Şimdi Ara

(Çözüldü) Windows 10 Photoshop Mavi Ekran KERNEL_SECURITY_CHECK_FAILURE

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
0
Favori
2.905
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sorun çözüldü.
    Çözümü ise çok basit. Nvidia'ya ait bütün yazılımları kaldırın (driver'da dahil) ve bilgisayarı yeniden başlatın ki size kalmadan Nvidia uyarıyı basacaktır.
    Bilgisayar açıldıktan sonra otomatik olarak driver kurulumunu yapacak.
    Photoshop'u açmayı deneyin, umarım işinize yarar.
    Not: Nvidia ekran kartına sahip değilseniz bu işlemi AMD için de uygulayabilirsiniz. (AMD için kesin bir şey diyemem.)

    -----------------------------------------------------------------------

    Sorunun neden Nvidia kaynaklı olmadığını düşünmememin sebebi ise, Windows 10'a ikinci yükseltimim olduğu için Nvidia'yı tekrar kurmam gerektiğini biliyordum. Temiz kurulum yaptım ama Photoshop, ne Entegre Grafik'te ne de Nvidia'da açılmadı, sürekli başlıkta belirttiğim Mavi Ekran hatasını alıyordum.
    Olmaz ama deneyeyim dedim. Sorunu ben en azından bu şekilde çözdüm.

    Bilgisayarım servisteydi, önceden Windows 10'a yükseltmiştim, Adobe'nin hiçbir programında sorun yoktu.
    Servisten geldiğinde yeniden Windows 8 olarak yapılandırıldığını gördüm, tekrar vakit kaybetmeden Windows 10'a yükselttim.
    Adobe Creative Cloud ile Photoshop yükledim, açar açmaz mavi ekran ile karşılaştım.

    Hata: KERNEL_SECURITY_CHECK_FAILURE

    Daha önce GTA 5 varken Windows 10'a yükselttiğimde sanırım garip bir Directx hatasıyla karşılaşmıştım ve Directx'i yeniden kurulum yaptığımda sorun kalmamıştı.
    .dmp dosyasının içeriğindeki dx'ler beni şüphelendirdi ve Directx kurulumu yaptım, yine aynı sorun devam ediyor.

    .dmp dosyasının içeriği:

    Crash Dump Analysis provided by OSR Open Systems Resources, Inc. (http://www.osr.com) 
    Online Crash Dump Analysis Service
    Seehttp://www.osronline.com for more information
    Windows 8 Kernel Version 10586 MP (8 procs) Free x64
    Product: WinNt, suite: TerminalServer SingleUserTS Personal
    Built by: 10586.17.amd64fre.th2_release.151121-2308
    Machine Name:
    Kernel base = 0xfffff802`3f816000 PsLoadedModuleList = 0xfffff802`3faf4c70
    Debug session time: Sat Dec 26 16:53:33.413 2015 (UTC - 5:00)
    System Uptime: 0 days 0:25:35.132
    *******************************************************************************
    * *
    * Bugcheck Analysis *
    * *
    *******************************************************************************

    KERNEL_SECURITY_CHECK_FAILURE (139)
    A kernel component has corrupted a critical data structure. The corruption
    could potentially allow a malicious user to gain control of this machine.
    Arguments:
    Arg1: 0000000000000003, A LIST_ENTRY has been corrupted (i.e. double remove).
    Arg2: ffffd00025e15490, Address of the trap frame for the exception that caused the bugcheck
    Arg3: ffffd00025e153e8, Address of the exception record for the exception that caused the bugcheck
    Arg4: 0000000000000000, Reserved

    Debugging Details:
    ------------------

    TRIAGER: Could not open triage file : e:\dump_analysis\program\triage\modclass.ini, error 2

