Şimdi Ara

Çok kaybetmiş, yürütmesi kolay güzel araçlar derlemesi. (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
173
Cevap
10
Favori
8.702
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pascuu

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Doğan süper konu bravo!
    Bu kadar gereksiz, çöp konu içinde, nadir değerde konulardan biri. Teşekkürler.

    Şimdi konuya gelince sanırım 2005 Model Accord kıl payı ile bir alt dilime düşüyor MTV'de.
    Ama ben Accordun teknik verilerini kağıt üstünde beğenmedim.
    2.4 Motorlu bir arabaya bineceğim, bu Honda olacak sonra 100KM'ye 9 sn'de çıkacağım.
    Sizede bu performans biraz baygın gelmiyormu.
    2.4 Arabaya bineceksem gazı hafif ortaladığımda asfaltı filan tırtıklaması lazım bu motorun.
    Mercedes C230 1.8 Litre olmasına rağmen 0-100 8 Sn civarında.
    Ya şu Honda'dan bir ben anlamıyorum, yada gerçekten bir balondan ibaret.

    Ben bu tip konfor araçlarının hızının 0-100 ile ölçülmemesi taraftarıyım.
    Bu araçlar sakin hızlanır ama kasasının altında ciddi güç vardır.Bu güç içinde devrin yukarı çıkması gerekir.
    Atıyorum arac 0-50 yi 4 saniyede alıyorsa 50-100 ü 4 saniyenin daha altında bir zamanda alabilir.
    Bu araclar 100 e kadar bir nefeste çıkıp 100 den sonra bayılmaz aynı hızla 180-200 bandına kadar rahatca hızlanır.C sınıfı araçlardan motor olarak farkı da burada ortaya çıkar.

    Işıklarda kalkmıyorsam 0-100 gereksiz bu araçlar içinUzun yolda 120 ile 2000-3000 devrinde yolculuk ettin mi işte o zaman çok keyifli.

    Dogrudur yuksek hizlarda bu hacimde bir motor sıkıntı yapmaz kesinlikle.
    Ama yinede hızlanmak icin bu kadar devir cevirdikten sonra cebimden buharlasacak yakit paralarida beni dusunduruyor, ozellikle de sehir icinde.
    Birde bir kac forumda yalitim ve suspansiyon sertliginden bahsedilmis.
    Bence bu kasadan cok yaklasik 50.000 Tl ye bulunabilen 2009 sonrasi kasa daha da mantikli, sifiri 90.000 TL ye satilan bir arac 3 yasinda yari fiyatina dusuyor, olacak sey degil.
    Cok cazip bence, bi hayli de iyilestirilme yapilmis konfor manasinda.
    Ancak yine performans konusunda sikayet var 156 Hp motordan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ek tavsiye->Bu araçlarda yol bilgisayarını açıp anlık tüketime bakmayın çok acıtıyor
    Ortalama tüketime bakın o insanı rahatlatır.Anlık tüketimde amaniiinn bu nedir deniliyor
  • Güvenlik konusunda da bilgilendirme yapalım. Bu fiyatlara alacağınız sıfır araçlar (Dacia, Hyundai, Fiat vs.) 3 yıldızı zor görürken, bu araçlar 4 yıldızı çoktan koymuş. Listedeki araçların güvenlik testleri:

    Citroen C5 MK1 (4 yıldız) :http://www.euroncap.com/tests/citroen_c5_2001/101.aspx

    Citroen C5 MK2 (5 yıldız) :http://www.euroncap.com/tests/citroen_c5_2004/205.aspx

    Ford Mondeo MK3(MK2 makyajlısı) (4 yıldız) :http://www.euroncap.com/tests/ford_mondeo_2002/115.aspx

    Honda Accord MK2 (4 yıldız) :http://www.euroncap.com/tests/honda_accord_2003/169.aspx

    Mazda 6 MK2 (4 yıldız) :http://www.euroncap.com/tests/mazda_6_2005/242.aspx

    Opel Vectra MK3(MK2 makyajlısı) (4 yıldız) :http://www.euroncap.com/tests/opel_vauxhall_vectra_2002/118.aspx

