Şimdi Ara

... D A C I A L O G A N Kulübü .... (469. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
12.944
Cevap
35
Favori
1.720.047
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 467468469470471
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • iyi akşamlar seneye mart ayında 2*2 1,5 dci 85 BG' lauretta nin fiyatı 32 lira falan olursa bende düşünebilirim...
    bu arada herkeze iyi uykular
  • Daciacılar babamda 2007 1.6 laureata var. Lastikleri değiştirecek stepne hiç kullanılmamış onuda kullanmak istiyor. elinde aynı model araç olanlardan stepnesi yeni olan varsa bi şekilde eşleştirebiliriz diye düşündüm. Elinde karmoran marka 185/65/15 (tam emin değilim) olan varsa pm atsın görüşelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uzman_turk -- 4 Mart 2010; 10:21:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukobir

    Cevap vermeyecektim ama neyse, senin yıkamada bindiğin içi süslü araçların fiyatı 30000 tl den başlıyor, biz yarısına aldık. Aynı segmentteki araçların genel olarak kaliteleri aynı, içi süslüdür, motor kasa bişeye yaramaz, dışı süslüdür içi yeterli değildir. Hiçbir işletme en iyisini en ucuza satmaz. Buradaki arkadaşlar loganın genişliği, motor kalitesi, yüksekliği vb. şeyleri göz önünde bulundurarak almışlardır. Yoksa herkesin canı mercedes comprassör kullanmak ister. Sen genç bir arkadaşa benziyorsun, doğrudur sana hitap etmeyebilir.



    her türden araç gelir.. kaldıki başkalarının lüks aracı beni bağlamaz.. ben kendi arabamı söyleyim.. Kia Rio 2004 model.. 13.500 almıştım 2 sene önce.. yani sizinkilerden çok üstün değil fiyat acısından..

    yorumumda alanlara kullanıcılara saygım var demiştim atlamışsınız.. saygıda duyulmak zorundadır zaten.. ben bunun tartışmasını çok yaptım.. bunuda belirttim ama neden böyle bi yorum yaptınız anlamadım..




  • Arkadaslar bugün arabamı sattım. 2005 ambiance pack. Sattıktan sonra anladimki ben bu arabayı çok seviyormusum. Sizlerden cok şey öğrendim. Hepinize çok teşekkür ediyorum. Herkese mutlu ve kazasız, belasız günler dilerim.
  • Hayırlısı olsun. Sizlerle burada paylaşmak gerçekten güzel bir anı olarak kalmasını temenni ederim. Bizlerde diğer arkadaşlardan çok şeyler paylaşıp öğreniyoruz. İnşallah daha donanımlı bir araç sahibi olursunuz. Yalnız bir şey sormak istedim. Aynı model yılına ve aynı özelliklere sahip aracım olduğu için merak ettim. Aracınız km si ve ne kadar fiyata sattınız, yazmanızda sakınca yoksa bizi bilgilendirirseniz seviniriz.
  • aracım ambiance pack ve klimasızdı. 60000 km. darbeliydi. birde takasa girince fiyat iyice düştü maalesef...
  • arkadaşlar logan 2006 1.6 16v 105 bg lik prestige modeli nasıldır ???? tavsiye edermisiniz??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi curse77 -- 17 Mart 2010; 23:23:54 >
  • bende dolaylı bir yoldan aranıza katıldım.evde 3 tane araba vardı biri babamın biri annemin biri de aile arabası.
    o aile arabası ılan da dacia logan mcv 1.5 65 beygir olan oluyor.
    neden aile arabası oldu:

    küçük bagaj kapağının olduğu tarafa bir kafes yaptırdık,oraya köpeği koyuyoruz ve o ufak kapıyı kapatınca köpek dışarı çıkamıyor ancak büyük bajaj kapağından hava alıyor.geri kalan yere de 2 tane bisikleti koyuyoruz zorlanmadan.hatta valizler için de yer kalıyor araba ince uzun olduğu için.
    araba yanlış hatırlamıyorsam 2008 de alındı.doblo alacağız diye anlaşmıştık ama babam benden habersiz dacia yı almış.ilk aldığında çok kızmıştım iğrenç bir araba diye.çünkü ucuz olsa da arabada bir şey yoktu.ama biraz kullanınca ailecek uzun yola çıkınca sevmeye başladım,köpek arkada yatıyor bisikletim yanımda bütün eşyalar sığmış bir de ben uzanıyorum.geçen sene de satmayı düşüntü hatta ciddi ciddi satacaktı çünkü evde 2 kişi araba kullanıyordu ve 3 araba vardı ben ikna ettim satma falan diye.

