Şimdi Ara

Cözülmeyen JAGUAR problemi...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
29
Cevap
1
Favori
4.084
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 11
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 11
  • Ortalama Mesaj Aralığı 69 gün 7 saat 35 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 6
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • aaaxxx (11 mesaj) serseri006 (6 mesaj) minox (4 mesaj) sosyolok (3 mesaj) *President* (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (15 mesaj) Tablet (6 mesaj) Uygulama (2 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3611 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Araci cihaza bagladigimda P1647 (Bilinmeyen Ariza) verdi. Daha sonra tekrar baglattigimda ayni arizanin Lamdesonde arizasi O2 sensörünu gösteriyordu.

    Degisti, ariza silindi anahtari cikarip bir kac defa acip kapattigimda ariza yine geldi. Bir gün bekledikten sonra tekrar baglattim Cihaza, bana 4 5 tane hata verdi..

    1 3 Silindir kafalarin Contasi felan diye birsey.. Neyse adam tekrar sildi bir daha cikarsa gel bakariz dedi.. Hata tabiki yine geldi motor lambasi yaniyor.

    Zaman zaman ben Kickdown yapayim derken, arac 3000 devirden sonra GAZ yememeye basliyor tekliyor, hiz düsüyor gittikce ama bir süre sonra düzeliyor. Bu olay sirasinda MOTOR LAMBASI yanip sönüyor ve HIZ SABITLEYICISI DEVRE DISI KALMISTIR diye uyari aliyorum.



    Fakat ben aracin calismasini gayet normal buluyorum, düzenli calisiyor gibime geliyor. Gazi tam kökleyince cikan bir Ugultu sesi gibi bir sey var artik V6 motorlara özelmidir bilmiyorum

    Videoda ekledim, isterseniz bakabilirsiniz..;

    http://www.youtube.com/watch?v=pHiCdLUvTaw&feature=youtu.be

    Benim sormak istedigim;

    1- Motor lambasi neden yanar?
    2- 2000 3000 devirden sonra gaz verince Tepki neden almaz 3000 devir`e kadar kitler ?


    Yardimci olacaklara tesekkürler.. Yurtdisinda yasiyorum gercekten güvenebilecegim yerler yok, biri digerinden beter...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aaaxxx -- 15 Kasım 2012; 19:09:20 >



    |
    |




  • Yarbay
    2273 Mesaj
    anlamadımki sorunu şimdi,gaza basınca araba devirden düşüp yavaşlıyormu?

    birde araba dizelmi benzinlimi ?modeli markası üretim yılı falan nedir ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serseri006 -- 15 Kasım 2012; 19:24:22 >
  • Yarbay
    3611 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006

    anlamadımki sorunu şimdi,gaza basınca araba devirden düşüp yavaşlıyormu?

    birde araba dizelmi benzinlimi ?modeli markası üretim yılı falan nedir ?

    2.0 V6 Motor.

    Jaguar X-TYP 2004 cikisli.

    Motor lambasi sürekli yaniyor, zaman zaman gaza tam yüklediginde Motor lambasi yanip yanip sönüyor ve Hiz Kontrol Sabitleyicisi Devre disidir diyor.

    Motor lambasinin yanip söndügü sirada gazi kökleyince gaz vermiyor, yiyorsada belirli bir devire kadar yiyor 2000 3000..
  • Yarbay
    2273 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006

    anlamadımki sorunu şimdi,gaza basınca araba devirden düşüp yavaşlıyormu?

    birde araba dizelmi benzinlimi ?modeli markası üretim yılı falan nedir ?

    2.0 V6 Motor.

    Jaguar X-TYP 2004 cikisli.

    Motor lambasi sürekli yaniyor, zaman zaman gaza tam yüklediginde Motor lambasi yanip yanip sönüyor ve Hiz Kontrol Sabitleyicisi Devre disidir diyor.

    Motor lambasinin yanip söndügü sirada gazi kökleyince gaz vermiyor, yiyorsada belirli bir devire kadar yiyor 2000 3000..

    değişen parça oksijen sensörümüydü ? bazen bu parçalar bozuk çıkabiliyormuş başka bir tane ile deneme şansın varsa dene bi bu

    birde galiba sorun krank sensörü,emin olmamakla birlikte söylüyorum 3k devirden sonra gaz yemiyor dediğinize göre bir ihtimal bu sensör olabilir.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    3611 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006

    anlamadımki sorunu şimdi,gaza basınca araba devirden düşüp yavaşlıyormu?

    birde araba dizelmi benzinlimi ?modeli markası üretim yılı falan nedir ?