    Renault Laguna MK3(MK2 makyajlısı) (5 yıldız) :http://www.euroncap.com/tests/renault_laguna_2003/158.aspx

    Saab 9-3 MK2 (5 yıldız) :http://www.euroncap.com/tests/saab_9_3_2002/131.aspx

    Volvo S60 MK1 (4 yıldız) :http://www.euroncap.com/tests/volvo_s60_2001/103.aspx

    Liste dışında ilgi gören modeller:

    Nissan Primera MK2 (4 yıldız) :http://www.euroncap.com/tests/nissan_primera_2002/135.aspx




  • güzel-faydalı bir konu olmuş.
    emeğinize sağlık.
  • Gerçekten çok faydalı ve güzel bir konu olmuş. Bilgi sahibi olmak isteyenlere yardımcı olacaktır.

    Emeğinize sağlık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: pascuu

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Doğan süper konu bravo!
    Bu kadar gereksiz, çöp konu içinde, nadir değerde konulardan biri. Teşekkürler.

    Şimdi konuya gelince sanırım 2005 Model Accord kıl payı ile bir alt dilime düşüyor MTV'de.
    Ama ben Accordun teknik verilerini kağıt üstünde beğenmedim.
    2.4 Motorlu bir arabaya bineceğim, bu Honda olacak sonra 100KM'ye 9 sn'de çıkacağım.
    Sizede bu performans biraz baygın gelmiyormu.
    2.4 Arabaya bineceksem gazı hafif ortaladığımda asfaltı filan tırtıklaması lazım bu motorun.
    Mercedes C230 1.8 Litre olmasına rağmen 0-100 8 Sn civarında.
    Ya şu Honda'dan bir ben anlamıyorum, yada gerçekten bir balondan ibaret.

    Ben bu tip konfor araçlarının hızının 0-100 ile ölçülmemesi taraftarıyım.
    Bu araçlar sakin hızlanır ama kasasının altında ciddi güç vardır.Bu güç içinde devrin yukarı çıkması gerekir.
    Atıyorum arac 0-50 yi 4 saniyede alıyorsa 50-100 ü 4 saniyenin daha altında bir zamanda alabilir.
    Bu araclar 100 e kadar bir nefeste çıkıp 100 den sonra bayılmaz aynı hızla 180-200 bandına kadar rahatca hızlanır.C sınıfı araçlardan motor olarak farkı da burada ortaya çıkar.

    Işıklarda kalkmıyorsam 0-100 gereksiz bu araçlar içinUzun yolda 120 ile 2000-3000 devrinde yolculuk ettin mi işte o zaman çok keyifli.

    Dogrudur yuksek hizlarda bu hacimde bir motor sıkıntı yapmaz kesinlikle.
    Ama yinede hızlanmak icin bu kadar devir cevirdikten sonra cebimden buharlasacak yakit paralarida beni dusunduruyor, ozellikle de sehir icinde.
    Birde bir kac forumda yalitim ve suspansiyon sertliginden bahsedilmis.
    Bence bu kasadan cok yaklasik 50.000 Tl ye bulunabilen 2009 sonrasi kasa daha da mantikli, sifiri 90.000 TL ye satilan bir arac 3 yasinda yari fiyatina dusuyor, olacak sey degil.
    Cok cazip bence, bi hayli de iyilestirilme yapilmis konfor manasinda.
    Ancak yine performans konusunda sikayet var 156 Hp motordan.

    2009 Accordların o zamanlar 75 bin TL civarı liste fiyatı üzerinden indirimle 70 bin TL civarına satıldığını hatırlıyorum arkadaşım.

    Biraz zam, biraz ÖTV düzenlemesi ve sonra biraz daha zam ile bu hale geldi fiyatlar.




  • Güzel ve daha öncedende ilgimi çeken bir konu. Sıfır dandik B sınıfı araca 25-30bin vericegime 10yaşında düzgün D segmentini 20ye alırım daha mantıklı. Zamanın makam arabası olan 7bin lira civarı R21 Concorde - 99-00 Model 10-15bin lira civarı 2.0motor Laguna1 - Alfa156 - 156SW - 159 ekleyebilirsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: pascuu

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Doğan süper konu bravo!
    Bu kadar gereksiz, çöp konu içinde, nadir değerde konulardan biri. Teşekkürler.

