Şimdi Ara

dђ ғіат аlвeа такımı (720. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
18.349
Cevap
73
Favori
1.659.013
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 718719720721722
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahatay63


    quote:

    Orijinalden alıntı: osmannn94

    servis ne dedi

    götüremedim p.tesiye kaldi malesef

    durum nedir
  • Selam arkadaşlar,

    Akşam araba camları buğulandı. Fan hızını sırasıyla 1-2-3 konumlarına aldım. 4 konumuna aldığım zaman çok güzel çalıştı. 4 konumunda çalışıyor fakat eski 3-2-1 konumlarında artık dışarı hava üflemiyor. Sigortamı attı diye düşündüm ama 1-2-3 kademesi farklı 4 kademesi farklı sigorta olabilir mi? Acaba bu olay neden olabilir ilgisi olan varsa lütfen yazsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sdmh

    Selam arkadaşlar,

    Akşam araba camları buğulandı. Fan hızını sırasıyla 1-2-3 konumlarına aldım. 4 konumuna aldığım zaman çok güzel çalıştı. 4 konumunda çalışıyor fakat eski 3-2-1 konumlarında artık dışarı hava üflemiyor. Sigortamı attı diye düşündüm ama 1-2-3 kademesi farklı 4 kademesi farklı sigorta olabilir mi? Acaba bu olay neden olabilir ilgisi olan varsa lütfen yazsın


    yani 1.ci konuma aldın çalışmadı 2. ve 3.cü konumdada çalışmadı sadece 4 de çalışıyor diyorsun
    birde düğmeye basır bırak klima ışığı yanıcakmı
    1.ci 2.ci 3.cü kademelerde oksitlenme olup iletkenliğini yitirmiş olabılır,sadece düğme değişmekle düzelebilir,düğmeyi söküp tornavida ile eektrik geliyormu ölçmen lazım
    ayrıca pas giderici sprey sık ieltkenliği düzelir
    eğer servise gidersen komple fan motorunu değiştirmeye kalkabilirler 100-200 tl arası işçilik dahil torpidoyu sökme dahil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sdmh

    Selam arkadaşlar,

    Akşam araba camları buğulandı. Fan hızını sırasıyla 1-2-3 konumlarına aldım. 4 konumuna aldığım zaman çok güzel çalıştı. 4 konumunda çalışıyor fakat eski 3-2-1 konumlarında artık dışarı hava üflemiyor. Sigortamı attı diye düşündüm ama 1-2-3 kademesi farklı 4 kademesi farklı sigorta olabilir mi? Acaba bu olay neden olabilir ilgisi olan varsa lütfen yazsın

    Peki 4e aldığınızda yönlendirmeyi ön camdan yan ızgaralara verdiniz mi ?
    Dışarı hava üflemiyor derken yan ızgaralarımı kastediyorsunuz ?
    Kullanıcı el kitabında
    Kabin içi elektro fan ve klima kompresörü adında 2sigorta var
    Kompresör sigortası atsa tüm anahtar kademelerinde çalışmaz diye düşünüyorum...
    Daha net yazarsanız yardımcı olmaya çalışırım...
    @osmannn94
    düğmeyi sökmek basit iş değil ve arkadaşın alet edavatı var mı bakalım elektriği ölçmek için elinde ?
    Arızanın anahtardan kaynaklandığı ne malum ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Susta Kazım -- 14 Mart 2011; 22:41:44 >




  • Düğmeyi ittiğim zaman klima ışığı yanıyor. Klimaya zarar veririm diye uzun süre denemedim. Dışarı hava üflemiyor derken ön ızgarayı kasteddim. Düğmeyi sökebilirsem ölçüm yapabilirim avometrem var. Ama garanti devam ettiği için yarın düzelmezse servis yolu gözükecek herhalde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sdmh

