Şimdi Ara

D-smart'ı nereye şikayet edebilirim? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
129
Cevap
4
Favori
92.317
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bunlar hep devletin yol verdiği adamların markaları. iptal ettiremiyorsun abi var mı böyle bir şey ?!
  • Çözüm: Mödüllü peşin üyelik..
  • Kısa ve Net D smart net insanları yolunacak Kaz olarak görüyor. Paranızla rezil olup aldatılıp sinir hastası olmak isterseniz doğru yerdesiniz. Dsmart nete gelin.
  • Ben de bir D-Smart hikayesi anlatayım. Buradaki herkesin canı yanmış, almayı düşünenlere ders olur.
    2013 Eylül'de D-Smart özel kampanya diyerek sitemizde bir stand açtı. Ben de digitürk abonesiyim, baktım aynı paketler oldukça cazip fiyatlara. Tamam dedim, sinema+dizi paketini istiyorum. İki ay ücretsiz deneme dediler. Bayi geldi, cihazı kurdu. Deneme süresince bütün kanallar açık, sonra paketinizi seçersiniz dedi, 30 TL kurulum ücretini ödedik, her şey güzel... İki ay sonra deneme süresi bitti, yayını kestiler, müşteri hizmetlerini arayın dediler. Aradım ve D-Smart maceram başladı. İlk diyaloğumuz şöyleydi:
    - Deneme sürem bitti, devam etmek istiyorum, sinema+dizi paketi istiyorum.
    - Mümkün değil. Siz Maxi Paket almışsınız, ondan devam etmeniz gerekiyor.
    - Ama bunu ben seçmedim ki, bütün kanalları siz açtınız. Ben şimdi paket seçmek istiyorum.
    "Bir dakika" deyip 5 dakika bekletme...
    - Tamam beyefendi olabilirmiş. Paketinizin fiyatı ....
    - Ama kampanya fiyatı öyle değildi. Ben o kampanyayla katıldım, böyle şey olur mu? Bu sizin bayiniz değil mi?
    - Evet, ama şimdi fiyat böyle. Ayrıca cihaz için de aylık + 10 TL
    - O neden?
    - Evinize Plus cihazı kurulmuş.
    - Ama ben istemedim ki, servisiniz öyle kurmuş.
    - O zaman değişmesi gerek, yeniden kurulum ücreti ödeyeceksiniz.
    - Anlaşıldı, istemiyorum o zaman.
    - İptal işlemi için müşteri hizmetleri ... bölümünü arayacaksınız.

    İkinci perde:
    Arayıp iptal işlemini gerçekleştiriyorum. Ya da ben öyle zannediyorum. Bir süre sonra yayınlarınız yeniden açıldı diye bir mesaj geliyor. Tekrar arıyorum. İptal işlemi gerçekleşmemiş. Allah Allah... Yeniden iptal işlemi yaptırıyorum. Bu sefer cebime iptal edilmiştir mesajı geliyor. Artık kurtuldum duygusu uzun sürmüyor. Yine yayınınız açıldı mesajı.. Yine arıyorum. Yazılı başvuruda bulunmadığınız için işleminiz gerçekleştilmedi diyorlar. Peki kardeşim, bunu şimdiye kadar niye söylemediniz? Gerçi sözleşmede yazıyormuş, ama bu değerli bilgiyi de telefonda söyleyiverin. Kimlik fotokopisi, dilekçe faks ... işlem tamam.

    Ancak D-Smartla maceramız daha bitmiyor. Bana cihazı bilmem nereye götürüp bayiye teslim edeceksiniz diyorlar. E, alırken ben mi gidip aldım? Bu kadar rezilliğin üstüne bir de götürüp veremem, teslim almak sizin sorumluluğunuzda, kuran bayi gelip alsın, diyorum. Uygulama öyleymiş, 15 gün içinde teslim etmeliymişim... Sözleşmede öyle bir madde var mı? Var diyor telefondaki kız. Bakıyorum öyle bir madde yok. Bu arada, kuran bayi geleceğim, alacağım diyerek beni oyalıyor.

