Şimdi Ara

'Corsa' Şasi, frenler, jant ve lastik (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
645
Cevap
3
Favori
66.621
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lastiğin içe bakan tarafı çamurluk ve amortisöre 2 cm kadar daha yaklaşmış olacak ama muhtemelen tolerans sınırları içinde kalır.

    Yine de emin olmak için yeni lastik+jantı takıp aracı lifte kaldırıp sürtme olup olmadığına bakmakta fayda var.
    _____________________________
  • abi şu jantlar hoşuma gitti , galiba corsa sport jantı bunlar


     'Corsa' Şasi, frenler, jant ve lastik
    _____________________________
  • Evet Sport jantı onlar, Corsa C'ye de çok yakışmış.
    6x16 ET40
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serdar99

    Evet Sport jantı onlar, Corsa C'ye de çok yakışmış.
    6x16 ET40



    Benim arabaya " CUK " diye oturur yani abi Eleman 650 istiyo.. Bakalım jantı durumu hakkında msj attım , cvp bekliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metalramco -- 19 Temmuz 2010; 11:56:58 >
    _____________________________
  • Gecen ay 60 bin bakim icin Arkas'a gittigimde araca bakan mekaniker sag on lastikte tam yanak ve sirtin birlestigi omuz bolgesinde ufak bir kesik oldugunu farketmisti. Bugun surekli gittigim Continental bayisinin onunden gecerken aklima geldi, ugrayip lastige baktirdim, kesigin tehlikeli bir yerde oldugunu ve sert bir darbede yarilabilecegini soylediler. Mecburen stepnedeki sifir lastigi taktirdim, digerine de yama yaptirip stepneye koydum. Simdi on akstaki lastiklerden biri 6 mm dis derinligine sahip ve 25 bin km yol yapmis durumda, digeri ise 8 mm disli 0 km lastik...

    Bu arada sifirinin liste fiyati 340 tl, 280'e birakiyorlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serdar99

    Gecen ay 60 bin bakim icin Arkas'a gittigimde araca bakan mekaniker sag on lastikte tam yanak ve sirtin birlestigi omuz bolgesinde ufak bir kesik oldugunu farketmisti. Bugun surekli gittigim Continental bayisinin onunden gecerken aklima geldi, ugrayip lastige baktirdim, kesigin tehlikeli bir yerde oldugunu ve sert bir darbede yarilabilecegini soylediler. Mecburen stepnedeki sifir lastigi taktirdim, digerine de yama yaptirip stepneye koydum. Simdi on akstaki lastiklerden biri 6 mm dis derinligine sahip ve 25 bin km yol yapmis durumda, digeri ise 8 mm disli 0 km lastik...

    Bu arada sifirinin liste fiyati 340 tl, 280'e birakiyorlar...


    Öncelikle geçmiş olun abi Condinental'de işi abartı desene , Michelin ile kafa kafaya fiyat veriyorlar enteresan
    _____________________________




  • Merhaba,

    Bu konuyu geç fark etmemden dolayı DH Garaj'a da konu açmıştım ama konusu burası olduğundan buraya yazayım: Opel Corsa 1.3 dizel çelik jant için standart lastik ebatları 165/65/14 gözüküyor. Genel kullanım için hangi marka ve model lastikler kullanılmalı? İlk sayfada test sonuçları mevcut, fakat uzun süreli kullananlar daha iyi bilir. Yakıt tasarrufunu da göz önünde bulundurursak hangisini seçmek mantıklı olur? Michelin lastiklerin yüzde 10 tasarruf yaptığı söyleniyor. Fiyatı ise 100 tl. Lassa vs. daha ucuz, onlarda bu tür bir durum olmaz mı ya da Michelin Energy'lerdeki bu tasarruf olayı ne kadar gerçekçi? Bilgili arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M_e_G -- 24 Ağustos 2010; 23:41:38 >
    _____________________________
  • diğer sorularınız hakkında fazla bir bilgim yok,ama şöyle söyleyeyim,sadece lastikle yüzde 10 yakıt tasarrufu hayalden öteye gidemez...
    babamın aracında bundan önce michelin energy serisi lastikler vardı,sonra başka bir markaya geçti hiçbir tüketim farkı göremedik...

