Şimdi Ara

CS GO'da Rütbe Olayını Çözdüm :)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
2
Favori
165.147
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Eski 1.6 oyuncusuyum GO'ya geçtiğimde ilk altı maçta DMG oldum sonrasında oyuncu sayısı da azdı zaten yeni başlıyordu herkes kısa sürede supreme oldum ve yaklaşık 1 yıldır süredir supreme, global arası gidip geliyorum. Burda görüyordum sürekli konuları 10 maç kazandım şurda şuraya çıkamadım falan açıkçası anlam veremiyordum çünkü rütbe çıkmak benim ilk tırmandığım zamanda hiç zor değildi. Supreme olduğumdan beri hiç değişmedi rütbem yani 2 maç alıp 1 maç kaybet 3 maç kaybedip 2 maç al şeklinde yuvarlanıp gidiyordum açıkçası 1 kere global oldum onda da arka arkaya 5 maç kazanmıştım 2 maçta düştüm ama dedim ki zaten global olmak da o kadar olsun yani.

    Rhat batmasından deney olsun diye yeni hesap aldım bir arkadaşımdan ilk 10 maçı nova I rütbesine vermiş. İlk günlerde tırmanmak kolay oldu tabi 50 üstü frag yapıyordum genelde normal olarak sonra bir süre ara vermek zorunda kaldım ve bu sürece kadar MGI oldum işte gariplik burda başladı MGII olmak için 8 maç streak yapmam gerekti ki dediğim gibi tüm maçlarda en az 40 frag 9 cıvarı MVP ile oynadım 9 maç sonrası ise sonunda MGII olduk. Bundan sonra ise olay iyice koptu ondan sonrası için SS almak aklıma geldi. Sizin de aşağıda gördüğünüz gibi 8 maç buraya sığan son 12 maçım 10 win 1 lose 1 tie. Son maçta ise pingimin 90-110 arası atmasından ve karşımdaki ekibin 5 ping ile server içinde oynamasından dolayı kayıp ettim ve büyük ihtimalle MGE olmak için şimdi en az 3-5 maç daha kazanmam gerekecek.

    Ben açıkçası rütbe konusunda böyle diyen arkadaşlara pek inanmıyordum yani rütbem hep aynı aralıkta olduğundan dolayı pek gözüme çarpmıyordu ama artık Valve'nin elo sistemine ne deseniz haklısınız arkadaşlar. Bu iş harbiden kafayı yemiş yani bir üst rütbeye çıkmak için kaç maç kazanmam gerekiyor sorularını forumda sıkça görüyorum. Ben size söyliyeyim arkadaşlar novalarda 3-5 maç win serisi, MGI-MGII ve MGE'de ise 8-10 maç civarı bir win bile kurtarmıyor açıkçası.

    Dikkat ettiğim hususlar: Sürekli aynı saatlerde oynadım akşam 20'den sonra ve sadece dust II oynadım sizin de gördüğünüz gibi bunun yanında her maçta yüksek frag, fragda birincilik ve MVP olaylarını saymıyorum bile onlar zaten fix. Umarım bu ağır işsizliğimi sonucu elde ettiğim veriler herkesin cevabı olur. :) Eğer rütbe istiyorsanız hesabı satın ilk 10 maç sonucu Kartal olmaya bakın yoksa yalan dolan emin olun bu dediğim MGE'den DMG'ye çıkmaktan zor değil.

    Saygılar, sevgiler.

     CS GO'da Rütbe Olayını Çözdüm :)







  • Çözememişsin yalnız.

