Şimdi Ara

Çukurova Üni. Bilgisayar Müh. okuyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
1
Favori
2.212
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Konunun Etiketleri
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Çukurova Üni. Bilgisayar Müh. okuyorum


    Merhaba, Çukurova Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümünde 2. sınıfa geçmiş bulunmaktayım. Tercih konusunda kararsız olan arkadaşlar için üniversitemiz hakkında biraz bilgi vermek ve varsa aklınızdaki soru işaretlerini gidermek isterim.Öncelikle okulumuz siyaset kavga ve gürültü bakımından ülkenin en sorunsuz üniversitesi olarak geçiyor. Şehrin kalbinde olmasına rağmen devasa büyüklükte yeşil alana sahip kampüs içerisi her yerde oturabileceğiniz canlı çimlerle dolu ve göl kenarında kahvaltı yapabileceğiniz kafeler mevcut kampüs dışında ağaçlık ormanlık alanlar var. Ayrıca kampüsteki çarşıda Starbucks dahil birçok cafe ve yemekçi bulunuyor. Okulun bünyesinde de yarı zamanlı sigortalı iş bulabiliyorsunuz. Sabahları ücretsiz çorba veriliyor öğlen 3 çeşit etli veya vejetaryen yemeği 2 tlye yemekhaneden yiyebiliyorsunuz. 5 katlı yeniden yapılandırılmış temiz ferah ve sürekli klimalı devasa büyüklükte bir arşive sahip kütüphanemiz mevcut. Okulun hemen hemen her yerinden ücretsiz wifi çekiyor. Belki de ülkenin en teknolojik spor salonuna sahip henüz yeni yapıldı ve en iyi aletler var ayrıca başka spor salonları olimpik yüzme havuzları devasa koşu parkurlarıyla çevrelenmiş futbol sahası ve bir çok alanda spor eğitimi verilen sağlıklı yaşam merkezimiz mevcut. Öğrencilerin ücretsiz tedavi görebildiği sağlık ocağımız var. Günlük 1-2 tl gibi cüzi miktarlarda bisiklet kiralayabilir ve havuza girebilirsiniz. Şehrin her yerine otobüs mevcut ve çoğu okuldan saatiyle kalkıyor. Ülkenin en büyük yüz ölçümüne sahip okullardan biri olduğu için özellikle ziraat öğrencileri için sahada çalışma alanları mevcut zaten okulun kendi çiftliği var ve kendi ürünlerini üretip satıyor (dondurması çok lezzetlidir). Ayrıca özellikle bahar aylarında gerek okulda gerek şehirde bir çok etkinlik ve festival oluyor birçok ünlü sanatçı geliyor Mabel matiz manga melek mosso ve daha aklıma gelmeyen isimler bu yıl gelmişti. Çok aktif kulüplerimiz var savunma sanayii ve elektrikli araba konusunda birçok ödülümüz mevcut. Her yıl teknoloji zirvesi ve kariyer günleri gibi özel etkinliklerde ünlü şirketlerden önemli kişiler gelip konuşmalar yapıyor. Başka sorularınız varsa seve seve yardımcı olmaya çalışırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Macella -- 17 Temmuz 2019; 23:29:42 >







  • Hocam öyle bir anlatmışsın ki okulu görende Koçta okuyoruz sanacak mübarek ne övmüşsün ya. Dedim bi an kendimden şüphe ettim acaba ben mi burda okumuyorum diye. Şehrin kalbinde mi okul? En çok buna güldüm işte hocam 😂
    Valla o setteki trafiği otobüslerde sabahları sen çekmiyosun galiba? Okulu bu kadar sevip övebilmen için has Adanalı olman lazım diye düşünüyorum. Boşuna yerlere göklere sığdıramamazlık yapma hocam okulumuzu. Kampüs olarak dediklerinde haklısın bak ama akademik ve eğitim açısından hocalar bakımından hiç de sevilesi ve üst seviye bir üni değil. Şimdi eğri oturup doğru konuşalım.
    İnsanları da boş yere kandırma hocam ya.
  • merhaba dün biraz baktımda kafam karıştı yüzlerce üniversite var.mesleklere ve puana göre eleme yaparak bakabileceğimiz güncel bir site varmı.

    oğlum sayısal/ea 228 aldı çokmu düşük, 4 yıllık bir üniversite şansımız varmı tavsiyeniz olurmu teşekkürler.
  • Akhenatonnn kullanıcısına yanıt
    228 puanmı sıralamamı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Y4Ş4R

    228 puanmı sıralamamı?
    Çukurova Üni. Bilgisayar Müh. okuyorum
  • Akhenatonnn kullanıcısına yanıt
    Benim kardeşimde hemen hemen aynı?