    2.0 V6 Motor.

    Jaguar X-TYP 2004 cikisli.

    Motor lambasi sürekli yaniyor, zaman zaman gaza tam yüklediginde Motor lambasi yanip yanip sönüyor ve Hiz Kontrol Sabitleyicisi Devre disidir diyor.

    Motor lambasinin yanip söndügü sirada gazi kökleyince gaz vermiyor, yiyorsada belirli bir devire kadar yiyor 2000 3000..

    değişen parça oksijen sensörümüydü ? bazen bu parçalar bozuk çıkabiliyormuş başka bir tane ile deneme şansın varsa dene bi bu

    birde galiba sorun krank sensörü,emin olmamakla birlikte söylüyorum 3k devirden sonra gaz yemiyor dediğinize göre bir ihtimal bu sensör olabilir.

    O2 sensörü bozuk olursa neler olabilir ?

    Bende benzin durumu halen problemli.. Asiri derecede yiyor, gaz yememe gibi SIKINTILAR yaparmi, anlattigim sekildeki gibi?




  • Yarbay
    2273 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006

    anlamadımki sorunu şimdi,gaza basınca araba devirden düşüp yavaşlıyormu?

    birde araba dizelmi benzinlimi ?modeli markası üretim yılı falan nedir ?

    2.0 V6 Motor.

    Jaguar X-TYP 2004 cikisli.

    Motor lambasi sürekli yaniyor, zaman zaman gaza tam yüklediginde Motor lambasi yanip yanip sönüyor ve Hiz Kontrol Sabitleyicisi Devre disidir diyor.

    Motor lambasinin yanip söndügü sirada gazi kökleyince gaz vermiyor, yiyorsada belirli bir devire kadar yiyor 2000 3000..

    değişen parça oksijen sensörümüydü ? bazen bu parçalar bozuk çıkabiliyormuş başka bir tane ile deneme şansın varsa dene bi bu

    birde galiba sorun krank sensörü,emin olmamakla birlikte söylüyorum 3k devirden sonra gaz yemiyor dediğinize göre bir ihtimal bu sensör olabilir.

    O2 sensörü bozuk olursa neler olabilir ?

    Bende benzin durumu halen problemli.. Asiri derecede yiyor, gaz yememe gibi SIKINTILAR yaparmi, anlattigim sekildeki gibi?

    çok yakma sorunu oksijen sensöründendir

    ama devirde gaz yememe falan varsa bi ihtimal krank devir sensörüdür.

    arabada yığılma varmı ?



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    3611 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006

    anlamadımki sorunu şimdi,gaza basınca araba devirden düşüp yavaşlıyormu?

    birde araba dizelmi benzinlimi ?modeli markası üretim yılı falan nedir ?

    2.0 V6 Motor.

    Jaguar X-TYP 2004 cikisli.

    Motor lambasi sürekli yaniyor, zaman zaman gaza tam yüklediginde Motor lambasi yanip yanip sönüyor ve Hiz Kontrol Sabitleyicisi Devre disidir diyor.

    Motor lambasinin yanip söndügü sirada gazi kökleyince gaz vermiyor, yiyorsada belirli bir devire kadar yiyor 2000 3000..

    değişen parça oksijen sensörümüydü ? bazen bu parçalar bozuk çıkabiliyormuş başka bir tane ile deneme şansın varsa dene bi bu

    birde galiba sorun krank sensörü,emin olmamakla birlikte söylüyorum 3k devirden sonra gaz yemiyor dediğinize göre bir ihtimal bu sensör olabilir.

    O2 sensörü bozuk olursa neler olabilir ?

    Bende benzin durumu halen problemli.. Asiri derecede yiyor, gaz yememe gibi SIKINTILAR yaparmi, anlattigim sekildeki gibi?

    çok yakma sorunu oksijen sensöründendir

    ama devirde gaz yememe falan varsa bi ihtimal krank devir sensörüdür.

    arabada yığılma varmı ?

