Şimdi Ara

ÇÖZÜLDÜ!!!!! ---- VodafoneNet Upload Paket Kaybı Sorunsalı (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
113
Cevap
3
Favori
9.258
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hayırlı olsun. Başa döndük! :D
    _____________________________
  • TTNET ile PUBG oyun içi değerleri Vodafone'a sövmemek elde değil şunun güzelliğine bakar mısınız hocam

    ÇÖZÜLDÜ!!!!! ---- VodafoneNet Upload Paket Kaybı Sorunsalı


    ÇÖZÜLDÜ!!!!! ---- VodafoneNet Upload Paket Kaybı Sorunsalı


    ÇÖZÜLDÜ!!!!! ---- VodafoneNet Upload Paket Kaybı Sorunsalı
    _____________________________
    "ioz" adlı kullanıcı ile asla alışveriş yapmayın, ne mal satın ne de mal alın. Kendisi eline gelen sağlam ürünlere zarar verip iade istemekte, normal olarak iade kabul etmeyen satıcılara da olumsuz referans verip satıcı profilini zedelemektedir. Kullanıcının profilinden daha önce başka kişiler hk açtığı benzer konulara da ulaşabilirsiniz. Sahibinden ve Sanalpazar üzerinden yüze yakın satışım olmuştur, görüldüğü üzere forum üzerinde yaptığım diğer satışlardan da aldığım referanslar mevcuttur. Alışveriş yaparken aklınızda şüphe kalmasın, iyi forumlar.




  • Hepiniz BTK üzerinden şikayet etmelisiniz arkadaşlar. Bu işin başka çıkar yolu yok
    _____________________________
  • Son güncelleme: VDF tarafından ilk defa arandım. Tarafıma arka planda yapılan çalışmalar sonucu sorunun HATSAL kaynaklı olmadığı, sistemsel müdahale gerektiği bilgisi gelmiştir. 15 GÜN gibi kısa bir süre sonunda hatsal olmayıp, sistemsel yani sorunun yazılımsal olduğunu bulmaları inanılmaz bir başarı örneğidir. İmkanım olsa madalya alıp bulan arkadaşa takacaktım fakat görüşmeme izin vermediler :D


    Buradan emeği geçen herkesin cebine koyayım demek istiyorum(nokta.).
    _____________________________
  • 15 günde bunu anladılarsa 1.5 sene sonra da çözümünü bulurlar herhalde
    _____________________________
    "ioz" adlı kullanıcı ile asla alışveriş yapmayın, ne mal satın ne de mal alın. Kendisi eline gelen sağlam ürünlere zarar verip iade istemekte, normal olarak iade kabul etmeyen satıcılara da olumsuz referans verip satıcı profilini zedelemektedir. Kullanıcının profilinden daha önce başka kişiler hk açtığı benzer konulara da ulaşabilirsiniz. Sahibinden ve Sanalpazar üzerinden yüze yakın satışım olmuştur, görüldüğü üzere forum üzerinde yaptığım diğer satışlardan da aldığım referanslar mevcuttur. Alışveriş yaparken aklınızda şüphe kalmasın, iyi forumlar.
  • arkadaşlar merhaba

    neetspeed kullanıyorum pubg oyununda aynı sorunu yaşıyorum oyunu ps4 uzerinden oynuyorum

    nasıl bir test yapmalıyım packet loss ile ilgili mail yollamam gerekiyor teknik servislerine

    daha onceden başvurdum hattınızda sorun yok dediler

    fakat oyunda sol üste gözüken ping ve diğer değerler pact loss uyarısını veriyor 3 saniyede bir 5 saniyede bir kırmızı oluyor

    kablo ile bağlıyım

    yardımcı olabilirmisiniz ıspatlayamıyorum :)
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marjinaltr

    arkadaşlar merhaba

    neetspeed kullanıyorum pubg oyununda aynı sorunu yaşıyorum oyunu ps4 uzerinden oynuyorum

    nasıl bir test yapmalıyım packet loss ile ilgili mail yollamam gerekiyor teknik servislerine

    daha onceden başvurdum hattınızda sorun yok dediler

    fakat oyunda sol üste gözüken ping ve diğer değerler pact loss uyarısını veriyor 3 saniyede bir 5 saniyede bir kırmızı oluyor

    kablo ile bağlıyım

    yardımcı olabilirmisiniz ıspatlayamıyorum :)
    bu sorun bi netspeedte var bir vodafoneda İSS değiştireceksin düzelmez.

    Yada benim gibi uğraşacaksın İSS firmasıyla müdürler genel müdürler bulacaksın.
    _____________________________

    Ölüm; the only truth

  • Benim sorunum çözüldü. Artık paket kaybı olmuyor. 1 Ay sonunda benim sorunumu çözmeyi başardılar.