    Şimdi konuya gelince sanırım 2005 Model Accord kıl payı ile bir alt dilime düşüyor MTV'de.
    Ama ben Accordun teknik verilerini kağıt üstünde beğenmedim.
    2.4 Motorlu bir arabaya bineceğim, bu Honda olacak sonra 100KM'ye 9 sn'de çıkacağım.
    Sizede bu performans biraz baygın gelmiyormu.
    2.4 Arabaya bineceksem gazı hafif ortaladığımda asfaltı filan tırtıklaması lazım bu motorun.
    Mercedes C230 1.8 Litre olmasına rağmen 0-100 8 Sn civarında.
    Ya şu Honda'dan bir ben anlamıyorum, yada gerçekten bir balondan ibaret.

    Ben bu tip konfor araçlarının hızının 0-100 ile ölçülmemesi taraftarıyım.
    Bu araçlar sakin hızlanır ama kasasının altında ciddi güç vardır.Bu güç içinde devrin yukarı çıkması gerekir.
    Atıyorum arac 0-50 yi 4 saniyede alıyorsa 50-100 ü 4 saniyenin daha altında bir zamanda alabilir.
    Bu araclar 100 e kadar bir nefeste çıkıp 100 den sonra bayılmaz aynı hızla 180-200 bandına kadar rahatca hızlanır.C sınıfı araçlardan motor olarak farkı da burada ortaya çıkar.

    Işıklarda kalkmıyorsam 0-100 gereksiz bu araçlar içinUzun yolda 120 ile 2000-3000 devrinde yolculuk ettin mi işte o zaman çok keyifli.

    Dogrudur yuksek hizlarda bu hacimde bir motor sıkıntı yapmaz kesinlikle.
    Ama yinede hızlanmak icin bu kadar devir cevirdikten sonra cebimden buharlasacak yakit paralarida beni dusunduruyor, ozellikle de sehir icinde.
    Birde bir kac forumda yalitim ve suspansiyon sertliginden bahsedilmis.
    Bence bu kasadan cok yaklasik 50.000 Tl ye bulunabilen 2009 sonrasi kasa daha da mantikli, sifiri 90.000 TL ye satilan bir arac 3 yasinda yari fiyatina dusuyor, olacak sey degil.
    Cok cazip bence, bi hayli de iyilestirilme yapilmis konfor manasinda.
    Ancak yine performans konusunda sikayet var 156 Hp motordan.

    2009 Accordların o zamanlar 75 bin TL civarı liste fiyatı üzerinden indirimle 70 bin TL civarına satıldığını hatırlıyorum arkadaşım.

    Biraz zam, biraz ÖTV düzenlemesi ve sonra biraz daha zam ile bu hale geldi fiyatlar.




    50.000 TL boyle bir arac icin cok makul bir rakam Haluk bey.
    Donanim ust seviyede, hakeza konfor da.
    Civic alinabilecek fiyata bu arac degerlendirilmeli kesinlikle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB
    50.000 TL boyle bir arac icin cok makul bir rakam Haluk bey.
    Donanim ust seviyede, hakeza konfor da.
    Civic alinabilecek fiyata bu arac degerlendirilmeli kesinlikle.

    Bence de öyle arkadaşım ama 2000 cc'nin yıllık MTV'si 4-6 yaş için 1642 TL ve 7-11 yaş için de 965 TL.

    2009 model 1.6 bir araç için rakamlar şunlar:

    4-6 yaş için 576 TL

    7-11 yaş için 335 TL

    İnsanlar hem 2 yıl daha fazladan 1000 TL civarı, daha sonra da 6 yıl boyunca fazladan 600 küsur TL vermek istemiyor haklı olarak.

    Ayrıca bu rakamlara gelecek zamlardan 2.0 motorlu araçlar daha da fazla etkileniyor.

