Şimdi Ara

Corsair RMA Açmak, Ürün Değişimi, Detaylı Bilgiler, RESİMLİ ANLATIM ! (24. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
581
Cevap
50
Favori
40.818
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
51 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba, son zamanlarda ürün gönderen oldu mu ? Şu an sisteme kayıt olunmuyor. Bir hata veriyor, üyelik açamadım. Var mı bu konuda bilgisi olan acaba ?
  • Arkadaşlar Amazon dan Corsair Void Pro RGB Wiriless alsam Türkiye garantisi oluyor mu yada RMA falan kaç yıl garantisi oluyor ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TulparHAN

    Arkadaşlar Amazon dan Corsair Void Pro RGB Wiriless alsam Türkiye garantisi oluyor mu yada RMA falan kaç yıl garantisi oluyor ?
    TR de garantisi yok. Corsair RMA ilgileniyor.2 yıl garantisi var.Öneririm.
  • lostlast kullanıcısına yanıt
    Corsair Void Prp RGB Wiriless aldım 400 TL'ye bu hafta elime geçecektir.
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    iyi yapmıssınız.Batarya sorunundan dolayı RMA acmıstım.Yenisini yollayacaklar şimdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Void Wireless kulaklığı batarya sorunundan dolayı göndermiştim. Pro modeli ile değişimi gerçekleştirildi.





    Corsair RMA Açmak, Ürün Değişimi, Detaylı Bilgiler, RESİMLİ ANLATIM !

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Corsair H100i v2 ürünümü ayın 8 de gönderdim H100i pro rgb ile değişti bugün elime ulaştı 10 sürdü gitti, değişti, gümrükten geçti, geldi.Corsair RMA Açmak, Ürün Değişimi, Detaylı Bilgiler, RESİMLİ ANLATIM !
  • Fedexle mi geldi dostlar neyle gönderdiler size ? Gümrükte problem oldu mu acaba direk geldi mi yoksa ? Benim psu değişimini fedexle göndermişler. Ayrıca psularda model veya stok sıkıntısı var anladığım kadarıyla, daha eski mesajlarda da bir arkadaşla iletişime geçmiştim onun da baya uzun sürmüş, psu gönderecek olanların aklında bulunsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Deorvine -- 21 Aralık 2018; 14:13:26 >
  • Deorvine kullanıcısına yanıt
    Ben dhl ile gönderdim dhl ile geldi gümrük de değişim ürünü yazmışlar sadece 4 gün durdu gümrük de hafta sonuyla beraber.
  • Ram lerimi yolladım ben de Corsair Hollanda'ya. Prepaid label vermediler, ucuz olduğu için Ptt'yi tercih ettim. Sarı zarfta 135gr - 25TL ederi. Yılbaşına denk geldi, yoğunluk olabilir, 19 günde vardı. Ertesi gün Tayvan fabrikadan Ups'le yola çıktı. 2 gün sonra Cuma İstanbul gümrüğe girdi, Ptesi gümrükten çıktı, Salı bana ulaştı. Karton ince kutuya hava kabarcıklı sağlam paketlemişler.
  • selamlar arkadaşlar rm650x psu arızalandı. amazon.de faturalı garantiye nasıl gönderebilirim rma açmak istedim ama Lot Code (Optional) kodunu kabul etmiyor.
  • Selamlar, ;

    Corsair h100i v2'im bozuldu. Sıcaklıklar aşırı derecede arttı. Boşta 45 50, yükte 80lerde çalışıyor işlemcim. Overclocksuz. RMA için ticket yazdım. Elimde faturamın olmadığını da belirttim. Benden sıcaklık değerlerini yollamamı istediler yolladım ve en son olarak serial numarasını fotoğrafını yolladım ve RMA'm kabul gördü. Sonra chat ile konuşup Hollandaya kargonun ürünün ağırlığından dolayı 30 euro tuttuğunu ve Pre-Paid talep ettiğimi belirttim. Pre-paid için istek açtı ve yüksek ihtimal onaylanıcak ve yeni ürünü en kısa sürede elime ulaştırıcaklar kargoyu DHL ile yolladıktan sonra. Aldığım sıvı soğutucu ikinci eldi ve faturası yoktu. 2 senelik ürün. Ona rağmen direk değişim yapıcak olması Corsair'ın müthiş birşey. Kullanıcılarını önemsediklerinin yegane kanıtı olsa gerek. Arkadaşlar bir sıkıntısı varsa ürünlerinizin ve faturası olmasa dahi bunu belirtip sıkıntılı ürünlerine RMA isteyebilirsiniz. Yazmak istedim buraya bilgilendirme amaçlı. Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rion.

