Şimdi Ara

COMNET YOLUNA ÇIKMIŞ NE İADE VAR NE ÜCRETSİZ ARIZA DESTEĞİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
1.450
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • COMNET YOLUNA ÇIKMIŞ NE İADE VAR NE ÜCRETSİZ ARIZA DESTEĞİ





    Bina ankastresi fotoğrafta görüldüğü üzere rezil durumda Her kablo bir sürü ekli Bantlama, kablolama berbat Muhtemelen son gelen arkadaşta biri için teknik desteğe geldiği esnada bizim interneti bozup gitti 24 saattir evde internet yok Daireme hiç dsl sinyali gelmiyor Yaklaşık 2.5 ay önce de yine aynı durum yaşanmıştı Saha dolabı veya bu bina ankastresinde çalışma yapan arkadaş yüzünden internetim gitmişti 3 gün sonra gelen eleman sorunu dakikalar içerisinde çözdü Bizden kaynaklanan arıza vardı diyip gitti


    1 yıldır Comnet kullanıyorum Comnet TürkTelekom'un altsağlayıcıları yani iş ortakları 2.5 ay önce yaşadığım arıza esnasında Türktelekom'a açtıkları arıza kaydını bu sefer inatla açmıyorlar İlla işi ticarete döküp evde destek hizmeti adı altında 700tl istiyorlar Halbuki bir akşam vakti hiçbir sorun yokken birden sinyal kesiliyor Daireye gelen kablolarda voltaj yok Yani sorun ev tesisatında olmadığı açık Bu sorunu düzeltecek olan Türktelekom fakat Comnet Telekom'a arıza kaydı açmak için para istiyor Site üzerinden açtığım arıza kayıtlarını da direk kapatıyorlar ya da 700tl'lik evde destek hizmetine yönlendiriyorlar Öncekinin aksine bu sefer sorun bendeyse bu ödemeyi yapmayı kabul ediyorum da diyemiyorum Israrla peşin ödeme talep ediliyor Aboneliği iptal etmek istediğimde ise tam 365 gün olan kalan kullanım hakkımı da vermiyorlar Halbuki ben comnet'e geçerken ücretsiz iade vardı Kaç gün kalırsa kalsın ne kadar kullanırsan kullan kalan günler hesaplanıp ücret iadesi yapılır şeklinde beyanda bulunuyorlardı Şimdi ise iade olmadığını beyan ediyorlar Kısacası kullanamadığım internet hizmetini iade bile etmiyorlar Ücretsiz destekte sağlamıyorlar Resmen kullanıcıyı berbat durumda bırakıyorlar 


    Güncelleme 1: Kaç gündür internet yok Pes ettim 700tl yi ödedim Hemen Telekom'a arıza kaydı açtılar 2-3 gün de böyle geçti Halen bi çalışma yok Ne gelen var ne giden Bayram falan anlıyorum ama yine de nöbetçi ekip vs. yok mu nasıl iş bu?



    Güncelleme 2: Bu sabah 10 gibi ttkom elemanı geldi Bina ankastresinden değil sokaktaki saha (dslam) dolabından kısa sürede çözdü sorunu Muhtemelen onlar benim hattı bi şekilde bozdular Kabloları yenileyeğini söyledi fakat internet ilk geldiği andan beri hiç kesilmedi Herhangi bir yenileme yaptığını sanmıyorum Sadece yerinden çıkan yada kopan kabloyu bağladı, o kadar


    Neyse sorun çözüldü 45 mbps de olsa yaklaşık 1 hafta aradan sonra wifi kullanabilmek güzel




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cimbomlusinan -- 20 Haziran 2024; 11:40:26 >







  • Bu ne kadar salakça bir tavsiye. Abonenin kullandığı İSS arıza kaydı açmıyor ki Telekom ekibi gelsin. İnsanların parasını verdiği hizmeti "ben kullanamıyorum" mantığıyla kesmek zeka geriliğidir, kaldı ki burada ne vatandaşın ne de ekiplerin suçu var. Acil işiniz varken kablonuzu kessem doğmuş ve doğacak tüm aile üyelerime küfür edersiniz değil mi?


    Siz yazmadan yazayım kutu dağınık ama hizmet veremez durumda değil. Ülkemizde fiber yatırımlar yeni yeni artıyor ancak sizin gibi zihniyetlere fiber de çözüm değil. Siz sokette arıza olduğunda diğer soketleri de çıkarır ekibi beklersiniz.

  • 700 TL mi? O parayı verdikten sonra yeni abonelik alır vatandaş. 300-400 gibiydi servis ücreti zammı gelmiş.

    Bu da yeni moda oldu; bir firmada daha görüyorum bu sorunu oldukça fazla hem de.

