Şimdi Ara

Corsair VS450 Hırlama Sorunu.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.227
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar Corsair VS450 marka Power Supply aldım. Sistemimi kurdum, Power Supply'dan belirli aralıklıklarla bazen Hırrrr diye aralıklı sesler gelmeye başlıyor. Örneğin 3 Saniye Hırrrr sesi geliyor ve 2 saniye duraklıyor sonra tekrar devam ediyor bu bazen devamlı hale geliyor. İşin İlginç tarafı ise çok ciddiyim troll değil, kasayı yan yatırdığım takdirde bu hırlama düzeliyor ve herşey sorunsuz çalışıyor. Bu durum hakkında bir bilgisi olan var mı?



  • Balans problemi gibi geliyor kulağa ama görmeden birşey söylemek zor... Garanti kapsamında ise mutlaka servise başvurmanızı öneririm.

    Vektron Elektronik
  • Muhtemelen fan göbeğindeki bilye yatağından kaynaklıdır, ilgili arkadaşı etiketledim daha net cevap verebilir size
  • Fanini durdur ses kesilirse ki muhtemel fandandir
  • İnternette baya araştırdım, insanları geri yollasalarda bu problemle tekrardan karşılaşabilmişler, garantiden çıkmadan kolay bir çözüm bulmanın, imkanı var mı acaba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: webber

    Fanini durdur ses kesilirse ki muhtemel fandandir

    Fanı durdurmak için, kasayı yan yatırmam gerekiyor o zaman kesiliyor zaten
  • içinden bir kablo veya slikon aşağı doğru sarkıyor olabilir buda fana sürtüyordur yan yatırınca düzeliyordur.
    fan göbeği arızalanmışsa fan değişecek kendi yapabilirsin ama garanti dışı kalır cihaz direk servise yolla.

    vs serisi corsairın en alt seviyesi. ben vs, gs ve cx serilerinden uzak durun dediğimde aynı senin fan gibi hırrrr layan arkadaşlar vardı

    olay fiyatla alakalı vs 650 parasına ben fsp hyper 700 alabiliyorsam gözüm kapalı fsp hyper700 ü alırım. vs serisi 3 yıl fsp hyper700 5 yıl garantili.ve

    vs 550 80 plus White sertifika yerine 600 w xigmatek 80 plus bronz alırım.

    cx750 80 plus bronz yerine vectör s 750 80 plus silver sertifikalı powerı alırım.

    fiyat performans önemli olan parasına ve ürüne bakarım.

    senin soruna dönecek olursak bence hiç uğraşma direk servise yolla kendin müdahale edersen ve etiket varsa garanti dışı kalır.




  • hocam benim vs550 aynı sesin sürekli olanını yapıyor ürün vatan faturalı, bi gaza gelip açtım içini fan kablosunu çıkardım sorunu anladım ama garantiye göndersem garanti dışı kaldı mı diyecekler yoksa sorunlu ürün sattıklarını kabul edip değişim yapacaklar mı bilemiyorum.
  • Corsair'de kronik sorun bu herhalde. İnternette araştırdım fana bastırın falan demişler dışardan yumuşak bir şeyle ama onu da beceremedim ya da işe yaramadı. Kasayı yan yatırınca sorunun ortadan kalkması basit bişey olduğunu kesinleştirdi zate. Bende şuan garantiyi ihlal etmeden çözüm bulmaya çalışıyorum, bir de bana yolladıkları yeni üründe aynı sorunun olmayacağı da ne malum. Basit rahat bir çözümü varsa deneyeceğim kesinlikle. Yoksa yolla yenisini al bir sürü muhabbete girip bu süreçle uraşmak istemiyorum.
  • Merhaba,

    Ürünü satın almış olduğunuz mağaza üzerinden garanti işlemlerini başlatmak için distribütre gönderebilirsiniz.

    Distribütörümüzün yetkili servisi ürünü inceleyecektir ve sorun tespit edilirse garanti kapsamında grekli işlemler yapılacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismailgvn77

    hocam benim vs550 aynı sesin sürekli olanını yapıyor ürün vatan faturalı, bi gaza gelip açtım içini fan kablosunu çıkardım sorunu anladım ama garantiye göndersem garanti dışı kaldı mı diyecekler yoksa sorunlu ürün sattıklarını kabul edip değişim yapacaklar mı bilemiyorum.

    Merhaba,

    Corsair güç kaynaklarında tamir yapılmamaktadır. Direk birebir ürün değişimi yapılmaktadır. Bu nedenle Yetkili Servis dahil olmak üzere hiç bir şekilde güç kaynağının 3. parti kişiler tarafından açılmaması gerekmektedir.

    Bu yapıldığında ürün otomatik olarak garanti dışı kalmaktadır.

