Şimdi Ara

Connect Turbo Arızası !!!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
17.504
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Araç 2004 model ford connect.Şuan 105.000 de.Yaklaşık 3 ay kadar önce enjektörler komple değişmişti.Yakıttan kaynaklı olduğunu söylemişlerdi.

    2 gün önce 800 km yol yaptım.Giderken herhangi bir sorun yoktu ama dönüşte araç çekişten düştü.120 km hızı geçmiyor.Aracın motor seside değişti.

    Sanayide tanıdık bir ustaya götürdüm,bana enjektör arızası dendi.Enjektörleri aynı usta değiştirmişti.Pek inanmadım açıkcası.Ordan ayrılıp bir ford servisine götürdüm.Uzunca bir inceleme yaptılar.Enjektörler temiz çıktı Arabanın turbosu yanmış.Turbo+işcilik için 1500 ytl fiyat çektiler.Pek anlamıyorum ama turbonun yanında değişicek birkaç parça daha vardı.
    Yarın gelirim diyerek ordan çıktım ve tekrar sanayiye gittim.Ustaya turbonun yandığını söyledim.Arabayı makinaya bağladı.evet turbo dağılmış dedi.Oda turbo+işcilik için 750 ytl fiyat çekti.

    Aracı satmayıda düşünmüyorum ama bu kadar fiyat farkı olması kafamı karıştırdı.Sanayideki usta turbo ve gerekli malzemeyi dışardan temin ediyor.

    Sanayide ki ustaya taktırsam acaba ilerde tekrar bir sorun çıkarır mı yoksa servisi mi tercih etsem.Bu konuda bilgi vericek deneyimli üyelerden yorum bekliyorum.Bu tarz bir olayla karşılaşan vardır muhakkak.....







  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tir@n

    Araç 2004 model ford connect.Şuan 105.000 de.Yaklaşık 3 ay kadar önce enjektörler komple değişmişti.Yakıttan kaynaklı olduğunu söylemişlerdi.

    2 gün önce 800 km yol yaptım.Giderken herhangi bir sorun yoktu ama dönüşte araç çekişten düştü.120 km hızı geçmiyor.Aracın motor seside değişti.

    Sanayide tanıdık bir ustaya götürdüm,bana enjektör arızası dendi.Enjektörleri aynı usta değiştirmişti.Pek inanmadım açıkcası.Ordan ayrılıp bir ford servisine götürdüm.Uzunca bir inceleme yaptılar.Enjektörler temiz çıktı Arabanın turbosu yanmış.Turbo+işcilik için 1500 ytl fiyat çektiler.Pek anlamıyorum ama turbonun yanında değişicek birkaç parça daha vardı.
    Yarın gelirim diyerek ordan çıktım ve tekrar sanayiye gittim.Ustaya turbonun yandığını söyledim.Arabayı makinaya bağladı.evet turbo dağılmış dedi.Oda turbo+işcilik için 750 ytl fiyat çekti.

    Aracı satmayıda düşünmüyorum ama bu kadar fiyat farkı olması kafamı karıştırdı.Sanayideki usta turbo ve gerekli malzemeyi dışardan temin ediyor.

    Sanayide ki ustaya taktırsam acaba ilerde tekrar bir sorun çıkarır mı yoksa servisi mi tercih etsem.Bu konuda bilgi vericek deneyimli üyelerden yorum bekliyorum.Bu tarz bir olayla karşılaşan vardır muhakkak.....

    yetkili serviste fiyat 2 katına çıkıyor her nedese. araç zaten garantide değildir git dışarda güvendiğin bir ustada yaptır bence
    105.000 km nasıl turbo ölmüş anlamadım




  • turbo kullanıma bağlı olarak bozulur. neyse servis ve sanayi fiyat politikası genel olarak yarı yarıyadır not:(ikiside orjinal parça olmasına rağmen) kafanız karışmasın hocam sanayide güvendiğiniz bir servis e yaptırabilirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tir@n

    Araç 2004 model ford connect.Şuan 105.000 de.Yaklaşık 3 ay kadar önce enjektörler komple değişmişti.Yakıttan kaynaklı olduğunu söylemişlerdi.

    2 gün önce 800 km yol yaptım.Giderken herhangi bir sorun yoktu ama dönüşte araç çekişten düştü.120 km hızı geçmiyor.Aracın motor seside değişti.

    Sanayide tanıdık bir ustaya götürdüm,bana enjektör arızası dendi.Enjektörleri aynı usta değiştirmişti.Pek inanmadım açıkcası.Ordan ayrılıp bir ford servisine götürdüm.Uzunca bir inceleme yaptılar.Enjektörler temiz çıktı Arabanın turbosu yanmış.Turbo+işcilik için 1500 ytl fiyat çektiler.Pek anlamıyorum ama turbonun yanında değişicek birkaç parça daha vardı.
    Yarın gelirim diyerek ordan çıktım ve tekrar sanayiye gittim.Ustaya turbonun yandığını söyledim.Arabayı makinaya bağladı.evet turbo dağılmış dedi.Oda turbo+işcilik için 750 ytl fiyat çekti.

