Şimdi Ara

CLIO II SAHİPLERİ (482. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
15.864
Cevap
80
Favori
1.592.629
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 480481482483484
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • selamlar.
    dediğiniz gibi rezistansın kopuk telleri üstüne sürülen oje gibi sıvı iletkenler var galiba, 5-6 yıl önce R11'in tellerinde kopukluk olunca araştırmıştım ama işe yarar mı yaramaz mı fikrim yok.
    ekleme: hepsiburada'da 25tl civarına satılıyor bu bahsi geçen ürün. bazı forumlarda da kullanmış olanlar var, hatta bundan haberi olmadığı için camı değiştirip sonradan pişman olanlar falan var.

    ön ve yan camlardaki buğu için benim yaptığım şey klimayı kullanmak. buğu çok çabuk gidiyor böyle olunca, ille de sıcak olmasına gerek yok, camdaki ve arabadaki nemi alıyor klima. buğu gidince de klimayı kapatıp orta sıcaklıkta devam ediyorum, 1-2 dakika açık kalıyor sadece. tekrar buğulanmıyor.
    buğu giderici spreyler var, onlardan da kullandım bir süre ama kullanma yönergelerini harfiyen uygulamak gerekiyor yoksa buğu gidermeyi bırak, çok daha beter oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leki -- 27 Aralık 2011; 21:04:12 >




  • Dün akşam arabayla işten eve geldikten 1 saat sonra, dışarı cıktım, yolda giderken ışıklarda flen durduğumda rolantinin 5 e kadar indiğini farkettim ,neyse dedim yola devam ettim, aracı park ettim,işimi hallettim daha sonra eve dönmek için yola cıktım ,yavaşladığımda durduğumda rölanti, hiç tutmuyor hemen araba stop ediyor, eve gidene kadar her ışıkta, yavaşladığımda araba stop etti. Sabahta işe gideyim dedim çalıştırmamla stop etmesi bir oldu, gaza basmazsam araba rölantide hiç durmuyor,ayamı gazdan cekincede hemen stop ediyor. Evin önünde bıraktım.Benzindede gazdada aynı. Araç 2000 clio Rte otomatik. Sorun nedir sizce? Vereceğiniz bilgiler için teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forbidden_man

    Dün akşam arabayla işten eve geldikten 1 saat sonra, dışarı cıktım, yolda giderken ışıklarda flen durduğumda rolantinin 5 e kadar indiğini farkettim ,neyse dedim yola devam ettim, aracı park ettim,işimi hallettim daha sonra eve dönmek için yola cıktım ,yavaşladığımda durduğumda rölanti, hiç tutmuyor hemen araba stop ediyor, eve gidene kadar her ışıkta, yavaşladığımda araba stop etti. Sabahta işe gideyim dedim çalıştırmamla stop etmesi bir oldu, gaza basmazsam araba rölantide hiç durmuyor,ayamı gazdan cekincede hemen stop ediyor. Evin önünde bıraktım.Benzindede gazdada aynı. Araç 2000 clio Rte otomatik. Sorun nedir sizce? Vereceğiniz bilgiler için teşekkürler.

    Benim önceki araçta benzin rölanti düzenleyicisi vardı. Bozulunca gazdan bırakamazdım. 25- 50 tl arası yaptırırdım bozulunca. Tam hatılamıyorum. O araç karbüratörlü managerdi. Clio da sistem degişmiş olabilir.




  • ARACIMI SATMIŞ OLMAMDAN DOLAYI ELİMDE KALAN CLİO SAHİPLERİNİN İŞİNE YARIYACAK

    2 ADET ORJİNAL MİCHELİN İSTEPME LASTİĞİ VARDIR ( KULLANMAK İSTEYENLER İÇİN ÖN LASTİKLERE TAKILABİLİR DAHA HİÇ KULLANILMADI )

    AYRİYETEN İSTEYENLERE LASTİK DEĞİŞTİRMEK İÇİN HİÇ KULLANILMAMIŞ TAKIM ÇANTASI VE İLK YARDIM ÇANTASI İLE YANGIN TÜPÜNÜ KARGO YAPABİLİRİM.

    1 ADETTE CLİO ARAÇLARIN DİREKSİYONDAN KUMANDASINA UYGUN 1 AY KULLANILMIŞ USB GİRİŞLİ AUX GİRİŞLİ VE MP3 CD ÇALAN MP3 ÇALAR VARDIR ONUDA İSTEYEN OLURSA KARGO YAPABİLİRİM.