    Düğmeyi ittiğim zaman klima ışığı yanıyor. Klimaya zarar veririm diye uzun süre denemedim. Dışarı hava üflemiyor derken ön ızgarayı kasteddim. Düğmeyi sökebilirsem ölçüm yapabilirim avometrem var. Ama garanti devam ettiği için yarın düzelmezse servis yolu gözükecek herhalde.

    düğmedeki klima ışığı yandığına göre,4 cü kademede çalıştığına göre,aradaki 3 kademede bir temassızlık olur
    çünkü 4.cü kademede hava veriyorsa o zaman ızgaralarda ve hava gelişinde sorun yotur,eğer olsaydı o zaman 4.cü kademede fan ızgara hava gelmezdi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmannn94


    quote:

    Orijinalden alıntı: sahatay63


    quote:

    Orijinalden alıntı: osmannn94

    servis ne dedi

    götüremedim p.tesiye kaldi malesef

    durum nedir

    begenmedim araci çok hor kullanilmisti acikcasi icime sinmedi bende vazgectim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sdmh

    Selam arkadaşlar,

    Akşam araba camları buğulandı. Fan hızını sırasıyla 1-2-3 konumlarına aldım. 4 konumuna aldığım zaman çok güzel çalıştı. 4 konumunda çalışıyor fakat eski 3-2-1 konumlarında artık dışarı hava üflemiyor. Sigortamı attı diye düşündüm ama 1-2-3 kademesi farklı 4 kademesi farklı sigorta olabilir mi? Acaba bu olay neden olabilir ilgisi olan varsa lütfen yazsın



    1-2-3 te fan motoru hiç çalışmıyorsa yada çalıştığı halde sabit cılız bir üfleme yapıyorsa bence fanın kademelerini kontrol eden dirençlerde...vb elemanlarda bir problem olabilir.Aracının garantisi olduğu için bu iş garantiye girer kurcalamadan servise göster.Ücretsiz yaparlar.
  • Merhaba Arkadaşlar,
    Karşılaştığım bir sorun var. sizlerin bilgisine başvurmak istiyorum.
    sabah arabayı çalıştırırken (ilk marşa basma anında) motor ısısı kırmızı bölgeye geliyor ve "radyotor suyu çok sıcak" uyarısı yapıyor. ve hemen geri düşüyor.
    sabah erkenden böyle bir uyarı yapması çok garibime gidiyor.
    sizce neden olabilir?
    ne yapmalıyım?
    teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi potlika -- 15 Mart 2011; 11:09:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: potlika

    Merhaba Arkadaşlar,
    Karşılaştığım bir sorun var. sizlerin bilgisine başvurmak istiyorum.
    sabah arabayı çalıştırırken (ilk marşa basma anında) motor ısısı kırmızı bölgeye geliyor ve "radyotor suyu çok sıcak" uyarısı yapıyor. ve hemen geri düşüyor.
    sabah erkenden böyle bir uyarı yapması çok garibime gidiyor.
    sizce neden olabilir?
    ne yapmalıyım?
    teşekkürler...


    Mesela öğlen arabayı çalıştıracaksın dünden beri kullanmadın ozamanda yapıyor mu?Sadece sabahları marşta yapıyorsa Aküden kaynaklanıyor olabilir.Akü zayıflayınca göstergede garip hareketler olabiliyor bazen.
    Aküden değilse hararet sensöründe algılma problemide olabilir.Bilgisayara bağlayıp bakmak lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sdmh

    Selam arkadaşlar,

    Akşam araba camları buğulandı. Fan hızını sırasıyla 1-2-3 konumlarına aldım. 4 konumuna aldığım zaman çok güzel çalıştı. 4 konumunda çalışıyor fakat eski 3-2-1 konumlarında artık dışarı hava üflemiyor. Sigortamı attı diye düşündüm ama 1-2-3 kademesi farklı 4 kademesi farklı sigorta olabilir mi? Acaba bu olay neden olabilir ilgisi olan varsa lütfen yazsın