    neyse araba 1.5 yıldır garajda duruyor ve sahipsiz gibi bir şeydi.ben ehliyeti alınca bana veridi araba.



    daha öcne çok araba kulanmışlığım yok hatta ilk defa kasımda kullandım araba.acemyim yani.

    araba dizel,amacım yakıt tasarrufu odaklı kullanmak,forumda okuduğuma göre arabayı biraz devirli kullanmak lazımmış,ben 55 den sonra 4 e atıyorum vitesi 90-95 den sonra da 5 e atıyorum,motor sesine tahammülüm yok ve düşük deviri tercih ediyorum...

    nasıl kullanmam lazım bu arabayı komik bir soru oldu ama ...


    bir de şunu söylemek istiyorum,ben ehliyet kursunda 40 sürüş dersi aldım,araba fiat paio dizeldi.gayet de güzel gidiyordu.ancak şunu farkettim dacia da vites değişimleri daha rahat,babamın arabası megane onun kadar yumuşak olmasa da oldukça yumuşak.
    bir de araba 65 beygir olsa da yokuşlarda çok iyi tırmandı bizim ev yokuşluk,sağa doğru u dönüşü şeklinde çok dik yokuş var,oradan çıkarken 1 e aldım araba korkunç bir dinamikle çıktı o yokuşu,ben bu rahatlığı megane de de toyota corolla otomatik vitesde de fiat paioda da görmedim.

    neyse kendisi ilk arabam oluyor ve iyi bir ilk araba gibime geldi.




  • Merhaba eski logancilar ve yeni logancilar. aracimi biliyorsunuz 5-6 ay once sattim ve mart ayinda yerine 2005 moldel corolla sedan arac aldim. Fakat inanin hala bu foruma takilinca ilk is dacianin konularini okumak oluyor. Dile kolay tam dort yil bu forumda bilgi paylastik. Hepinize tekrar selam ederim. yine yaninizdayim arkadaslar. Birde logandaki paylasimi henuz toyotada goremiyorum.
  • Sizi burda görmek bizleri sevindirmiştir. Vefalı insanların hali bambaşka. Arasıra yorum yapıp katılmanı isteriz. Bazı arkadaşlar, arabalarına alışıtılar, sorun yaşamayınca siteye pek uğramıyorlar ama canları sağolsun, eski-yeni derken gidiyor sakince. Tekrar görüşmek temennisi ile.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    bende dolaylı bir yoldan aranıza katıldım.evde 3 tane araba vardı biri babamın biri annemin biri de aile arabası.
    o aile arabası ılan da dacia logan mcv 1.5 65 beygir olan oluyor.
    neden aile arabası oldu:

    küçük bagaj kapağının olduğu tarafa bir kafes yaptırdık,oraya köpeği koyuyoruz ve o ufak kapıyı kapatınca köpek dışarı çıkamıyor ancak büyük bajaj kapağından hava alıyor.geri kalan yere de 2 tane bisikleti koyuyoruz zorlanmadan.hatta valizler için de yer kalıyor araba ince uzun olduğu için.
    araba yanlış hatırlamıyorsam 2008 de alındı.doblo alacağız diye anlaşmıştık ama babam benden habersiz dacia yı almış.ilk aldığında çok kızmıştım iğrenç bir araba diye.çünkü ucuz olsa da arabada bir şey yoktu.ama biraz kullanınca ailecek uzun yola çıkınca sevmeye başladım,köpek arkada yatıyor bisikletim yanımda bütün eşyalar sığmış bir de ben uzanıyorum.geçen sene de satmayı düşüntü hatta ciddi ciddi satacaktı çünkü evde 2 kişi araba kullanıyordu ve 3 araba vardı ben ikna ettim satma falan diye.

    neyse araba 1.5 yıldır garajda duruyor ve sahipsiz gibi bir şeydi.ben ehliyeti alınca bana veridi araba.



    daha öcne çok araba kulanmışlığım yok hatta ilk defa kasımda kullandım araba.acemyim yani.

    araba dizel,amacım yakıt tasarrufu odaklı kullanmak,forumda okuduğuma göre arabayı biraz devirli kullanmak lazımmış,ben 55 den sonra 4 e atıyorum vitesi 90-95 den sonra da 5 e atıyorum,motor sesine tahammülüm yok ve düşük deviri tercih ediyorum...

