Şimdi Ara

ÇÖZÜLDÜ - TürkNet'e Geçişten Sonra Modem Ayarı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
125
Cevap
2
Favori
69.559
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Evet kablo mevcut ucunda da dairemi belirten bi kağıt turk telekom adına

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Ankastreyı inceledim işaret bıraktıkları her iki kablo bir tarafta 7-8 baglı bir tarafta 3-4 baglı, boşta bi kablo mevcut değil





    ÇÖZÜLDÜ - TürkNet'e Geçişten Sonra Modem Ayarı

    ÇÖZÜLDÜ - TürkNet'e Geçişten Sonra Modem Ayarı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Evdeki prizimin halide bu diğer bi odada aynısı vardı ev telefonu orda denedim ne arama yaptı ne çalma,



    Bi kablo takılı diğer bi kablo demeti ise içerde boşta
    ÇÖZÜLDÜ - TürkNet'e Geçişten Sonra Modem Ayarı
    ÇÖZÜLDÜ - TürkNet'e Geçişten Sonra Modem Ayarı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mek38 -- 30 Aralık 2018; 10:8:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Resimlerde apartmanin şeması mevcut 3 parelel sıra bizimki 3.sıranın sondan 3. (14nolu) yani diyorsunuzki herşey tamam kablolama da hata var? Tarif edebilirsenız ben yapim yoksa işi elektrıkcı cozcekse cagırıyım yok Turknet merkez ile yada TT ile alakalıysa beklıcem artık



    Sizce çözüm ney kablo tesisatımı kablo her ıkı ucuda baglı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onursnl O kullanıcısına yanıt
    onu daire tarafına bağlamanız gerekiyor. normalde churn yaptığınız için sizin herhangi bir işlem yapmanıza gerek yoktu, tt ekiplerinin saha dolabından sizin devreye ses eklemesi gerekiyordu ama üşendiklerinden yeni bir devre bırakıp gidiyorlar genelde.



    daire şemasının olduğu liste var ise kolayca sizde yapabilirsiniz ya da önceki devreyi biliyor iseniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mek38 M kullanıcısına yanıt
    Size yazdığım cevap gitmemiş, diğer kişiye yazdığımı da sizi etiketlemişim. Telefon cihazınızı adınıza yazılı tele değirin bakalım ses geliyor mu bakın ?



    Eğer çevir sesi var ise sol taraf bina tarafı şu an 3. Satır 7 ye bağlı, 3. 4 un sağı soluna çakın bakalım daireye ses çıkacak mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biraz beni aşıyor gibide duruyor telefon kablosuz nasıl bi değdirme yapcam sonucta rj uclu ? evde takılı durumda cevir sesi yok şuan haliyle oraya müdahele edince kesin çözülcekmi yani TT ekibinin baştan savması mı oluyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mek38 -- 30 Aralık 2018; 14:29:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Biraz beni aşıyor gibide duruyor telefon kablosuz nasıl bi değdirme yapcam sonucta rj uclu ? evde takılı durumda cevir sesi yok şuan haliyle oraya müdahele edince kesin çözülcekmi yani TT ekibinin baştan savması mı oluyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mek38 M kullanıcısına yanıt
    rj nin bir ucu telefona takılı iken diğer ucunu kesip deneyebilirsiniz. TT ekibinin baştan savması mı bina tesisatını bilmemesi mi bilemiyorum(daire devrelerini çift saymış 11 11 12 12 13 13 14 14 gibi gibi). Çevir sesini ankastreden alır iseniz daire tarafı yanlıştır deneme yanılma ile, şemaya göre 3. satır 4. yuvaya göre çözülmesi lazım.

    önce ankastreden çevir sesi veya modem ile beraber dsl ışığı almaya çalışın
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    TT ekibi hızlıca savmış gibi eve cıkmayınca da farkedemedi yani modem üzerinde Power,DSL,Wlan ışıkları yanmakta fakat Internet yanmamaktadır bu haldeyken

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mek38 M kullanıcısına yanıt
    DSL yanıyor mu ? Modem kurulumunda hata olmasın ? Modem arayüzünden hat değerlerini atar mısınız ?
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Evet yanıyor doğru resmi attım umarım

    ÇÖZÜLDÜ - TürkNet'e Geçişten Sonra Modem Ayarı

    ÇÖZÜLDÜ - TürkNet'e Geçişten Sonra Modem Ayarı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Verdikleri kullanıcı adı ve şifreyi internet ayarları adı altında WAN_INTERNET_AD ve VD bölümlerine dönüşümlü olarak girdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mek38 M kullanıcısına yanıt
    yapa mı bu vae mi ?
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Benim anladığım VAE

    ÇÖZÜLDÜ - TürkNet'e Geçişten Sonra Modem Ayarı

    ÇÖZÜLDÜ - TürkNet'e Geçişten Sonra Modem Ayarı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mek38 M kullanıcısına yanıt
    tekrardan arıza kaydı açın tt size yanlış devre vermiş. sizin olması gereken hız 35 down 3 up iken 85 down 60 up gelmiş (portta sinyal var ama tanımlı değil bu sebepten internete çıkamıyorsunuz - not : bu tt istese 50 - 60 mbit upload verebileceğinin göstergesidir bu arada)

    bir de sizin portu başkasına vermiş görünüyor adsl olarak neden der iseniz oim teknik bilgilerde yazan hız bilgisi canlı bir bilgi modemden - porttan çeker. Sizin port birinde ve onun üstünden 16 mbit adsl verilmiş.

    Bu işi anca tt çözer.

    Önce telefon arıza çevir sesi yok diye kayıt açın ardından internet arıza dsl ışığım yanmıyor diye arıza kaydı açın.
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    TT elemanın baştan savması gibi duruyor eve çıksaydı belkide farkedecekti destek kayıtlarını ilk günden açtım saha elemanına iş emri verildi vs diye duruyor ctesı pazar girdi araya, tt de çalışan komşumuza da ayrıca rica ediyim yeni yıla netsız girmek istemıyorum



    Turknetin isminin kötülenmesinde TT nin başrolü var diyebiliriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Bizimde bu durumda tt yalın vdslden geçtik 3 gün turkneti kullandık ve sonrasında net gitti turknet , turk telekom kaynaklı diyor ve 5 gündür net yok cıkamadık işin içinden

    ÇÖZÜLDÜ - TürkNet'e Geçişten Sonra Modem Ayarı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Merhaba

    Biraz tezcanlıyım kusura bakmayın bugün yıl sonu eleman gelmezse bu işi İnternet işlerinden anlayan Elektrikçi çözermi ? Yoksa merkezden falan müdahele gerekiyor mu?

    İyi Günler
  • mek38 M kullanıcısına yanıt
    Yok bunu Telekom personelinin müdahale etmesi gerek dolaptan. DSL ışığım yanmıyor diye talep açın. İçine de, teknik bilgilere göre yanıyor ama gerçekte yanmıyor personel portu yanlış haneye vermiş diye kayıt açın (sizin ki de yanıyor ama tanım hatası var o yüzden internete çıkamıyorsunuz Telekom personeli düzeltsin)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.