    albeadan önceki arabam tipoydu, bağlantılı olduğum forumlarda senin anlattığın sorunu yaşayan tipocu arkadaşlar vardı, genel itibarıyla problem fana bağlı ve dönüş hızını kontroleden direnç ve diyotlardan kaynaklanıyor. sadece diyot ve dirençleri değiştirmek yeterli oluyordu çözüm için bi ihtiamalde hızı ayarladığın anahtar, ama öncelik fan, garantin varsa el değmeden çek servise kardeş, kendin uğraşma. garantin yoksada servise bilgi amaçlı gidebilirsin, kendim yapayım dersen aracın torpidosunun alt ve arkasından fan motoruna ulaşman lazım, söküp takerkenn dikkatli ol, direnç ve diyotları devre üstündeyken ölçme, mümkünse söküp direk değiştir. umarım tipolardaki kadar basit bi arızadır, kolay gelsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cumhuruzun


    quote:

    Orijinalden alıntı: br251


    quote:

    Orijinalden alıntı: cumhuruzun

    2 sene sonra konuyu yeniden hortlatmış olacağım ama.. Aynı sorun başıma gelip forumda aratınca bu mesajları gördüm.

    Birkaç aydır 1-2 damla şeklinde başladı bende de, geçenlerde sanayide elektrikçi usta eğilip tornavidayla bir şeylerini sıktıktan sonra yoğunlaşmaya başladı damlamalar. Bunun üzerine servisine gitmeye karar verdim. Bugün Aydın Poyraz fiata gittim. elektrikçi genç ustası radyatörün delik olduğunu, 205 tl radyatörün yenisi artı işçiliği ve birkaç diğer bileşeni ile birlikte yaklaşık 300 tl masraf çıkardı. zaman olmadığı için p.tesi getirmek üzere ayrıldım.

    İçimden de bırakmak gelmiyordu zaten. Forumda araştırma yaparken bu konuları gördüm. Neredeyse tüm albeacılar yaşamış. BR251 dedikten sonra aklıma geldi. evet ben de opet antifiriz ekletmiştim. 1 lt den çok az kalmıştı şişede. Hatırlıyorum da o tarihlere denk düşüyor damlamanın başlaması.

    BR251 senin o zaman bahsettiğin delik tıkayıcı aşağıda linkte verdiğim gibi bir şey mi, veya benzeri gibi mi? Bunların uygulama şeklini anlatabilirmisin? Sanayiye gitmeden önce bir de bu şekilde deniyim de olmazsa elektrikçi conta vs. den bahsetti onları bakacaktı.. Şimdiden teşekkürler..

    http://www.hepsiburada.com/Liste/nigrin-radyator-catlak-ve-delik-tikayici-840203/ProductDetails.aspx?productId=otm840203&categoryId=20035751



    Geçmiş Olsun Her Albea sahibinin başına gelir.

    Ben bu sorun yüzünden çok uğraşanlardanım.Hatta orumda ilk yaşayan bendim herhalde.Arabayı ilk alınca yağına suyuna baktırmak adettir baktırdık radyatörde gram antifirz yoktu 3 lt castrol anfirizi koydurdum o an başladı maceramız...Çok adam dolaştım kimisi dedi kalorifer radyatörü değişecek kimisi komple göğüslük sökülecek....vb.

    Baktım bu böyle olmayacak kendim işe koyuldum hergün akan yeri gözetledim tam damlatırken resmini çektim.Sızdran yerin tam olarak kalorifer musluğu ile kalorifer borularının birleşme yerinden olduğunu tespit ettim.Daha sonra tanıdık bir oto elektrikçinin tavsiyesiyle delik tıkayıcı sıvı kullandım.Senin linkte verdiğine benzer birşeydi.

    Kullanımı basit Araç motoru sıcakken(Hararet tam 90 da iken yani iyice sıcakken) radyatör taşırma kabından içeri sıvıyı boşaltıyorsun sonra biraz gezip dolaşıyorsun ki sıvı iyice sistem içerisinde devirdaim etsin.(ortalama 20 dakika diyelim ama aldığın sıvınnı talimatınada bakmak lazım)Sonra arabayı evin önüne çekeceksin 12-24 saat hiç çalıştırmayacaksın.Daha sonra kullanmaya başlarsın kesildiyse ne mutlu kesilmediyse vay haline.

