Şimdi Ara

Clio III Euro NCAP de 5 yıldız aldı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
0
Favori
19.719
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Janjan ve alpha06 sizleri 1 hafta dinlendirelim.

    Konu kaldıgı yerden devam etsin.
  • arkadaşlar reno 5 yıldız alabilir tebrik ederim .ama ben araçlarını sevmiyorum kardeşim yaw.cliosundan lagunasına kadar içerisi hep aynı.birde hala 98 megane larda kullandıkları cam ayna kumandaları klima havalandırma düğmeleri kapı kolları.gına geldi artık bu standart görünümden.beni şahsen baydı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alpha06


    quote:

    Orjinalden alıntı: civil

    alpha,yazmayacaktım ama konu öyle amacından saptıki nerden nereye geldi.Diğer okuyanlarında kafası karışmamaması için bi toparlayalım.
    Topiğin konusu belli.Clio III 5 yıldız aldı ve böylece renonun 5 yıldızlı arç sayısı 8 e çıktı.Bend ebir renocu olmasamda takdir ettiğimi ve diğer 5 yıldız alamayan markalarında güvenlik konusuna daha fazla önem vererek reno gibi 5 yıldız alan araçlarının sayısını arttırmasını temenni ettim.Hadise bundan ibaret.Reno her konuda öndedir iyi arabadır mansına gelmiyor bu.Fenamıdır yani bir aracın kendinden daha imajlı markalar 4 yıldız falan alırken 5 yıldız alması?Zararımı var?Keşke hepsi alsa.Durum bundan ibaretken kalkıp 10 yıldız alsa nolur reno değilmi diyerek tamamen şartlanmış olarak konuya baktın ve bende sordum renonun ne kötülüğünü gördün yada diğer markaların ne üstünlüğünü gördün bilelim gibisinden.Bu reno kompleksi neden söyle bilelim bizde almayalım reno.Yoksa sadece fenerbehçe-galatasaray çekişmesi gibi bir duygusallıkmı yoksa kullanıpta sana bir zararımı oldu renonun o yüzdenmi bu antipati.Her markanın iyi yanı olduğu gibi kötü yanlarıda vardır mutlaka.Sen renonun kötü yanlarını sayarsın bende senin reno ayarında beğendiğin diğer markaların kötü yanlarını sayarım saydıktan sonra.Ortaya iyi bir şeyler koyan her marka başımızın tacıdır neden fanatiklik yapıp bir kalemde silelim?Tarafsız şartlanmadan fikirlerimi söyleyen biriyim.Kendim kullanıyorum diye hiç bir aracı gözü kapalı övmem iyi yanlarınıda kötü yanlarınıda söylerim hiç biri sütten çıkmış ak kaşık değil.Kullanmadığım (uzun süre) araçlar hakkındada yorum yapmam kaldır at gitsin diye.Çok çok tipini beğenmiyorum belki iyi araba olabilir ama bana göre değil derim.Niye kaldır at gitsin 10 yıldız alsa nolur falan diyeyimki.Kullanmışsamda mutlaka beğenmediğim yönlerini burada söylerim"arkadaşlar siz beğeniyorsunuz ama ben şu şu sebeplerden dolayı bu markayı beğenmiyorum beğenen beğensin" derim.
    Kısaca durum budur arkadaşlar.
    Herkesin fikirlerine saygı duydum ve duyarım.


    Bizde bu 5 yıldız fenadır demedik.Kendi açımdan sadece yıldızlara bakarak karar vermediğimi, bu nedenle 10 yıldız alsa da bunun benim için çok önemli olmadığını güvenliğin yanında motor, konfor, marka imajı, donanım, teknolojik yenilikler vs. bunun da arabanın kalitesinde ve satın alma kararında önemli olduğunu söylemeye çalıştım. Söyle bakalım reno otomobil konusunda hangi teknolojik gelişmeyi ilk olarak bulmuş yada ilk olarak kullanmış ?


    Katılıyorum, renaultu ben de sevmiyorum fransız olduğu için, broadway,fairway gibi modelleri (şahsi fikrim hayatımda gördüğüm en çirkin arabalar) Türkiye'de o kadar sattığı için, nedense estetik olarak tek bir modeli tatmin etmedi beni Clio RS ve Megane Sport dahil , hele yeni HB megane bence hiç şık bir araç değil
    bu sebeplerden ötürü ben renoyu sevemedim hiç ve sanıyorum hayatım boyunca da bir renault otomobil satın almayacağım, (Türkiye'de sağladıkları istihdam güzel ama reno benden de uzak olsun)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels

    arkadaşlar reno 5 yıldız alabilir tebrik ederim .ama ben araçlarını sevmiyorum kardeşim yaw.cliosundan lagunasına kadar içerisi hep aynı.birde hala 98 megane larda kullandıkları cam ayna kumandaları klima havalandırma düğmeleri kapı kolları.gına geldi artık bu standart görünümden.beni şahsen baydı.