    Son durum:
    Şimdi bayi de alamıyor, sistemde kapatılmış. D-Smart cihazı teslim etmediğim gerekçesiyle bana fatura çıkarıyor, yani cihazı bana zorla satıyor. Ben de diyorum ki, D-SMART ve ABONE arasında hak ve yükümlülüklerin ne olduğu en başta yazılı bir sözleşmeyle "tanzim ve imza" edilmiş. İlgili fesih maddesinde aboneliğin iptali durumunda abonenin cihazı götürüp teslim edeceğine dair hiçbir ifade yok. Hatta cayma hakkı maddesinde "yirmi gün içerisinde malı geri almayı taahhüt ederiz" deniyor. "...donanım Yetkili Satış Noktası tarafından geri alınır veya kargo ücreti D-SMART'a ait olmak üzere ... üç iş günü içerisinde D-SMART'a gönderilebilir." Yani, iptal ettiğimde D-Smart bana götür teslim et diye talimat veremez.

    Bu kadar fütursuzca hareket ettiklerine göre bir güvendikleri mi var diye düşünebilirsiniz. Bence insanların şikayet etmeme alışkanlığına güveniyorlar. Şimdi faturayı bekliyorum. Tüketici Hakları Masası dahil her yere şikayette bulunacağım. Bakalım ülkemizde tüketici hakları ne kadar korunuyor göreceğiz.




  • ttnete lanet edip d smarta geçmeyi düşünüyorum hem tv hem internet alayım diyorum ama burda okuduklarımdan sonra tırstım valla. yokmu bu d smarttan memnun olan yahu
  • Ben 2 Yıldır sorunsuz kullanıyorum. Hiçbir şikayetim de yok. TTnet netlimitsiz 67 TL...Ben Dsmart Net 8mbpss Sınırsız + Full Paket HD+kullanııyorum ( kayıtlı olandan ) 87 TL... Çok ta memnunum...Hiç fatura sorunu yaşamadım. Otomatik ödeme talimatım var. Düzenli olarak her at 87 TL çekiliyor.
  • En güzeli modullu Üyelik,baştan ödüyorum ücreti sonra iki yıl rahatim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle sorunun çözümü hakkında kaymakamlıklarda bulunan tüketici haklarına gidilip başvurulması lazım.
  • Bilgi teknolojileri kurumu (BTK) bunların hesap verdiği tek kurum arkadaşlar, şikayetim ile ilgili BTK sayesinde DSmart'tan geri dönüş yapıldı. Kaybettiğim parayı, maduriyet ile ilgili özür dileyerek iade ettiler. Aboneliğimi de bir daha geri dönmemek üzere iptal ettim.
  • Abi ne ugrasip duruyorsunz alin bi modullu uyelik keyfinize bakin yok otomatik.yenileniyomus yok bilmem ne.. Pesin odeyin. Uyelik bitince kendiliginden son bulsun..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çözüm söyleyin bu emperyalislerden k

    Kurtulmak için Dsmart belasindan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ARKADAŞLAR ÇÖZÜMÜ YAZMIŞLAR ÖNCEDEN bende yaşadıklarımı aşağıda yazıyorum OKUYUN

    https://tuketici.btk.gov.tr/ bu adrese giriyorsunuz. Resmi sitedir. Önce doğru bilgilerle üye oluyorsunuz. Sonra Sol alttaki SARI renkli resmi tıklayıp açılan sayfaya şikayetinizi anlaşılır ve net şekilde yazıyorsunuz. Sakın Küfür hakaret yazmayın resmi bir sitedir. Bu en kısa ve kesin yoldur arkadaşlar. Hatta istedikleri gibi kimlik fotokopisi Fax Posta hiç bir şey göndermenize gerek yok.