    Ama konfor, donanım ve lüks önceliğiniz var ise bu rakamlar kesinlikle gözardı edilebilir.
  • Biraz araştırma yaptım. Kesinlikle Nissan düşmanı değilim. Bu her marka için olabilir. O yüzden örnek olması için koyuyorum. 10 yılı geçmiş araçların arkasında durulmaması gibi bir problem var. Şu an baktığımız araçlarda 7 yaşındaki araçlar. Keza bu durum üretimi durmuş modeller için sorun teşkil edebilir. 10 yılı aştıktan sonra marka üretimi durmuş ya da çok tercih edilmeyen modelinin parçasını getirmeyebilir. Bunu yurt dışı bazlı sitelerden satış yaparak çözebiliriz belki ama bu iş canımızı sıkabilir. Örnek bir sikayetvar.com'dan alıntı yapıyorum.

    "1999 model Nissan Primera SLX arabama kırmızı ışıkta dururken birileri çarptı. Arka bagaj kapağının değiştirilmesi gerekiyor. Diyarbakır Nissan servisine parasını da peşin ödeyerek siparişte bulundum.Yurtdışından siparişle getireceklerini söylediler. Yaklaşık bir aydır parçayı bekliyorum. En son ''Parçayı bulamadıklarını, üretimin olmadığını'' ifade ettiler. Ben de bunun üzerine İstanbul'daki genel müdürlüklerini aradım ve durumu yetkililerine ilettim. Ancak oradan da aldığım cevap, ''Mevcut parçanın siparişinin kendilerine iletildiğini ancak getiremeyeceklerini, aracın 10 yaşını aştığını ve parça bulma gibi bir zorunluluklarının olmadığını'' ifade ettiler.

    O zaman firma yetkilisine şunu sormak gerek. İnsanlar neden Nissan marka araç alsın? Parçası olmayan bir arabayı kim alır? Hele böyle tüketiciyi yalnız bırakan bir firmanın araçlarını hangi akıllı alır ki?"

    Cevap:

    "Sayın ŞikayetVar. Com Yetkilileri,

    Yurtdışına yapılan sipariş sonucunda üretici firma 10 yaşını aşmış uzun zamandır hareket görmeyen parçalar için tedariğini gerçekleştiremediğini belirtmektedir.

    Bilginizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,

    Nissan Otomotiv A.Ş"

    Kaynak:http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/874871/nissan-aracin-yedek-par-ccedilasi-temin-edilemiyor/f5f95




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35

    Bir Nissan kullanıcısı olarak, bu duruma çok sinirlendim. Aracın bagaj kapağını tedarik edememek nedir?


    Neyse son kasa Almera ve Primera için 2017 yılına kadar böyle bir sıkıntı yaşanamayacak...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    Bir Nissan kullanıcısı olarak, bu duruma çok sinirlendim. Aracın bagaj kapağını tedarik edememek nedir?


    Neyse son kasa Almera ve Primera için 2017 yılına kadar böyle bir sıkıntı yaşanamayacak...

    Bu durum başka markalar için de geçerli olabilir. Böyle bir hakları var mı peki? Aracı alırken imza falan mı attırıyorlar acaba. 10 yıl süreyle aracımızın arkasındayız sonra başınızın çaresine bakın diye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35
    Bu durum başka markalar için de geçerli olabilir. Böyle bir hakları var mı peki? Aracı alırken imza falan mı attırıyorlar acaba. 10 yıl süreyle aracımızın arkasındayız sonra başınızın çaresine bakın diye.

    Bildiğim kadarıyla 10 sene sonra zorunlulukları bitiyor. İnsaflarına kalmış...
  • Su primeraya baktim. guzelmis dedim bir dakika sonra tekrar baktim ilan kaldirilmis :-)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    Bildiğim kadarıyla 10 sene sonra zorunlulukları bitiyor. İnsaflarına kalmış...

    Biz ona insaf demeyelim. Çıkarlarına kalmış diyelim. Sonuçta 25 senelik Türkiye'de toplanmayıp da zebil gibi parçasın bulunan modeller var. Bu araçları iyi reklam yaparak satsalardı bunların da zebil gibi parçası olurdu.
  • takip
  • ALFA ROMEO 159




     Çok kaybetmiş, yürütmesi kolay güzel araçlar derlemesi.
     Çok kaybetmiş, yürütmesi kolay güzel araçlar derlemesi.