    yanlış lastik kullanımı (çok geniş taban,yanlış hava,kötü balans ayarı vs.) yakıt tüketimini artırabilir ama doğru kullanılan iki lastikten birinin yüzde 10 yakıt tasarrufu yapması mümkün değil.
    _____________________________
    '02 Corsa 1.8 GSI-Corsa Ç.
    Xmax 250 ABS
  • Bana da gerçekçi gelmemişti. Cevap için teşekkürler, diğer sorularda da bilgisi olanlar cevaplarsa sevinirim.
    _____________________________
  • Arkadaşlar, aracınıza arada bir rot-balans ayarı yaptırıyor musunuz ?
    Rot-balansçılar "10 binde bir" der, o kadar sık olmasa da en azından 15-20 binde bir yaptırmayı ihmal etmeyin derim...
    _____________________________
  • 140ın üstünde inanılmaz titireme var ve hafifte sağa çekiyor gibi hissediyorum..
    Vakit geldi benim eşek için
    _____________________________

    Motor+Egzos MegaChips Chip Tuning, EGR İptali, K&N Kutu İçi Filtre, HKS Super SQV Blow Off, Custom Egzos 60mm Boru (Çift Çıkış)
    Yürüyen Aksam Eibach 4 cm Spor Helezon Yay Takımı, 17" O.Z. Racing Ultraleggera Matt Black, Dunlop 215/45 Lastik Takımı
    Dış Mekan OPC Line Body Kit, Custom Karartılmış Far Takımı, Steinmetz Panjur, APP
    İç Mekan Krom Pedal Seti, Armster Kolçak
    Common-rail Direct Turbo Injection Power... Loading
    100 Hp 240 Nm
    Kawasaki ER6F '14
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serdar99

    Arkadaşlar, aracınıza arada bir rot-balans ayarı yaptırıyor musunuz ?
    Rot-balansçılar "10 binde bir" der, o kadar sık olmasa da en azından 15-20 binde bir yaptırmayı ihmal etmeyin derim...


    Bana da rot-balans yolu görünüyor sanırım...
    Dün diğer konuya trafikte birine arkadan dokundurduğumu yazmıştım,az önce de Dolmabahçe'nin önünde öyle bir çukura girdim ki,inanın kaza yaptım sandım bir an,öyle bir gürültü koptu...Görünürde bir sorun yok ama,hem LPG bakımı hem normal periyodik bakıma girmem gerekiyordu,bir de rot balans işi çıktı şimdi de başıma..
    _____________________________
    '02 Corsa 1.8 GSI-Corsa Ç.
    Xmax 250 ABS
  • Geçmiş olsun sapultra
    _____________________________

    Motor+Egzos MegaChips Chip Tuning, EGR İptali, K&N Kutu İçi Filtre, HKS Super SQV Blow Off, Custom Egzos 60mm Boru (Çift Çıkış)
    Yürüyen Aksam Eibach 4 cm Spor Helezon Yay Takımı, 17" O.Z. Racing Ultraleggera Matt Black, Dunlop 215/45 Lastik Takımı
    Dış Mekan OPC Line Body Kit, Custom Karartılmış Far Takımı, Steinmetz Panjur, APP
    İç Mekan Krom Pedal Seti, Armster Kolçak
    Common-rail Direct Turbo Injection Power... Loading
    100 Hp 240 Nm
    Kawasaki ER6F '14
  • Eyvallah abi sağol,hakikaten içim acıdı..
    Adamların altlarındaki araçların parasını da biz ödediğimiz için,onların içi acımıyor nedense..
    _____________________________
    '02 Corsa 1.8 GSI-Corsa Ç.
    Xmax 250 ABS
  • Az önce görünürde bir sorun yok yazmıştım ama,aklıma takıldı aşağı indim bir durum var mı diye.
    Ön lastik bir yerde kocaman bir balon yapmış Ben nasıl bunların sülalesine sövmeyeyim şimdi?
    _____________________________
    '02 Corsa 1.8 GSI-Corsa Ç.
    Xmax 250 ABS
  • Tekrar geçmiş olsun.. Boşu boşuna masraf şimdi..
    Hani diyorlar ya bu dünya bir sınav falan diye.. Bencede öyle ama sadece Türk halkına..
    _____________________________