    5-10 dk. sonra dsmarttan arıyorlar hemde yavşamış şekilde. bizi şikayet etmişsiniz vb. söze giriyorlar. hiç taviz vermeyin. Yumuşarsanız hala kandırabilirim diye kampanya seçeneği sunuyor. Sakın ha. Ben bu şekilde tüm aboneliğimi iptal ettirdim. Sonra bir kaç gün sonra tekrar aradılar ve işlemlerimin bittiğini söylediler. Utanmadan hala seçenek sunmaya devam ettiler. hepsini reddetttim. Bu asalaklardan ancak böyle kurtuldum. Acımayın. Onlar size acımıyor ve mahkemeye veriyor. Her şikayet onların firma puanları gibi bir puan var mimlenmelerini sağlıyor.

    Bu BTK adamları sıkıştırdıkça sıkıştırıyor. Şikayetten 1 yıl sonra telefona msj geldi 6 TL alacağınız var diye. Sitelerindeki başvuru kısmından alabilirsiniz yazıyordu. Adrese girdim 36 TL alacağım çıktı. Az gösterip iade almaz diye düşünmüşler, burada bile kazık atmaca var ya. Böyle iade çıkarsa iban vb. verip alabiliyorsunuz. Bu parayı da onlara bırakmayın. Ama unutmayın her şeyi dosdoğru yazın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KargaKey -- 28 Temmuz 2015; 1:43:12 >




  • KargaKey K kullanıcısına yanıt
    Ben dsmart sadece şampiylar ligi uefa avrupa ligi için aldım daha sonra ispanya liginide vermeye başladılar
    benim paket de bunların haricinde film kanaların hepsi açık
    şampiylar ligi uefa avrupa ligi ispanya ligi diğer kanallar aldı
    ben sadece film kanalları var diye 30 tl küsür parayı vermek istemiyorum film kanalları için almadım
    iptal edecektim uyduyu geri alırız dediler bende tekrardan hd uydu alıp para vermemek için devam ediyorum hemen hemen aynı fiyata denk geliyor önereceğin bir yol var mı ne yapmalıyım sadece film için çok para vereceğimiz parayı nasıl düşürebiliriz yardımlarını bekliyorum tşkler
  • arkadaşlar
    p.tesi gunu telefonla m.temsilcisiyle görüşüp iptal talebi verdim daha sonra dilekçe yazıp kimlik fotokopisi ile birlikte fax çektim daha sonra btk ya şikayetimi yazdım en son şikayetvar.com a şikayet imi yazdım
    üyeliğim halen sonlanmadı bu yaptıklarım dışında yapabileceğim ekstra bir olay var mıdır?
  • Yeri burasımıdır bilmiyorum, fakat arayıp bu tür kampanyaları sürekli teklif ediyorlar, bilgilendirme amacıyla paylaşmak istedim.

    2010 yılından beri dsmart.net (smile adsl) kullanıcısıyım. yalın adsl dahil 45 TL 8 Megabit sınırsız kullanıyorum. Haziran ayının 20 si civarı bir bayan müşteri temsilcisi aradı, +11 tl farkla dsmart dizi+sinema paketini teklif etti. 11 tl makul geldi, içerisinde belgesel ve çocuk kanallarıda vardı, aynı zamanda digiturk üyesiyim digiturkte belgesel ve çocuk paketine ayrıca para ödüyordum o iki paketide kapattım, aslında sinema+dizi bedavaya gelmiş gibi oldu.

    Ay sonu faturamız geldi, 73,37 tl. Haziran ayının 27 sinden 1 temmuza kadar olan ücreti çıkardığımda 66 tl kalıyordu geriye. Aradım hemen "sizin paketiniz 66 tl cevabını aldım". Çünkü yalın adsl kullanıyorsunuz. E kardeşim sen bana teklif getirirken yalın adsl kullandığımı görmüyormusun dedim, ben üye olurken sana üstüne basa basa sormadım mı? 56 tl den bir kuruş fazla gelemeyecek demedin mi?