    Işığım yanmıyor 399

    Işığım göz kırpıyor 399

    Pingim yüksek 399

    Hızım düşük 399

    Sorununuzun en az kayıpla çözülmesini temenni ederim.

  • Bakalım Btk'ya şikayette bulundum Bişey çıkacak mı merak ediyorum




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cimbomlusinan -- 15 Haziran 2024; 23:37:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cimbomlusinan kullanıcısına yanıt

    bütün kabloları ayır ve yeni bir teknik ekibin gelmesini bekle. gelsin toplasınlar. söke söke gelirler o zaman.

  • napervasız kullanıcısına yanıt

    Bu ne kadar salakça bir tavsiye. Abonenin kullandığı İSS arıza kaydı açmıyor ki Telekom ekibi gelsin. İnsanların parasını verdiği hizmeti "ben kullanamıyorum" mantığıyla kesmek zeka geriliğidir, kaldı ki burada ne vatandaşın ne de ekiplerin suçu var. Acil işiniz varken kablonuzu kessem doğmuş ve doğacak tüm aile üyelerime küfür edersiniz değil mi?


    Siz yazmadan yazayım kutu dağınık ama hizmet veremez durumda değil. Ülkemizde fiber yatırımlar yeni yeni artıyor ancak sizin gibi zihniyetlere fiber de çözüm değil. Siz sokette arıza olduğunda diğer soketleri de çıkarır ekibi beklersiniz.

  • napervasız kullanıcısına yanıt

    İnsanları zor durumda bırakamam be hocam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NT2L N kullanıcısına yanıt

    Binayı değil komple sokağa sanırım buradan besliyor Şeytan dürtmüyor değil ama dediğiniz milleti zor durumda bırakamam hocam Ayrıca ttkomluk sorun yok Sorun Comnet'in adamlara arıza kaydı açmaması

    COMNET YOLUNA ÇIKMIŞ NE İADE VAR NE ÜCRETSİZ ARIZA DESTEĞİ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Zaris kullanıcısına yanıt

    Daha önce getirttim Baktırdım Binaya gelen hatta sıkıntı var dediler Telekom ekipleri de gelip baktı port değiştirdi 50mbps civarı veren bi port buldular Sanırım şimdi de onda sorun oldu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam selamlar


    Öncelikle ankastre kutusu dağınık evet. O kutunun mülkiyeti Telekom a ait değil gibi duruyor yani binanın da olabilir bunu tam bilemiyorum. Eğer binanın ise, bir elektrikçi ile anlaşıp o kutuya bir düzen ve şekil verilebilir hocam bina olarak. Zaten herkesin hattı belli olduğu için elektrikçi güzel de bir tablo yapar, iyice toparlar çeki düzen verir harika olur esasen. Binayı ikna edebilirseniz çok tutmaz gibime geliyor.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Bugüne kadar oraya hep Telekom ekipleri baktı O kablolamaları onlar yaptı Binanın dışarda o tip bir ankastresi yok Elektrikçi benzer durumlardan daha önce çağırdım Sıfır sağlam kablo ile deneme yaptık yine aynı performansları almıştım Sıkıntı ankastreye gelen hatta 3 gündür internet yok bayramın içine ettiler İşin kötüsü İstanbul gibi bi yerde yaşıyorum Bina 10 senelik Sabit internetin kötü olmasına şaşırmıyorum da mobil internetler bile berbat Turkcell kullanıyorum Evde turktelekom ve Vodafone da var Adam gibi bir mobil şebeke olsa komple sabit interneti kapattırıp superbox falan alcam ama adamlar altyapı yetersiz diye satmıyorlar Şaka gibi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cimbomlusinan kullanıcısına yanıt

    Anladım hocam inşallah giderilir probleminiz



    Mobil kapsama ile ilgili problemleri de adres ile tuketici.btk.gov.tr adresine yazmayı unutmayın hocam




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 17 Haziran 2024; 15:14:28 >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Yanılmıyorsam onu da yapmıştım Yasal kapsam dahilindeymiş çekim gücü


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onlar kazandı
    700tl'yi ödedik ve adamlar Telekom'a arıza kaydı açtılar 1 Kayıt 700tl

    COMNET YOLUNA ÇIKMIŞ NE İADE VAR NE ÜCRETSİZ ARIZA DESTEĞİ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cimbomlusinan kullanıcısına yanıt
    Hiç sevinmeyin,ben de açtım bir şey yapamadılar. Gelip paranızı da cukkalıyorlar aman dikkat hocam. Bu Teknik destek saha personeli haklarından yalnızca TT müşterileri mi yararlanıyor arkadaş? Ankastre bozuk,biz ne yapabiliriz. Altyapı servisi ağlayanın görevi değil midir normalde?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Emirryusuf E kullanıcısına yanıt