    budur işte
  • quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels

    arkadaşlar reno 5 yıldız alabilir tebrik ederim .ama ben araçlarını sevmiyorum kardeşim yaw.cliosundan lagunasına kadar içerisi hep aynı.birde hala 98 megane larda kullandıkları cam ayna kumandaları klima havalandırma düğmeleri kapı kolları.gına geldi artık bu standart görünümden.beni şahsen baydı.

    eski meganelardaki kapı kolları ve cam açma düğmeleri hangi yeni modelde var acaba?

    yeni modellerde:clio-modus-megane-scenic havalandırma kontrolleri,kapı kolları,cam düğmeleri aynı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mewluth

    Janjan ve alpha06 sizleri 1 hafta dinlendirelim.

    Konu kaldıgı yerden devam etsin.


    Albayım halâ mesaj gönderibiliyorum.Dinlendirmediğin için sağol.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alpha06


    quote:

    Orjinalden alıntı: mewluth

    Janjan ve alpha06 sizleri 1 hafta dinlendirelim.

    Konu kaldıgı yerden devam etsin.


    Albayım halâ mesaj gönderibiliyorum.Dinlendirmediğin için sağol.




    bak alpha06:

    sağ üst köşede bi şikayet butonu var.
    oraya basınca mesajın yöneticilere şikayet edilir ve kurallara aykırıysa ceza alırsın.
    işte olay bu..
    şu an mewluth dışarıda olduğu için cezayı işleme koymadı henüz ama hemen umutlanma bence

    umarım bundan sonra mesajlarınıza daha dikkat edersiniz




  • yaw deminden beri megane ve clio iç mekan resimleri arıyom bi tane adam gibi resim bulamadım.sevabına birisi yüklesede göstersem ayna yar kolunu hoparlör kolonlarının şeklini.direksiyonu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: m.C.k


    quote:

    Orjinalden alıntı: alpha06


    quote:

    Orjinalden alıntı: mewluth

    Janjan ve alpha06 sizleri 1 hafta dinlendirelim.

    Konu kaldıgı yerden devam etsin.


    Albayım halâ mesaj gönderibiliyorum.Dinlendirmediğin için sağol.




    bak alpha06:

    sağ üst köşede bi şikayet butonu var.
    oraya basınca mesajın yöneticilere şikayet edilir ve kurallara aykırıysa ceza alırsın.
    işte olay bu..
    şu an mewluth dışarıda olduğu için cezayı işleme koymadı henüz ama hemen umutlanma bence

    umarım bundan sonra mesajlarınıza daha dikkat edersiniz

    Uslübumda birşey olduğunu sanmıyorum.Tahrik edici şekilde saldıranlara hakettikleri karşılığı veriyorum.Yoksa durduk yerde hiç kimseye kötü birşey söylemiyorum.Yani olay etki tepki meselesidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alpha06 -- 1 Temmuz 2005, 15:25:57 >




  • eski clio (piyasadaki)

    eski megane

    yeni clio

    yeni megane





  • yeni megane ile eski clionun ayna yar düğmesine bak98 megane dada aynı şekilde.
    aynı şekilde yeni megane ve clio cam düğmeleri yanı.

    ayrıca bu yeni megane resminde bi anormallik varbu farklı bi araç hiç benim gördüğüm megane bezemiyor.solda ayna düğmesi var sağ taraf elle ayarlanıyo normalde ya ikiside manuel yada otomatik olmalı.birde yolcu cam düğmesi yok kolda.normalde orda olmalı cliodaki gibi.

    ayrıca 95 model 19 dan beri kullanılan vitesi eski megane ve clioda görmek mümkün.

    yeni megane ve cliodada aynı işe devam ediyolar demekki 10 sene daha bu vitesi görecez.

    yeni arabalardaki direksiyon ,kadran ve klima sistemini saymıyorum görünüyor zaten.

    ayrıca eski ve yeni clio daki ortadan geçen çıtaya dikkat çekerim.


    modusuda ekleseydin daha hoparlör sistemi ile ilgili bişeyler daha söylecektim..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels

    yeni megane ile eski clionun ayna yar düğmesine bak98 megane dada aynı şekilde.
    aynı şekilde yeni megane ve clio cam düğmeleri yanı.

    ayrıca bu yeni megane resminde bi anormallik varbu farklı bi araç hiç benim gördüğüm megane bezemiyor.solda ayna düğmesi var sağ taraf elle ayarlanıyo normalde ya ikiside manuel yada otomatik olmalı.birde yolcu cam düğmesi yok kolda.normalde orda olmalı cliodaki gibi.