    Söyle diyeyim, otobana cikiyorsunuz, yokus asagiya iniyorsunuz otobana gireceginiz seritte gaz vermek isterken yükleniyorsunuz 3000 devir derken biraz daha gitsin sonra vites degistireyim diyorsunuz, o sirada birden sanki arac sarsilarak sanki motor kopmus gibi (Motor lambasi yanip sönerek) gaz yememeye basliyor, biraz bekliyoruz gaz vermeden, yada vites kücültüp deniyoruz belki boguldu diye sonra düzeliyor otomatikmen.

    Her zaman olmuyor.. Arada sirada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aaaxxx -- 15 Kasım 2012; 21:11:40 >




  • Yarbay
    2273 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006

    anlamadımki sorunu şimdi,gaza basınca araba devirden düşüp yavaşlıyormu?

    birde araba dizelmi benzinlimi ?modeli markası üretim yılı falan nedir ?

    2.0 V6 Motor.

    Jaguar X-TYP 2004 cikisli.

    Motor lambasi sürekli yaniyor, zaman zaman gaza tam yüklediginde Motor lambasi yanip yanip sönüyor ve Hiz Kontrol Sabitleyicisi Devre disidir diyor.

    Motor lambasinin yanip söndügü sirada gazi kökleyince gaz vermiyor, yiyorsada belirli bir devire kadar yiyor 2000 3000..

    değişen parça oksijen sensörümüydü ? bazen bu parçalar bozuk çıkabiliyormuş başka bir tane ile deneme şansın varsa dene bi bu

    birde galiba sorun krank sensörü,emin olmamakla birlikte söylüyorum 3k devirden sonra gaz yemiyor dediğinize göre bir ihtimal bu sensör olabilir.

    O2 sensörü bozuk olursa neler olabilir ?

    Bende benzin durumu halen problemli.. Asiri derecede yiyor, gaz yememe gibi SIKINTILAR yaparmi, anlattigim sekildeki gibi?

    çok yakma sorunu oksijen sensöründendir

    ama devirde gaz yememe falan varsa bi ihtimal krank devir sensörüdür.

    arabada yığılma varmı ?

    Söyle diyeyim, otobana cikiyorsunuz, yokus asagiya iniyorsunuz otobana gireceginiz seritte gaz vermek isterken yükleniyorsunuz 3000 devir derken biraz daha gitsin sonra vites degistireyim diyorsunuz, o sirada birden sanki arac sarsilarak sanki motor kopmus gibi (Motor lambasi yanip sönerek) gaz yememeye basliyor, biraz bekliyoruz gaz vermeden, yada vites kücültüp deniyoruz belki boguldu diye sonra düzeliyor otomatikmen.

    Her zaman olmuyor.. Arada sirada

    ateşleme sistemi de olabilir,arabayı check up a sokabileceğiniz kaliteli bir servis yokmu oralarda



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    3611 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006

    anlamadımki sorunu şimdi,gaza basınca araba devirden düşüp yavaşlıyormu?

    birde araba dizelmi benzinlimi ?modeli markası üretim yılı falan nedir ?

    2.0 V6 Motor.

    Jaguar X-TYP 2004 cikisli.

    Motor lambasi sürekli yaniyor, zaman zaman gaza tam yüklediginde Motor lambasi yanip yanip sönüyor ve Hiz Kontrol Sabitleyicisi Devre disidir diyor.

    Motor lambasinin yanip söndügü sirada gazi kökleyince gaz vermiyor, yiyorsada belirli bir devire kadar yiyor 2000 3000..

    değişen parça oksijen sensörümüydü ? bazen bu parçalar bozuk çıkabiliyormuş başka bir tane ile deneme şansın varsa dene bi bu

    birde galiba sorun krank sensörü,emin olmamakla birlikte söylüyorum 3k devirden sonra gaz yemiyor dediğinize göre bir ihtimal bu sensör olabilir.

    O2 sensörü bozuk olursa neler olabilir ?

    Bende benzin durumu halen problemli.. Asiri derecede yiyor, gaz yememe gibi SIKINTILAR yaparmi, anlattigim sekildeki gibi?

    çok yakma sorunu oksijen sensöründendir

    ama devirde gaz yememe falan varsa bi ihtimal krank devir sensörüdür.

    arabada yığılma varmı ?

