Şimdi Ara

dђ ғіат аlвeа такımı (847. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18.349
Cevap
73
Favori
1.671.946
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 845846847848849
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Qklavye

    kontak anahtarının arasıra marş esnasında kitlenmesi sorunu yaşıyan varmı. anahtarı temizledim,kontağa wd40 sıktım arada sırada gene oluyor.kapa aç düzeliyor ama ısıtma bujilerine zarar vericem diye korkuyorum uzun vadede.

    bu sıkıntıyı yaşayan yokmu benden başka...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: br251

    paspasları kurutmak için resimdeki gibi bir fanlı ısıtıcı bul aracın ıslak bölgesine yakın bir yere koy çalıştır kapıları kapat anca öyle kurur.



    Mantıklıymış, şöyle bir şey ayarlayıp aracın zemine koyduk mu kuruma işlemini hızlandırırız herhalde;) Cevabınız için teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Qklavye

    quote:

    Orijinalden alıntı: Qklavye

    kontak anahtarının arasıra marş esnasında kitlenmesi sorunu yaşıyan varmı. anahtarı temizledim,kontağa wd40 sıktım arada sırada gene oluyor.kapa aç düzeliyor ama ısıtma bujilerine zarar vericem diye korkuyorum uzun vadede.

    bu sıkıntıyı yaşayan yokmu benden başka...

    Yağlayıcı sıktığın halde aynı şey oluyorsa kontağı söküp iyice temizleyip yağlamak lazım belkide içeride bir şeyler kırıktır bakmak lazım daha önce başıma hiç böyle bir şey gelmedi
  • cevap için teşekkürler,umarım masraflı bişi çıkmaz.Netde araştırdığıma göre multijet fiatlarda özellikle albea,palio ve doblolarda karşılaşılan bişiymiş.
  • beyler selamlar..

    su ile ilgili yazıyı gorunce aklıma geldı bı sorayım dedım.

    yagmur yagdıktan sonra arabanın bıyerlerıne su kacıyor sankı, yolda gıderken sanki su şişesini sarsınca gelen lık lık sesi geliyo..

    bu konuda bilgisi olan varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: olcaytor

    beyler selamlar..

    su ile ilgili yazıyı gorunce aklıma geldı bı sorayım dedım.

    yagmur yagdıktan sonra arabanın bıyerlerıne su kacıyor sankı, yolda gıderken sanki su şişesini sarsınca gelen lık lık sesi geliyo..

    bu konuda bilgisi olan varmı?

    kapı içlerine kaçan sulardan dolayı yapar o sesi kapılarda lastıklerı cıkarıp suyu bosaltabılırsınız.
  • kapı içlerindeki su meselesi daha önce forumda konuşulmuştu.
    kesin çözüm kapıların alt tarfındaki plastik su boşaltan aparatların deliklerinin açılması yada bu plastiklerin tamamen çıkartılması.
    ben risk almamak için yaklaşık bir sene önce kapı altlarındaki su tahliyesini sağlayan ve zamanla çamurla delikleri kapanan o plastikleri
    koparıp attım ve böylece kapıların içlerine su birikmesini engelledim.
    benim sağ arka kapının içine neredeyse yarıya kadar su dolmuştu ve giderken lıkır lıkır diye ses çıkartıyordu.
  • 5 yıldır dikkat etmedim son günlerde dikkatimi çekti bende 2004 albea var
    gün içinde hava kararınca farları ilk açtığımda yani kısaları yaktığımda,farlardan zıııııızzz diye ses geliyor
    daha sonra farı söndürüp açsamda gelmiyor,ilk açınca geliyor,bunu hergün 1 er defa yapıyor
    yani far yükseklik ayarı ile oynarsınızya hani 0-1-2-3 kademe aldıkça fardan ses gelir aynı o ses geliyor
    ama ben far yükseklik ayarı ile oynamıyorum hep sabit 0 da,daha önce o ses yoktu diye hatırlıyorum,acaba arızamı var,farlar normal gösteriyor ama neden far motordu o sesi çıkarsınki


    kapı altı lastikler çamurdan dolayı tıkanır ve bidondaki suyun çalkalanması gibi ses yapar,4 kapınında altınadan yukarıya doğru bar siyah plastikler görünür onları kendine biraz çek içine bak çamur doludur,kalın bir tığ al şiş al ve delikleri büyüttür
    yeni plastik alma herbirisi 10 tl den ön kapılarda 3 er arka kapılarda 3 er plastik olması lazım 120 tl sanırım öyle bir fiyatı vardı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baris195 -- 17 Şubat 2013; 23:35:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Qklavye

    kontak anahtarının arasıra marş esnasında kitlenmesi sorunu yaşıyan varmı. anahtarı temizledim,kontağa wd40 sıktım arada sırada gene oluyor.kapa aç düzeliyor ama ısıtma bujilerine zarar vericem diye korkuyorum uzun vadede.