    İYİ GÜNLER

    0541 230 19 91



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bircanes -- 28 Aralık 2011; 17:36:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forbidden_man

    Dün akşam arabayla işten eve geldikten 1 saat sonra, dışarı cıktım, yolda giderken ışıklarda flen durduğumda rolantinin 5 e kadar indiğini farkettim ,neyse dedim yola devam ettim, aracı park ettim,işimi hallettim daha sonra eve dönmek için yola cıktım ,yavaşladığımda durduğumda rölanti, hiç tutmuyor hemen araba stop ediyor, eve gidene kadar her ışıkta, yavaşladığımda araba stop etti. Sabahta işe gideyim dedim çalıştırmamla stop etmesi bir oldu, gaza basmazsam araba rölantide hiç durmuyor,ayamı gazdan cekincede hemen stop ediyor. Evin önünde bıraktım.Benzindede gazdada aynı. Araç 2000 clio Rte otomatik. Sorun nedir sizce? Vereceğiniz bilgiler için teşekkürler.

    Benim araçta da oldu 2001 Rxt, servis arızalı bobini bulup değiştirdi düzeldi. Ama çekiş de bozuktu,kesintili devirleniyordu.


    Bende de sunrof takıldı kaldı, üste açılıyor arkaya açmıyor. İttirerek zorla da olsa açılıyor arkaya gres yağı sürmüştüm ondan mıdır başına gelen var mı tavan döşemelerini sökmek mi lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: remote control

    quote:

    Orijinalden alıntı: forbidden_man

    Dün akşam arabayla işten eve geldikten 1 saat sonra, dışarı cıktım, yolda giderken ışıklarda flen durduğumda rolantinin 5 e kadar indiğini farkettim ,neyse dedim yola devam ettim, aracı park ettim,işimi hallettim daha sonra eve dönmek için yola cıktım ,yavaşladığımda durduğumda rölanti, hiç tutmuyor hemen araba stop ediyor, eve gidene kadar her ışıkta, yavaşladığımda araba stop etti. Sabahta işe gideyim dedim çalıştırmamla stop etmesi bir oldu, gaza basmazsam araba rölantide hiç durmuyor,ayamı gazdan cekincede hemen stop ediyor. Evin önünde bıraktım.Benzindede gazdada aynı. Araç 2000 clio Rte otomatik. Sorun nedir sizce? Vereceğiniz bilgiler için teşekkürler.

    Benim araçta da oldu 2001 Rxt, servis arızalı bobini bulup değiştirdi düzeldi. Ama çekiş de bozuktu,kesintili devirleniyordu.


    Bende de sunrof takıldı kaldı, üste açılıyor arkaya açmıyor. İttirerek zorla da olsa açılıyor arkaya gres yağı sürmüştüm ondan mıdır başına gelen var mı tavan döşemelerini sökmek mi lazım.



    cliolarda rölanti sensörü var o arızalanmış olabilir. benim araçtada arızalı hala kullanıyorum. 4 senedir huyunu biliyorum. ısınana kadar yani motor soğukken dalgalanma yapar sonra düzene girer. ben böylekullanıyorum şimdilik.
    sunroofu açma-kapama işine son ver. hiç kullanmadan direk tamir eden iyi bir usta bulun. ben döşemeciye yaptırdım. bacakları kırılıyor çok masraflı oluyor. senin dert fala değilken hallet bence.




  • Görmeden birşey demek doğru olmaz. Gres yağı sürdüm ben de 4 yıl boyunca defalarca, bu yüzden olacağını sanmam. Ayaklarından biri kırılmış olabilir, bence zorlamadan servise ya da bu işten anlayan bir kaportacıya göster. Araya yaprak ya da dal vs sıkışmış da olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    Görmeden birşey demek doğru olmaz. Gres yağı sürdüm ben de 4 yıl boyunca defalarca, bu yüzden olacağını sanmam. Ayaklarından biri kırılmış olabilir, bence zorlamadan servise ya da bu işten anlayan bir kaportacıya göster. Araya yaprak ya da dal vs sıkışmış da olabilir.

    olmayanlar ne yapacak (:
  • Servislik-döşemecilik işse kalsın o zaman kışta lazım değil. Teşekkürler.

    Katalizörün içi parçalandı bende, egsozcu çıkarıp ufak bir spiral taktı çekiş kalmadı.220 basan araba 180'de takılıyor.Boş katalizörler varmış onu mu takmak gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: remote control

    Servislik-döşemecilik işse kalsın o zaman kışta lazım değil. Teşekkürler.

    Katalizörün içi parçalandı bende, egsozcu çıkarıp ufak bir spiral taktı çekiş kalmadı.220 basan araba 180'de takılıyor.Boş katalizörler varmış onu mu takmak gerekiyor.

    spiralin içi dolu mu? gerçi boş olsa daha da fazla gider araba..
    bir kaç sayfa önce bir katalizörcünün internet adresini yazmıştım, 300tl civarlarında clio2'nin katalizörü yanlış hatırlamıyorsam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DEFACTO07

    quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    Görmeden birşey demek doğru olmaz. Gres yağı sürdüm ben de 4 yıl boyunca defalarca, bu yüzden olacağını sanmam. Ayaklarından biri kırılmış olabilir, bence zorlamadan servise ya da bu işten anlayan bir kaportacıya göster. Araya yaprak ya da dal vs sıkışmış da olabilir.

    olmayanlar ne yapacak (:

    bozmak gibi birlüksün yok arkadaşım. paracıklar cepte senin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    quote:

    Orijinalden alıntı: remote control

    Servislik-döşemecilik işse kalsın o zaman kışta lazım değil. Teşekkürler.