    SAYILAR TAMAMEN SALLAMA

    ELO System bireyseldir. Ama Valve bunu takımlara entegre etmek için her oyuncunun puanlarını toplayıp ortaya takım puanları çıkartır. Maç başladığında toplam ELO puanı fazla olan takımın kazanması varsayılan olarak beklenir. Her round sonunda round kazanımına/kaybedişe göre puanlar belirlenir. Kayıp eden takımın toplam ELO puanından bir miktar alınıp kazanan takım oyuncularına dağıtılır. Tabi ki kaybeden takımdan alınacak puanlar da 5 kişiden eşit olmaksızın alınır. PUAN KAZANIM VE KAYBETME OLAYI TAMAMEN ROUND SONLARINDA OLUR. ROUND KAZANDIYSANIZ PUAN KAYBETMEZ, ROUND KAYBETTİYSENİZ DE KESİNLİKLE PUAN KAYBEDERSİNİZ.
    Bu eşitsizlik ELO sıralamasıyla alakalıdır. Takım arkadaşlarınıza göre düşük puanınız varsa ve round kaybettiyseniz o round sonunda karşı takıma sizden daha az puan gider. Ama takımınızdaki yüksek ELO'lu kişiden daha fazla puan gider. Bu puanlar kaybolmaz. Maç içerisinde her round sonunda takımlar arasında transfer edilir.

    Yani ortada boşluktan gelen puanlar yoktur. Ortada oyuncuların oluşturduğu ELO puan havuzu vardır ve birisi puan kazanıyorsa diğeri mutlaka kaybetmek zorundadır.

    Maç başında mesela 6500 puanlı takım karşısında 6000 puanlı takım olsun İlk roundu 6000 puanlı takım kazanırsa 6500'lük takımdan daha çok puan çalar. Ama 6500 puan olan takım kazanırsa zaten kazanması beklendiği için 6000 puanlık takımdan daha az puan çalar.
    ELO sistemi budur.

    Aynı şekilde round kazanıldığında takım içerisindeki en düşük ELO puana sahip oyuncu karşı takımdan gelen toplam puandan en yüksek payı alır.

    MVP olayı var bir de. ELO puanı en yüksek kişinin takımı round kazandığında MVP'nin de o kişi olması beklenir. Eğer durum böyle olursa o kişi karşı takımdan olması gerektiği puanı alır. Bu puan diğer 4 kişiden yüksektir. Ama ELO'su düşük birisi atıyorum bomba çözüp MVP olduysa normalde alacağı paydan da daha fazla alır. Yani diğer 4 kişiden çok daha yüksek puan alır. Kısaca MVP en çok puanı almanız için iyi bir yöntem.

    Maçta yaptığınız kill-death, headshotlar, accuracy, bombayla öldürmeler, bıçakla öldürmeler, kazandığınız başarımlar gibi şeyler sizi MVP yapmadığı sürece ELO puanınıza katkı sağlamaz. ELO puanını belirleyen 3 önemli şey; mevcut puanınız, round kazanımı/kaybetme ve MVP sayınızdır. Bu üçü dışında hiç bir şeyle ilgilenmenize gerek yok.


    Rank atlama olayı da şöyle. Atıyorum MG2 olan bir kişi 1980 puanda olsun. Bu kişi maç içerisinde net olarak 21 puan aldığında (maç sonunda her roundda topladığı ve kaybettiği puanların net toplamı) 2001 ELO'ya ulaşır ve rank atlar. Bu sınırlar Valve tarafından belli ve açıklanan şeyler değil o yüzden tam sayıların ne olduğu bilinmiyor. Eskiden "developer 1" yazınca her round sonunda konsolda bir sayı belirirdi. Bundaki artış ve azalmaya bakarak ELO puanını hesapladığımı sanardım ama sonradan öyle bir şeyin olmadığını açıkladılar. Bence yine gerçek gibi ama siz bilirsiniz.

    Neyse takımlar lobbyde oluşurken de bu ELO puanlarına göre aşağı yukarı eşit değerdeki insanları biraraya getirmeye çalışır sistem. Yani ranklara göre değil ELO puanınıza göre takımlara dağılırsınız. Bi takım full MG iken diğer takım DMG ve Silverlardan oluşabilir yani. Bunu zaten sizde gözlemlerinizden anlamışsınızdır.

    Bir maç sonunda en fazla bir rank atlayabilirsiniz. Bu da şu demek o maç içerisinde 16-0 kazanıp 16 MVP yapsanız dahi iki rank atlayacak kadar ELO puanı alamayacaksınız demektir.

    ELO Puan kazanımları ve kaybetmeleri lineer değildir. Aynı şekilde maç kazanımlarınıza göre rank atlama ve düşme hızınız da değişiktir. 30 kazanımdayken daha hızlı atlar/düşersiniz. Ama 100 kazanımınız varsa bu hız azalır. Bu da lineer değildir.

