Şimdi Ara

Corsair VS450 Hırlama Sorunu.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.465
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar Corsair VS450 marka Power Supply aldım. Sistemimi kurdum, Power Supply'dan belirli aralıklıklarla bazen Hırrrr diye aralıklı sesler gelmeye başlıyor. Örneğin 3 Saniye Hırrrr sesi geliyor ve 2 saniye duraklıyor sonra tekrar devam ediyor bu bazen devamlı hale geliyor. İşin İlginç tarafı ise çok ciddiyim troll değil, kasayı yan yatırdığım takdirde bu hırlama düzeliyor ve herşey sorunsuz çalışıyor. Bu durum hakkında bir bilgisi olan var mı?



    _____________________________
    Angels Forever, Forever Angels
  • Balans problemi gibi geliyor kulağa ama görmeden birşey söylemek zor... Garanti kapsamında ise mutlaka servise başvurmanızı öneririm.

    Vektron Elektronik
    _____________________________
  • Muhtemelen fan göbeğindeki bilye yatağından kaynaklıdır, ilgili arkadaşı etiketledim daha net cevap verebilir size
    _____________________________
    || Asus Tuf Gaming Z590 Plus Wifi || Intel i9-10850K @ 48/45@1.2v || Corsair H100i 240mm || Corsair Dominator Platinum 32GB 3200MHz CL16 || Asus Tuf RTX3060 V2 Gaming || 2x SanDisk Ultra 1TB NVMe ||
    || Corsair RM 750x Gold || Corsair 4000X iCUE with Commander Pro || Asus Tuf VG279Q1R || Logitech Z-2300 2.1 || Asus Rog Chakram X Origin || Asus Rog Strix Scope II 96 || Seagate STEL6000200 || Schneider BVX 1200VA UPS ||
  • Fanini durdur ses kesilirse ki muhtemel fandandir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • İnternette baya araştırdım, insanları geri yollasalarda bu problemle tekrardan karşılaşabilmişler, garantiden çıkmadan kolay bir çözüm bulmanın, imkanı var mı acaba.
    _____________________________
    Angels Forever, Forever Angels
  • quote:

    Orijinalden alıntı: webber

    Fanini durdur ses kesilirse ki muhtemel fandandir

    Fanı durdurmak için, kasayı yan yatırmam gerekiyor o zaman kesiliyor zaten
    _____________________________
    Angels Forever, Forever Angels
  • içinden bir kablo veya slikon aşağı doğru sarkıyor olabilir buda fana sürtüyordur yan yatırınca düzeliyordur.
    fan göbeği arızalanmışsa fan değişecek kendi yapabilirsin ama garanti dışı kalır cihaz direk servise yolla.

    vs serisi corsairın en alt seviyesi. ben vs, gs ve cx serilerinden uzak durun dediğimde aynı senin fan gibi hırrrr layan arkadaşlar vardı

    olay fiyatla alakalı vs 650 parasına ben fsp hyper 700 alabiliyorsam gözüm kapalı fsp hyper700 ü alırım. vs serisi 3 yıl fsp hyper700 5 yıl garantili.ve

    vs 550 80 plus White sertifika yerine 600 w xigmatek 80 plus bronz alırım.

    cx750 80 plus bronz yerine vectör s 750 80 plus silver sertifikalı powerı alırım.

    fiyat performans önemli olan parasına ve ürüne bakarım.

