Şimdi Ara

Çok iyi olduğunu düşündüğüm senaryomu Text Bazlı oyun yapmak istiyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
1
Favori
3.358
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Tabiki de sadece düz mantık okuyarak geçmeli bir text bazlı oyun olmayacak. Senaryonunun belli kısımlarında verilecek kararlar ile 4 sondan birine ulaşılabilecek, iyi olduğunu düşündüğüm Savaş-Dram türünde bir senaryom var. Bunu text bazlı bir oyuna dökmek istiyorum(Android ve PC ye çıkartmak üzere). Bunun için kullanabileceğim/tavsiye edebileceğiniz oyun motoru var mı?Teşekkürler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Unity3D
  • Ben sadece Text Bazlı oyunlar icin kullanılan oyun motoru arıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam biraz geç olsada RenPy e bir göz atmanı öneririm. Daha çok Visual Novel ve türevi oyunlar için kullanılsada text tabanlı oyun içinde alt yapısı bulunması lazım.

    Edit: Android, Mac, Windows ve Linux desteği vardır. iOS desteğide eklenmiş sanırsam. Windows Phone desteği var mı bilmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrtats -- 31 Ağustos 2015; 5:37:21 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Text bazlı bir oyun icin oyun motoru kullanmaya hic gerek yok bence. Gorsel efektlerdir kisa animasyonlar vs icinse olabilir tabii. Unity muhtemelen en kolay secim olur oyun motoru sartsa. Text-Based oyun motoru yapmasi cok gereksiz birsey oldugu icin kimsenin boyle bir "oyun motoru" yaptigini sanmam ben. En iyi ihtimalle birkac ozeeligin bir araya getirilip olusturuldugu bi kutuphane falan olabilir. Unity3D veya Java + Android SDK ile kolaylikla yapilabilir bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba

    Konuyu hortlattığım için üzgünüm. Oyunu yapabildiniz mi? Text bazlı motor arıyorum android ve windows'a çıkarabileceğim uygunlukta tavsiyenizi istiyorum.@BitliKene



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Darkmad -- 12 Aralık 2017; 7:31:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Text base oyun icin motor kullanmaya gerek yok ufak animasyojlari resim leri motorsuz yaparsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Text based kastın ne kadar text based ?

    Mesela görsel varmı bazı görseller değişiyor mu

    Ayrıca görseller animasyonlar ve android&ios port düşünürsen bence Unity kullanmakta bir sıkıntı yok.

    60 Seconds gibi bir oyun yapıyorsan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E94B9CA23 -- 16 Aralık 2017; 1:45:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zafer Korkmaz

    Text based kastın ne kadar text based ?

    Mesela görsel varmı bazı görseller değişiyor mu

    Ayrıca görseller animasyonlar ve android&ios port düşünürsen bence Unity kullanmakta bir sıkıntı yok.

    60 Seconds gibi bir oyun yapıyorsan.

    Bende bir ara Text Tabanli bir oyun yapaym dedim , kafamdaki dusuncede resim ve animasyonlar olacakti ama 2.5D mi deniyor tam ismi aklimda degil 3boyutlu gibi hava katan resim veya animasyonlar olmak zorundaydi o yuzden erteledim.

    Bu 3D gibi hava katan cizim teknigi ne olarak geciyor ,ozgun bir icerik icin sekilde derinligi olan resimleri cizmeyi ogrenmem lazim.

    İyi gunler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Baxa


    quote:

    Orijinalden alıntı: Zafer Korkmaz

    Text based kastın ne kadar text based ?

    Mesela görsel varmı bazı görseller değişiyor mu

    Ayrıca görseller animasyonlar ve android&ios port düşünürsen bence Unity kullanmakta bir sıkıntı yok.

    60 Seconds gibi bir oyun yapıyorsan.

    Bende bir ara Text Tabanli bir oyun yapaym dedim , kafamdaki dusuncede resim ve animasyonlar olacakti ama 2.5D mi deniyor tam ismi aklimda degil 3boyutlu gibi hava katan resim veya animasyonlar olmak zorundaydi o yuzden erteledim.

    Bu 3D gibi hava katan cizim teknigi ne olarak geciyor ,ozgun bir icerik icin sekilde derinligi olan resimleri cizmeyi ogrenmem lazim.