    CS:GO'daki sistem bu arkadaşlar. Sorusu olan varsa sorabilir.
    İngilizcesi olan da şuraya bakabilir. Anlattıklarımın daha detaylısı mevcut ;

    http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=312582297
    Yapay Zekanın Yanıtı

    CS:GO'da Rütbe Olayını Çözmek: Kapsamlı Bir Kılavuz

    CS:GO'da rütbenizi öğrenmek ve ilerletmek, oyun deneyiminizi önemli ölçüde geliştirebilir. İşte oyunun rütbe sistemi hakkında bilmeniz gerekenler:

    Rütbe Atlama Kriterleri

    CS:GO'da rütbe atlamak için belli sayıda galibiyete ulaşmanız gerekir. Gerekli galibiyet sayısı, mevcut rütbenize göre değişir. Genellikle, daha yüksek rütbelere ulaşmak için daha fazla galibiyet gerekir.

    Kısa Maçlar ve Uzun Maçlar

    CS:GO'da iki ana maç türü vardır: Kısa maçlar ve uzun maçlar. Kısa maçlar daha az turla oynanır ve genellikle daha hızlı biter. Uzun maçlar ise daha fazla turla oynanır ve genelde daha uzun sürer. Hem kısa maçlar hem de uzun maçlar rütbenizi etkileyebilir.

    Yetenek Grubu

    CS:GO, oyuncuları yetenek gruplarına ayırır. Yetenek grubunuz, maçlarda kazandığınız ve kaybettiğiniz turların sayısına bağlıdır. Yüksek bir yetenek grubuna sahip olmak, daha yüksek rütbeli oyuncularla eşleşmenizi sağlar.

    Dust 2 Rank Etkisi

    Bazı oyuncular, Dust 2 haritasının rütbe kazanma oranlarını etkilediğini iddia etse de, bunun doğruluğunu destekleyecek resmi bir kanıt yoktur. Tüm haritalar rütbenizi eşit şekilde etkileyebilir.

    Kısa Maçlar Rank Atlatır mı?

    Kısa maçlar da rütbenizi etkileyebilir. Ancak uzun maçlara kıyasla daha az tura sahip oldukları için rütbe atlamak için daha fazla kısa maç kazanmanız gerekir.

    Sonuç

    CS:GO'da rütbe atlamak, galibiyet biriktirme ve yetenek grubunuzu geliştirme meselesidir. Hem kısa hem de uzun maçları oynayarak ve Dust 2 haritası da dahil olmak üzere tüm haritalarda iyi performans göstererek rütbenizi ilerletebilirsiniz. {cs go ne zaman rank atlayacağını öğrenme}, {cs go kısa maç uzun maç farkı}, {cs:go rank atlamak için kaç win lazım}, {cs go bu maç yetenek grubunu etkilemeyecek}, {dust 2 rank etkiliyor mu} ve {cs go rank atlamak için kaç win lazım} gibi sorularınızı yanıtladık. CS:GO'da başarılar dileriz!

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Aylar sonra düzenli şekilde valve maç atayım dedim. Girdiğim 5 maçın 3'ünü kazandım. Kaybettiğim 2 maç server yüzündendi. Ping 100lerde amenna peki niye loss var bu kadar ? Adamları göremiyorum 2 tane maç gitti Silver Elite kaldım. Faceit oynayınca berbat oynamıyorum ama orası rank etkilemiyor. Ama valve server düzeltmeden rank sistemini zorlaştırıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The_North_Face

    Merhaba arkadaşlar,

    Eski 1.6 oyuncusuyum GO'ya geçtiğimde ilk altı maçta DMG oldum sonrasında oyuncu sayısı da azdı zaten yeni başlıyordu herkes kısa sürede supreme oldum ve yaklaşık 1 yıldır süredir supreme, global arası gidip geliyorum. Burda görüyordum sürekli konuları 10 maç kazandım şurda şuraya çıkamadım falan açıkçası anlam veremiyordum çünkü rütbe çıkmak benim ilk tırmandığım zamanda hiç zor değildi. Supreme olduğumdan beri hiç değişmedi rütbem yani 2 maç alıp 1 maç kaybet 3 maç kaybedip 2 maç al şeklinde yuvarlanıp gidiyordum açıkçası 1 kere global oldum onda da arka arkaya 5 maç kazanmıştım 2 maçta düştüm ama dedim ki zaten global olmak da o kadar olsun yani.