    @VII_outLaw umarım Barış'ında sorununu çözecekler.

    @jeffogu @burakkosucu @Ozcanbabacan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-BE9883E22 -- 29 Eylül 2019; 22:6:6 >
    _____________________________
  • Günün en güzel haberi Atakan Bey cok sevindim çözüm sürecini nasıl yönettiler ne yaptılar bizi de bilgilendirirseniz cok sevinirim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozcan.babacan

    Günün en güzel haberi Atakan Bey cok sevindim çözüm sürecini nasıl yönettiler ne yaptılar bizi de bilgilendirirseniz cok sevinirim
    Darısı bana ve Ankara'ya bizim sitede 20 dairelik arıza kaydı var.

    Herkes özelden soruyor abi sorun çözüldümü diye , ekipler çalışıyor umarım güzel bir sonuç çıkar.

    Bende Atakan gibi güzel güzel yazarım tavsiyelerimi dile getiririm.
    _____________________________

    Ölüm; the only truth

  • VII_outLaw kullanıcısına yanıt
    Tüm sorunlar bitse de müşterilerimiz memnun olsa biz de bi rahatlasak sonucta en azından çözüme ulasan arkadasımız oldu bundan sonrası zincir gibi çözülür.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozcan.babacan

    Tüm sorunlar bitse de müşterilerimiz memnun olsa biz de bi rahatlasak sonucta en azından çözüme ulasan arkadasımız oldu bundan sonrası zincir gibi çözülür.
    Aynen 3 gün daha test edeceğim sorun çözüldü gibi bu akşam itibariyle nazar değmesin sonra her türlü ping showumuzu yapabiliriz.
    _____________________________

    Ölüm; the only truth

  • VII_outLaw kullanıcısına yanıt
    Bu konuda bizlere yardımcı olan uzman ekibe çok teşekkür ediyoruz. Özellikle Ayşe hanım ve Metehan beye ayrıca teşekkür etmek istiyorum.

    Şu anda Paket kaybımız ortadan kalkmıştır.


    @VII_outLaw Bunu kutlayalım mı?
    _____________________________
  • Çok sevindim hocam sorunlarınızın çözülmesine. Şimdi de en büyük beklentim TT Fiber altyapısından hizmet vermeye başlamaları. Bununla ilgili herhangi bir çalışma/gelişme var mı? Vodafone TT Fiber'den de hizmet vermeyi düşünüyor mu?

    @burakkosucu
    @Ozcan.babacan
    _____________________________
  • VII_outLaw kullanıcısına yanıt
    Hocam ben kablonet altyapısından Vodafone net kullanıyordum, bu çözüm beni de kapsıyor mu ?
    _____________________________
    "ioz" adlı kullanıcı ile asla alışveriş yapmayın, ne mal satın ne de mal alın. Kendisi eline gelen sağlam ürünlere zarar verip iade istemekte, normal olarak iade kabul etmeyen satıcılara da olumsuz referans verip satıcı profilini zedelemektedir. Kullanıcının profilinden daha önce başka kişiler hk açtığı benzer konulara da ulaşabilirsiniz. Sahibinden ve Sanalpazar üzerinden yüze yakın satışım olmuştur, görüldüğü üzere forum üzerinde yaptığım diğer satışlardan da aldığım referanslar mevcuttur. Alışveriş yaparken aklınızda şüphe kalmasın, iyi forumlar.
  • @jeffogu

    Bende kablonet üzerinden Vodafone kullanıyorum. Sorunsuz şu anda :)
    _____________________________
  • Tekrar başladı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam ben discord üzerinde ve apex legends oynarken hala packet loss yiyorum :(
    _____________________________
    "ioz" adlı kullanıcı ile asla alışveriş yapmayın, ne mal satın ne de mal alın. Kendisi eline gelen sağlam ürünlere zarar verip iade istemekte, normal olarak iade kabul etmeyen satıcılara da olumsuz referans verip satıcı profilini zedelemektedir. Kullanıcının profilinden daha önce başka kişiler hk açtığı benzer konulara da ulaşabilirsiniz. Sahibinden ve Sanalpazar üzerinden yüze yakın satışım olmuştur, görüldüğü üzere forum üzerinde yaptığım diğer satışlardan da aldığım referanslar mevcuttur. Alışveriş yaparken aklınızda şüphe kalmasın, iyi forumlar.
  • luzumsuzdur L kullanıcısına yanıt
    Sorun bu gece sondur umarım 🤦‍♂️

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • VII_outLaw kullanıcısına yanıt
    Sanırım o ping showumuz yarından sonraki 3 güne kaldı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.