    Aracı satmayıda düşünmüyorum ama bu kadar fiyat farkı olması kafamı karıştırdı.Sanayideki usta turbo ve gerekli malzemeyi dışardan temin ediyor.

    Sanayide ki ustaya taktırsam acaba ilerde tekrar bir sorun çıkarır mı yoksa servisi mi tercih etsem.Bu konuda bilgi vericek deneyimli üyelerden yorum bekliyorum.Bu tarz bir olayla karşılaşan vardır muhakkak.....



    Turbo arızası ile enjektör arızasını ayırt edemeyen ustaya pek güvenmeyin derim ben. Sanayide başka bir ustaya yaptırın. Eğer istanbuldaysanız bostancı ford gençler otoya bir uğrayın. Arkadaşım gidiyor, memnun görünüyor halinden




  • quote:

    yetkili serviste fiyat 2 katına çıkıyor her nedese. araç zaten garantide değildir git dışarda güvendiğin bir ustada yaptır bence
    105.000 km nasıl turbo ölmüş anlamadım

    Uzun yolda motoru biraz sıkıştırınca araç şişmeye başlamıştı zaten.2 gün öncede turboyu yemiş malesef.







    quote:

    Orijinalden alıntı: fasher

    turbo kullanıma bağlı olarak bozulur. neyse servis ve sanayi fiyat politikası genel olarak yarı yarıyadır not:(ikiside orjinal parça olmasına rağmen) kafanız karışmasın hocam sanayide güvendiğiniz bir servis e yaptırabilirsiniz


    Servis nasıl bir işcilik yapıyor da bu kadar fiyat farkı oluyor merak ediyorum.Garanti falan mı veriyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tir@n

    Araç 2004 model ford connect.Şuan 105.000 de.Yaklaşık 3 ay kadar önce enjektörler komple değişmişti.Yakıttan kaynaklı olduğunu söylemişlerdi.

    2 gün önce 800 km yol yaptım.Giderken herhangi bir sorun yoktu ama dönüşte araç çekişten düştü.120 km hızı geçmiyor.Aracın motor seside değişti.

    Sanayide tanıdık bir ustaya götürdüm,bana enjektör arızası dendi.Enjektörleri aynı usta değiştirmişti.Pek inanmadım açıkcası.Ordan ayrılıp bir ford servisine götürdüm.Uzunca bir inceleme yaptılar.Enjektörler temiz çıktı Arabanın turbosu yanmış.Turbo+işcilik için 1500 ytl fiyat çektiler.Pek anlamıyorum ama turbonun yanında değişicek birkaç parça daha vardı.
    Yarın gelirim diyerek ordan çıktım ve tekrar sanayiye gittim.Ustaya turbonun yandığını söyledim.Arabayı makinaya bağladı.evet turbo dağılmış dedi.Oda turbo+işcilik için 750 ytl fiyat çekti.

    Aracı satmayıda düşünmüyorum ama bu kadar fiyat farkı olması kafamı karıştırdı.Sanayideki usta turbo ve gerekli malzemeyi dışardan temin ediyor.

    Sanayide ki ustaya taktırsam acaba ilerde tekrar bir sorun çıkarır mı yoksa servisi mi tercih etsem.Bu konuda bilgi vericek deneyimli üyelerden yorum bekliyorum.Bu tarz bir olayla karşılaşan vardır muhakkak.....


    serviste yapılan işlem için 1 yıl garanti alacaksınız, turbo kaynaklı arızalarda. Ayrıca, araca bakıp arızasını bilmeyen, yeni değiştirdiği enjektör diye sallayan, siz serviste arızayı bulunca çark edip aaa evet turboymuş diyen ustaya nasıl güveneceksiniz? Garanti verecek mi işçiliğine, taktığı parçaya, ne marka parça kullanacak, hortumuna kadar kaliteden ödün vermeden yapacak mı? İşini rezil yapan yetkili servislerde var, ama onlarda biraz sürünerekte olsa hatalarını başka yetkili serviste düzelttirebiliyorsunuz, sanayide ise zor.... Eğer turbo işlemini yapacak usta gerçekten iyiyse yaptırın sanayide, ama aksi halde servis.




  • bende kango var bakımları servise yaptırırım her değişen parçaya 60 bin km garantisi veriyorlar.sanayideki usta size o garantiyi verir mi orası düşünülür işte.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Corsa D Turbo Sorunu!
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qNesh


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tir@n

    Araç 2004 model ford connect.Şuan 105.000 de.Yaklaşık 3 ay kadar önce enjektörler komple değişmişti.Yakıttan kaynaklı olduğunu söylemişlerdi.

    2 gün önce 800 km yol yaptım.Giderken herhangi bir sorun yoktu ama dönüşte araç çekişten düştü.120 km hızı geçmiyor.Aracın motor seside değişti.