    senin soruna dönecek olursak bence hiç uğraşma direk servise yolla kendin müdahale edersen ve etiket varsa garanti dışı kalır.
    _____________________________
    BU DÜNYADA RAHAT HİÇ YOKTUR.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Zalman ZM600-LE ses problemi
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • hocam benim vs550 aynı sesin sürekli olanını yapıyor ürün vatan faturalı, bi gaza gelip açtım içini fan kablosunu çıkardım sorunu anladım ama garantiye göndersem garanti dışı kaldı mı diyecekler yoksa sorunlu ürün sattıklarını kabul edip değişim yapacaklar mı bilemiyorum.
    _____________________________
    Intel Core i7 6700K 4.6 GHZ // MSI Gaming X Trio GTX 1080Ti // MSI Z270 Gaming M5 // Adata Spectrix XPG D41 8X2 16 GB 3200Mhz Ram // NZXT X62 Kraken AIO Cpu Liquid Cooler // Crucial BX200 240Gb-480Gb SSD // Samsung 970 EVO 250 Gb // Phanteks P400S Grey // Corsair RM650x // Corsair K95 RGB Platinum MX Brown // Corsair M65 Pro RGB // Corsair HS50 // Corsair MM300 // Dell S2716DG 144Hz G-Sync 2K Monitor
  • Corsair'de kronik sorun bu herhalde. İnternette araştırdım fana bastırın falan demişler dışardan yumuşak bir şeyle ama onu da beceremedim ya da işe yaramadı. Kasayı yan yatırınca sorunun ortadan kalkması basit bişey olduğunu kesinleştirdi zate. Bende şuan garantiyi ihlal etmeden çözüm bulmaya çalışıyorum, bir de bana yolladıkları yeni üründe aynı sorunun olmayacağı da ne malum. Basit rahat bir çözümü varsa deneyeceğim kesinlikle. Yoksa yolla yenisini al bir sürü muhabbete girip bu süreçle uraşmak istemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Angels Forever, Forever Angels
  • Merhaba,

    Ürünü satın almış olduğunuz mağaza üzerinden garanti işlemlerini başlatmak için distribütre gönderebilirsiniz.

    Distribütörümüzün yetkili servisi ürünü inceleyecektir ve sorun tespit edilirse garanti kapsamında grekli işlemler yapılacaktır.
    _____________________________
    Foruma açmış olduğunuz CORSAIR ürünleri ile ilgili SORU/DESTEK konularına gün içerisinde herhangi bir cevap verememem durumumda lütfen konuya ait linki bana özel mesaj atınız. Yoğunluk yüzünden o anda gözümden kaçmış olabilir. Anlayışınız için şimdiden teşekkür ederim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismailgvn77

    hocam benim vs550 aynı sesin sürekli olanını yapıyor ürün vatan faturalı, bi gaza gelip açtım içini fan kablosunu çıkardım sorunu anladım ama garantiye göndersem garanti dışı kaldı mı diyecekler yoksa sorunlu ürün sattıklarını kabul edip değişim yapacaklar mı bilemiyorum.

    Merhaba,

    Corsair güç kaynaklarında tamir yapılmamaktadır. Direk birebir ürün değişimi yapılmaktadır. Bu nedenle Yetkili Servis dahil olmak üzere hiç bir şekilde güç kaynağının 3. parti kişiler tarafından açılmaması gerekmektedir.

    Bu yapıldığında ürün otomatik olarak garanti dışı kalmaktadır.

    Siz ürünü Vatan Bilgisayar'a götürdüğünüzde oradaki temsilciler kontrol etmeden ürünü distribütöre yollasalar bile. Yetkisiz müdahale edilmiş olduğundan ürün garanti dışı bırakılıp Vatan Bilgisayar'a ürün geri gönderilecektir.

    Güç kaynaklarında o etiketin bulunmasının belli bir nedeni vardır ve o etiketin sökülmesi durumunda ürünün garanti kapsamı dşında kalacağı açıkça belirtilmiştir. Buna rağmen etikete müdahale eden kullanıcı ürünün garanti dışı kalmasını göze almış ve kabul etmiş olur.
    _____________________________
    Foruma açmış olduğunuz CORSAIR ürünleri ile ilgili SORU/DESTEK konularına gün içerisinde herhangi bir cevap verememem durumumda lütfen konuya ait linki bana özel mesaj atınız. Yoğunluk yüzünden o anda gözümden kaçmış olabilir. Anlayışınız için şimdiden teşekkür ederim...