    Rhat batmasından deney olsun diye yeni hesap aldım bir arkadaşımdan ilk 10 maçı nova I rütbesine vermiş. İlk günlerde tırmanmak kolay oldu tabi 50 üstü frag yapıyordum genelde normal olarak sonra bir süre ara vermek zorunda kaldım ve bu sürece kadar MGI oldum işte gariplik burda başladı MGII olmak için 8 maç streak yapmam gerekti ki dediğim gibi tüm maçlarda en az 40 frag 9 cıvarı MVP ile oynadım 9 maç sonrası ise sonunda MGII olduk. Bundan sonra ise olay iyice koptu ondan sonrası için SS almak aklıma geldi. Sizin de aşağıda gördüğünüz gibi 8 maç buraya sığan son 12 maçım 10 win 1 lose 1 tie. Son maçta ise pingimin 90-110 arası atmasından ve karşımdaki ekibin 5 ping ile server içinde oynamasından dolayı kayıp ettim ve büyük ihtimalle MGE olmak için şimdi en az 3-5 maç daha kazanmam gerekecek.

    Ben açıkçası rütbe konusunda böyle diyen arkadaşlara pek inanmıyordum yani rütbem hep aynı aralıkta olduğundan dolayı pek gözüme çarpmıyordu ama artık Valve'nin elo sistemine ne deseniz haklısınız arkadaşlar. Bu iş harbiden kafayı yemiş yani bir üst rütbeye çıkmak için kaç maç kazanmam gerekiyor sorularını forumda sıkça görüyorum. Ben size söyliyeyim arkadaşlar novalarda 3-5 maç win serisi, MGI-MGII ve MGE'de ise 8-10 maç civarı bir win bile kurtarmıyor açıkçası.

    Dikkat ettiğim hususlar: Sürekli aynı saatlerde oynadım akşam 20'den sonra ve sadece dust II oynadım sizin de gördüğünüz gibi bunun yanında her maçta yüksek frag, fragda birincilik ve MVP olaylarını saymıyorum bile onlar zaten fix. Umarım bu ağır işsizliğimi sonucu elde ettiğim veriler herkesin cevabı olur. :) Eğer rütbe istiyorsanız hesabı satın ilk 10 maç sonucu Kartal olmaya bakın yoksa yalan dolan emin olun bu dediğim MGE'den DMG'ye çıkmaktan zor değil.

    Saygılar, sevgiler.

     CS GO'da Rütbe Olayını Çözdüm :)


    Tespit güzel..




  • Çözememişsin yalnız.

    SAYILAR TAMAMEN SALLAMA

    ELO System bireyseldir. Ama Valve bunu takımlara entegre etmek için her oyuncunun puanlarını toplayıp ortaya takım puanları çıkartır. Maç başladığında toplam ELO puanı fazla olan takımın kazanması varsayılan olarak beklenir. Her round sonunda round kazanımına/kaybedişe göre puanlar belirlenir. Kayıp eden takımın toplam ELO puanından bir miktar alınıp kazanan takım oyuncularına dağıtılır. Tabi ki kaybeden takımdan alınacak puanlar da 5 kişiden eşit olmaksızın alınır. PUAN KAZANIM VE KAYBETME OLAYI TAMAMEN ROUND SONLARINDA OLUR. ROUND KAZANDIYSANIZ PUAN KAYBETMEZ, ROUND KAYBETTİYSENİZ DE KESİNLİKLE PUAN KAYBEDERSİNİZ.
    Bu eşitsizlik ELO sıralamasıyla alakalıdır. Takım arkadaşlarınıza göre düşük puanınız varsa ve round kaybettiyseniz o round sonunda karşı takıma sizden daha az puan gider. Ama takımınızdaki yüksek ELO'lu kişiden daha fazla puan gider. Bu puanlar kaybolmaz. Maç içerisinde her round sonunda takımlar arasında transfer edilir.