    killitlenme dediğin bir tur döndürüp marş turunda dönmemesi değill mi. eğer öyleyse bir sorun yok aracınızda . o sorunda değil çünkü aracın bir özelliği. albeayı ilk aldığımızda bende sorun olarak görmüştüm. hatta servisine bile sordum. sorun hızlı döndürmekte bir tur döndürün hemen marş turuna döndürmeyin adım adım döndürün hiçbir sorun yaşamazsınız tabi başka bir sorun yoksa ama benim dediğim gibiyse aracın bir özelliğidir. marş koruması mı demişlerdi bişey demişlerdi .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hmurat18

    quote:

    Orijinalden alıntı: Qklavye

    kontak anahtarının arasıra marş esnasında kitlenmesi sorunu yaşıyan varmı. anahtarı temizledim,kontağa wd40 sıktım arada sırada gene oluyor.kapa aç düzeliyor ama ısıtma bujilerine zarar vericem diye korkuyorum uzun vadede.

    killitlenme dediğin bir tur döndürüp marş turunda dönmemesi değill mi. eğer öyleyse bir sorun yok aracınızda . o sorunda değil çünkü aracın bir özelliği. albeayı ilk aldığımızda bende sorun olarak görmüştüm. hatta servisine bile sordum. sorun hızlı döndürmekte bir tur döndürün hemen marş turuna döndürmeyin adım adım döndürün hiçbir sorun yaşamazsınız tabi başka bir sorun yoksa ama benim dediğim gibiyse aracın bir özelliğidir. marş koruması mı demişlerdi bişey demişlerdi .

    Araç dizel olduğu için zaten hızlıca marşa basmıyorum.Isıtma bujilerine zarar vermemek için.Mar pozisyonuna getirip 3-5 saniye bekliyorum ,marşa basmak istediğimde gitmiyor anahtar.Anahtarı çıkarıp tekrar yapmam gerekiyor.Böyle özellik olmaz sanırım.




  • quote:

    Araç dizel olduğu için zaten hızlıca marşa basmıyorum.Isıtma bujilerine zarar vermemek için.Mar pozisyonuna getirip 3-5 saniye bekliyorum ,marşa basmak istediğimde gitmiyor anahtar.Anahtarı çıkarıp tekrar yapmam gerekiyor.Böyle özellik olmaz sanırım.


    Hocam benim arabada da aynı durum geçerli. Yalnız şöyle bir şey var, sadece mar pozisyonuna getirip bekledikten sonra doğrudan marşa basabiliyorum ben. Eğer ilk olarak mar pozisyonuna doğru anahtarı çevirirken biraz fazla çevirip avv ye doğru hafif geçsem de marşa basabilmek için anahtarı tekrar kontağa soktuğumuz ilk pozisyona(park) getirip işlemi tekrar etmek gerekiyor.

    Normali böyleymiş gibi geliyor bana:)

     dђ ғіат аlвeа такımı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zafer_b

    quote:

    Araç dizel olduğu için zaten hızlıca marşa basmıyorum.Isıtma bujilerine zarar vermemek için.Mar pozisyonuna getirip 3-5 saniye bekliyorum ,marşa basmak istediğimde gitmiyor anahtar.Anahtarı çıkarıp tekrar yapmam gerekiyor.Böyle özellik olmaz sanırım.


    Hocam benim arabada da aynı durum geçerli. Yalnız şöyle bir şey var, sadece mar pozisyonuna getirip bekledikten sonra doğrudan marşa basabiliyorum ben. Eğer ilk olarak mar pozisyonuna doğru anahtarı çevirirken biraz fazla çevirip avv ye doğru hafif geçsem de marşa basabilmek için anahtarı tekrar kontağa soktuğumuz ilk pozisyona(park) getirip işlemi tekrar etmek gerekiyor.

    Normali böyleymiş gibi geliyor bana:)

     dђ ғіат аlвeа такımı


    çok güzel anlatmışsın :) bende aslında bunu demek istedim bazen insan çok hafif avv ye geçirebiliyor ilk turda döndürürken ondan kilitleme yapıyor zaten. bizzat serviste ustası deneyerek göstermişti bana .




