Şimdi Ara

Clio Silindir Kapak Contası Değişimi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
29
Cevap
0
Favori
22.974
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • sbkus94 S kullanıcısına yanıt
    Silindir kapağını söktür hocam en temizi en garantisi o olur. Her usta farklı birşey söyler sürekli başka bir yerini yaptırırsın arabanın genede randıman vermez. Kapakta çatlak taşlama tolerans payı az kaldıysa kapağı değiştirin hocam yine randıman alamazsınız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Material-Engineer

    Bence fazla hocam



    Benim aracımda



    120tl conta

    60tl taşlama

    200tl rektefiyeci aldı

    200tl işçilik aldı ustam
    İnanılmaz tok gözlü bir ustanız var, kıymetini bilin.
  • münzevii M kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam. Kamil usta candır. :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sbkus94

    Herkese merhabalar. Öncelikle geçmiş olsun diyelim. Benim de bir sorum olacak. Ben de 2000 model 1.4 RTA 8v 350xxx'de clio kullanıyorum. Aracı alalı 1,5 ay oldu. Aracımda 1 aydır hararet problemi var. Hararet ibresi araba ısınınca 90'ın üzerine çıkıyor ancak 120ye hiç ulaşmıyor. Göstergeyi bilenler bilir tek noktaların en sonuna geliyor çift noktalara gelmiyor. Hız yükselttikçe 90'a yaklaşıyor fakat yine de tam üzerine gelmiyor biraz daha üstte duruyor. Ben Karaman'da yaşıyorum. Aracı burada 4 ayrı ustaya (1 tanesi Renaultcu) gösterdim problem yok dediler. Konya'da gösterdim (Renaultcu) problem yok dedi. İzmirde Renault servisine gösterdim. Aracı bilgisayara bağladılar. Yanılmıyorsam 99da fan devreye giriyor , müşür de sağlam. Araca bi aletle conta yanık mı değil mi onun testini yaptılar o testte yanık çıktı. Aracın contasının yanık olduğunu, radyatör vs. komple değişmesi gerektiğini yaklaşık 3000 TL gibi bir maaliyetinin olabileceğini söylediler. Yaptırmadım tabi ki. İzmir'de tekrar başka bir ustaya gösterdim problem yok dendi :) Ancak hararet göstergesi hiç düzelmedi. Bu şekilde ben yaklaşık 4000 km yol yapmışımdır. Bu arada aracın motoru yaklaşık 2 sene önce yapılmış. Bu arabanın sıkıntısı nedir acaba ? :) Herkese saygılar.
    Bende de 2002 1.4 16v olanı var, dediğiniz gibi hararet göstergesi tek noktaları yukarı kadar çıkıyor hatta benim ki kırmızı ışık da yakıyordu,

    Hararet müşürü değişti, borular, su kontrol falan bir kaç ustaya gittim. Kullandığım yolda aracın hararet yapacak kadar ısınmasının mümkün olmadığını, göstergenin arızalı olabileceğini söylediler. Tabi ben her sabah 4-5 km işe gelene kadar hararet göstergesi yana yana biniyorum. Benim ısrarımla termostat değişi (zorumla oldu inat ettiler ki termostat ya açar ya kapatır, oyun oynamaz), Sorun azaldı ancak asıl sıkıntı kalorifer radyatörü değişince bitti. Şimdi Ağustos ayında, durmadan 400-500 km lik yolda klima açık halde gidiyorum ve hararet ortanın biraz altında sabit kalıyor.

    İyi ustalarla karşılaşmanız dileği ile.




  • Geçmiş olsun hocam.

    Kalorifer radyatörünün değişim maliyeti ne kadar tuttu öğrenebilir miyim ? Kaloriferim sıcak üflemiyordu temizlettim 100 liraya ıstımaya başlamıştı fakat şimdi tekrar ısıtmama problemi yaşıyorum. Kalorifer radyatörü değişimi için 500-600 lira gibi bir rakam çıkarttılar erteledim ben de. Silgi kollarının olduğu bakalitin altında kalorifer rezidansı ya da sıcak soğuk ayırıcı bir parça var ondan da yapabilir onu da değiştireceğim olmazsa yeni kalorifer radyatörü alınacak gibi gözüküyor.

    Saygılar.
  • Belki yaptirmissinizdir simdiye kadar, pek girmiyorum siteye. Radyatorun fiyatini hatirlamiyorum ancak asil para tutan işçilik idi. Konsolun sokulmesi 250-300 tl + radyator + antifiriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haklısınız hocam clionun konsoluda eline her tornavida alan sökemez çok ince ve mika tırnaklar kırılıncada bi önemi kalmıyor zaten her yerden sallanıyor göğüs sonra saçma sapan yerlerden vida atıyorlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Material-Engineer kullanıcısına yanıt
    Üst kapak contası, en üst kapak değil o zaman, subap ayarının yapıldığı yerin altındami,,,

    Bende de şehir içi normal gezerken sorun yok, 3000 dv hız yapınca veya tırmanışlarda hararet yukarı çıkıyor, rölantide hemen toparlayıp yola devam,,, üst conta yanık geziyon diyorlar,, su fan termostatda sorun yok, devir daim yapmasa zaten bu durum 2-3 aydır devam ediyordu, yağdandir falan derken dün yağmurda yolda kaldım,, arkadaşlarinda bahsi ile durum ilerlemeden müdahale etmek en doğrusu ,, üst conta falan hiç aklıma gelmedi ,,
    Edit ,, dün motor kafasına göre durduk yere stop etti,, bugün sabah çalıştı, doğru tamirciye gittim,,, adam baktı,, fan açıyor fakat termostat açmıyor, su radyatörden dönmediği için fan soğuk üflüyor ve su termostat açmadığı için su motorda dönüyor sadece,,,
    Termostat değişti, sorun düzeldi,,, kış olduğu için beni idare etmiş, yaz olsa radyatör döngüsü olmadan adım atamazdin dedi,,,
    Araba tamircidede çalışmaz oldu, adam baktı , krank volan sensöründen, kablo ek bant yeri zayıflamış, lehim yaptı düzeldi, tik çalışıyor .... ,,,
    kazasız günler hayırlı günler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emin-Firtina -- 16 Ocak 2019; 23:0:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Emin-Firtina kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun hocam. Dilim maliyetle kurtarmışsınız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.