    Yani ortada boşluktan gelen puanlar yoktur. Ortada oyuncuların oluşturduğu ELO puan havuzu vardır ve birisi puan kazanıyorsa diğeri mutlaka kaybetmek zorundadır.

    Maç başında mesela 6500 puanlı takım karşısında 6000 puanlı takım olsun İlk roundu 6000 puanlı takım kazanırsa 6500'lük takımdan daha çok puan çalar. Ama 6500 puan olan takım kazanırsa zaten kazanması beklendiği için 6000 puanlık takımdan daha az puan çalar.
    ELO sistemi budur.

    Aynı şekilde round kazanıldığında takım içerisindeki en düşük ELO puana sahip oyuncu karşı takımdan gelen toplam puandan en yüksek payı alır.

    MVP olayı var bir de. ELO puanı en yüksek kişinin takımı round kazandığında MVP'nin de o kişi olması beklenir. Eğer durum böyle olursa o kişi karşı takımdan olması gerektiği puanı alır. Bu puan diğer 4 kişiden yüksektir. Ama ELO'su düşük birisi atıyorum bomba çözüp MVP olduysa normalde alacağı paydan da daha fazla alır. Yani diğer 4 kişiden çok daha yüksek puan alır. Kısaca MVP en çok puanı almanız için iyi bir yöntem.

    Maçta yaptığınız kill-death, headshotlar, accuracy, bombayla öldürmeler, bıçakla öldürmeler, kazandığınız başarımlar gibi şeyler sizi MVP yapmadığı sürece ELO puanınıza katkı sağlamaz. ELO puanını belirleyen 3 önemli şey; mevcut puanınız, round kazanımı/kaybetme ve MVP sayınızdır. Bu üçü dışında hiç bir şeyle ilgilenmenize gerek yok.


    Rank atlama olayı da şöyle. Atıyorum MG2 olan bir kişi 1980 puanda olsun. Bu kişi maç içerisinde net olarak 21 puan aldığında (maç sonunda her roundda topladığı ve kaybettiği puanların net toplamı) 2001 ELO'ya ulaşır ve rank atlar. Bu sınırlar Valve tarafından belli ve açıklanan şeyler değil o yüzden tam sayıların ne olduğu bilinmiyor. Eskiden "developer 1" yazınca her round sonunda konsolda bir sayı belirirdi. Bundaki artış ve azalmaya bakarak ELO puanını hesapladığımı sanardım ama sonradan öyle bir şeyin olmadığını açıkladılar. Bence yine gerçek gibi ama siz bilirsiniz.

    Neyse takımlar lobbyde oluşurken de bu ELO puanlarına göre aşağı yukarı eşit değerdeki insanları biraraya getirmeye çalışır sistem. Yani ranklara göre değil ELO puanınıza göre takımlara dağılırsınız. Bi takım full MG iken diğer takım DMG ve Silverlardan oluşabilir yani. Bunu zaten sizde gözlemlerinizden anlamışsınızdır.

    Bir maç sonunda en fazla bir rank atlayabilirsiniz. Bu da şu demek o maç içerisinde 16-0 kazanıp 16 MVP yapsanız dahi iki rank atlayacak kadar ELO puanı alamayacaksınız demektir.

    ELO Puan kazanımları ve kaybetmeleri lineer değildir. Aynı şekilde maç kazanımlarınıza göre rank atlama ve düşme hızınız da değişiktir. 30 kazanımdayken daha hızlı atlar/düşersiniz. Ama 100 kazanımınız varsa bu hız azalır. Bu da lineer değildir.

