Şimdi Ara

Cyberpunk 2077 (Çıktı) [PC ANA KONU] | Türkçe Rehber (725. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
18.947
Cevap
200
Favori
1.078.632
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
116 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 723724725726727
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lord De Seis kullanıcısına yanıt

    onu bende merak ediyorum ya

  • 1.05 patch'ten haber yok mu?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-D67D801F0

    1.05 patch'ten haber yok mu?

    21 aralıkta gelicek

  • magicans kullanıcısına yanıt

    Sabah denerim çok teşekkürler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • Cyberpunk 2077 (Çıktı) [PC ANA KONU] | Türkçe Rehber

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Smoke Of Many Fires kullanıcısına yanıt
    Dövüş görevi için gorilla kol şart oğlu şart hocam ben 3 tanesini tamamladım 2 tanesi kaldı sanırım 😀
  • Oyunu cd red bile savunmuyorken bizim fanboylar babası yapmış gibi savunuyor ya.argümanlarıda ubisoft oyunlarının buglu oluşuymuş :D ubisoftun hiç bir oyunu bu kadar sorunlu çıkmamıştı.Şu oyunu eleştirmeden savunanların kendine saygısı yoktur.Cd red 1 sene size update getirmesinde görün gününüzü .Malum şuan bile oyun süper efsane ya size gerek yok oyunun düzelmesi siz 100 saat 200 saat oynarsınız .

  • ben de 72 saatte hemen hemen bütün yan görevler (gigler, bizlerin tamamı olmamak şeklinde) bitirmiş oldum.


    Oynadığım en iyi oyunlar listesine girecek bir yapımdı öncelikle. CDPR hikaye konusunda yine ustalığını konuşturmuş, W3de olduğu gibi. Grafikler yeni nesile kapı açacak şekilde. RTli oynamamama rağmen çok beğendim ve değişik bir deneyim oldu. Performans daha iyi olabilirdi tabii, umarım o alanda düzeltmeler gelir.


    Hikâye ve işleniş benim için olağanüstüydü. Konsept ve sürükleyicilik zaten ortadaydı, devamı da iyi getirilmişti, grafik ve kaliteli diyaloglarla harmanlanınca da keyifli bir deneyim oldu. Ana ve "belli" yan görevlerin çoğu titizlikle hazırlanmış ve üstünkörü iş yapılmamıştı, karakterler derinlemesine incelenmiş ve gerçek insanlar gibi hissettirmeyi başardılar. En son RDR2'de bunu yaşamıştım. Keanu Reeves'in de oyuna çok değişik bir hava kattığını ve bilhassa onun diyaloglarının her birinin ayrı ayrı kaliteli ve özenle yazıldığını düşünüyorum. Oynarken cidden kahkaha attığım yerler oldu, yer yer de üzdü. Oyun dünyasına bu tür eklentiler yeni bir nefes katacak gibi duruyor, dahasını görmek umuduyla.


    Oynanış? Eh. Vasat. Daha iyi olabilirdi ama bu haliyle kalmış. Zorda oynadım, bir süre sonra da en zora aldım. Yine de kolay geldi. Dengeleme sorunları var gibi, bilhassa "mantis blades" çok güçlü. Düşman yapay zekası da hiç yardımcı olmuyor. Niye kastım, niye bu zorlukta oynadım diye sorguladım yer yer. Bu çok büyük hayal kırıklığı oldu. Şehirdeki NPCler de zaten belirtildiği ve birçok videoda görüldüğü üzere GTA San Andreas'dan hallice. Bu durum oyuna çok zarar verdi genel olarak. Benim gözümde o kadar büyük bir hasar olmasa da, görmezden gelemem.