    Herkes bir taraftan vatandaşı sevme(!) peşinde Comnet'i ayrı, Turktelekom'u ayrı pozisyonlar deniyor 2024 yılındayız Halen insanları 70-80 yıl öncesinin teknolojisi dandik bakır kablolara, 5-10-20-30 vs. mbps hızlara mahkum ediyorlar Ki ben İstanbulda çok eski olmayan bi yerleşim yerinde oturuyorum ama max alabildiğim hız 50mbps (gerçi 4 gündür onu da alamıyoruz hiç internet yok) Elin oğlu köy denebilecek yerlerde bile gigabit hızlar alıyor Hem de 20-30 euro'lara (ki onların asgari ücrete göre düşünürsek çerez parası) Biz de zırt pırt arıza çıkaran eve gelene kadar 20 tane ayrı ekle parça parça olan bir bakır kablo altyapısından hizmet almaya çalışıyoruz Ama devletin müdahil olması lazım Alt sağlayıcı üst sağlayıcı neyse hep birlikte ortak tek bir altyapı kurulmalı Kim ne kadar müşterisi varsa o kadar havuza ödeme yapmalı Paketleri btk belirlemeli (alt-üst hız ve fiyat sınırlamaları) vs.

    Türk Telekom özelleşti, Yıllarca Araplar doğru düzgün yatırım yapmadı ki adamlar parasını da ödemediler Daha sonra bankalar Telekom'a çöktü Onlar da işi iyice iğrenç bi ticarete döndürdüler Yazının başında da dediğim gibi kendileri ayrı, altsağlayıcıları ayrı vatandaşı seviyor şuan İletişim anayasal hak değil mi Bu işi bu kadar ticari görmemeleri gerekiyor Senede birden fazla zam hem de fahiş zam yapmalarına artık devletin müdahil olması gerekiyor




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cimbomlusinan -- 18 Haziran 2024; 15:40:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cimbomlusinan kullanıcısına yanıt
    Ancak vatandaşı önemseyen ülkelerde vatandaşın hakkı korunur. Biz,okşanılmayı hakediyoruz. Böyle devam

    Çözüm olursa haber verir misiniz bana acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emirryusuf -- 18 Haziran 2024; 17:3:14 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • cimbomlusinan kullanıcısına yanıt

    Siz evde destek hizmeti ücreti ödemişsiniz anlaşılan. Onun fiyatı 699 tl.


    Telekoma arıza bildirimi ücretsiz olması gerekiyor sadece size cezai işlem tutarını söyleyip onayınızı almaları gerekirdi. TT ekibi eğer ankastreye kadar gelen hatta bir sorun tespit etmezse size bu hatalı arıza bildirimi nedeniyle cezai ücreti faturalandırıyorlar 300 TL civarındaydı o ücrette.


    Altyapı ile alakalı arızalar Türk telekomun sorumluluğunda ve arızanın gireilmesi için hiçbir ücret talep edilmez.

  • RElS kullanıcısına yanıt

    Evde destek kısmına onlar zorladı İnatla Telekoma Arıza kaydı açmadı adamlar Evde destek hizmeti diye kitledileri ödemeyi yaptım Öyle yaptılar Türk Telekoma bildirim Ayrıca daha önce mart ayında da böyle bi arıza oldu Bana 300tl yerine 400tl dediler eğer sorun sizden kaynaklıysa 400tl ödeme talep edilecek dediler Kabul ettim Geldi telekomdan eleman baktı Sorun bizdeymiş dedi halletti gitti Comnet'te para falan istemedi Şimdi aynı süreci ısrarla yapamadık Adamlar kayıt için para aldılar Bu para Telekoma değil direk comnetin cebinde kalacak kesin Resmen müşteriyi kazık atıyor adamlar




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cimbomlusinan -- 20 Haziran 2024; 7:20:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncelleme: Yaklaşık 1 saat önce Turk Telekom elemanı geldi Bina ankastresine baktı Cihazını taktı baktı Sinyal var ama çok zayıf (ama bende yalan Hiç sinyal yoktu) Ben kabloları yenileyeyim Sizi ararım diyerek gitti Sanırım sokaktaki dslam saha dolabına gitti Birkaç dakika sonra internet geldi Yani bina girişinde de değil sokaktaki dolaptaymış sıkıntı Tahminim de yine doğru çıktı diyebiliriz Onlar çalışma yaparken bozmuşlar benim interneti Yalnız halen bina ankastresindeki keşmekeş görüntü aynı şekilde duruyor Örneğin benim hat 3-4 ekli her kablo Şu ekler azalsa bile benim hat performansım bayağı artar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.