    nasıl kullanmam lazım bu arabayı komik bir soru oldu ama ...


    bir de şunu söylemek istiyorum,ben ehliyet kursunda 40 sürüş dersi aldım,araba fiat paio dizeldi.gayet de güzel gidiyordu.ancak şunu farkettim dacia da vites değişimleri daha rahat,babamın arabası megane onun kadar yumuşak olmasa da oldukça yumuşak.
    bir de araba 65 beygir olsa da yokuşlarda çok iyi tırmandı bizim ev yokuşluk,sağa doğru u dönüşü şeklinde çok dik yokuş var,oradan çıkarken 1 e aldım araba korkunç bir dinamikle çıktı o yokuşu,ben bu rahatlığı megane de de toyota corolla otomatik vitesde de fiat paioda da görmedim.

    neyse kendisi ilk arabam oluyor ve iyi bir ilk araba gibime geldi.


    Benim de logana karşı önyargım vardı. Özellikle sedanları beğenmemiş, kullandığımda da hiç memnun kalmamıştım. Renault kango arıyordum temiz, uygun bir ikinci el... Oto pazarında 9000 km'de dacia loganı gördüm, hiç almaya niyetim yoktu sırf konuşmuş olmak için fiyatını sordum. O zaman 0 km Laurate 1.5 5 kotuklu dizel modeli 27.500,-TL olan aracı pazarlıkla 22.000.-TL fiyata satın aldım. Araç henüz 5 aylıktı. Yaptığım ilk test sürüşü palandöken dağına tırmanmak olmuştu. Daha önceki 1.6 Renault Europa Benzinli araçtan çok daha performanslı bir şekilde yokuşu tırmandığını farkettim. Ayrıca iri cüssesine rağmen 1700 devirde maksimum torka ulaşması nedeniyle şehir içinde gayet kıvrak ve performanslı bir araba olduğunu hissettirdi bana. En önemli özelliği ise o güne kadar çeşitli markalarla en az 50 farklı aracı kullanmış olmama rağmen Logan MCV hepsinden az yakıyordu. Hatta arkadaşın emaneten aldığım küçük paliosundan bile az yakıyordu. Bir keresinde 7 yetişkin ve 5 çocuk olmak üzere tam 12 kişiyle 90 km mesafedeki pikniğe gittik. Bir keresinde koltukları yatırarak iki seferde bir bekar arkadaşın evini taşıdık.
    Hususi otomobil+Minibus+Kamyonet=Logan MCV

    Alma kararını vermeden önce günlerce bu forumu okumuştum. Objektif ve kaliteli yorumları ile bize yol gösteren nebituran, kjj, yukobir gibi arkadaşlara tekrar teşekkürlerimi sunarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erzurum lu


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    bende dolaylı bir yoldan aranıza katıldım.evde 3 tane araba vardı biri babamın biri annemin biri de aile arabası.
    o aile arabası ılan da dacia logan mcv 1.5 65 beygir olan oluyor.
    neden aile arabası oldu:

    küçük bagaj kapağının olduğu tarafa bir kafes yaptırdık,oraya köpeği koyuyoruz ve o ufak kapıyı kapatınca köpek dışarı çıkamıyor ancak büyük bajaj kapağından hava alıyor.geri kalan yere de 2 tane bisikleti koyuyoruz zorlanmadan.hatta valizler için de yer kalıyor araba ince uzun olduğu için.
    araba yanlış hatırlamıyorsam 2008 de alındı.doblo alacağız diye anlaşmıştık ama babam benden habersiz dacia yı almış.ilk aldığında çok kızmıştım iğrenç bir araba diye.çünkü ucuz olsa da arabada bir şey yoktu.ama biraz kullanınca ailecek uzun yola çıkınca sevmeye başladım,köpek arkada yatıyor bisikletim yanımda bütün eşyalar sığmış bir de ben uzanıyorum.geçen sene de satmayı düşüntü hatta ciddi ciddi satacaktı çünkü evde 2 kişi araba kullanıyordu ve 3 araba vardı ben ikna ettim satma falan diye.

    neyse araba 1.5 yıldır garajda duruyor ve sahipsiz gibi bir şeydi.ben ehliyeti alınca bana veridi araba.



    daha öcne çok araba kulanmışlığım yok hatta ilk defa kasımda kullandım araba.acemyim yani.