    CUSTOMER_CRASH_COUNT: 1

    DEFAULT_BUCKET_ID: WIN8_DRIVER_FAULT

    BUGCHECK_STR: 0x139

    PROCESS_NAME: sniffer.exe

    CURRENT_IRQL: 2

    LAST_CONTROL_TRANSFER: from fffff8023f9632e9 to fffff8023f958760

    STACK_TEXT:
    ffffd000`25e15168 fffff802`3f9632e9 : 00000000`00000139 00000000`00000003 ffffd000`25e15490 ffffd000`25e153e8 : nt!KeBugCheckEx
    ffffd000`25e15170 fffff802`3f963610 : 00000000`00000000 fffff802`3f84872f ffffe000`7dec9100 fffff802`3fa462a1 : nt!KiBugCheckDispatch+0x69
    ffffd000`25e152b0 fffff802`3f9627f3 : ffffe000`7a6dc010 ffffe000`7a6dc010 00000000`00000000 ffffe000`740e59b0 : nt!KiFastFailDispatch+0xd0
    ffffd000`25e15490 fffff802`3f96fd82 : ffffc001`debb5320 ffffc001`debb53e0 ffffc001`00000000 ffffd000`25e15729 : nt!KiRaiseSecurityCheckFailure+0xf3
    ffffd000`25e15620 fffff800`1c68147b : ffffc001`00000000 ffffc001`d0607010 ffffc001`d0607100 ffffc001`4b677844 : nt! ?? ::FNODOBFM::`string'+0x8c82
    ffffd000`25e15650 fffff800`1c680653 : ffffc001`d0607010 00000000`00000000 00000000`0000000b 00000000`00000000 : dxgkrnl!DXGDEVICE::DestroyAllDeviceState+0x1cb
    ffffd000`25e15690 fffff800`1c663717 : ffffc001`d0607010 ffffc001`debb5320 ffffc001`debb5320 ffffe000`744b27c0 : dxgkrnl!ADAPTER_RENDER::DestroyDevice+0xa7
    ffffd000`25e156c0 fffff800`1c6600b4 : 00000000`00000100 ffffc001`debb5320 ffffc001`debb5320 fffff961`66492d90 : dxgkrnl!DXGPROCESS::Destroy+0x2bf
    ffffd000`25e15790 fffff961`663b6c9c : 00000000`000006c8 fffff901`42706c20 00000000`00000000 00000000`00000000 : dxgkrnl!DxgkProcessCallout+0x64
    ffffd000`25e157f0 fffff961`66035cb9 : fffff901`42706c20 fffff901`42706c20 ffffe000`7cd8b080 00000000`00000001 : win32kbase!GdiProcessCallout+0x8c
    ffffd000`25e15870 fffff961`663d08cb : ffffd000`25e15a48 ffffd000`25e159c0 00000000`00000000 00000000`00000000 : win32kfull!W32pProcessCallout+0xd9
    ffffd000`25e158a0 fffff802`3fc12262 : ffffd000`25e159c0 ffffe000`79948a50 00000000`00000000 00000000`00000000 : win32kbase!W32CalloutDispatch+0x6b
    ffffd000`25e15910 fffff802`3fc1cddf : ffffe000`79948a50 00000000`00000000 00000000`00000000 ffffe000`7cd8b080 : nt!PsInvokeWin32Callout+0x42
    ffffd000`25e15950 fffff802`3fc972f2 : ffffe000`00000000 ffffe000`744b27c0 ffffe000`744b27c0 ffffe000`7cd8b080 : nt!PspExitThread+0x49b
    ffffd000`25e15a90 fffff802`3f962fa3 : ffffe000`744b27c0 ffffe000`7cd8b080 ffffd000`25e15b80 ffffd000`25e15b80 : nt!NtTerminateProcess+0xde
    ffffd000`25e15b00 00007ff8`54a65364 : 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : nt!KiSystemServiceCopyEnd+0x13
    000000b1`08b8fb98 00000000`00000000 : 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : 0x7ff8`54a65364


    STACK_COMMAND: kb

    FOLLOWUP_IP:
    dxgkrnl!DXGDEVICE::DestroyAllDeviceState+1cb
    fffff800`1c68147b 488b4b50 mov rcx,qword ptr [rbx+50h]

    SYMBOL_STACK_INDEX: 5

    SYMBOL_NAME: dxgkrnl!DXGDEVICE::DestroyAllDeviceState+1cb

    FOLLOWUP_NAME: MachineOwner

    MODULE_NAME: dxgkrnl

    IMAGE_NAME: dxgkrnl.sys

    DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP: 5632d261

    FAILURE_BUCKET_ID: X64_0x139_dxgkrnl!DXGDEVICE::DestroyAllDeviceState+1cb

    BUCKET_ID: X64_0x139_dxgkrnl!DXGDEVICE::DestroyAllDeviceState+1cb

    Followup: MachineOwner
    ---------


    Online bir internet sitesi kullanarak .dmp dosyanın çevirisini yaptım.
    Directx'i yeniden kurdum, CHKDSK yaptım, Photoshop'u kaldırıp yeniden kurdum, Intel HD Grafik Sürücüsü'nü de yeniden kurdum (eski versiyon) ama değişen hiçbir şey olmadı.
    Sadece Nvidia ile Photoshop'u çalıştırdığımda sorun çıkarmıyor gibi ama bu sefer program donuyor, sadece program olsa keşke explorer'de donuyor, sadece mouse hareket ediyor.
    Dün gece itibarıyla Nvidia ile biraz Photoshop kullanabilmiştim ama artık bunda da sorun çıkartmaya başladı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 55electronicdesign -- 27 Aralık 2015; 22:11:40 >







  • 55electronicdesign kullanıcısına yanıt
    Sorun çözüldü.
    Çözümü ise çok basit. Nvidia'ya ait bütün yazılımları kaldırın (driver'da dahil) ve bilgisayarı yeniden başlatın ki size kalmadan Nvidia uyarıyı basacaktır.
    Bilgisayar açıldıktan sonra otomatik olarak driver kurulumunu yapacak.
    Photoshop'u açmayı deneyin, umarım işinize yarar.
    Not: Nvidia ekran kartına sahip değilseniz bu işlemi AMD için de uygulayabilirsiniz. (AMD için kesin bir şey diyemem.)

    Sorunun neden Nvidia kaynaklı olmadığını düşünmememin sebebi ise, Windows 10'a ikinci yükseltimim olduğu için Nvidia'yı tekrar kurmam gerektiğini biliyordum. Temiz kurulum yaptım ama Photoshop, ne Entegre Grafik'te ne de Nvidia'da açılmadı, sürekli başlıkta belirttiğim Mavi Ekran hatasını alıyordum.
    Olmaz ama deneyeyim dedim. Sorunu ben en azından bu şekilde çözdüm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 55electronicdesign -- 27 Aralık 2015; 22:12:19 >
  • Aynı şekilde bendede bu hatadan mavi ekran veriyor söylediklerinizi yaptım fakat düzelmedi. Şu an portable versiyon Photoshop kullanıyorum sıkıntı çıkmıyor. Ama nvidia yada intel ayarlarıyla oynadığımda pat diye hata veriyor.
  • Yüklü klasörün içinde sniffer.exe diye bi dosya var onu silin bende öyle çözüldü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tnszfr

    Yüklü klasörün içinde sniffer.exe diye bi dosya var onu silin bende öyle çözüldü

    Teşekkürler dostum çözüldü. Eyw.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    windows 8.1 0x80070522 hatası
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.