    ayrıca 95 model 19 dan beri kullanılan vitesi eski megane ve clioda görmek mümkün.

    yeni megane ve cliodada aynı işe devam ediyolar demekki 10 sene daha bu vitesi görecez.

    yeni arabalardaki direksiyon ,kadran ve klima sistemini saymıyorum görünüyor zaten.

    ayrıca eski ve yeni clio daki ortadan geçen çıtaya dikkat çekerim.


    modusuda ekleseydin daha hoparlör sistemi ile ilgili bişeyler daha söylecektim..



    cam düğmelerinin aynı olması maliyeti azaltmakla ilgilidir.

    direksiyonlar kadranlar ve vitesler farklı dikkatini çekerim aynı değil; Renaultları yakından inceleyen ve kullanan biri olarak bunu rahatlıkla söyleyebilirim.

    cliodaki orta çıta clioya özgüdür ve devam etmektedir.

    o resimdeki bir gariplik var meganeda - normalde ikisi de otomatiktir ya da ikisi de manuerldir - photoshop galiba




  • yaw mesajda bu resim yapıştırma nasıl oluyor.resim ekle diyorum ekteki dosya olarak devem ediyor.

    gelelim meseleye.

    ekteki yeni modusa bakarsanız direksiyon kapı kolları cam düğmeleri ve ayna kolu eski clio ile aynıdır.

    hoparlör sistemi eski meganelardan aşağıdan alınıp yukarı çekilmiştir görünüm olarak bi farkı yoktur.

    ön cepheden resmi olursa daha net yazabilirim.



  • quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels

    yaw mesajda bu resim yapıştırma nasıl oluyor.resim ekle diyorum ekteki dosya olarak devem ediyor.

    gelelim meseleye.

    ekteki yeni modusa bakarsanız direksiyon kapı kolları cam düğmeleri ve ayna kolu eski clio ile aynıdır.

    hoparlör sistemi eski meganelardan aşağıdan alınıp yukarı çekilmiştir görünüm olarak bi farkı yoktur.

    ön cepheden resmi olursa daha net yazabilirim.







    bak resim ekleme: [simage] . . . . resmin linki.....[/simage] kodunu yazarak oluyor.

    1- direksiyon bi kere tamamen yenidir

    2- ayna kolu çoğu otomobilin aynıdır zaten

    3- kapı kolları da minimal farklılıklara sahiptir

    4- hoparlöre bir şey diyemeyeceğim

    ama bütün bunlar maliyet azaltmak için yapılmıştır.Olumsuz bir yanını görmem malesef mümkün değil..
    bakınız: VW

    eskiden bir çok modeli aynı parçaları da kullanıyordu(lupo,polo,golf,passat)




  • yaw tamam maliyet azaltmada benimde demek istediğim clio ile 50 milyarlık scenic arasında fark kalmıyo nerdeyse herşeyi aynı.hele modus ile scenic hepten kopardı.bide eskiden beri gelen reno clasicleri olayı heleki ayna kolları deli ediyor beni.yani bi arabanın içine oturunca mablemi görmene gerek yok aha reno diyosun.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels

    arkadaşlar reno 5 yıldız alabilir tebrik ederim .ama ben araçlarını sevmiyorum kardeşim yaw.cliosundan lagunasına kadar içerisi hep aynı.birde hala 98 megane larda kullandıkları cam ayna kumandaları klima havalandırma düğmeleri kapı kolları.gına geldi artık bu standart görünümden.beni şahsen baydı.
    Teşekkür ederim jack.benim işte duymak istediğim sadece buydu.Ne güzel beğenmeme gerekçeni sunmuşsun.Zevkler ve renkler tartışılmaz olduğunu bir kere daha tekrar ediyorum.Önyargı ile bakılmadığında işte böyle kişisel beğeni tarzına kalıyor.Bende senin gibi pek beğenmem renoları ama bir başarıları varsada renoysa kaldır at demem.Tekrar teşekkürler görüşler böyle mantıklı olmalı.
  • dayanamıyor küçük arabaların başarısına
    quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    Ncap in de *oku çıktı yani
  • Bencede duygusal . antiochos' a para biriktirip harbiden güvenli araç alıcaz 87 dodge kamyon . antiochos ' a göre araç güvenliği demek büyüklük demek . merak ediorum 60 la giderken duvara vurduğunda dodge kamyonda mı olmak ister clioda mı




    quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos


    quote:

    Orjinalden alıntı: John_Lennon

    walla hll olsun ama guwenlik ncap tan ibaret degil bence
    onemli olan bnm testlerimden gecmesi