    araba dizel,amacım yakıt tasarrufu odaklı kullanmak,forumda okuduğuma göre arabayı biraz devirli kullanmak lazımmış,ben 55 den sonra 4 e atıyorum vitesi 90-95 den sonra da 5 e atıyorum,motor sesine tahammülüm yok ve düşük deviri tercih ediyorum...

    nasıl kullanmam lazım bu arabayı komik bir soru oldu ama ...


    bir de şunu söylemek istiyorum,ben ehliyet kursunda 40 sürüş dersi aldım,araba fiat paio dizeldi.gayet de güzel gidiyordu.ancak şunu farkettim dacia da vites değişimleri daha rahat,babamın arabası megane onun kadar yumuşak olmasa da oldukça yumuşak.
    bir de araba 65 beygir olsa da yokuşlarda çok iyi tırmandı bizim ev yokuşluk,sağa doğru u dönüşü şeklinde çok dik yokuş var,oradan çıkarken 1 e aldım araba korkunç bir dinamikle çıktı o yokuşu,ben bu rahatlığı megane de de toyota corolla otomatik vitesde de fiat paioda da görmedim.

    neyse kendisi ilk arabam oluyor ve iyi bir ilk araba gibime geldi.


    Benim de logana karşı önyargım vardı. Özellikle sedanları beğenmemiş, kullandığımda da hiç memnun kalmamıştım. Renault kango arıyordum temiz, uygun bir ikinci el... Oto pazarında 9000 km'de dacia loganı gördüm, hiç almaya niyetim yoktu sırf konuşmuş olmak için fiyatını sordum. O zaman 0 km Laurate 1.5 5 kotuklu dizel modeli 27.500,-TL olan aracı pazarlıkla 22.000.-TL fiyata satın aldım. Araç henüz 5 aylıktı. Yaptığım ilk test sürüşü palandöken dağına tırmanmak olmuştu. Daha önceki 1.6 Renault Europa Benzinli araçtan çok daha performanslı bir şekilde yokuşu tırmandığını farkettim. Ayrıca iri cüssesine rağmen 1700 devirde maksimum torka ulaşması nedeniyle şehir içinde gayet kıvrak ve performanslı bir araba olduğunu hissettirdi bana. En önemli özelliği ise o güne kadar çeşitli markalarla en az 50 farklı aracı kullanmış olmama rağmen Logan MCV hepsinden az yakıyordu. Hatta arkadaşın emaneten aldığım küçük paliosundan bile az yakıyordu. Bir keresinde 7 yetişkin ve 5 çocuk olmak üzere tam 12 kişiyle 90 km mesafedeki pikniğe gittik. Bir keresinde koltukları yatırarak iki seferde bir bekar arkadaşın evini taşıdık.
    Hususi otomobil+Minibus+Kamyonet=Logan MCV

    Alma kararını vermeden önce günlerce bu forumu okumuştum. Objektif ve kaliteli yorumları ile bize yol gösteren nebituran, kjj, yukobir gibi arkadaşlara tekrar teşekkürlerimi sunarım.



    Estagfirullah erzurumlu arkadasim. Sana olumlu katkimiz oldu ise ne mutlu bize. Hayirli gunlerde kullanmani dilerim aracini. Isabetli bir karar vermissin. Erzurumda da bildigim kadari ile logan baya tutuluyor.




  • Renault-Dacia Ortaklığı 10 Yaşında
    09/02/2010 23:59:00

    Romanya’nın ilk otomobil üreticisi Dacia, lisansını aldığı Renault’nun grubuna katıldıktan sonra adeta aradığı taze kanı buldu ve yepyeni bir marka olarak karşımıza çıktı.