    CS:GO'daki sistem bu arkadaşlar. Sorusu olan varsa sorabilir.
    İngilizcesi olan da şuraya bakabilir. Anlattıklarımın daha detaylısı mevcut ;

    http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=312582297



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilm-i yorum -- 4 Aralık 2014; 1:44:11 >




  • 10da10 LE mi atiyor genelde arkadaslar suan 7de7 son macta 1 Supreme 1 DMG gerisi LE-LEM geldi. CS:GO'ya haziran gibi falan basladim hic alistirma yapmadan atlamistim comp'a 10 oyun sonu Silver Elite atmisti suan 78 win MG2 solo cikmasi zor gercekten smurf ile oynarken kesfettim biraz playerlik varsa takimdakilerde genelde iyi oyuncular birbirinizi tasiyorsunuz. Ama MG1-2-E'de o kadar cok noob var ki coguda 300-400 win sonucu cikmis. Smurf ile oynadigim oyunda gercekten keyif aldim bana gore en az LE olmak gerek.
  • 10 win sonrası silver 4 başlattı beni, 740 saat oynadım 164 galibiyetim var (genelde public sunucularda takılıyorum), şu anda mge ve dmg arasında gidip geliyorum. tahminlerinin doğru olma ihtimali var bence. ancak @bilm-i yorum'un da dediği gibi bireysel performans daha önemli. 12 win streak yapan arkadaşım mg1'den mg2'ye çıkamadı mesela. benim şöyle bir tahminim var; oyun bittiğinde ve kazandığınız zaman oyun sonu puanınızın, karşı takımın puan ortalamasının 1,5 katı olmalı diye düşünüyorum. ve böyle devam ederseniz her 5 galibiyette bir rütbe alıyorsunuz. bu varsayıma nasıl ulaştığımı sorarsanız, kendi maçlarımı baz aldım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LGR9 -- 4 Aralık 2014; 16:42:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jASPER1US

    10da10 LE mi atiyor genelde arkadaslar suan 7de7 son macta 1 Supreme 1 DMG gerisi LE-LEM geldi. CS:GO'ya haziran gibi falan basladim hic alistirma yapmadan atlamistim comp'a 10 oyun sonu Silver Elite atmisti suan 78 win MG2 solo cikmasi zor gercekten smurf ile oynarken kesfettim biraz playerlik varsa takimdakilerde genelde iyi oyuncular birbirinizi tasiyorsunuz. Ama MG1-2-E'de o kadar cok noob var ki coguda 300-400 win sonucu cikmis. Smurf ile oynadigim oyunda gercekten keyif aldim bana gore en az LE olmak gerek.

    Ben 10'da 10 yaptım aynen LEM geldi ama son iki maçımda beni çektiler belki daha iyi oynasam supreme olabilirdi. Sonrasında 30 maç daha yaptım yendim yenildim ve 48 maçta Global Elite oldum en son hesap denememde normal kendi hesabımda LEM'dim zaten ama zamanında 10 maç sonrası MGE ya da DMG başlamıştım ordan çıktım yukarlar şimdi de alt rütbeler için o denemeyi yaptım ve aynen MGII'de öyle adamlar var ki 1600-1800 saat falan diyorum müdür bu kadar saate bu rütbe ne anlam vermek güç gerçekten.

    Konu dışı olacak ama burda da varsa söyliyeyim onlara olum özellikel Türklerde gördüğüm durum 1000-2000 saat oynamışsınız hala P90 ve SCAR yazıktır günahtır olum o kadar zamanınıza counter biliyorum diye geçiniyorsunuz başka hiç bir numara yok. Ciddi anlamda kardeşçe söylüyorum olum başka silahlarda kullanın diye yemediğim küfür kalmıyor hayır maç 16-3,4,5 gibi skorlar ile bitiyor. Tek yaptıkları B rush P90 CT olunca da 5 SCAR kanak bu oyun böyle oynanmıyor diyorum bakın yeniliyorsunuz yine küfür yiyorum. Ben gerçekten anlamıyorum TÜrk milletini. :D




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    cs go hile arttı mı?
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Elo ilgili o yazıyı ben daha önceden okumuştum fakat ciddi uzun ve karmaşık geldi açıkçası illaki bir sistemi vardır fakat ben açıkçası daha pratik bir örnek vermek istedim neyse; son hali ile üzerine 2 maç daha yaptım biri win diğeri ise kol gibi bir maç sonucu tie bitti ping yine 80-90 olduğundan açıkçası daraldım ama elimden geleni yaptım. Sonuç olarak tie bitti ve rütbe atladım sonuçta. Fraglarda bu şekilde takımlar dengeli geldi mi diyecek olursanız pek değil bence özellikle diğer takımdaki dmg arkadaş pek bekleneni verememiş.