    Ben kullandım kesildi.Aradan 1.5 yıl geçti geçen sene kışın ortasında hararet ibreis sapıttı yetkili servise gittim termostatı arızalıymış değiştirdik tabi değiştirirken radyatör suyu boşaldı yeniden 3lt antifiriz koyduk...vb. 100TL ödedik çıktık ama ben başıma gelecekleri biliyordum hatta ustayada söyledim yine damlatır diye.2 gün geçti başladı damlatmaya yine aynı yerden. Gittim tekrar servise resimdeki muslukla borunun birşetiği yerde iki conta var onları değiştirttim 20-30TL verdik işlem tamam.Sorunu kökünden halletmeden olmuyor...

    Sana tavsiyem kendin nereden akıttığına iyi bak eğer resimdeki yerden akıtıyorsa contalardandıdr.Oradan değilde tam o plastik parçanın dibinden geliyorsa kalorifer radyatörü deliktir.Radyatörün orjinali 205 TL servis doğru söylemiş+işçilik ve kullanılacak birkaç malzeme(conta boru..vb) 300TL iyi fiyat peşin ödersen 270 civarına biter.Sorunu tespit et gerisini nasıl olsa halledersin...


    Alakan içik teşekkür ederim. Budün sabah arabayı oto elektrikçiye bıraktım. Yedek parçacıya da gitmeden kalorifer radyatorunu sordum. 40 tl ye bırakırım dedi ama bunlarda genelde contadan kaçırıyor belki gerek olmaz da dedi parçacı.

    Bakalım elektrikçi conta mı, radyatör mü ne diyecek. Duruma göre neticeyi burdan yazarım hem de benim durumumdakilere yardımcı olur.


    Dün sabah oto elektrikçiye bıraktığım arabayı akşama aldım. Contaları ve oring (heralde) değiştiğini söyledi. Düzeldi gibi dedi. Denemiş epeyce. Neyse akşama aldım. Sabah yine paspasa su damlamıştı. Yani kesilmemiş. Ne yapacağım bilmiyorum. Gögüslüğü veya başka bir şeyi sökmeden alttan eğilerek yapılacak bir şey mi bu? Usta mı dandik yoksa başka bir elektrikçiye gideyim mi veya radyatör değişse kökten çözülür mü? Servise 300 tl vermedik şimdi 20-30 o parayı bulacağız heralde :(




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cumhuruzun

    Dün sabah oto elektrikçiye bıraktığım arabayı akşama aldım. Contaları ve oring (heralde) değiştiğini söyledi. Düzeldi gibi dedi. Denemiş epeyce. Neyse akşama aldım. Sabah yine paspasa su damlamıştı. Yani kesilmemiş. Ne yapacağım bilmiyorum. Gögüslüğü veya başka bir şeyi sökmeden alttan eğilerek yapılacak bir şey mi bu? Usta mı dandik yoksa başka bir elektrikçiye gideyim mi veya radyatör değişse kökten çözülür mü? Servise 300 tl vermedik şimdi 20-30 o parayı bulacağız heralde :(



    Hocam kaç para aldı o elekrikçi arkadaş merak ettim.İnşallah 20-25 den fazla almamıştır.Oring diye havalı havalı bahsettiği şey piyasada tenesi ortalama 2-3 TL olan kauçuk bazlı contadır.(Türkçesi) Kalorifer musluğu ile boruların birleştiği noktada bulunur 2 tane.

    Oring:
     dђ ғіат аlвeа такımı

    Servis sana doğru teşhis koymuş demekki sorun kalorifer radyatöründe değiştirmeden kurtulamazsın.İyi bir ustan yoksa Servise yaptır.Sanayide 45 demişler galiba radyatörü sana ama o kesin yan sanayidir.Ben baktım Opar fiyat listesinden Albea kalorifer radyatörü 205 TL.Sana verdikleri fiyat toplamda iyi aslında. Albealar bu sorundan dolayı servise çok gittiği için onların yanılma payı az.