     Çok kaybetmiş, yürütmesi kolay güzel araçlar derlemesi.
     Çok kaybetmiş, yürütmesi kolay güzel araçlar derlemesi.



    İkinci Eli 34 bin TL den başlıyor. Tahminimce 38 bin TL ye nispeten temiz bir tane alınabilir. Zaten bir gün mutlaka satın alacağım bir otomobil. Dizayn konusunda yukarıda verdiğiniz ve aşağıda vereceğiniz tüm araçlardan üstün. Yol tutuşu olarakta üstün. Ayrıca daha modern bir görünüme sahip ( Emsal fiyattakiler için)

    İlk kez 2005 yılında Avrupa ve Türkiye'de satışa sunulan Alfa159 '98 yılında 155 modelinin yerine üretilen ve 156'nın yerini aldı.
    - İtalyan üreticinin kompakt sınıftaki temsilcisi ülkemize 1.9 litre160 HP'lik JTS ve 3.2 litre 260 HP'lik V6 JTS 4x4 olmak üzere iki benzinli, 1.9 litre 150 HP'lik JTD olmak üzere bir de dizel olmak üzere toplam üç farklı motor seçeneğiyle satılıyor.
    - Alfa 159'un Progression ve Distinctive olmak üzere iki farklı donanım paketi bulunuyor.

    Konfor, işlevsellik ve donanım
    " Alfa 159 selefine göre büyüyen boyutlarıyla arkada daha geniş diz mesafesi sunuyor.
    " Direksiyonun tepkisi başarılı ve araca kolayca hakim olabiliyorsunuz.
    " Ani kalkışlarda çok seri bir araç olan Alfa 159'da acemi sürücülerin dikkatli olması gerekiyor.
    " Direksiyon üzerindeki kumanda düğmeleri küçük yapılı. Vites kolunun konumu klima sisteminin düğmelerini biraz olsun perdeliyor.
    " Yakıt ve hararet göstergelerinin orta konsolda bulunması bagaj kapağını açan düğmenin ise tavanda bulunması nedeniyle kullanım alışkanlık gerektiriyor.
    " Alfa 159'un 405 litrelik bagaj hacmi selefinden 25 litredaha geniş.

    Sürüş İzlenimi
    İtalyan otomobil üreticisi Alfa Romeo'nun 156 modelinin yerine konumlandırdığı159 ünlü İtalyan tasarımcı Giugiaro'nun imzasını taşıyor. Önde üçer küçük fardan oluşan far bloğu ve keskin kaput çizgileri otomobile agresif bir görüntü kazandırıyor.
    Fiat-GM ortaklığıyla geliştirilen ve Opel Vectra ile Saab 9-3'ün platformu üzerinde yükselen otomobil selefine göre büyüyen boyutları ve artan iç mekan hacmiyle dikkat çekiyor. 156'dan 220 mm daha uzun ve 80 mm daha geniş olan 159'un boyutları özellikle arka bölümdeki diz mesafesinde kendisini hissettiriyor.
    İç mekanda kullanılan malzemeler kaliteli. Ayrıca başarılı işçilik sayesinde elit bir görüntü çiziyor. Yakıt, hararet ve turbo değerleri bir Alfa Romeo klasiği olarak orta konsola yerleştirilen üç küçük göstergeden takip edilebiliyor. İç mekanda karşılaştığımız en büyük sorun vites kolunun özellikle üç ve beş konumlarındayken klima sisteminin düğmelerini perdelemesi oldu. Aracın 405 litrelik bagaj hacmi de yine büyüyen boyutlarıyla orantılı olarak 156'ya göre 25 litre geliştirilmiş.
    Test ettiğimiz modelde kullanılan 1.9 litrelik dizel motor 4000d/d'de 150 HP güç ve 2000 d/d'de 320 Nm tork sağlıyor. Alt devirlerden itibaren gücünü hissettiren motor turbonun da etkisiyle ara hızlanmalarda yeterli performansı sunuyor. Başarılı ses yalıtımı sayesinde dizel motorun gürültüsü iç mekana ulaşmıyor. Altı kademeli düz vitesin geçişleri kemikli yapısı nedeniyle biraz sert ancak yüksek tork ve turbonun etkisiyle bu durum performansı törpülemiyor.
    Yaptığımız testlerde 0'dan 100 km/s hıza 10.9 saniyede ulaşırken, son hızı 210 km/s olarak ölçtük. Sakin kullanımda 100 km'de ortalama7.1 litre yakıt tüketen Alfa 159 1.9 JTDM'de bu oran agresif kullanımda artış gösterebiliyor. 70 litrelik deposuyla 985 km'lik menzil sunan aracın sert girilen virajlarda arkadan savrulma eğilimi gösteriyor ancak F1 kökenli dörtgen geometrili üçer kollu çift salıncak ve arkada çok kollu aksın etkisi bu anlarda fazlasıyla hissediliyor. Alfa 159 1.9 JTDM 100 km/s hızla giderken yapılan panik frende 36 metrede durmayı başararak oldukça iyi bir dereceye imza attı.