  • tech guru kullanıcısına yanıt
    Evet hocam ama psu garantiye gönderildiğinde yaklaşık 20 gün bilgisayarsız kalmayı göze alamadığım için böyle bir şey yapmak zorunda kaldım. En azından her ne kadar sorunu çözemesem de cihazın sorunlu olduğunu tespit edebildim. Tabiri caizse 250 TL'lik bir demir yığını olarak köşede duruyor. Markanızın arkasında ne kadar sağlam durduğunuzu bildiğim için garantiye gönderme gibi bir düşüncem vardı bu cevabınızla birlikte o da yok oldu :)
    _____________________________
    Intel Core i7 6700K 4.6 GHZ // MSI Gaming X Trio GTX 1080Ti // MSI Z270 Gaming M5 // Adata Spectrix XPG D41 8X2 16 GB 3200Mhz Ram // NZXT X62 Kraken AIO Cpu Liquid Cooler // Crucial BX200 240Gb-480Gb SSD // Samsung 970 EVO 250 Gb // Phanteks P400S Grey // Corsair RM650x // Corsair K95 RGB Platinum MX Brown // Corsair M65 Pro RGB // Corsair HS50 // Corsair MM300 // Dell S2716DG 144Hz G-Sync 2K Monitor
  • ismailgvn77 kullanıcısına yanıt
    Corsair ürünleri ile ilgili testler distribütörlerimizde ürün ellerine ulaşır ulaşmaz bir kaç gün içerisinde çözülmekte. Bu sürecin uzaması tamamen ürünün ellerine nasıl geçtiği ile ilgili. Ürünler direk mağazalardan geliyorsa ve yine mağazaya dönecekse uzayabilir ancak çok ciddi aşırı bir yoğunluk olmadığı sürece ürünlerin incelemeleri ve testleri zaman kaybedilmeden gerçekleştirilmekte.
    _____________________________
    Foruma açmış olduğunuz CORSAIR ürünleri ile ilgili SORU/DESTEK konularına gün içerisinde herhangi bir cevap verememem durumumda lütfen konuya ait linki bana özel mesaj atınız. Yoğunluk yüzünden o anda gözümden kaçmış olabilir. Anlayışınız için şimdiden teşekkür ederim...
  • niye VS450 önermiyorsun diyen arkadaslar baksin. bu kacinci problemli VS450 dir sayisini unuttum.
    _____________________________
    Asus P9X79 Pro | 3930k + H90 | 4x4gb RipsjawZ 2133 cl10 | Msi gtx 1060 gaming x 6gb | 840 evo 250gb | 1tb wd black | 3tb wd green | Evga 750 G2 | Phanteks enthoo pro m || Asus Crosshair VI Hero | R7 1700 | 2x8gb FlareX 3200 cl14 | Inno3d gtx 770 4gb | 500gb 850 evo | 240gb Ocz Arc100 | Seasonic S12II 620w | CoolerMaster rc-690 || Asus Rampage Formula x48 | Q6600 @3.6ghz Scythe Mugen | 2x1gb + 2x2gb Dominator 1066 cl5 | Ati hd3870 Iceq Turbo 512mb | 1tb wd blue | FSP hyper 700w ||Asus B250G | i5 7500 | 2x8gb CL14 Corsair LPX 2400mhz | Asus gtx 560 ti 1gb | 850 Evo 250gb | Seasonic M12II 620w evo | Zalman R1 || 3TB WD Red WD30EFRX | Sharkoon SilentStorm Icewind 750w | Crucial MX500 250gb |
  • Ben bu sorunu baska bir kasada yan yatirarak ters cevirerek bi süre kullanarak çözdüm. Her pozisyonda kullan bir süre. Sonra kendiliginden duzeliyor. Arada vurarak da düzeltiyordum fakat, benim psu'm basit bir psu oldugu icin vurup sarsiyordum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Bacaksız olmak bacak sahibi olamamak anlamına gelmeyebilir bazen. Bacaksız olmak bacaksız olmaktır.
  • Geçmiş olsun hocam. Ürünü ne zaman aldınız? Bu problem yeni üretim mı yoksa eski mi?



    VS serisi güç kaynakları da fiyatına göre gayet kaliteli kaynaklar. Üç ayrı sistemimde VS450-VS550-AX760i psular var. Üçü de son derece sessiz ve kaliteli kaynaklar.