    Yada sanayide Gerçekten güzenilir bir adam bulup yaptıracaksın Kolay gelsin.

    Yeri gelmişken yedek parça ile ilgili birkaç şey söylemek istiyorum.

    Sanayide Opar-Fiat yedek parça satanlara gidersin Albea radyatörü alacağım orjinal olsun dersin.Adam sana çıkarır verir 100TL der.Serviste aynı parça 200TL dir.Adam sana yemin eder bu parça orjinal diye ama aslında değildir.Onların mantığı şu:İşte Tofaş Albea radyatörünü kime ürettiriyor "Kale" firmasına , sana çıkarır Kalenin aynı ölçülerdeki ürününü verir.Alt takım parçalarını kime yaptırıyor "trw" firmasına sna o markanın uygun ebatlardaki ürünün verir.Markası aynı oldumu sanayide adı orjinaldir yan sanayilerin ise tamamen firması farklıdır.

    Ama %100 orjinal parçaların üzerinde üreten firmanın isminin yanında FİAT yazısıda bulunur(Trw-Fiat, Fiat için üretilmiştir gibi) ve mutlaka bandrollü opar yazılı kutularda-Vakumlu poşetlerde olur.İşte bundan dolayı fiyat farkı oluyor.Ne zararı var aynı marka nasıl olsa onu alır kullanırım denilebilir buna bir sözüm yok ama işte farkın sebebi bilinsin diye yazıyorum.

    Sanayidekilerin böyle yapmalarının genel sebebi ise fiyat farkı, müşteri geri dönmesin, pahalı demesin...vb.Tabi hepside illaki böyle satıyor demiyorum sen istersen sana birebir bandrollü orjinalinide verirler.


    Kolay Gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi br251 -- 15 Mart 2011; 18:17:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: potlika

    Merhaba Arkadaşlar,
    Karşılaştığım bir sorun var. sizlerin bilgisine başvurmak istiyorum.
    sabah arabayı çalıştırırken (ilk marşa basma anında) motor ısısı kırmızı bölgeye geliyor ve "radyotor suyu çok sıcak" uyarısı yapıyor. ve hemen geri düşüyor.
    sabah erkenden böyle bir uyarı yapması çok garibime gidiyor.
    sizce neden olabilir?
    ne yapmalıyım?
    teşekkürler...

    Hocam aynı problem bizde arabayı aldığımızdan beri var ve bunu sadece kışın yapıyor.Zamanında bende baya araştırmıştım.Sorun aküden kaynaklanıyor.Akü zayıflamaya başlayınca birde üstüne kış eklenince böyle yapıyor.Biz bu şekilde 2 kış geçirdik bir problem olmadı.Akü voltajını ölçtürmüştük problemi ilk fark ettiğimizde yolda bırakacak kadar düşmemişti voltaj usta daha devam eder dedi bu akü.Size tavsiyem akünün voltajını ölçtürün eğer çok düşük çıkarsa imkan dahilinde değiştirmeye çalışın.Zaten yanlış hatırlamıyorsam 12 veya 14 voltun altına düşerse hiç marş basmıyo araba.Dediğim gibi problem aküden.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak YLMZ


    quote:

    Orijinalden alıntı: potlika

    Merhaba Arkadaşlar,
    Karşılaştığım bir sorun var. sizlerin bilgisine başvurmak istiyorum.
    sabah arabayı çalıştırırken (ilk marşa basma anında) motor ısısı kırmızı bölgeye geliyor ve "radyotor suyu çok sıcak" uyarısı yapıyor. ve hemen geri düşüyor.
    sabah erkenden böyle bir uyarı yapması çok garibime gidiyor.
    sizce neden olabilir?
    ne yapmalıyım?
    teşekkürler...