    Katalizörün içi parçalandı bende, egsozcu çıkarıp ufak bir spiral taktı çekiş kalmadı.220 basan araba 180'de takılıyor.Boş katalizörler varmış onu mu takmak gerekiyor.

    spiralin içi dolu mu? gerçi boş olsa daha da fazla gider araba..
    bir kaç sayfa önce bir katalizörcünün internet adresini yazmıştım, 300tl civarlarında clio2'nin katalizörü yanlış hatırlamıyorsam.

    http://egzozal.com/urun/496/RENAULT-CLIO-II-KATALITIK-KONVERTOR-1.4---1.6-16V-----01-06--.html

    Teşekkürler. Orinali de 950 Tl falandı yanlış hatırlamıyorsam.

    Boş katalizör belki daha iyi ama bu spiral hepten gaz çıkışını kısıtladı söküp iyi birşey takmak lazım, arabadan soğuttu nerede o eski performansı. 77.000'de daha 2001 model.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: remote control

    quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    quote:

    Orijinalden alıntı: remote control

    Servislik-döşemecilik işse kalsın o zaman kışta lazım değil. Teşekkürler.

    Katalizörün içi parçalandı bende, egsozcu çıkarıp ufak bir spiral taktı çekiş kalmadı.220 basan araba 180'de takılıyor.Boş katalizörler varmış onu mu takmak gerekiyor.

    spiralin içi dolu mu? gerçi boş olsa daha da fazla gider araba..
    bir kaç sayfa önce bir katalizörcünün internet adresini yazmıştım, 300tl civarlarında clio2'nin katalizörü yanlış hatırlamıyorsam.

    http://egzozal.com/urun/496/RENAULT-CLIO-II-KATALITIK-KONVERTOR-1.4---1.6-16V-----01-06--.html

    Teşekkürler. Orinali de 950 Tl falandı yanlış hatırlamıyorsam.

    Boş katalizör belki daha iyi ama bu spiral hepten gaz çıkışını kısıtladı söküp iyi birşey takmak lazım, arabadan soğuttu nerede o eski performansı. 77.000'de daha 2001 model.

    77bin iyiymiş.
    196binde bitmek üzere vay bee..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇUMRALI
    77bin iyiymiş.
    196binde bitmek üzere vay bee..

    evet, iyiymiş gerçekten. benim 2008 model 70bin oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇUMRALI
    77bin iyiymiş.
    196binde bitmek üzere vay bee..

    evet, iyiymiş gerçekten. benim 2008 model 70bin oldu.

    bugun 4 aylık bipperde 19.500 km geçtim. herhalde yılda 60bin km yapacaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇUMRALI

    quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇUMRALI
    77bin iyiymiş.
    196binde bitmek üzere vay bee..

    evet, iyiymiş gerçekten. benim 2008 model 70bin oldu.

    bugun 4 aylık bipperde 19.500 km geçtim. herhalde yılda 60bin km yapacaz.

    benim aracımda ise 119.500 km oldu 2001 model (:
  • Yanında eskilerden vardı 79 golf sonra 73 tosba ve motosiklet oldu ondan kilometre bu kadar az.

    Yandan belediye otobüsü çarptı, çarpışma testini geçti sağlam araç.
  • Merhaba Arkadaslar , bugün tekrar aranıza dönüş yaptım. 2001 1.4 rta vardı onu satıp ,15 günlük bir arac arayışından sonra 2005 1.2 16v auth. clio hb aldım. Gerçekten çok fark var araclar arasında. Bu kadar olacağını sanmıyordum ama çok memnun kaldım yeni aracımdan. Konfor , ses yalıtımı , sürüş keyfi kesinlikle ++++ demek istiyorum. Daha once butun tumsekleri cukurları içerde hissederken şimdi neredeyse %70 azalma diyebilirim. Makyajlı kasaya dışarıdan bakıldığında ufak tefek değişiklikler gibi goruluyor ama içerden çok hoşuma gitti gerçekten. Düşünenlere şiddetle tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi judex -- 29 Aralık 2011; 23:34:30 >
  • Hayırlı olsun, 1,2 16v vergisi de şehir içi yakıtı da daha az. Makyajlı kasanın o kadar faklı olduğunu düşünezdim.
  • kesinlikle :) sanırım 82 tl. Gerçekten konfor farkını hissediyorsunuz. Aralarında cok buyuk fiyat farkı yok ama denemeyenlerin denemelerini kesinlikle tavsiye ederim.
  • 
Sayfa: önceki 480481482483484
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.