  • valla inş. dediğiniz gibidir. bir dahaki sefere deniycem.Ama bu kadar hassas yapılmışsa o da bir hata bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hmurat18

    quote:

    Orijinalden alıntı: zafer_b

    quote:

    Araç dizel olduğu için zaten hızlıca marşa basmıyorum.Isıtma bujilerine zarar vermemek için.Mar pozisyonuna getirip 3-5 saniye bekliyorum ,marşa basmak istediğimde gitmiyor anahtar.Anahtarı çıkarıp tekrar yapmam gerekiyor.Böyle özellik olmaz sanırım.


    Hocam benim arabada da aynı durum geçerli. Yalnız şöyle bir şey var, sadece mar pozisyonuna getirip bekledikten sonra doğrudan marşa basabiliyorum ben. Eğer ilk olarak mar pozisyonuna doğru anahtarı çevirirken biraz fazla çevirip avv ye doğru hafif geçsem de marşa basabilmek için anahtarı tekrar kontağa soktuğumuz ilk pozisyona(park) getirip işlemi tekrar etmek gerekiyor.

    Normali böyleymiş gibi geliyor bana:)

     dђ ғіат аlвeа такımı


    çok güzel anlatmışsın :) bende aslında bunu demek istedim bazen insan çok hafif avv ye geçirebiliyor ilk turda döndürürken ondan kilitleme yapıyor zaten. bizzat serviste ustası deneyerek göstermişti bana .

    Evet normali tamda dediğiniz gibi.




  • 5 yıldır dikkat etmedim son günlerde dikkatimi çekti bende 2004 albea var
    gün içinde hava kararınca farları ilk açtığımda yani kısaları yaktığımda,farlardan zıııııızzz diye ses geliyor
    daha sonra farı söndürüp açsamda gelmiyor,ilk açınca geliyor,bunu hergün 1 er defa yapıyor
    yani far yükseklik ayarı ile oynarsınızya hani 0-1-2-3 kademe aldıkça fardan ses gelir aynı o ses geliyor
    ama ben far yükseklik ayarı ile oynamıyorum hep sabit 0 da,daha önce o ses yoktu diye hatırlıyorum,acaba arızamı var,farlar normal gösteriyor ama neden far motordu o sesi çıkarsınki
  • Arkadaşlar soruldu mu bilemiyorum ama benim sorunum motordan gelen ses.
    aslında ben çok sorun etmiyordum ama 2 farklı arkadaş farklı zamanlarda sesin normal olmadığını söylediler.
    ses motor soğukken geliyor sadece, ısınınca problem yok.

    böyle bir problemle karşılaşan var mı ?
    bu arada araba 50.000 de mjet 1.3
  • quote:

    Orijinalden alıntı: telepati

    Arkadaşlar soruldu mu bilemiyorum ama benim sorunum motordan gelen ses.
    aslında ben çok sorun etmiyordum ama 2 farklı arkadaş farklı zamanlarda sesin normal olmadığını söylediler.
    ses motor soğukken geliyor sadece, ısınınca problem yok.

    böyle bir problemle karşılaşan var mı ?
    bu arada araba 50.000 de mjet 1.3

    motordan çak çak çak tarzında bir vurultu sesi geliyor dimi
  • ön cam değişmişse ondan olabilir.. ben de ön camı değiştirdikten sonra aynı sorunlar oluştu... meğer cam takılırken yeterli özen gösterilmemiş... tekrar slikonladılar ve şu an hiç bir şey sızdırmıyor..
  • beyler size bir sorum olacak

    triger seti 120 binde mi değişiyor? aranızda değiştiren varsa fiyat bilgisi verebilirmi?


    araç 1.2 8v



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi olcaytor -- 23 Şubat 2013; 21:37:14 >
  • tam adamına rastladın. geçen hafta değiştirdim. önceki değişimde 60.000 Km sonrayı yazmıştı usta.
    Ben 71.000 km. Sonra değiştirdim. hala yeni gibiydi. ancak. Km'den çok yıl önemli
    Çünkü Kauçuğun ömrü 5 yıl. hiç binmesen bile 5. yılda çürür.
    Ben 2009 da değiştirmiştim. riske girmeyeyim diyorsan 4 yıl ya da 70.000 - 80.000 arası iyi derim.
  • 
Sayfa: önceki 845846847848849
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.