|
05 Haziran 2024 tarihinde bunların taşeron bayilerinden bir alışveriş merkezi aracılığıyla uydu alıcısı aldım. Bu uydu alıcısı alana 1 yıl aile-spor paketi hem uydu hem de dmart-go hediye idi. Neyse bu paket tanımlandı ben kullanmaya başladım. D-Smart Go yu da kullanırken baktım güzel filmler de var 1 yıl bitimine az bir süre kala bana teklif sunuldu. 6 ay indirimli olmak üzere 39 TL, 18 ay da 79 TL ve 1 YIL MEGAHD hediye paketli Aile-Spor paketi. Ben telefonda sordum DSmart-Go da bu filmleri izleyeyebilecek miyim diye? İzleyeceksiniz dendi. Paket tanımlandı ama filmleri internet tarayıcısından girdiğimde "Bu içeriği izleyebilmeniz için uygun bir paketiniz bulunmamaktadır." uyarısı ile karşılaştım. Mayıs 2025 yılında ilk müşteri hizmetlerine telefon açtım şifremi istediler baktılar gördüler arıza kaydı açtılar . Geri dönüş yapmadılar. Bu sefer 11 Haziran 2025 tarihinde web sitesi online işlemlerden tüketici şikayetleri kısmına durumu yazdım. Geri dönüş yaptılar aboneliği görmüyor tc kimlik no ve doğum tarihini yazdığımda üyelik yok uyarısı geliyor dedim. gel zaman git zaman ben arıza kaydı açıyorum onlar geri dönüyor kanıtlarımla screen shot alıyorum video çekiyorum sorunu yapacağız yapacağız bir kaç defa şikayet kaydı açtım ağustosa kadar yapamadılar. Sonra bana bir palavra telefonu geldi. Efendim bu 1 yıl MEGAHD hediye paketi DSmartGO için geçerli değil. Napalım dedik ayda 119 TLye kompleden MEGA paket yaptık. Sonra bir gireyim dedik gene aynı gene aynı. En son ekim başında müşteri hizmetleri aradı dedi yaptık bir kontrol eder misiniz. İş yerindeydim müsait değildim akşam evde kontrol ederim. Ettim gene aynı filmleri açmıyor. Müşteri hizmetlerine telefon açtım sorun hala devam ediyor diye 1 ayı geçti hala dönüş yok. Vel hasıl hem beni kandırdılar daha yüksek bir ücrete megaHD paketine geçmem için hem sorun hala devam ediyor. Nisandan bu yana 7 aydır neredeyse bir sorunu hala çözemediler. Bir de ben bu paketi yenilerken bunların internet aboneliğine geçme gibi büyük bir hata da yaptım. İnternet cephesinde sorun yok ama öyle tiksindimki firmadan anlatamam. 7 aydır sorunu çözecekler de ben de dsmartgo daki filmleri izleyeceğim güya. Bu sorunu nasıl çözebileceğim konusunda bir fikri olan var mı? Mecbur bekleyecek miyiz böyle basiretsizce iş yapan bir firmayı abonelik taahütü bitene kadar? ![]() ![]() ![]() ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Disection -- 12 Kasım 2025; 3:9:49 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler




Hızlı






