Şimdi Ara

Clio IV 0.9 tce motor ömrü (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
0
Favori
51.691
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • korsan58 K kullanıcısına yanıt
    Referans bilgiler için teşekkürler... Sorunsuz nice kmlere...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.
    Her söylediğinizi anlarım da nerdeyse aynı beygiri veren 900 cc turbolu bir makineyle 1600 cc atmosferik bir makinenin nasıl ömürlerinin benzer olacabileceğini söylüyorsunuz ? Orayı anlayamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Düşük hacimde yüksek güç elde etmeye çalışırsanız motor sürekli yük altında çalışır buda pistonların daha çabuk aşınmasına sebep olmaz mı ? Bir Toyota 1.6 atmosferiği(düzenli bakımları yapılması ve düzgün kullanılması şartıyla)üzerine anahtar değmeden 500-600 bin km yapabilir lakin aynı performansi düşük hacimli 3 silindirli aynı gücü elde etmeye çalıştığınız makineden beklemek bence mümkün değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • renault f1 teknolojisi ile üretilmiş bir motordan bahsediyoruz. renault mühendisleri motor içinde daha dayanıklı malzeme kullanmıştır ayrıca normal kullanımda atmosferik motor daha fazla yüke biner 1.6 motor 3-4 binde vites değişirken 0.9 turbo ile 2500 deviri geçmene gerek kalmadan aynı çekişi sağlayıp motoru bağırtmadan düşük devirde zorlanmadan ilerleyebiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: predator93

    renault f1 teknolojisi ile üretilmiş bir motordan bahsediyoruz. renault mühendisleri motor içinde daha dayanıklı malzeme kullanmıştır ayrıca normal kullanımda atmosferik motor daha fazla yüke biner 1.6 motor 3-4 binde vites değişirken 0.9 turbo ile 2500 deviri geçmene gerek kalmadan aynı çekişi sağlayıp motoru bağırtmadan düşük devirde zorlanmadan ilerleyebiliyor.
    Daha önce celica vvtli,Mr2Spyder gibi atmosferik araçlarımda 2000 devir bandında vites değiştiriyordum.1.33 100 HP Auris 150 torka sahip baya düşük performanslı aracımda 2500 devir bandında değiştiriyordum.Şuan da 1.8 cgi Mercedes kullanıyorum turbolu yine 2000 devir bandında atıyor vitesi.Fanatik olmaktan çıkalım.Evet fiyat/performans olarak düşünürsek Renault ülkemizde başarılı bir marka lakin Renault başarılı bir marka değil.Renault spor takımı gerçekten başarılı lakin Renault başarılı bir marka değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hangi Auris o torka sahipmiş yav? 1.6 atmosferiklerin bile torku bu kadar değilken 1.33'ün torku nasıl o kadar oluyor? Hadi diyelim oldu onu da 3500 devirden sonra vermeye başlayacak.
  • Arkadaşımın aracı 125 binde LPG’li sorunsuz biniyor 40 binde takıldı Lpg

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 0.9 tce mpi olduğu için sanırım lpg uyumlu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cricet

    Hangi Auris o torka sahipmiş yav? 1.6 atmosferiklerin bile torku bu kadar değilken 1.33'ün torku nasıl o kadar oluyor? Hadi diyelim oldu onu da 3500 devirden sonra vermeye başlayacak.
    128 nm imiş tork sakin kullanımda yolda eğim yoksa 2500 devir bandı gayet yeterli oluyordu
    Performans, yakıt tüketimi gibi konularda hiç birşey demiyorum lakin kimse aynı gücü,300-400 cc hatta 600cc daha az bir makineden alırken aynı motor ömrünü sunabileceğini söylemesin.Saçma çünkü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 0.9 tce benzin ile kullanıldığı sürece sıkıntı yok. Lpg ile 200.000 km yi anca görür. Sonrasında klasik lpgden kaynaklı silindir kapağı arızası. vw grubu 1.2 1.4 tsi motorlarda 180.000 kmden sonra cortluyor. Forumda örnekleri mevcut.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    0.9 tce benzin ile kullanıldığı sürece sıkıntı yok. Lpg ile 200.000 km yi anca görür. Sonrasında klasik lpgden kaynaklı silindir kapağı arızası. vw grubu 1.2 1.4 tsi motorlarda 180.000 kmden sonra cortluyor. Forumda örnekleri mevcut.
    https://www.youtube.com/watch?v=GWjEGQDif4w&feature=youtu.be