    Uzun yıllar komünizm ile yönetilen Romanya’da ilk ve tek otomobil markası olan Dacia, kurulmasının ardından uzun yıllar Renault 8 ve Renault 12 lisansıyla modeller üretti. 90’ların ortasına doğru teknolojisini yenileyemeyen Dacia, Daewoo’nun Romanya’da üretime başlamasıyla pazar payını kaybediyordu. Dacia’nın tıkanmak üzere olan damarları, flört ettiği Renault ile 1999 yılında evlenmesiyle yeniden açıldı ve markanın yeniden doğuşu başladı. Bu birlikteliğin ilki, Renault’nun 1999 yılında Dacia’nın yüzde 51 hissesini alarak markayı kendi çatısına dahil etmesiyle başladı. Ardından ilk yenilik ise Dacia’nın Super Nova modelinde yapıldı. 1999’a kadar Peugeot 309 platformunda üretilen Nova, 2000 yılında yerini Super Nova’ya bırakırken bu yeni model Clio platformunda üretilerek Renault’nun 1.4 lt’lik benzinli motor ve şanzımanını kullandı. Dacia Super Nova, aslında Romanyalılar için sıradan bir otomobildi. Renault ve Dacia mühendisleri yeni modeller üzerine Ar-Ge faaliyetlerini sürdürerek çalışmalara devam ediyorlardı. Renault grubu Dacia’nın Piteşti’de bulunan fabrikasını modernize ederek yeni makineler ve ekipmanlar sağladı, binaları ve montaj hatlarını yeniledi. Renault, motor ve şanzıman imalatı için gerekli montaj hatlarının oluşturulması için 1999 ile 2004 yılları arasında 489 milyon Euro yatırım yaparak fabrikayı yeniledi. Renault, Dacia üzerindeki hisselerini 2001’de yüzde 92.7’ye çıkartırken, 2003 yılında ise yüzde 99.3’e yükseltti. Renault tarafından revize edilen Dacia, 2003 yılında Solenza modelini tanıtırken bu araç aslında kapsamlı makyaja uğramış bir Super Nova idi. Solenza, Logan’a geçiş dönemindeki ara model olarak Türkiye’ye de ithal edilmişti. 2004 yılında tanıtılan Logan, Clio platformu üzerinden üretilirken Renault mekaniğine sahipti. Tüm özellikleriyle Renault imzalı olan Logan, düşük yakıt tüketimine sahip ekonomik motorları ve uygun fiyatlarıyla cazip bir modeldi. Geniş iç hacmiyle 7 kişinin rahatlıkla yolculuk edebileceği, station karoserli Logan MCV modelinin üretimine 2007 yılının ocak ayında başlandı. Model yelpazesine Şubat 2007’de Logan Van’ı ekleyen Dacia, tam bir yıl sonra Logan Pick-Up’ı tanıttı. Romanyalı üretici Mart 2008’de Dacia’nın yeni logosunu taşıyan Sandero’yu Cenevre Otomobil Fuarı’nda sektöre tanıtmış oldu. Eylül 2008’de düzenlenen Paris Otomobil Fuarı’nda tanıtılan Dacia eco2, 140 g/km CO2 emisyon değerine sahipti. 2008 yılında makyajlanan Logan ailesinin ardından Dacia, önümüzdeki günlerde seri üretim versiyonunu yollarla buluşturacağı Duster Concept’i de bu yılın Cenevre Otomobil Fuarı’nda tanıtmıştı. Konsept ile seri üretim hali arasında dağlar kadar fark olan bu iki Duster’ın yollara çıkacak versiyonunda 4x2 versiyonu uygun bir fiyat etiketine sahip olacak. 2009’daki yeniliklerden bir diğer olan Sandero Stepway ise Türkiye’ye gelen ilk 200 adetlik siparişin kısa zamanda tükenmesiyle dikkat çeken bir model olduğunu kanıtladı. Şimdilik, Logan, Logan MCV, Logan Van, Logan Pick-Up, Sandero ve Sandero Stepway modelleri olan Dacia’nın Duster isimli SUV segmentinde yer alacak oyuncusuyla satış adetleri çok daha ileri seviyelere taşınacak. Romanya, Avrupa Birliğine katıldıktan sonra hızla büyüyen ve gelişen bir ülke olurken Dacia satışları da katlanarak artıyor. Renault-Dacia evliliğinin ikinci yılında yani 2000’de 52.000 adet araç üreten Dacia, bu rakamları 2008 verilerine göre 257.000’e çıkartırken, Haziran 2009 sonu itibariyle 1 milyondan fazla Logan satıldı. Dacia’nın en büyük pazarı Romanya olurken onu Fransa ve Almanya takip ediyor. Dacia’nın son birkaç yılda hızla büyümesinde ve satış rakamlarının artmasında en büyük pay kuşkusuz Renault’ya ait.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erzurum lu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    bende dolaylı bir yoldan aranıza katıldım.evde 3 tane araba vardı biri babamın biri annemin biri de aile arabası.
    o aile arabası ılan da dacia logan mcv 1.5 65 beygir olan oluyor.
    neden aile arabası oldu:

    küçük bagaj kapağının olduğu tarafa bir kafes yaptırdık,oraya köpeği koyuyoruz ve o ufak kapıyı kapatınca köpek dışarı çıkamıyor ancak büyük bajaj kapağından hava alıyor.geri kalan yere de 2 tane bisikleti koyuyoruz zorlanmadan.hatta valizler için de yer kalıyor araba ince uzun olduğu için.
    araba yanlış hatırlamıyorsam 2008 de alındı.doblo alacağız diye anlaşmıştık ama babam benden habersiz dacia yı almış.ilk aldığında çok kızmıştım iğrenç bir araba diye.çünkü ucuz olsa da arabada bir şey yoktu.ama biraz kullanınca ailecek uzun yola çıkınca sevmeye başladım,köpek arkada yatıyor bisikletim yanımda bütün eşyalar sığmış bir de ben uzanıyorum.geçen sene de satmayı düşüntü hatta ciddi ciddi satacaktı çünkü evde 2 kişi araba kullanıyordu ve 3 araba vardı ben ikna ettim satma falan diye.

    neyse araba 1.5 yıldır garajda duruyor ve sahipsiz gibi bir şeydi.ben ehliyeti alınca bana veridi araba.



    daha öcne çok araba kulanmışlığım yok hatta ilk defa kasımda kullandım araba.acemyim yani.

    araba dizel,amacım yakıt tasarrufu odaklı kullanmak,forumda okuduğuma göre arabayı biraz devirli kullanmak lazımmış,ben 55 den sonra 4 e atıyorum vitesi 90-95 den sonra da 5 e atıyorum,motor sesine tahammülüm yok ve düşük deviri tercih ediyorum...

    nasıl kullanmam lazım bu arabayı komik bir soru oldu ama ...


    bir de şunu söylemek istiyorum,ben ehliyet kursunda 40 sürüş dersi aldım,araba fiat paio dizeldi.gayet de güzel gidiyordu.ancak şunu farkettim dacia da vites değişimleri daha rahat,babamın arabası megane onun kadar yumuşak olmasa da oldukça yumuşak.
    bir de araba 65 beygir olsa da yokuşlarda çok iyi tırmandı bizim ev yokuşluk,sağa doğru u dönüşü şeklinde çok dik yokuş var,oradan çıkarken 1 e aldım araba korkunç bir dinamikle çıktı o yokuşu,ben bu rahatlığı megane de de toyota corolla otomatik vitesde de fiat paioda da görmedim.

    neyse kendisi ilk arabam oluyor ve iyi bir ilk araba gibime geldi.


    Benim de logana karşı önyargım vardı. Özellikle sedanları beğenmemiş, kullandığımda da hiç memnun kalmamıştım. Renault kango arıyordum temiz, uygun bir ikinci el... Oto pazarında 9000 km'de dacia loganı gördüm, hiç almaya niyetim yoktu sırf konuşmuş olmak için fiyatını sordum. O zaman 0 km Laurate 1.5 5 kotuklu dizel modeli 27.500,-TL olan aracı pazarlıkla 22.000.-TL fiyata satın aldım. Araç henüz 5 aylıktı. Yaptığım ilk test sürüşü palandöken dağına tırmanmak olmuştu. Daha önceki 1.6 Renault Europa Benzinli araçtan çok daha performanslı bir şekilde yokuşu tırmandığını farkettim. Ayrıca iri cüssesine rağmen 1700 devirde maksimum torka ulaşması nedeniyle şehir içinde gayet kıvrak ve performanslı bir araba olduğunu hissettirdi bana. En önemli özelliği ise o güne kadar çeşitli markalarla en az 50 farklı aracı kullanmış olmama rağmen Logan MCV hepsinden az yakıyordu. Hatta arkadaşın emaneten aldığım küçük paliosundan bile az yakıyordu. Bir keresinde 7 yetişkin ve 5 çocuk olmak üzere tam 12 kişiyle 90 km mesafedeki pikniğe gittik. Bir keresinde koltukları yatırarak iki seferde bir bekar arkadaşın evini taşıdık.
    Hususi otomobil+Minibus+Kamyonet=Logan MCV

    Alma kararını vermeden önce günlerce bu forumu okumuştum. Objektif ve kaliteli yorumları ile bize yol gösteren nebituran, kjj, yukobir gibi arkadaşlara tekrar teşekkürlerimi sunarım.