    Söyle diyeyim, otobana cikiyorsunuz, yokus asagiya iniyorsunuz otobana gireceginiz seritte gaz vermek isterken yükleniyorsunuz 3000 devir derken biraz daha gitsin sonra vites degistireyim diyorsunuz, o sirada birden sanki arac sarsilarak sanki motor kopmus gibi (Motor lambasi yanip sönerek) gaz yememeye basliyor, biraz bekliyoruz gaz vermeden, yada vites kücültüp deniyoruz belki boguldu diye sonra düzeliyor otomatikmen.

    Her zaman olmuyor.. Arada sirada

    ateşleme sistemi de olabilir,arabayı check up a sokabileceğiniz kaliteli bir servis yokmu oralarda

    Var, yarin Jaguarin orjinal servisine gidecegim. Umarim ücret talep etmezler




  • Yarbay
    2273 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006

    anlamadımki sorunu şimdi,gaza basınca araba devirden düşüp yavaşlıyormu?

    birde araba dizelmi benzinlimi ?modeli markası üretim yılı falan nedir ?

    2.0 V6 Motor.

    Jaguar X-TYP 2004 cikisli.

    Motor lambasi sürekli yaniyor, zaman zaman gaza tam yüklediginde Motor lambasi yanip yanip sönüyor ve Hiz Kontrol Sabitleyicisi Devre disidir diyor.

    Motor lambasinin yanip söndügü sirada gazi kökleyince gaz vermiyor, yiyorsada belirli bir devire kadar yiyor 2000 3000..

    değişen parça oksijen sensörümüydü ? bazen bu parçalar bozuk çıkabiliyormuş başka bir tane ile deneme şansın varsa dene bi bu

    birde galiba sorun krank sensörü,emin olmamakla birlikte söylüyorum 3k devirden sonra gaz yemiyor dediğinize göre bir ihtimal bu sensör olabilir.

    O2 sensörü bozuk olursa neler olabilir ?

    Bende benzin durumu halen problemli.. Asiri derecede yiyor, gaz yememe gibi SIKINTILAR yaparmi, anlattigim sekildeki gibi?

    çok yakma sorunu oksijen sensöründendir

    ama devirde gaz yememe falan varsa bi ihtimal krank devir sensörüdür.

    arabada yığılma varmı ?

    Söyle diyeyim, otobana cikiyorsunuz, yokus asagiya iniyorsunuz otobana gireceginiz seritte gaz vermek isterken yükleniyorsunuz 3000 devir derken biraz daha gitsin sonra vites degistireyim diyorsunuz, o sirada birden sanki arac sarsilarak sanki motor kopmus gibi (Motor lambasi yanip sönerek) gaz yememeye basliyor, biraz bekliyoruz gaz vermeden, yada vites kücültüp deniyoruz belki boguldu diye sonra düzeliyor otomatikmen.

    Her zaman olmuyor.. Arada sirada

    ateşleme sistemi de olabilir,arabayı check up a sokabileceğiniz kaliteli bir servis yokmu oralarda

    Var, yarin Jaguarin orjinal servisine gidecegim. Umarim ücret talep etmezler

    gitte sen yinede benim dediğim krank sensörüne de baktır,birde forumda honda toplayan bir abimiz vardı o anlar onada sormakta fayda var.
    bu arada hangi ülkedesin merak ettim :)



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    3611 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006

    anlamadımki sorunu şimdi,gaza basınca araba devirden düşüp yavaşlıyormu?

    birde araba dizelmi benzinlimi ?modeli markası üretim yılı falan nedir ?

    2.0 V6 Motor.

    Jaguar X-TYP 2004 cikisli.

    Motor lambasi sürekli yaniyor, zaman zaman gaza tam yüklediginde Motor lambasi yanip yanip sönüyor ve Hiz Kontrol Sabitleyicisi Devre disidir diyor.

    Motor lambasinin yanip söndügü sirada gazi kökleyince gaz vermiyor, yiyorsada belirli bir devire kadar yiyor 2000 3000..

    değişen parça oksijen sensörümüydü ? bazen bu parçalar bozuk çıkabiliyormuş başka bir tane ile deneme şansın varsa dene bi bu

    birde galiba sorun krank sensörü,emin olmamakla birlikte söylüyorum 3k devirden sonra gaz yemiyor dediğinize göre bir ihtimal bu sensör olabilir.