    bu videodaki dacia 0.9t lpg ile 450bin km ye kadar gitmiş. tsi motorlar direkt enjeksiyon olduğu için yağ eksiltme yapıyor tüm sorunlar direkt enjeksiyon sisteminden kaynaklı. 0.9 motor ise mpi çok noktadan enjeksiyon olduğu için yağ eksiltme yapmıyor ve ömrünü kısaltacak bir sorunu yok. renault 1.2 tce motorda yağ eksitme sorunu yaşıyordu yeni çıkan 1.3 tce motorda enjeksiyon sisteminin yerleşimini buji ile değiştirerek bu sorunun önüne geçmeye çalışmış.

    Direkt Enjeksiyon Motorlar ve Problemleri (Teknik Açıklamalı Konu)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: predator93

    https://www.youtube.com/watch?v=GWjEGQDif4w&feature=youtu.be

    bu videodaki dacia 0.9t lpg ile 450bin km ye kadar gitmiş. tsi motorlar direkt enjeksiyon olduğu için yağ eksiltme yapıyor tüm sorunlar direkt enjeksiyon sisteminden kaynaklı. 0.9 motor ise mpi çok noktadan enjeksiyon olduğu için yağ eksiltme yapmıyor ve ömrünü kısaltacak bir sorunu yok. renault 1.2 tce motorda yağ eksitme sorunu yaşıyordu yeni çıkan 1.3 tce motorda enjeksiyon sisteminin yerleşimini buji ile değiştirerek bu sorunun önüne geçmeye çalışmış.

    Direkt Enjeksiyon Motorlar ve Problemleri (Teknik Açıklamalı Konu)

    Alıntıları Göster
    Elbette bu mümkün. Yalnız araç Türkiye şartlarında kullanıldığında motor ömrü bir avrupa ülkesindeki uzun ömürlü olmayabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • CLİO SYMBOL kullanıcısına yanıt
    türkiye şartları pek farklı değil çok uç noktalar olmadığı sürece
  • quote:

    Orijinalden alıntı: predator93

    türkiye şartları pek farklı değil çok uç noktalar olmadığı sürece
    Bugûn bir yakınım için fiyat aldık. Marmara bölgesindeki bayilerden. 76k hurda araç dahil. Sigorta ve kasko hariç. 75 teklif ettik. Dönüş yapmalarını bekliyoruz. 0.9 tce joy manuel beyaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.
    Dizel 10 sene içinde bittiğinde o bahsi geçen PSA gurubu araçların adını kim duyacak acaba

    dizel bittiğinde reno ne yapacak ? soruyorum ne yapacak ?
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    O 0.9lt lik unite sorunsuz degil.Kendileri deklare etti.Piston ustu harareti dusurmek icin extra yakit enjekte ediliyor yanma odalarina.

    Ne istenen emisyon,performans vede tuketime ulasilmis.

    Bir karistirin neti goreceksiniz.

    Oyle kimsenin ezdigi de yok markalari.Ezilse ezilse fil cimen gibi bu cografyadaki yasayanlar ezilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • froster2006 kullanıcısına yanıt
    bakıyorum herkes yakıtından performansından memnun. şimdi 1.0 tce çıkacak o 100 beygir.
  • froster2006 kullanıcısına yanıt
    quote:

    O 0.9lt lik unite sorunsuz degil.Kendileri deklare etti.Piston ustu harareti dusurmek icin extra yakit enjekte ediliyor yanma odalarina.

    Ne istenen emisyon,performans vede tuketime ulasilmis.


    normal kullanıcıyı etkilemeyen bir durum. sürekli yakıt püskürtmüyor ki sorun olsun. motoru aşırı zorlarsanız koruma amaçlı geliştirilmiş bir sisteme sorun denmez. esas böyle bir sistem olmasaydı sorun olabilirdi. 6 yıldır kullanıyorum ne yakıtın aşırı arttığına şahit oldum ne de sorun çıkarttığına

    yerini aldığı 1.6 8v 85bg motordan %20 az yakıt tüketip daha fazla performans sunan bir motor.
  • sorum 0.9tce sahiplerine rolantide hissedilir titreme var mı her araçta
  • Larva İsmail L kullanıcısına yanıt
    Adam 450 bin bakımda susuz kaldığından bahsediyor sen 50 binde biter diyorsun ilginç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.