    Yan görevlerin çoğu Witcher 3'den bildiğimiz o güzel görevleri anımsattı. BAşta korktum, benzer yan görevler olmayacak diye, neyse ki hayal kırıklığına uğramadım. Giglerin ve bizlerin bazılarından güzel işler ve güzel yazılar çıksa da, geneli maalesef pek hoş değildi. Aslında sorun giglerin ve bizlerin içi boş olup olmaması değil, çok bir anlam ifade etmemesi. Division 1 oynarken de böyle çok görev vardı ama sıkılmadık yaparken, neden? Çünkü "mecburluk" faktörü vardı. Yapmazsan, level almazsan, güçlenmezsen ilerleyemiyordun. Bunda? Pek gerek yok gibi duruyor. 30 level olduktan sonra saldım gig ve bizlerin çoğunu. Blade ile tek ata ata ilerledim, tank gibi olmuştum. Bu oyun combatını da division gibi yapmalıydı, ya da division tarzı görev sistemini hiç kullanmamalıydı. Division tarzı nedir, aşırı bullet sponge adamlar, bölge bölge level sistemi, leveli olan düşmanlar, leveli olan silahlar. Bu haliyle de her şey muallak. Düşmanların leveli ne, ne silah lazım, ne armor lazım, hhiçbir şeyin sınırı, çizgisi yok.


    Karakteri özelleştirememek, saç kestirememek, dövme yaptıramamak. Bunlar da şehir ile etkileşimin azalmasına yol açan faktörler oldu. Dost olduğumuz karakterleri arayıp bir yere çağıramamak, takılamamak da üzdü. Bu konseptleri GTA 4de gördüğümüzde ne kadar beğenmiştik halbuki. Çok hoştu. Roman, cousin, wanna go to bowling? Neden Judy'yle buluşup gokarta falan gidemiyoruz?




    DLClerle ve patchlerle düzelebilecek şeyler var, düzelemeyecek şeyler var.


    Var olmayan AI, etkileşimsiz dünya gibi şeyler olmasaydı oyuna 95 puan verirdim ama sorunları da görmezden gelemem. 


    80/100 veriyorum. Umarım ilerleyen vakitlerde bu puanı yükseltecek güzel eklentiler görürüz. Puanların çoğu yapay zekaya, buglara ve CDPR'nin konsollara olan tutumuna kesildi. Bunlar dışında harika bir oyun...




    Cyberpunk 2077 (Çıktı) [PC ANA KONU] | Türkçe Rehber



    başka CDPR maceralarında tekrar görüşmek üzere...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DaenerysStormborn -- 19 Aralık 2020; 2:30:56 >




  • Caliburn’ü aldım ama sevmedim ya daha yavan kaslı bir araba almak istiyorum ancak arabalar çok pahalı. Oyunda silahlar falan gereksiz pahalı. Nasıl kolay yoldan para yapacağız yav ? Bir arkadaş burada gördüm 1m para yapmış. Nasıl ?
  • Oyundaki en iyi arabaların Azman yani Claire'den kalan araba ile Porsche 911 olduğunu düşünüyorum. Azman hem hızlı hem de cüssesini hissettiriyor. Porsche hızlı ama diğer spor arabalar gibi buzda kayıyormuşçasına gitmiyor. İyi yanı da bu zaten. Caliburn sürerken zevk almıyorum ama Porsche çok iyi bence mesela.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Smoke Of Many Fires -- 19 Aralık 2020; 2:41:47 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

  • Cyberpunk 2077 (Çıktı) [PC ANA KONU] | Türkçe Rehber




  • secret ending yapıyım dedim yok 20 dakkadır bekliyorum teklif etmiyor

  • rezyeg kullanıcısına yanıt

    Spoiler,

    mesajı görmek için tıklayın.
    I'ya basınca çıkan ekranda ortadaki yüzdeniz kaç? Ortadaki yüzde Johnny ile olan ilişkinin yüzdesi, eğer çok suyuna giderseniz artıyor. O secret ending için %70 ve üstü gerekiyor diye biliyorum. Benimki %60da kalmıştı ne yazık ki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DaenerysStormborn