    @civil :
    Hoca ama şimdi her aracı 5 yıldız alıyor bu reno nun haksız rekabet. Bu ncap in merkezi fransada olunca insan ister istemez bu 5 yıldızların DUYGUSAL olup olmadığını düşünüyor. TAMAMEN DUYGUSAL
    Geyik bir yana kısmet olursa ben bu Clio nun sıfırına binmek isterim, çok beğeniyorum gerçi sadece resimlerini gördük ama , benim ileri planlarımda önce 2004 dizel almak sonra Clio geldikten sonra MART gibi gelecekmiş, yaz sonu gibi sıfırına binmek var tabi KISMET




  • quote:

    Orjinalden alıntı: düttürüleyla

    Bencede duygusal . antiochos' a para biriktirip harbiden güvenli araç alıcaz 87 dodge kamyon . antiochos ' a göre araç güvenliği demek büyüklük demek . merak ediorum 60 la giderken duvara vurduğunda dodge kamyonda mı olmak ister clioda mı




    quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos


    quote:

    Orjinalden alıntı: John_Lennon

    walla hll olsun ama guwenlik ncap tan ibaret degil bence
    onemli olan bnm testlerimden gecmesi



    @civil :
    Hoca ama şimdi her aracı 5 yıldız alıyor bu reno nun haksız rekabet. Bu ncap in merkezi fransada olunca insan ister istemez bu 5 yıldızların DUYGUSAL olup olmadığını düşünüyor. TAMAMEN DUYGUSAL
    Geyik bir yana kısmet olursa ben bu Clio nun sıfırına binmek isterim, çok beğeniyorum gerçi sadece resimlerini gördük ama , benim ileri planlarımda önce 2004 dizel almak sonra Clio geldikten sonra MART gibi gelecekmiş, yaz sonu gibi sıfırına binmek var tabi KISMET



    HOCA SEN NCAP E bile muhalefetsin, daha önceden dediklerin farklıydı şimdi değişti, bunlar hep benim dediklerim şeyler. Ben bunların hepsini söyledim düz düvara çarptığında Cherokeede daha fazla kuvvet yiyorsun. Sen söylem değiştirdin, bunların hiçbirini söylemedim çarptırıyorsun. Olmuyor böyle
    Ben adamların ingilizce yazılarını Türkçeye tercüme ediyorum büyük araç küçükten avantajlıdır yazıyor, sen diyorsun hayır değildir



    What is the main purpose of Euro NCAP?
    Firstly, it makes information about a car’s comparative safety rating in its class available to car buyers.


    Are large cars safer than small cars?
    In frontal impacts between cars, the occupants of the heavier car or the one with higher structures tend to fare better than those travelling in lighter lower cars. As these effects are currently impossible to overcome, Euro NCAP only makes comparisons within size categories. The rating of a car within its size category is a function of the quality of its safety design.
    Araçlar arasında önden çarpışmada daha ağır olan veya daha büyük bir yapıya sahip olan araç, hafif araçtan daha iyidir.

    BU ETKİNİN ÜSTESİNDEN GELMEK MÜMKÜN OLMAYACAĞI İÇİN EURO NCAP SADECE KATEGORİLERDE KARŞILAŞTIRMA YAPAR!!!!
    ARACIN KATEGÖRİSİNDE ALDIĞI YILDIZ ONUN KALİTELİ TASARIMININ FONKSİYONUDUR ( sonucudur)


    Can results be compared between groups?
    Results should only be compared within the same group. The frontal testing method mirrors a crash between two similar sized cars. A heavier car or one with a higher structure will tend to have an advantage if it impacts a smaller car. The Euro NCAP results cannot be used to predict the outcome of such crashes


    SONUÇLAR SADECE AYNI GRUPTA KARŞILAŞTIRILMALIDIR!!!!!! ONDEN TEST METHODLARI SADECE İKİ BENZER BOYUTLU ARAÇ ARASINDAKİ ÇARPIŞMAYA AYNA(MODEL) OALBİLİR. DAHA AĞIR VEYA DAHA BÜYÜK YAPIYA SAHİP ARAÇLAR, EĞER KENDİNDEN KÜÇÜK ARACA ÇARPARSA AVANTAJLI OALCAKTIR . EURO NCAP SONUÇLARI ,BU TÜR KAZALARIN ÖNCEDEN TAHMİNİNDE KULLANILAMAZ!!!!!!!




  • quote:

    Orjinalden alıntı: civil

    Seveni olduğu kadar sevmeyenide olsa bu Renault son yıllarda baya iyi işler çıkarmaya başladı.Yeni lanse ettiği Clio III ile bir 5 yıldız daha alan Renault toplamda 8 adet 5 yıldızı ile baya bi iyi gidiyor.Bravo yani.Diğer markalarada örnek olması dileğiyle....



    http://otomobil.mynet.com/062005/28renaultclioncap.asp


    +1




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.