    Arkadaslar bende şirkete dün itibariyle reno bayiisinin test aracını aldım. 2009 model Dacia Logan mcv 1.5 dizel. Araç 34000 km de. Bu araçtan bu kadar performans beklemiyordum açıkçası ama gercekten yüksek devirde hakkını veriyor.

    Artık burdan araç ile bilgileri sizler ile paylaşırım.




  • Dacia Türkiye sitesinde renk ve aksesuar olarak çeşitlendirilmiş, BLACK LİNE serisi üretimi logan, sandero ve mcv leri gördünüzmü? İncelenemenizi tavsiye ederim.
  • Arkadaşlar bugün araç garantiden sonra ilk arızasını yaptı. Zaten bi kaç gündür hissetmiştim.
    Şöyle aracı ilk çalıştırdığımda geceleri uzun farları yaktıktan sonra kısalara geçince aracın tüm ışıkları saniyeden daha az bir süre tamamen sönüp tekrar yanıyordu yalnız bu işlem sadece bir defa yapıyordu. tekrarladığımda herşey normal devam ediyordu.
    bugün akşam eve geldim gene bi uzun kısa yapayım dedim uzunları yaktım problem yok kısalara geçince sağ lamba yanmadı. meğer ampul patlamış 5 liraya yenisi ile değiştirdik. şimdilik iyi
    bu arada bugün kışlık lastikleri söktürüp starmax önlere bir çift lastik almıştım onları taktırdım. fena değilmiş beklediğimden iyi çıktı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukobir

    Dacia Türkiye sitesinde renk ve aksesuar olarak çeşitlendirilmiş, BLACK LİNE serisi üretimi logan, sandero ve mcv leri gördünüzmü? İncelenemenizi tavsiye ederim.


    Şu kapı kolları göründüğü kadarıyla standart olmalı. Acaba benim mcv'ye taktırsam mı diyorum. Krom kapı kolları ve mandallar şık bir görüntü sunuyor gerçekten.
  • Arkadaşlar logan mcv nin tavan barının fiyatlarını bilen varmı... yan sanayi olarak satılıyormu... uygun bişe olursa almak istiyorum...
  • Merhaba Logancı Dostlar...
    Bir yıl önce benim de logan vardı, sattım. Arada 1 buraya takılırdım. Nebi arkadaşımızın dediği gibi buradaki paylaşım hiçbir yerde yok. Samimi dostluk oluşuyor.

    Aracımı satım OCTAVİA-2005 aldım; ama buradaki forum özleniyor. Bu arada erzurumlu arkadaş da bilir (Ben de Erzurum'dayım) buraya çok fazla Reno amblemli dacia araba gelmeye başladı. İran plakalı araçlar çok şık duruyor. Görmediyseniz canlı kanlı resimlerini çekip ekleyelim foruma...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akresi

    Merhaba Logancı Dostlar...
    Bir yıl önce benim de logan vardı, sattım. Arada 1 buraya takılırdım. Nebi arkadaşımızın dediği gibi buradaki paylaşım hiçbir yerde yok. Samimi dostluk oluşuyor.

    Aracımı satım OCTAVİA-2005 aldım; ama buradaki forum özleniyor. Bu arada erzurumlu arkadaş da bilir (Ben de Erzurum'dayım) buraya çok fazla Reno amblemli dacia araba gelmeye başladı. İran plakalı araçlar çok şık duruyor. Görmediyseniz canlı kanlı resimlerini çekip ekleyelim foruma...


    İran İslam Devrimi'nden buyana Erzurum'da hiç bu kadar İran plakalı araç görmemiştim. Hatta bir ara işkillendim acaba karşı devrim mi oluyor diye. Fakat gelenlerin Palandöken kayak merkezindeki Dedeman ve Polat Rönesans otellerine aktığını, avm'leri işgal ettiğini görünce kaçanların devrimci olmadığına kanaat getirdim. İranlı dostlarımız Dacia'yı telaffuz bile edemiyor. Altlarındaki Loganların Fransız menşeli olduğunu sanıyor. Ve gelen araçların peugeot'dan sonra en büyük kısmı Logan!

    Bu arada çok araçların şık oldukları gerçek hele bir de reno arması olunca biraz kıskanmadım desem yalan olur. Bizimkilerin burunlarında da bir reno arması olsaydı herhalde daha iyi olurdu.




  • 
Sayfa: önceki 467468469470471
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.