    O2 sensörü bozuk olursa neler olabilir ?

    Bende benzin durumu halen problemli.. Asiri derecede yiyor, gaz yememe gibi SIKINTILAR yaparmi, anlattigim sekildeki gibi?

    çok yakma sorunu oksijen sensöründendir

    ama devirde gaz yememe falan varsa bi ihtimal krank devir sensörüdür.

    arabada yığılma varmı ?

    Söyle diyeyim, otobana cikiyorsunuz, yokus asagiya iniyorsunuz otobana gireceginiz seritte gaz vermek isterken yükleniyorsunuz 3000 devir derken biraz daha gitsin sonra vites degistireyim diyorsunuz, o sirada birden sanki arac sarsilarak sanki motor kopmus gibi (Motor lambasi yanip sönerek) gaz yememeye basliyor, biraz bekliyoruz gaz vermeden, yada vites kücültüp deniyoruz belki boguldu diye sonra düzeliyor otomatikmen.

    Her zaman olmuyor.. Arada sirada

    ateşleme sistemi de olabilir,arabayı check up a sokabileceğiniz kaliteli bir servis yokmu oralarda

    Var, yarin Jaguarin orjinal servisine gidecegim. Umarim ücret talep etmezler

    gitte sen yinede benim dediğim krank sensörüne de baktır,birde forumda honda toplayan bir abimiz vardı o anlar onada sormakta fayda var.
    bu arada hangi ülkedesin merak ettim :)

    Profili varmi o hocamizin? Rahatsiz edeyim bir kendilerini

    Almanya




  • Yarbay
    2273 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006

    anlamadımki sorunu şimdi,gaza basınca araba devirden düşüp yavaşlıyormu?

    birde araba dizelmi benzinlimi ?modeli markası üretim yılı falan nedir ?

    2.0 V6 Motor.

    Jaguar X-TYP 2004 cikisli.

    Motor lambasi sürekli yaniyor, zaman zaman gaza tam yüklediginde Motor lambasi yanip yanip sönüyor ve Hiz Kontrol Sabitleyicisi Devre disidir diyor.

    Motor lambasinin yanip söndügü sirada gazi kökleyince gaz vermiyor, yiyorsada belirli bir devire kadar yiyor 2000 3000..

    değişen parça oksijen sensörümüydü ? bazen bu parçalar bozuk çıkabiliyormuş başka bir tane ile deneme şansın varsa dene bi bu

    birde galiba sorun krank sensörü,emin olmamakla birlikte söylüyorum 3k devirden sonra gaz yemiyor dediğinize göre bir ihtimal bu sensör olabilir.

    O2 sensörü bozuk olursa neler olabilir ?

    Bende benzin durumu halen problemli.. Asiri derecede yiyor, gaz yememe gibi SIKINTILAR yaparmi, anlattigim sekildeki gibi?

    çok yakma sorunu oksijen sensöründendir

    ama devirde gaz yememe falan varsa bi ihtimal krank devir sensörüdür.

    arabada yığılma varmı ?

    Söyle diyeyim, otobana cikiyorsunuz, yokus asagiya iniyorsunuz otobana gireceginiz seritte gaz vermek isterken yükleniyorsunuz 3000 devir derken biraz daha gitsin sonra vites degistireyim diyorsunuz, o sirada birden sanki arac sarsilarak sanki motor kopmus gibi (Motor lambasi yanip sönerek) gaz yememeye basliyor, biraz bekliyoruz gaz vermeden, yada vites kücültüp deniyoruz belki boguldu diye sonra düzeliyor otomatikmen.

    Her zaman olmuyor.. Arada sirada

    ateşleme sistemi de olabilir,arabayı check up a sokabileceğiniz kaliteli bir servis yokmu oralarda

    Var, yarin Jaguarin orjinal servisine gidecegim. Umarim ücret talep etmezler

    gitte sen yinede benim dediğim krank sensörüne de baktır,birde forumda honda toplayan bir abimiz vardı o anlar onada sormakta fayda var.
    bu arada hangi ülkedesin merak ettim :)

    Profili varmi o hocamizin? Rahatsiz edeyim bir kendilerini

    Almanya

    http://tablet.donanimhaber.com/showProfile.asp?memID=488842


    buyrun kolay gelsin hayırlı akşamlar.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yüzbaşı
    827 Mesaj
    Motora giren bir kısım kauçuk hortumlar var onlarda yırtık olup olmadığını önce kontrol et.