    Şikayet kaydı oluşturduk, tam 1 hafta sonra az önce dönüş yaptılar, konuşma kayıtları incelendi, gelen cevap; "evet paketi teklif eden arkadaş size yanlış bilgi vermiş, fakat bizimde bir fiyat standardımız var, arkadaş yanlış bilgi vermiş olsa da size o fiyattan vermemiz mümkün değil, bunun yerine size o fiyatın içerisinde spor + yetişkin paketi verelim"

    tam bir komedi, ben kime güvenerek üyeliğimi başlatacağım, senin müşteri temsilcisinden aldığım bilgiye göre üyeliğimi başlattım, sen nasıl o bilgiyi yok sayarsın?

    tabiki teklifi kabul etmedim, iptal istediğimde de bana 240 tl'lik taahhüt bozma cezası çıkardılar.

    Ne olursa olsun iptal edin dedim, tekrar tarafıma dönüş yapılacakmış.

    Konuşma kayıtları bile işe yaramıyor bu firmada. BTK'ya da şikayet ettim bilmiyorum faydası olacak mı. Tüketici heyetine de şikayet edeceğim.




  • banada aynı şeyi yapmaya çalışıyorlar

    Yapılan aynen şu

    Dsmart nete yaklaşık 15 gün önce iptal talebinde bulundum ve bahsettikleri faks adresine belgeleri gönderdim. 2 gün sonra tarafıma belgelerin ulaşmadığına yönelik mesaj geldi kendilerini aradığımda belgelerin ellerine ulaşmadığı sistemin güncellemediğinden kaynaklı olabileceği ve 7 gün beklemem gerektiği söylendi. 7 gün sonra telefonuma belgeler ulaşmadığı için faturalandırmaya devam edildiği mesajı geldi akabinde kendilerini tekrar arayıp durumu bildirip faksı doğru numaraya gönderdiğim halde nasıl ulaşamadığını sorduktan sonra belgelerin ellerine ulaşmadığını gördükleri için tekrar iptal talebinde bulunmam gerektiği söylendi tekrar iptal talebinde bulunup tekrar belgeleri verdikleri faks numarasına gönderip iletildiğine dahil belge aldım . Ancak 24 saat sonra kendileri arayıp tarih ve saat bilgileri de söyleyerek faks yolu ile istedikleri yazılı talebi ve kimlik fotokobimi 2. kez gönderdiğimi söyledim ama yine belgelerin ulaşmadığı söylendi. yaşanan tartışmadan sonrasında bana geri döneceklerini söyledikten sonra aynı gün içinde tarafıma ulaşıldı ve görüşmenin sonunda hizmetimin iptal edildiği söylenip onayım alındı. Ancak hizmetin devam ettiğini görüp kendilerini aradığımda iptal talebimin geri çekildiği öğrendim 2 kez iptal talebinde bulunup yazılı olarak iletiğim halde hattım nasıl iptal edilmez. ve benim onayım olmadan iptal talebim nasıl geri çekilir. üstelik hizmetimin sonlandırıldığını " sözlü " olarak bildirip onay alındıktan sonra.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fearless_king -- 26 Kasım 2015; 13:56:10 >




  • Btk dan şikayet en garanti yol.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkes sikayet etmis kurtulmak istemis
    Savunmak gibi degil bende parali platform olsun istemem ama malum turkiyemizin hali tv konusunda bu
    Gelelim meseleye
    D smart 8. Yil ful paket 22 tl
    Digiturk 3. Yil 58 tl turksat full paket
    Filbox modullu uyelik 15 ay 90 tl
    Tivibu 3 ay deneme ve %50 indirimli kullandim kapattim o zamanlar 19 tl
    Hemn ds hem dt nin otomatik odeme talimati var sorunauz ve ayni ucret her ay..simdi ben size sorayim bastan isi saglam alsaniz anlasmayi yapsaniz o zaman bunlari yazar misiniz??
    Catir catir pazarlik ile basladi uyeligim ve hala da gidiyo
    Ha isime yaramassa taahhut bittigi gun fax iateniyo iki firmadan da cekerim kapanir
    Saygilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önüne gelen heryere etmek lazım böyle kalitesiz,kazık,gereksiz bi şeyi bulaştımmı kurtulamıyosunda uydu kanallarında bile daha iyi filmler var hayırlısıyla bi kurtulabilsem bu dsmart belasından

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şikayetvar, btk ve bimer etkili mercilerdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.