Şimdi Ara

Cut-off olmayan araçta viteste gitmek mi boşta gitmek mi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
1
Favori
1.083
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İmzamdaki araçta ekonomi yapmak istiyorum. Günümüz araçlarda boş vitesin gereksiz olduğu önemli bir gerçek. Ben boş vites konusunda tereddütte kaldım. Boş vites aracın hızlanmasını kolaylaştırır. Hızını alınca(o hızda viteste olan araç rölantiden daha fazla yakıyorsa) boş vitesin gayet ekonomik olduğunu düşünüyorum.

    Bu konuda tatmin edici cevap alamazsam kendi stilimde kullanmaya devam edeceğim. Kontak kapalıyken freni pompaladığım halde tutmayacak kadar şişmedi. Ben de rampada kontak kapatıyorum. Babamın renosunda kapatamam. Araba durmayı bırakın, burun bile oynatmıyor.



  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH Konsey

    İmzamdaki araçta ekonomi yapmak istiyorum. Günümüz araçlarda boş vitesin gereksiz olduğu önemli bir gerçek. Ben boş vites konusunda tereddütte kaldım. Boş vites aracın hızlanmasını kolaylaştırır. Hızını alınca(o hızda viteste olan araç rölantiden daha fazla yakıyorsa) boş vitesin gayet ekonomik olduğunu düşünüyorum.

    Bu konuda tatmin edici cevap alamazsam kendi stilimde kullanmaya devam edeceğim. Kontak kapalıyken freni pompaladığım halde tutmayacak kadar şişmedi. Ben de rampada kontak kapatıyorum. Babamın renosunda kapatamam. Araba durmayı bırakın, burun bile oynatmıyor.

    cut-off yoksa da viteste in. frenler tutmayacak kadar şişmedi filan diyorsun, hiç olmadı derken zaten bir kere olur. Sonra Allah korusun. benim aracımda da hiç hava yastığı açılmadı mesela o zaman açılmamasının bir zararı yok diyebilir miyim? 2 kuruş kar için kendinizi tehlikeye atmayın. en olmadı vitesi boşa alın ama kontak kapatmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sinir kupu -- 17 Ekim 2009; 3:10:06 >




  • rampada kontak kapatmanın senin cebine ne kadar faydası var? hiç hesap ettinmi. 2 farklı kullanış tarzınla km.de ne kadar yaktığını hesap et bakalım. eminim devede kulak kadar bi faydası vardır. boşa atmaya veya kontak kapatmaya gerek yok. bir üst viteste inin o yeterli.
  • Son derece bilinçsizce bir hareket hem kendi canını hemde karşındaki insanların canını tehlikeye atıyorsun işi şansa bırakıyorsun.Ayrıca zaten yaptığın hareket mantıksız olduğu gibi gereksizde çünkü sahip olduğun karbüratörlü araç her kontakta 15 saniye rölantide çalıştığı kadar yakıt tüketir.yani 15 saniyenin altınadaki sürelerde sana zarar ettiriyor.Bence hiç öyle şeylerle uğraşma.Kusura bakma biraz sert konuşmuş olabilirim ama inan bana hiç şakası yok bu işlerin 2 kere çok büyük kaza geçirmiş biri olarak belirtmek isterim.Allah korusun kazadan sonra insan neler düşünüyor yaşamayan bilemez.Hem kendinizi hem sevenlerinizi düşünün derim.Saygılarımla...
  • rampa aşağı vites devrinde inmek, rölanti devrinde inmekten daha ekonomik ve güvenlidir.
    aracın en az yaktığı yani emisyonun en düşük olduğu an aracın vites devrindeki kompresyonudur. bu aşamada araç yakıtı en verimli şekilde kullanarak kurumlanma minimum seviyelerdedir.
    motor bilgisi yüksek bir dostumun yaptığı başka bir uygulama ise, gaz kumandasının orta konumunda kompresörle inmek. araç çalışmasada motor döndüğü için yağlamanın devam ettiğini ve pistonlara yakıt inmediği içinde, çalıştığında motora zararının olmadığını söylemişti. ama ben uygulamadım hiç.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.