    Motor+Egzos MegaChips Chip Tuning, EGR İptali, K&N Kutu İçi Filtre, HKS Super SQV Blow Off, Custom Egzos 60mm Boru (Çift Çıkış)
    Yürüyen Aksam Eibach 4 cm Spor Helezon Yay Takımı, 17" O.Z. Racing Ultraleggera Matt Black, Dunlop 215/45 Lastik Takımı
    Dış Mekan OPC Line Body Kit, Custom Karartılmış Far Takımı, Steinmetz Panjur, APP
    İç Mekan Krom Pedal Seti, Armster Kolçak
    Common-rail Direct Turbo Injection Power... Loading
    100 Hp 240 Nm
    Kawasaki ER6F '14
  • Sınav mınav anladım da,bu kadar pahalı olmamalı abi
    Şimdi en kötü ihtimal sadece lastikle kurtuluruz,onun da biri değişse sakat,10 bin km oldu,ikisini de değiştirmek lazım...
    Yarın belediyeyi yani bu Ak masa mıdır nedir onu arayıp çemkirmeyi düşünüyorum.
    _____________________________
    '02 Corsa 1.8 GSI-Corsa Ç.
    Xmax 250 ABS
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serdar99

    Arkadaşlar, aracınıza arada bir rot-balans ayarı yaptırıyor musunuz ?
    Rot-balansçılar "10 binde bir" der, o kadar sık olmasa da en azından 15-20 binde bir yaptırmayı ihmal etmeyin derim...



    Abi aracım 25000 geçti ve ben hiç rot balans yaptırmadım Nedeni de açıklayayım.. Genelde benzin ışığı yandımı
    4. vites 6000 deviri görürüm arabayla.. 170 km gibi bir hızda bile direksiyonda titreme olmuyor.. Bunu asfaltın yeni ve
    kaliteli olmasına bağlıyorum.. 30000 bakımından sonra yaptırabilirim gibime geliyor

    NOT : sapultra büyük geçmiş olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metalramco -- 21 Ekim 2010; 11:27:59 >
    _____________________________




  • TiFoSi konuyu buraya taşımak istedim.. Sonra başkan fırçalamasın bize ilgili konu başlığı altında yazışın diye

    Resmi çektim , biraz bulanık ama olsun yine de anlaşılıyor.. Benim genelde aracıma hep ilk değerleri vuruyorum

    3 kişi bagajlı [ Comfort ] Ön 2 bar [ 29 psi ] Arka 1.8 bar [ 26 psi ]
    3 kişi bagajlı [ Eco ] Ön 2.7 bar [ 39 psi ] Arka 2.5 bar [ 36 psi ]
    5 kişi bagajlı [ Eco ] Ön 2.6 bar [ 37 psi ] Arka 3.2 bar [ 46 psi ]



     'Corsa' Şasi, frenler, jant ve lastik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metalramco -- 21 Ekim 2010; 13:32:02 >
    _____________________________




  • Sağolasın metalramco,Allah hepimizi bu tip ve daha kötü olaylardan saklasın...
    _____________________________
    '02 Corsa 1.8 GSI-Corsa Ç.
    Xmax 250 ABS
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.