    Hocam aynı problem bizde arabayı aldığımızdan beri var ve bunu sadece kışın yapıyor.Zamanında bende baya araştırmıştım.Sorun aküden kaynaklanıyor.Akü zayıflamaya başlayınca birde üstüne kış eklenince böyle yapıyor.Biz bu şekilde 2 kış geçirdik bir problem olmadı.Akü voltajını ölçtürmüştük problemi ilk fark ettiğimizde yolda bırakacak kadar düşmemişti voltaj usta daha devam eder dedi bu akü.Size tavsiyem akünün voltajını ölçtürün eğer çok düşük çıkarsa imkan dahilinde değiştirmeye çalışın.Zaten yanlış hatırlamıyorsam 12 veya 14 voltun altına düşerse hiç marş basmıyo araba.Dediğim gibi problem aküden.



    @ Burak YLMZ Aküler 12.8 civarı yüklüdür ancak 12 kabul ediliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Motor Doktoru


    quote:

    Orijinalden alıntı: Burak YLMZ


    quote:

    Orijinalden alıntı: potlika

    Merhaba Arkadaşlar,
    Karşılaştığım bir sorun var. sizlerin bilgisine başvurmak istiyorum.
    sabah arabayı çalıştırırken (ilk marşa basma anında) motor ısısı kırmızı bölgeye geliyor ve "radyotor suyu çok sıcak" uyarısı yapıyor. ve hemen geri düşüyor.
    sabah erkenden böyle bir uyarı yapması çok garibime gidiyor.
    sizce neden olabilir?
    ne yapmalıyım?
    teşekkürler...

    Hocam aynı problem bizde arabayı aldığımızdan beri var ve bunu sadece kışın yapıyor.Zamanında bende baya araştırmıştım.Sorun aküden kaynaklanıyor.Akü zayıflamaya başlayınca birde üstüne kış eklenince böyle yapıyor.Biz bu şekilde 2 kış geçirdik bir problem olmadı.Akü voltajını ölçtürmüştük problemi ilk fark ettiğimizde yolda bırakacak kadar düşmemişti voltaj usta daha devam eder dedi bu akü.Size tavsiyem akünün voltajını ölçtürün eğer çok düşük çıkarsa imkan dahilinde değiştirmeye çalışın.Zaten yanlış hatırlamıyorsam 12 veya 14 voltun altına düşerse hiç marş basmıyo araba.Dediğim gibi problem aküden.



    @ Burak YLMZ Aküler 12.8 civarı yüklüdür ancak 12 kabul ediliyor.

    Zaten demiştim yanlış hatırlamıyorsam diye.Kesin bilgi için tşk.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: br251

    quote:

    Orijinalden alıntı: cumhuruzun

    Dün sabah oto elektrikçiye bıraktığım arabayı akşama aldım. Contaları ve oring (heralde) değiştiğini söyledi. Düzeldi gibi dedi. Denemiş epeyce. Neyse akşama aldım. Sabah yine paspasa su damlamıştı. Yani kesilmemiş. Ne yapacağım bilmiyorum. Gögüslüğü veya başka bir şeyi sökmeden alttan eğilerek yapılacak bir şey mi bu? Usta mı dandik yoksa başka bir elektrikçiye gideyim mi veya radyatör değişse kökten çözülür mü? Servise 300 tl vermedik şimdi 20-30 o parayı bulacağız heralde :(



    Hocam kaç para aldı o elekrikçi arkadaş merak ettim.İnşallah 20-25 den fazla almamıştır.Oring diye havalı havalı bahsettiği şey piyasada tenesi ortalama 2-3 TL olan kauçuk bazlı contadır.(Türkçesi) Kalorifer musluğu ile boruların birleştiği noktada bulunur 2 tane.