    İyi gunler.

    2.5d dediğiniz izometrik mi acep




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Viagara Şelalesi


    quote:

    Orijinalden alıntı: Baxa


    quote:

    Orijinalden alıntı: Zafer Korkmaz

    Text based kastın ne kadar text based ?

    Mesela görsel varmı bazı görseller değişiyor mu

    Ayrıca görseller animasyonlar ve android&ios port düşünürsen bence Unity kullanmakta bir sıkıntı yok.

    60 Seconds gibi bir oyun yapıyorsan.

    Bende bir ara Text Tabanli bir oyun yapaym dedim , kafamdaki dusuncede resim ve animasyonlar olacakti ama 2.5D mi deniyor tam ismi aklimda degil 3boyutlu gibi hava katan resim veya animasyonlar olmak zorundaydi o yuzden erteledim.

    Bu 3D gibi hava katan cizim teknigi ne olarak geciyor ,ozgun bir icerik icin sekilde derinligi olan resimleri cizmeyi ogrenmem lazim.

    İyi gunler.

    2.5d dediğiniz izometrik mi acep

    Aynen oyle , lisede teknik resim cizerken kullaniyorduk .Bu cizim teknigi ile ilgili bildiginiz kaynak varmi .?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Baxa


    quote:

    Orijinalden alıntı: Viagara Şelalesi


    quote:

    Orijinalden alıntı: Baxa


    quote:

    Orijinalden alıntı: Zafer Korkmaz

    Text based kastın ne kadar text based ?

    Mesela görsel varmı bazı görseller değişiyor mu

    Ayrıca görseller animasyonlar ve android&ios port düşünürsen bence Unity kullanmakta bir sıkıntı yok.

    60 Seconds gibi bir oyun yapıyorsan.

    Bende bir ara Text Tabanli bir oyun yapaym dedim , kafamdaki dusuncede resim ve animasyonlar olacakti ama 2.5D mi deniyor tam ismi aklimda degil 3boyutlu gibi hava katan resim veya animasyonlar olmak zorundaydi o yuzden erteledim.

    Bu 3D gibi hava katan cizim teknigi ne olarak geciyor ,ozgun bir icerik icin sekilde derinligi olan resimleri cizmeyi ogrenmem lazim.

    İyi gunler.

    2.5d dediğiniz izometrik mi acep

    Aynen oyle , lisede teknik resim cizerken kullaniyorduk .Bu cizim teknigi ile ilgili bildiginiz kaynak varmi .?



    benim çizim yeteneğim yok 3 boyutlu modelleme yapıp izometrik render almayı tercih ederim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Viagara Şelalesi


    quote:

    Orijinalden alıntı: Baxa


    quote:

    Orijinalden alıntı: Viagara Şelalesi


    quote:

    Orijinalden alıntı: Baxa


    quote:

    Orijinalden alıntı: Zafer Korkmaz

    Text based kastın ne kadar text based ?

    Mesela görsel varmı bazı görseller değişiyor mu

    Ayrıca görseller animasyonlar ve android&ios port düşünürsen bence Unity kullanmakta bir sıkıntı yok.

    60 Seconds gibi bir oyun yapıyorsan.

    Bende bir ara Text Tabanli bir oyun yapaym dedim , kafamdaki dusuncede resim ve animasyonlar olacakti ama 2.5D mi deniyor tam ismi aklimda degil 3boyutlu gibi hava katan resim veya animasyonlar olmak zorundaydi o yuzden erteledim.

    Bu 3D gibi hava katan cizim teknigi ne olarak geciyor ,ozgun bir icerik icin sekilde derinligi olan resimleri cizmeyi ogrenmem lazim.

    İyi gunler.

    2.5d dediğiniz izometrik mi acep

    Aynen oyle , lisede teknik resim cizerken kullaniyorduk .Bu cizim teknigi ile ilgili bildiginiz kaynak varmi .?



    benim çizim yeteneğim yok 3 boyutlu modelleme yapıp izometrik render almayı tercih ederim :)

    Dediginiz sekilde oluyorsa oyle deneyeyim , ama Unity uzerinde 2D projede resim olarak eklenecegi icin ise yararmi bilmiyorum.

    Elle bir seyler cizerim ama is programa donunce o konuda bilgim yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.