     CS GO'da Rütbe Olayını Çözdüm :)




  • rica ediyorum bu hesabı arkadaşına geri verme yada tekrar nova 1 e düşür öyle ver.. bazen 3 kişi 4 kişi giriyoruz 5 tamamlayamayıp kendi takımımıza yüksek rütbeli ama silver seviyesinde low nooblar geliyor bir çoğu neyin kafasıyla bilmiyorum ama senin gibi iyi oyunculara veyahut hilecilere para ödeyerek rütbesini yükseltip geliyor ama o rütbenin oyuncusu olmadıkları için bizim oyunumuzun içine ediyorlar bütün maçı 3 kille bitiren mg2 gördüm taktik bilgisi 0, recoil 0 , hs 0 ama rütbeye baksan oyuncu sanırsın..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The_North_Face

    Elo ilgili o yazıyı ben daha önceden okumuştum fakat ciddi uzun ve karmaşık geldi açıkçası illaki bir sistemi vardır fakat ben açıkçası daha pratik bir örnek vermek istedim neyse; son hali ile üzerine 2 maç daha yaptım biri win diğeri ise kol gibi bir maç sonucu tie bitti ping yine 80-90 olduğundan açıkçası daraldım ama elimden geleni yaptım. Sonuç olarak tie bitti ve rütbe atladım sonuçta. Fraglarda bu şekilde takımlar dengeli geldi mi diyecek olursanız pek değil bence özellikle diğer takımdaki dmg arkadaş pek bekleneni verememiş.

     CS GO'da Rütbe Olayını Çözdüm :)

    16-14 yenilseniz de büyük ihtimalle rank atlardın.

    Yazı karmaşık değil. Başka da bir açıklaması yok ELO sisteminin. Zaten ELO dendikten sonra iş CS:GO olmaktan çıkıp genel sıralama sistemine dönüşüyor. Bu yüzden yazıda yazanlar doğru ve onaylanmış şeyler.

    Baya yazdım ama kısaca yine yazayım. Maç kazanmanızla rank atlamanızın alakası yok. Kazandığınız round ve MVP'ler ile alakalı ELO puanınız. ELO puanları da rank atlamanıza yarar.Yani yenilip rank da atlayabilirsiniz.




  • Aynen katiliyorum elo tamamen oyun ici siralamayla alakali.

    @bilm-i yorum
  • 72 win silver 2

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rank sistemi berbat şu an s.eliteyim 300 + diğer hesaplarda oynama sürem var. Genellikle spray kontrol öğrendim ve Ak47"de çok iyi yapiyorum (awp oyuncusuyum) geçen arkadaslarla girdim rakip mge ve mg 1-2 idi fakat oyun olarak benden üstün hiçbir yanları yoktu. O andan sonra valce serverellrde mac atmadim faceit, Cevo vs takıldım bu siralar geri döndüm ama ping 100 civarı servrr zaten 64tr kisacasi oynayamiyorum 100-120 arasi ping oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla hesabı daha arkaşa teslim etmedim ama bugün yarın teslim edeceğim büyük ihtimal de hesap şu an dmg iki maça da eagle olur napam şimdi müdür bilemedim :D. Şimdi sizi de mağdur etmeyelim tamam mı diyeyim devam mı diyeyim.
  • mge puanları oyunu etkiler mi ??
  • Arkadaşlarımın 8 10 winle rank atlayamadığında 3 win streak ile le olduğumu bilirim.
  • O değilde 122 winle hala silverim oyunu bıraksammı
  • Anladığım kadarıyla sistem sizi aldığınız galibiyetler sonrasında bir üst seviye oyuncularla oynatıyor. Seviye derken atıyorum sizin puanınız 1000 ise 1100 puanlık adamlarla, yenildiğinizde de aşağı puanla. Belli bir puanın üstüne çıkınca da seviye atlıyorsunuz. Bu tabi kabaca böyle.