    Zaten AX serisi fiyatından belli segment farkı var. Ancak VS serisi de fiyatını hak eden ürünler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Asus Z97 TUF SaberTooth Mark Sİntel Core İ7 4790K@4.4 GHzMSI GTX 1060 3GB GDDR5@192 Bit / Aero ITX OC
    Corsair Vengeance PRO RED 8 GB DDR3 @ 2400 MHz CL11Corsair AX760iCorsair Obsidian 750D
    Logitech G27

    Sony PS4 500 GB Xbox One S 500 GB
  • Cok sükür markali ürün kaliteli olur gibisinden bir takintim yok, ben sadece bu modelden cok fazla sorunlu ürün ciktigini bu sebeblede malum modeli önermedigimi ve niye önermedigimi söyledim. beni niye etiketlediginizi anlayamamis olsamda, corsair bir cok ürününü kullanan biri olarak bu psularinda cok hata cikti diyorum sadece



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mukarnas -- 22 Mart 2017; 3:8:2 >
    _____________________________
    Asus P9X79 Pro | 3930k + H90 | 4x4gb RipsjawZ 2133 cl10 | Msi gtx 1060 gaming x 6gb | 840 evo 250gb | 1tb wd black | 3tb wd green | Evga 750 G2 | Phanteks enthoo pro m || Asus Crosshair VI Hero | R7 1700 | 2x8gb FlareX 3200 cl14 | Inno3d gtx 770 4gb | 500gb 850 evo | 240gb Ocz Arc100 | Seasonic S12II 620w | CoolerMaster rc-690 || Asus Rampage Formula x48 | Q6600 @3.6ghz Scythe Mugen | 2x1gb + 2x2gb Dominator 1066 cl5 | Ati hd3870 Iceq Turbo 512mb | 1tb wd blue | FSP hyper 700w ||Asus B250G | i5 7500 | 2x8gb CL14 Corsair LPX 2400mhz | Asus gtx 560 ti 1gb | 850 Evo 250gb | Seasonic M12II 620w evo | Zalman R1 || 3TB WD Red WD30EFRX | Sharkoon SilentStorm Icewind 750w | Crucial MX500 250gb |
  • Merhaba arkadaşlar, ürünü henüz firmaya yollamadım. Çünkü 15-20 gün bilgisayarsız kalmak cidden hiç işime gelmiyor. Bende ötmeye başladığında ve beni rahatsız ettiğinde kasayı yan çeviriyorum geçiyor böyle uzun bir süre evde olmayacağım vakitte yollamayı düşünüyorum.
    _____________________________
    Angels Forever, Forever Angels
  • Merhaba,

    Ürünü satın almış olduğunuz mağazaya götürerek RMA işlemlerini başlatın, onlar distribütör firmaya ürünü gönderecektir. Teknik servis departmanı sorunu tespit ederse garanti kapsamında gerekli işlemler yapılacaktır.

    Ürünün RMA işlemlerini başlatırken mağazaya probleminizi mümkün olduğu kadar net ve detaylı anlatırsanız Teknik servisin sorunu tespit etmesi de o kadar kolay olacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tech guru -- 29 Mart 2017; 23:44:36 >
    _____________________________
    Foruma açmış olduğunuz CORSAIR ürünleri ile ilgili SORU/DESTEK konularına gün içerisinde herhangi bir cevap verememem durumumda lütfen konuya ait linki bana özel mesaj atınız. Yoğunluk yüzünden o anda gözümden kaçmış olabilir. Anlayışınız için şimdiden teşekkür ederim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tech guru

    Merhaba,

    Ürünü satın almış olduğunuz mağazaya götürerek RMA işlemlerini başlatın, onlar distribütör firmaya ürünü gönderecektir. Teknik servis departmanı sorunu tespit ederse garanti kapsamında gerekli işlemler yapılacaktır.

    Ürünün RMA işlemlerini başlatırken mağazaya probleminizi mümkün olduğu kadar net ve detaylı anlatırsanız Teknik servisin sorunu tespit etmesi de o kadar kolay olacaktır.

    Ürünü internetten aldım Küçükadam kırtasiye'den akakçe aracılığı ile, götürmem pek mümkün gözükmüyor. Kargoyla yollayacağım sanırım iletişime geçip.
    _____________________________
    Angels Forever, Forever Angels
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.