    Siz ürünü Vatan Bilgisayar'a götürdüğünüzde oradaki temsilciler kontrol etmeden ürünü distribütöre yollasalar bile. Yetkisiz müdahale edilmiş olduğundan ürün garanti dışı bırakılıp Vatan Bilgisayar'a ürün geri gönderilecektir.

    Güç kaynaklarında o etiketin bulunmasının belli bir nedeni vardır ve o etiketin sökülmesi durumunda ürünün garanti kapsamı dşında kalacağı açıkça belirtilmiştir. Buna rağmen etikete müdahale eden kullanıcı ürünün garanti dışı kalmasını göze almış ve kabul etmiş olur.




  • tech guru kullanıcısına yanıt
    Evet hocam ama psu garantiye gönderildiğinde yaklaşık 20 gün bilgisayarsız kalmayı göze alamadığım için böyle bir şey yapmak zorunda kaldım. En azından her ne kadar sorunu çözemesem de cihazın sorunlu olduğunu tespit edebildim. Tabiri caizse 250 TL'lik bir demir yığını olarak köşede duruyor. Markanızın arkasında ne kadar sağlam durduğunuzu bildiğim için garantiye gönderme gibi bir düşüncem vardı bu cevabınızla birlikte o da yok oldu :)
  • ismailgvn77 kullanıcısına yanıt
    Corsair ürünleri ile ilgili testler distribütörlerimizde ürün ellerine ulaşır ulaşmaz bir kaç gün içerisinde çözülmekte. Bu sürecin uzaması tamamen ürünün ellerine nasıl geçtiği ile ilgili. Ürünler direk mağazalardan geliyorsa ve yine mağazaya dönecekse uzayabilir ancak çok ciddi aşırı bir yoğunluk olmadığı sürece ürünlerin incelemeleri ve testleri zaman kaybedilmeden gerçekleştirilmekte.
  • niye VS450 önermiyorsun diyen arkadaslar baksin. bu kacinci problemli VS450 dir sayisini unuttum.
  • Ben bu sorunu baska bir kasada yan yatirarak ters cevirerek bi süre kullanarak çözdüm. Her pozisyonda kullan bir süre. Sonra kendiliginden duzeliyor. Arada vurarak da düzeltiyordum fakat, benim psu'm basit bir psu oldugu icin vurup sarsiyordum.
  • Geçmiş olsun hocam. Ürünü ne zaman aldınız? Bu problem yeni üretim mı yoksa eski mi?



    VS serisi güç kaynakları da fiyatına göre gayet kaliteli kaynaklar. Üç ayrı sistemimde VS450-VS550-AX760i psular var. Üçü de son derece sessiz ve kaliteli kaynaklar.



    Zaten AX serisi fiyatından belli segment farkı var. Ancak VS serisi de fiyatını hak eden ürünler.
  • Cok sükür markali ürün kaliteli olur gibisinden bir takintim yok, ben sadece bu modelden cok fazla sorunlu ürün ciktigini bu sebeblede malum modeli önermedigimi ve niye önermedigimi söyledim. beni niye etiketlediginizi anlayamamis olsamda, corsair bir cok ürününü kullanan biri olarak bu psularinda cok hata cikti diyorum sadece



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mukarnas -- 22 Mart 2017; 3:8:2 >
  • Merhaba arkadaşlar, ürünü henüz firmaya yollamadım. Çünkü 15-20 gün bilgisayarsız kalmak cidden hiç işime gelmiyor. Bende ötmeye başladığında ve beni rahatsız ettiğinde kasayı yan çeviriyorum geçiyor böyle uzun bir süre evde olmayacağım vakitte yollamayı düşünüyorum.
  • Merhaba,

    Ürünü satın almış olduğunuz mağazaya götürerek RMA işlemlerini başlatın, onlar distribütör firmaya ürünü gönderecektir. Teknik servis departmanı sorunu tespit ederse garanti kapsamında gerekli işlemler yapılacaktır.

    Ürünün RMA işlemlerini başlatırken mağazaya probleminizi mümkün olduğu kadar net ve detaylı anlatırsanız Teknik servisin sorunu tespit etmesi de o kadar kolay olacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tech guru -- 29 Mart 2017; 23:44:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tech guru

    Merhaba,

    Ürünü satın almış olduğunuz mağazaya götürerek RMA işlemlerini başlatın, onlar distribütör firmaya ürünü gönderecektir. Teknik servis departmanı sorunu tespit ederse garanti kapsamında gerekli işlemler yapılacaktır.

    Ürünün RMA işlemlerini başlatırken mağazaya probleminizi mümkün olduğu kadar net ve detaylı anlatırsanız Teknik servisin sorunu tespit etmesi de o kadar kolay olacaktır.

    Ürünü internetten aldım Küçükadam kırtasiye'den akakçe aracılığı ile, götürmem pek mümkün gözükmüyor. Kargoyla yollayacağım sanırım iletişime geçip.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.