    Anlattığın durumun benzeri V6 araçta(yani v6 ile alakası yok) bir süreç yaşadım daha sonrasında önce elektronik daha sonra ateşleme ve sonrasında şarj dinamosu vs. derken bir sürü işlem geçirdi.

    Sonuç en sonunda motora giren hortumlardan birinde yırtık olduğunu akıllının biri fark edip gerçek tespit yapana kadar eziyet yaşamıştım.

    Aynı şekilde boğuluyormuş gibi çekiş düşüp, motor arıza yanıp daha sonra geçiyor ve tekrarlıyordu.
    |
    |
  • Yarbay
    6036 Mesaj
    3000 RPM de kesilip kalmasının sebebi ECU nun kendini limp mode alıyor olması. Arıza lambası yanıyorsa sorunu ECU hata kodlarına bakarak bulmalısınız. Jaguar için ECU hata okuma ile ilgili bilgileri araştırıp bulabilirsiniz. Muhtemelen sorunu ara ara yaptığı için sensörlerden birinin kablosunda sorun olma ihtimali yüksek, bir de distribütör kablolarını kontrol edin. Çözümü zor bir arıza ile karşı karşıya değilsiniz. Biraz araştırın, aracınızı tanıyın, arızayı bulup giderecek ve aracınızı daha çok seveceksiniz
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    konuya cevap veren arkadaşlar süpersiniz ya. meslekleriniz nedir? usta mısınız? ustalar konuşmaz böyle
    |
    |
  • Yarbay
    3611 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Servisten geliyorum.. Adam 20€ istedi sirf hatalari ögrenebilmek icin, sonra 10€ dedi neyse en sonunda BELES`e hallettik.

    1 2 5 olan silindirlerde atesleme problemi mevcut. Ustaya sordugumda ne problemi oldugu hakkinda emin degil sadece Atesleme probleminin mevcut oldugunu ve acilip bakilmasi gerektigini söyledi.

    Yaklasik 1 ay önce BUJILER degisti..

    Simdi diger probleme gelelim, O2 sensörünü tekrar gösterdi (degismesi gerek).. Motor kisiminda olan O2 sensorü Kat dan önce.

    1- Motor lambasinin sürekli yanik kalmasinin nedeni - O2 sensörümüdür ?
    2- 1 2 5 numarali Silindirler calismadigi zaman MOTOR LAMBASI yanip sönüyor ve 3000 devirden sonra GAZ yemiyor arac.

    Orjinal servisinde calisanlar bana hic professional gibi gelmediler, cok sükür orada duran hata-okuma cihazi var.. Onun sayesinde bulunabiliyor problemler.

    Simdi sormak istedigim, neden 1-2-5 numarali Silindirlerde bu problemler olabilir, sizce ufak bir sensördenmidir yoksa Silindir icinde olusan ciddi problemmidir.?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aaaxxx -- 16 Kasım 2012; 18:18:57 >
    |
    |




  • Yarbay
    7398 Mesaj
    Buji kablolarini degistirin.
  • Yarbay
    3611 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst

    Buji kablolarini degistirin.

    Biraz arastirdim gayet hakli olabilirsiniz, benim basima gelen problemlere cok yakin.

    Simdi biraz önce motoru karistitirken 1-2-5 silindirinin üzerindeki bir kabyolu cikardim, icine baktigimda digerleri gibi olan ufak bir metal parcasi yoktu sanki 3 girisli gibi gözüküyordu diger parcasina baktigimda 4 tane metal cikisi vardi.







    Bir alakasi olabilirmi su yukaridaki kablo ile?
    |
    |




  • Yarbay
    6036 Mesaj
    O soket MAP sensörüne çok benziyor? sokette eksik pim varsa onarıp denemenizde fayda var
    |
    |
  • Yarbay
    12995 Mesaj
    Benzin filtre ve pompasında bi arıza olabilir tarif ettiğiniz problem buna işaret ediyor ancak arıza lambaları konusunda bilgim yok malesef.
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
Pubg mobile uc
Cancer Clinical Trials
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,625
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.