    Spoiler,

    mesajı görmek için tıklayın.
    I'ya basınca çıkan ekranda ortadaki yüzdeniz kaç? Ortadaki yüzde Johnny ile olan ilişkinin yüzdesi, eğer çok suyuna giderseniz artıyor. O secret ending için %70 ve üstü gerekiyor diye biliyorum. Benimki %60da kalmıştı ne yazık ki

    evet bende yanı durumu yaşamışım şimdi öğrendim

  • Placide ile iş yaptığımız yer ile ilgili bir soru GIM bölgesi


    Alıntı

    metni:
    sinema salonuna girdikten sonra karşımıza bir netwatch ajanı çıkıyor. O ajan bizle konuşmak istedi ama yanlışıkla silah çektim ve öldürmek zorunda kaldım. Eğer konuşsa neler diyecekti bize?Ayrıca öldürdükten sonra ne oldu o kısmı da anlamadım. Birden yere yığıldık, oyun windowsa attı ne olduğunu göremedim. Sonra Johnny bizi uyandırdı falan
  • Oyundaki bütün görevleri bitirenlere bir önerim olacak. Şehirde boş boş gezin, ara sokaklara girin çatılara çıkın vs.


    Haritada gösterilmeyen ufak olaylar bulacaksınız, easter eggler, ölü cesetler üzerindeki notlar vs. Güzel şeyler çıkıyor ilginç sahneler var boş boş gezin kısaca şehirde. Ayrıca çok ilginç diyaloglar dönüyor. Şehir gerçekten detay dolu birazcık NPC yapay zekası olsa gerçekten müthiş bir şehir olacakmış.



    edit: şunuda ekleyim bir kaç mekan gördüm oyunda resmen görev için tasarlanmış ama oyunda orada bir görev yok. içi arasaka askerleri doluydu. muhtemelen oyun yetişmediği için çıkarmışlar keşke şu oyunu martta felan çıkarsalardı çok daha iyi olurdu




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheMute23 -- 19 Aralık 2020; 4:7:44 >
  • Patch 1.05 duyurulanlar

    PC

    [AMD SMT] Optimized default core/thread utilization for 4-core and 6-core AMD Ryzen(tm) processors. 8-core, 12-core and 16-core processors remain unchanged and behaving as intended. This change was implemented in cooperation with AMD and based on tests on both sides indicating that performance improvement occurs only on CPUs with 6 cores and less.Fixed an issue with the way Raw Input is collected.Removed the use of AVX instruction set thus fixing crashes occurring at the end of the Prologue on processors not supporting AVX.Removed debug console to prevent functions that could lead to crashes or blocked quests. This doesn't mean we don't want to support the modding community. Stay tuned for more info on that.Ray traced reflections should no longer seem too bright in comparison to the environment.Fixed an issue with Steam Overlay crash on game shutdown.

    Removed the memory_pool_budgets.csv file. which was not connected with the final version of the game and had no influence on it (it was a leftover file used during the development to estimate memory usage. It had no effect on how much memory was actually allocated). Perceived performance increase after editing the file may have been related to restarting the game.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HaciTTOR -- 19 Aralık 2020; 4:29:0 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cyberpunk 2077 nin v 1.05 güncelleme detayları belli oldu.PC güncellemesinin yakında geleceği belirtilmiş.Cyberpunk 2077 (Çıktı) [PC ANA KONU] | Türkçe Rehber 


    https://game-updates.info/cyberpunk2077?3

  • pc'de bizim yaptığımız bütün fixleri patch'e eklemişler. (amd smt, raw input, avx, memory pool(placebo demişler Cyberpunk 2077 (Çıktı) [PC ANA KONU] | Türkçe Rehber )) ek olarak crash fix ve stabilite geliştirmesi demişler, performans artar umarım.


    quest buglarını fixlemişler daha çok


    "V appears more modest in the inventory preview after the half year montage ;)" bu ne tam demek anlamadım, sansür mü acaba Cyberpunk 2077 (Çıktı) [PC ANA KONU] | Türkçe Rehber 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi b0Ni -- 19 Aralık 2020; 5:12:29 >
  • b0Ni kullanıcısına yanıt

    Inventory'ye girince fermuarın içinden alet dışarı fırlıyordu belki odur Cyberpunk 2077 (Çıktı) [PC ANA KONU] | Türkçe Rehber 

  • 
Sayfa: önceki 723724725726727
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.