    Güvenlik
    Alfa 159 Euro-NCAP testlerinden beş yıldızlık sonuçla ayrıldı. Önden çarpışmada yaşam hücresinin stabilitesi göz dolduruken, bu disiplinde çok az not kırıldı. Yandan çarpışmaya dayanma performansı da başarılı bulundu. Çocuk güvenliğinde beş üstünden dört yıldız alan Alfa 159'un yaya korumasıysa vasattı.
    (Kaynakwww.arabam.com)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Selçuk ALAGÖZ -- 10 Mayıs 2012; 15:03:18 >




  • 2.elde her zaman bu politikayı (kelepir politikası) izleyen biri olarak, ilk aracım zamanında ısrarla alma elinde kalır denilen 2004 model 1.4 hb chevrolet kalos sx idi. 4 hava yastığı, abs, çelik jant, sis farı, 5 li cd calar, arka koltuk servis seshpası, ,4 cam otomatik ve elektrikli ayna gb donanımları olan bu aracı henüz 30 bin km de iken gerçekten uygun bir fiyata almıştım, 3 sene kullandım ve hiç bir sorun yaşamadım, daha büyük bir araç almak için satmaya karar verdiğimde ise sadece 2 saat bekledim. cumartesi sabah 10 da internette ilana koydum ve 12 de alıcı ile el sıkıştık, pazartesi günü noterden devir işlemlerini tamamlayana kadar da telefonum susmadı (arayanlar noterde imza atılana kadar aracın akıbetini soruyordu:).

    sonrasında ise birçok arkadaşın dikkatini celb eden 2007 model nissan primera aldım, primera da 2.elde aynı kaderi paylaşıyor, tabi bu benim için büyük bir nimet, emsallerine göre gerçekten uygun fiyatlara kaliteli ve sorunsuz bir araca sahip olabiliyorsunuz. her ne kadar memleketin 2.el tercihlerini eleştirsek de aslında bu tercihler benim işime yarıyor. neredeyse beğendiğim tüm araçların 2.el piyasası durgun, mazda 6 (yeni kasa), alfa 159, subaru legacy sw (2006 sonrası), ford mondeo (bu nispeten daha revaçta bir araç)...


    parça konusuna gelirsek 10 yıl mevzuatımızda yer alan bir süre sınırlamasıdır dolayısıyla bütün firmalar için geçerli bir durum ancak türkiye'deki satış miktarlarına ve modelin devamlılığına göre bu 10 yıl süreye bakılmaksızın yedek parçası bulunabiliyor, bunun yanında sorun yaşanılan 99 model primeranın orjinal olmasa da yan sanayi olarak arka bagaj kapaığı vs parçasının temin edilebileceğini düşünüyorum.




  • seat exeo'da bu listeye girebilir
  • chevrolet evanda 2.0 2006 model lpgli otomatik 18.000tl
    koltuk ısıtma, elektrikli koltuk filan da var.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.