    Ram lerimi yolladım ben de Corsair Hollanda'ya. Prepaid label vermediler, ucuz olduğu için Ptt'yi tercih ettim. Sarı zarfta 135gr - 25TL ederi. Yılbaşına denk geldi, yoğunluk olabilir, 19 günde vardı. Ertesi gün Tayvan fabrikadan Ups'le yola çıktı. 2 gün sonra Cuma İstanbul gümrüğe girdi, Ptesi gümrükten çıktı, Salı bana ulaştı. Karton ince kutuya hava kabarcıklı sağlam paketlemişler.
    prepaid label nedir ne işe yarar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahrigs

    Selamlar, ;

    Corsair h100i v2'im bozuldu. Sıcaklıklar aşırı derecede arttı. Boşta 45 50, yükte 80lerde çalışıyor işlemcim. Overclocksuz. RMA için ticket yazdım. Elimde faturamın olmadığını da belirttim. Benden sıcaklık değerlerini yollamamı istediler yolladım ve en son olarak serial numarasını fotoğrafını yolladım ve RMA'm kabul gördü. Sonra chat ile konuşup Hollandaya kargonun ürünün ağırlığından dolayı 30 euro tuttuğunu ve Pre-Paid talep ettiğimi belirttim. Pre-paid için istek açtı ve yüksek ihtimal onaylanıcak ve yeni ürünü en kısa sürede elime ulaştırıcaklar kargoyu DHL ile yolladıktan sonra. Aldığım sıvı soğutucu ikinci eldi ve faturası yoktu. 2 senelik ürün. Ona rağmen direk değişim yapıcak olması Corsair'ın müthiş birşey. Kullanıcılarını önemsediklerinin yegane kanıtı olsa gerek. Arkadaşlar bir sıkıntısı varsa ürünlerinizin ve faturası olmasa dahi bunu belirtip sıkıntılı ürünlerine RMA isteyebilirsiniz. Yazmak istedim buraya bilgilendirme amaçlı. Saygılar.
    benımde rm850 psu m aşırı ısınmasına ragmen fan açmıyor. az önce rma açtım . 2 iş günü içinde cevap vereceklermiş. ayrıca psu ile ilgili konuda buradadır.https://forum.donanimhaber.com/corsair-rm850-kronik-sorunu--136936753#136937477

    siz rma açtıktan sonra bozuk olan psu yu gonderdınız mı? birde prepaid ne işe yarıyor audınlatırmısınız benı




  • Raphae1 kullanıcısına yanıt
    Alıcı ödemeli-ön ödemeli kargo kodu-barkodu demek.
    Corsair e gönderilen ürünün gidiş-dönüş kargo masrafını eskiden karşılıyordu, şu an genelde gönderdiğimizi biz ödüyoruz.
    Ticket sayfanızda approved olunca sağ üstte shipping label a basınca çıkar.
    Konu ilk sayfasında da yazıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rion.

    Alıcı ödemeli-ön ödemeli kargo kodu-barkodu demek.
    Corsair e gönderilen ürünün gidiş-dönüş kargo masrafını eskiden karşılıyordu, şu an genelde gönderdiğimizi biz ödüyoruz.
    Ticket sayfanızda approved olunca sağ üstte shipping label a basınca çıkar.
    Konu ilk sayfasında da yazıyor.
    yanı kargoyu pesın oduyorlardı ve odemelerı ıcın prepaid ıstenıyor. maıle cvp gelmiş. fatura ve psu nun resmını ıstemısler. ayrıca bugun distributor ilede telefonda gorustum. getirin dediler. 9. aya kadar garantısı devam edıyormus. şuan 5. senesınde. ptesı bi goturucam bakalım. ona gore hareket ederim
  • 22 Ocakta açtığım ticket'a istinaden RMA onayı ve ardından kargomu karşılamalarını istedim ve Pre-Paid onayım da 26 sında geldi. 28 Ocak'ta DHL tarafından ürün alınıp 29 Ocakta ürünün teslimi Corsair'a yapıldı. İnceleme sonucunda h100i V2 olan ürünümü ellerinde stok olmamasından dolayı h100i rgb pro ile değişimini sağladılar ve 31 Ocak'ta kargoya verildi. 1 Şubar cuma Türkiye'ye giriş yaptı. DHL tarafına ürünü gümrükten çekmeleri için kimlik fotokopimi ve gelen ürünün internet linkini yolladım. Ürünün gümrük çekim işlem başvurusu yapıldı. Haftasonuna denk geldiği için ürün bugün sabah gümrükten çekildi ve öğlen dağıtıma çıktı. Akşama doğru ürün gelmiş olur. Haftasonları dahil açtığım ticket ile birlikte 13 güne ürünümü faturasız, yalnızca seri numarası ve gönderirken dahil kargo ücreti ya da gümrük vergisi ödemeden yenisiyle değişimini sağlattım. Corsair'a güvenin arkadaşlar ve herhangi bir sıkıntınız varsa üründe, canlı desteğe bağlanıp sorununuzu iletin.Yardımcı oluyorlar. Canlı destek Amerika saatiyle çalıştığı için, Türkiye saatiyle 18:00 itibariyle online oluyor. Onu dikkate alın.

    saygılar




  • Yakın zamanda PSU' sunu garanti kapsamında yollayan arkadaşlara bir sorum olacak, Amazon.com' dan Corsair RM850x güç kaynağını satın alacağım fakat şayet bir sorunu olursa prepaid label konusunda güç kaynaklarında da yardımcı oluyorlar mı? Kulaklığım 2 kere değişti ve kasam için ek bir malzeme de geldi hiçbir ücret istemediler benden bunlar için ama gç kaynağında da durum bu şekilde mi bilemediğimden sormak istedim. Ticket açıp sordum ama ondan yanıt gelene kadar belki buradan yanıt gelir diye düşündüm
  • Selam, ağır ürünlerde pre-label talebiniz kabul ediliyor. Sıkıntı yaşamazsınız PSU için.
  • bahrigs B kullanıcısına yanıt
    O zaman Evga ve Seasonic markalarına bulaşmadan Corsair alayım. Çok teşekkürler bilgilendirmeniz için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.