    Oring:
     dђ ғіат аlвeа такımı

    Servis sana doğru teşhis koymuş demekki sorun kalorifer radyatöründe değiştirmeden kurtulamazsın.İyi bir ustan yoksa Servise yaptır.Sanayide 45 demişler galiba radyatörü sana ama o kesin yan sanayidir.Ben baktım Opar fiyat listesinden Albea kalorifer radyatörü 205 TL.Sana verdikleri fiyat toplamda iyi aslında. Albealar bu sorundan dolayı servise çok gittiği için onların yanılma payı az.

    Yada sanayide Gerçekten güzenilir bir adam bulup yaptıracaksın Kolay gelsin.

    Yeri gelmişken yedek parça ile ilgili birkaç şey söylemek istiyorum.

    Sanayide Opar-Fiat yedek parça satanlara gidersin Albea radyatörü alacağım orjinal olsun dersin.Adam sana çıkarır verir 100TL der.Serviste aynı parça 200TL dir.Adam sana yemin eder bu parça orjinal diye ama aslında değildir.Onların mantığı şu:İşte Tofaş Albea radyatörünü kime ürettiriyor "Kale" firmasına , sana çıkarır Kalenin aynı ölçülerdeki ürününü verir.Alt takım parçalarını kime yaptırıyor "trw" firmasına sna o markanın uygun ebatlardaki ürünün verir.Markası aynı oldumu sanayide adı orjinaldir yan sanayilerin ise tamamen firması farklıdır.

    Ama %100 orjinal parçaların üzerinde üreten firmanın isminin yanında FİAT yazısıda bulunur(Trw-Fiat, Fiat için üretilmiştir gibi) ve mutlaka bandrollü opar yazılı kutularda-Vakumlu poşetlerde olur.İşte bundan dolayı fiyat farkı oluyor.Ne zararı var aynı marka nasıl olsa onu alır kullanırım denilebilir buna bir sözüm yok ama işte farkın sebebi bilinsin diye yazıyorum.

    Sanayidekilerin böyle yapmalarının genel sebebi ise fiyat farkı, müşteri geri dönmesin, pahalı demesin...vb.Tabi hepside illaki böyle satıyor demiyorum sen istersen sana birebir bandrollü orjinalinide verirler.


    Kolay Gelsin.


    Çok Sağol.. 20 tl verdim elektrikçiye. Servis hemencecik dibimde olsa yine bırakacağım da 50 km lik yolu sabah arabayı bırakıp minibüsle işe dönüp akşam minibüsle tekrar gidip arabayı alıp geri dönmesi zor geliyor. AMa madem ki geldi başa ne yapalım çekilecek artık..




  • http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-otomatik-klima-lpg-az-yakar-43415665/detay

    istanbul

    2005 ve üstü dizel albea ile takas düşünüyorum


    üstünü nakit olarak tamamlayacağım
  • Merhaba saygıdeğer albeacılar,

    Yaklaşık bir yıl önce baskı balatayı değiştirdim. Kavramayı en alttan 2 parmak yukarıda yapıyor.
    Geçen gün bir yakınımın düğününe giderken sollamaya çıktım. Aniden 4.viteste 3000 devirden 4000'e yükseldi. gazı kesince 3000 de titretip kavrıyor. aracın yükü kadar gaza basınca problem yok 5 kişi ile pampalı yerlere gidiyorum. ancak az gaza yüklenince kaçırma yapıyor. Çözüm: düzelir mi? (henüz çok yeni eskimesi için) yoksa. komple yanmış, parlamış olablir mi.... tecrübelerden yardım bekliyorum.

    Not: Fiat servisinde değiştirdim geçen yıl. 450Tl'ye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahatay63

    begenmedim araci çok hor kullanilmisti acikcasi icime sinmedi bende vazgectim


    birde memurdan yazıyordu nasıl hor kullanılmış olabilir
    memur arabası özeldir,onlar tertemizdir 10 sende kullansalar ilk günkü gibi sıfır kalır,onlarda hata kusur kaza olamaz,onlar bir tanedir,ilanına memurdan yazdın mı olay biter,nasıl olur yanılmış olman lazım
  • 
Sayfa: önceki 718719720721722
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.