    Çukurova Üni. Bilgisayar Müh. okuyorum
    Bence çok düşük ,bir sonuca ulaşırsanız benide haberdar edermisiniz?
    🙏



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Y4Ş4R -- 18 Temmuz 2019; 12:52:47 >
  • bölümü önerir misiniz ben de çukurovada bm okumayı düşünüyorum da. mezun olduktan sonra staj ve iş imkanları ne durumda?
  • Hocam öyle bir anlatmışsın ki okulu görende Koçta okuyoruz sanacak mübarek ne övmüşsün ya. Dedim bi an kendimden şüphe ettim acaba ben mi burda okumuyorum diye. Şehrin kalbinde mi okul? En çok buna güldüm işte hocam 😂
    Valla o setteki trafiği otobüslerde sabahları sen çekmiyosun galiba? Okulu bu kadar sevip övebilmen için has Adanalı olman lazım diye düşünüyorum. Boşuna yerlere göklere sığdıramamazlık yapma hocam okulumuzu. Kampüs olarak dediklerinde haklısın bak ama akademik ve eğitim açısından hocalar bakımından hiç de sevilesi ve üst seviye bir üni değil. Şimdi eğri oturup doğru konuşalım.
    İnsanları da boş yere kandırma hocam ya.
  • guneslievren g kullanıcısına yanıt
    Okul şehrin göbeğinde değil de nerede ya? İlçelerde dağın başında yapılan okullardan bir habersiniz sanırım okul şehrin merkezine kurulu 10 dakikada trafik yokken barajyolu çarşının içine gidiyorum kampüsün içindeki kyk yurtlarından çarşıya gitmek 5 dakika sürmüyor. Kampüs olarak söylediklerimi zaten sen de onaylıyorsun yazdıklarımda kandırmaca yok kaldı ki niye kandırmaya çalışayım? Eğitim seviyesine gelecek olursak kiminin kötü bulduğu hoca kimine göre çok iyi geliyor zaten hangi üniversiteye gidersen git hocanın sana haftada 2 saatte vereceği ders yeterli gelmez zaten internet çağındayız ingilizcen de varsa kaynak sayısı direkt 20 katına çıkıyor her şey netten öğrenilebiliyor şahsen kendim hoca konusunda sıkıntı yaşamadım.
  • cenga bill c kullanıcısına yanıt
    Hocam bildirim gelmediği için mesajınızı yeni gördüm kusura bakmayın henüz 2.sınıfa yeni geçtiğim için mezun olduktan sonraki iş imkanları hakkında net bir şey söyleyemem fazla bir bilgim yok fakat staj konusunda istanbuldaki okullar daha avantajlı olur diye düşünüyorum. Genel olarak mühendislikte kendini ne kadar geliştirebilirsen o kadar kolay iş bulunur bizim bölümden microsoft, google gibi şirketlerde çalışan mezunlar mevcut yani her şey tamamen kişide bitiyor
  • Çukurova'da EE ve Bil. Müh. Bölümlerinin öğrenci kulüpleri çok aktiftir. Sosyal ve bir ölçüde mesleki gelişime katkısı iyidir. Hocaları bilemem.
  • Hocam durumunuz nasıl şuan tavsiye edermisiniz

  • Çukurova'da Türk Dili ve Edebiyatı okumuştum, iyisiyle tatlısıyla acısıyla çok güzel yıllarım geçti orada. Bazen özlüyorum.

  • hocam ben de yatay geçişle eskişehir osmangazi üniversitesinden çukurovaya gelmeyi düşünüyorum mezun oldunuz staj imkanları nasıldır

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.