Şimdi Ara

Corsair hk. İngilizce bilen arkadaşlar yardımcı olabilir mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
641
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Beyler merhabalar. Corsair yurtdışı müşteri hizmetler ile arızalı olan bir kulaklığımın değiştirilmesi konusunda translate ile mail yoluyla yazışıyoruz.


    En son benden arızalı ürünü göndermemi istediler DHL ile . Bende çok kargo parası çıkacağı ve uzun bir süreç olacağı için başka yolu yok mu dedim bu maili attılar ;


    I apologize for any inconvenience. I’m happy to help you get a special warranty exchange (ARMA) done as quickly as possible.

     

    Advanced Replacement: We will ship the replacement unit first. Please note, this requires a credit card. We will charge your card for the current value of the item. Once you receive your replacement, please ship the original defective unit to us and we will refund the charge back to your card. This will have a replacement time of 3 to 4 business days. We will give you a prepaid mailing label for the unit you send back to us.


    Translate ile çevirdim ama bişi anlamadım tam olarak ne demek istemiş?




    _____________________________
    AMD Ryzen 7 3700X 3.60GHz//MSI B450 Tomahawk Max//MSI RX 5600 XT GAMING X 8G//Corsair Vengeance RGB Pro 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz // Xpg SX8100 ASX8100 512 GB M.2 PCIe NVMe SSD Disk//Corsair iCUE 220T RGB Airflow USB 3.0//Corsair CV550 CP-9020210-EU 550W 80+ Plus Bronze//AOC 21.5" G2260VWQ6 1 ms 75Hz FreeSync Gaming Monitör //Logitech G710+ Mechanical Gaming Keyboard//Logitech G502 Spectrum RGB Gaming Mouse

    Origin ID : mrhusnu




  • onlar önce ürünü yollayacaklar ama bunun karşılığında kredi kartından gönderdikleri ürünün değeri kadar para çekecekler.ürün eline ulaştığında sende bozuk ürünü göndereceksin.onlara ulaştığında sana paranı tekrar kredi kartına yatıracaklar




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi potti34 -- 21 Nisan 2022; 11:59:38 >
    _____________________________
  • Cevabınız için teşekkür ederim ama garantinden ürün değişimi yapılacak, ne diye kartımdan para çekilip sonra iadesi yapılacak anlayamadım açıkcası.

    _____________________________
    AMD Ryzen 7 3700X 3.60GHz//MSI B450 Tomahawk Max//MSI RX 5600 XT GAMING X 8G//Corsair Vengeance RGB Pro 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz // Xpg SX8100 ASX8100 512 GB M.2 PCIe NVMe SSD Disk//Corsair iCUE 220T RGB Airflow USB 3.0//Corsair CV550 CP-9020210-EU 550W 80+ Plus Bronze//AOC 21.5" G2260VWQ6 1 ms 75Hz FreeSync Gaming Monitör //Logitech G710+ Mechanical Gaming Keyboard//Logitech G502 Spectrum RGB Gaming Mouse

    Origin ID : mrhusnu
  • çok güvenme kulaklığın neyi vardı?

    _____________________________
  • mrhusnu kullanıcısına yanıt

    o zaman herkes bozuk ürünüm var der . adamlar kendini garantiye alıyor.

    _____________________________
  • Cevaplar için teşekkürler. Corsair HS35 kulaklığım var. Daha 1 yıl oldu alalı ve üstten kırıldı. Bu serilerde kronikmiş baya bir kişinin başına gelmiş. Malum Corsair Türkiye garanti kapsamına sokmuyor. Corsair Global kronik hatayı kabul ediyor ve göndermemi istiyor. Tabi bütün bu yazışmalar ingilizce olduğu için bir yerde tıkandım. O yüzden yardım istedim.

    _____________________________
    AMD Ryzen 7 3700X 3.60GHz//MSI B450 Tomahawk Max//MSI RX 5600 XT GAMING X 8G//Corsair Vengeance RGB Pro 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz // Xpg SX8100 ASX8100 512 GB M.2 PCIe NVMe SSD Disk//Corsair iCUE 220T RGB Airflow USB 3.0//Corsair CV550 CP-9020210-EU 550W 80+ Plus Bronze//AOC 21.5" G2260VWQ6 1 ms 75Hz FreeSync Gaming Monitör //Logitech G710+ Mechanical Gaming Keyboard//Logitech G502 Spectrum RGB Gaming Mouse

    Origin ID : mrhusnu
  • arızayı görmedim ama plastik yapıştırıcıyla dene

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.