    Sanayide tanıdık bir ustaya götürdüm,bana enjektör arızası dendi.Enjektörleri aynı usta değiştirmişti.Pek inanmadım açıkcası.Ordan ayrılıp bir ford servisine götürdüm.Uzunca bir inceleme yaptılar.Enjektörler temiz çıktı Arabanın turbosu yanmış.Turbo+işcilik için 1500 ytl fiyat çektiler.Pek anlamıyorum ama turbonun yanında değişicek birkaç parça daha vardı.
    Yarın gelirim diyerek ordan çıktım ve tekrar sanayiye gittim.Ustaya turbonun yandığını söyledim.Arabayı makinaya bağladı.evet turbo dağılmış dedi.Oda turbo+işcilik için 750 ytl fiyat çekti.

    Aracı satmayıda düşünmüyorum ama bu kadar fiyat farkı olması kafamı karıştırdı.Sanayideki usta turbo ve gerekli malzemeyi dışardan temin ediyor.

    Sanayide ki ustaya taktırsam acaba ilerde tekrar bir sorun çıkarır mı yoksa servisi mi tercih etsem.Bu konuda bilgi vericek deneyimli üyelerden yorum bekliyorum.Bu tarz bir olayla karşılaşan vardır muhakkak.....


    serviste yapılan işlem için 1 yıl garanti alacaksınız, turbo kaynaklı arızalarda. Ayrıca, araca bakıp arızasını bilmeyen, yeni değiştirdiği enjektör diye sallayan, siz serviste arızayı bulunca çark edip aaa evet turboymuş diyen ustaya nasıl güveneceksiniz? Garanti verecek mi işçiliğine, taktığı parçaya, ne marka parça kullanacak, hortumuna kadar kaliteden ödün vermeden yapacak mı? İşini rezil yapan yetkili servislerde var, ama onlarda biraz sürünerekte olsa hatalarını başka yetkili serviste düzelttirebiliyorsunuz, sanayide ise zor.... Eğer turbo işlemini yapacak usta gerçekten iyiyse yaptırın sanayide, ama aksi halde servis.


    Yorum için teşekkürederim.
    Benimde aklımda bu şüphe vardı.Sanayide ki usta almış bir makina gelen geçen arabayı ona bağlıyor.Zaten enjektör arızalı diyince şaşırdım.zaten kendisi 3 ay önce değiştirmişti.ordan şüphelenip servise gittim adamalr turbo arızası olduğunu buldular...Bakalım servis düşünüyorum şu aşamada.Bulunduğum yerde daha iyi bir usta da yok gibi.




  • yine iyimiş fiyatlar.caddynin serviste 3600,özelde 1700-2000 arası masrafı var
  • enjektörleri değiştir-turbo arıza yapar değiştir daha ne anladık dizelin ekonomisinden?boşuna 2el dizellere kimse kolay kolay yanaşmıyor birde 100 binlerde olan (yapacağı tasarrufu ekonomiyi yapmış zaten) zibille dizel araçların ''uçuk'' fiyatlarını görünce...2.yada2.sahibine masraftan başka ne faydası olurki
  • Mademki satmayı falan düşünmüyorsunuz yani daha uzun yıllar binceksiniz nasip olursa.Arkadaşların da dediği gibi serviste yaptırısanız her türlü garantisi olur.Usta size o garantiyi veremez sanmıyorum heleki daha arızayı kafadan sallayan bir adam ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: global7*

    enjektörleri değiştir-turbo arıza yapar değiştir daha ne anladık dizelin ekonomisinden?boşuna 2el dizellere kimse kolay kolay yanaşmıyor birde 100 binlerde olan (yapacağı tasarrufu ekonomiyi yapmış zaten) zibille dizel araçların ''uçuk'' fiyatlarını görünce...2.yada2.sahibine masraftan başka ne faydası olurki


    Katılıyorum.Şuan satmaya kalksam 15-16 binden fazla veren yok.

    Araba bana geçtikten sonra sürekli asfaltta kullandım.Kasa olarak sağlam araba.Şaşiside oldukça sağlam ama motor 105 binde kendini saldı..
  • O ustayı değiştirmeyi bi kafanıza koyun ilk önce.3 ay evvelki arızanın da enjektörden mi olup olmadığını sorgulamanız lazım.

    Sizin usta ilk önce yine enjektörleri değiştirecekti ona bir fatura düzelmeyince turbodandır deyip turboyuda değiştirecekti ona da bir fatura servisten pahalıya gelecekti.

    Geçmiş olsun.Referanslı farkı özel servislere yönelmeniz tavsiyemdir.
  • piyasada kore çin envai çeşit turbo var. Bu konuda dikkat edin eğer dışarıya taktırırsanız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trojana

    piyasada kore çin envai çeşit turbo var. Bu konuda dikkat edin eğer dışarıya taktırırsanız.


    Evet dikkate alıcam..Sanayide ki ustanın hangi menşeyli turbo takıcağını kestirmekte zor...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.