|
Tarife olayında güzel fiyatı var. Ama teknik olarak bakmak gerekirse malesef sınıfta kalırlar. Problemleri çözme konusunda yaklaşımları çok kötü olduğunu belirtmek isterim. Temel olarak bir kere dsl ttoys konusunda ne olduğunu yorumlama konusunda zayıflar. bizde sorun yok. Tamam siz vae olarak vpdn tüneller kurularak türktelekom size bu kullanıcıları teslim noktalarından teslim ediyor. İyi de adam sana hız profilinde sorun var diyor .Sürekli hattım kopuyor diyor. Sen arızayı bizden kaynaklı değil diye kapatırsan doğru cevap olsada bir kere aboneyi mağdur ve kendinden nefret ettirirsin. Yapacağın işlem müşteriye şu soruları sor vdsl ve adsl sisteminde siplitter kullanıyormusun. Hattından paralel bağlantı var mı ? İç tesisatı kontrol ettirdin mi ? başka modem denedin mi ? çözümün bu şekilde olursa zaten müşteri sana olumla yaklaşır. Yakın zaman da abonelerin bilgileri ifşa oldu bir kere bu konuda leke aldın bunu temizlemen gerekir. Yani abone olucaklar forumlarda ,telegram gibi sosyal ağlarda comnet ve diğer operatörleri araştırsınlar . |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

önceki
kullanıcısına yanıt