    Seviyenizde de etkili olan şeyler oyundaki hızınız, yüzdelik olarak isabet oranınız, karşıda oynadığınız rakiplerin seviyesi etkili. Bunlar benim tahminim. Farklı şekilde de olabilir. Ben şu anda LEM'im. Bu seviyeye kadar gördüğüm kadarıyla böyle işliyor sistem.
  • Arkadaşlar rütbe olayına gerçekten takılmayın derim. Oyunu zevk almak için oynayın. Size iki tane resim atacağım. Resimlere baktıktan sonra yazımın devamını okuyun.

    2 Şubat 2015:
    http://i.hizliresim.com/PBzEo5.jpg

    5 Kasım 2015
    http://i.hizliresim.com/NWJbqX.jpg

    Eskiden kafelerde herkes gibi CS 1.5 1.6 takılırdık. Benim CS:GO hikayem geçen sene bu zamanlarda başladı. Neymiş bu oyun diye bir baktım, hala çıkamadım. :)


    Çoğu zaman trolledim, hala canım sıkılınca trollüyorum fakat bu rütbeye ulaştım.

    Size naçizane birkaç öneri vereyim.

    Sabit ayarlarınız olsun.(Sensivity,dpi,çözünürlük ve saymaya üşendiğim üşendiğim milyon tane cfg ayarı...)

    Silahların recoil kontrolünü öğrenin. Bu oyun benim için AK47 öncesi ve sonrası olarak ikiye ayrılıyor. Düşük rütbelerde P90 harici silahlarla hiç oynayamaz, dağı taşı tarardım. Zamanla recoil haritalarında saatlerce çalışma sonucu şuan bütün silahların recoilinde uzmanlaştım diyebilirim. AWP ise tamamen kas refleksine dayanıyor. Sabit cfg ve iyi ekipmanlar ile oynayınca zamanla su gibi AWP oynayacaksınız.

    LEM rütbesine kadar benim gözümde bütün rütbeler aynıdır. Silver yada kartal hesap farketmez, smurf hesabımla girdiğimde oyun sonu Dust2 ise 40+ kill, diğer mapler de ise 30+ kill ile tamamlıyorum. Kartal olan kendini ilah zannediyor fakat aim, spray kontrolünden dahada önemlisi game sense denilen bir olay var. Oda zamanla oynadıkça kazanılan bir şey.

    Son bir tavsiye daha vereyim; 5 türk bir araya gelip oynamayın kardeşim. Kesinlikle vakit kaybı. 1-2 rütbe atlarsınız, takımınızda troll olmaz belki fakat hep sabit kalmaya mahkumsunuz. Benim okuldan arkadaşlarımla oynadığımız zamanlarda şu yukarıda attığım resimde de görebileceğiniz üzere 5 aydan fazla silver da sıkışıp kalmıştım. Paso Dust2 oynar, P90 arar tarardık. Tek girmeye başladıkça, recoil olayını anlamaya başladıkça ve farklı mapler denemeye başladıkça yavaş yavaş yükseldim.

    Hiçbir zaman takımım olmadı, hep solo takıldım. Ve bunun faydalarını gördüğümü düşünüyorum.




  • Ben sadece solo oynayarak le oldum açıkcası. 350 saatte filan. Ki silver 3 olarak başlamıştım. O Zaman'lar kendi adamımı vurup öldürmek gibi pis bi huyum vardı.(yanlışlıkla) le ye gelene kadar ne rütbe sisteminden ne de solo girmekten şikayetçi değildim. Halada değilim şikayetçi.ama artık dayamıyorum oyun içinde gelen hilecilere. Karşı takıma gelen hileyi görüp hile açana. Saçma sapan herkese şüpheyle yaklaşmaya.gittim bi aylık faceit aldım. Orda silver 120 başlattı. Maşallah onlarda en az oynama süresi ki bu gözler cs 1.6yla beraber toplam 2500 görmüşlüğü var. En azı 1500. Orda da şamar oğlanına çevirdiler. Geri mm e döndüğümde özellikle artık dayanamıyorum hileye. En basitinden bugünkü Ada'm Nasıl bi hile açtıysa 4 raundda Ada'm atıldı vac is coming gibi bişe oldu. Yani diyeceğim gidin faceit filan oynayın. Gerçi beni tokatlıyorl ama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.