

    n11 de d fix olarak aratırsanız yeni kullanıcı için en uygun seçenek modül almak. 149tl ye hdmı kablo ve kumanda hediyeli aile spor paketi aldım hdmi ihtiyacım vardı zaten aylığı 10tl gibi bir rakama gelmiş oldu bana önümüzdeki yıl
    |
    |
    N3v3N kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    232 Mesaj

    merhaba geçen sene sıcak fırsatlardan denk gelip aldım bende 1-2 aya dolacak,bana garanti aylık ödeme şeklinde teklif sunulur diye düşünüyorum,bu yüzden nasıl yaparım diye düşünüyorum elimdekini iptal ettirip tekrardan n11'den tekrar alacağım herhalde
    |
    |
    jagatai kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1523 Mesaj
    Geçen sene N11 üzerinden 11 Kasımda aldığım modül üyeliği 12 Kasımda bitiyor. D-Smart iptali için ne yapmalıyım? Herhangibir kredi kartı bilgisi vermedim. Otomatikman sonlanmıyor mu? İptalde modülü vermem gerekli mi?
    _____________________________
    İMZA FALAN YAZMIYORUM. MİLLETİ RAHATSIZ EDİYOR.
  • Teğmen
    152 Mesaj

    Sonlanmiyor. Zaten gevsekler yıllık paketi 60 TL ye kadar düşürdüler. Amaç kazi yolmak. Hiçbir taahhüt ve imza olmamasina ve satıcının modül sizde kalıyor demesine rağmen aylık 35 TL üzerinden ucretlendiriyorlar. Kendileri kapatana kadar izleyeceğim. Bakalim neye dayanarak işlem başlatacaklar. Sinirleriniz sağlam değilse bulaşmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sefiluzman -- 6 Kasım 2019; 19:47:0 >
    |
    |
    Goday kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    446 Mesaj

    "Sayın Abonemiz, Kasım ayı itibariye ile kullanım sözünüz dolacak olup yeni bir kullanım sözü vermediğiniz durumda Aralık ayı itibariyle ödediğiniz tutarda artış olacaktır. Detaylı bilgi: 08502660266" diye mesaj geldi bugün. Kimlik fotokopisi almışlardı, sanırım onunla sözleşme yapıyorlar sizin yerinize. Bence hemen o telefondan arayıp iptal ettirin.
    |
    |
    Goday kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
SEO
Masal
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bey Azura
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,291
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.