Şimdi Ara

CLIO II SAHİPLERİ (483. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15.865
Cevap
80
Favori
1.592.513
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 481482483484485
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Jant çapı büyüyüp lastik yanağı değişmediyse konfor artabilir 15'' mi jantları.

    önceki 1,4Rta 13'' ise fark eder, 14'' olması lazım 1,2 16v.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi remote control -- 30 Aralık 2011; 1:02:59 >
  • Bugün arabamı -10 derecede (ankarada) çalıştırdım. Antifiriz ölçtürmem esnasında -35 kadar yeterli olduğunu söyledi. en son kaç dereceye kadar çalışabilir ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: remote control

    Jant çapı büyüyüp lastik yanağı değişmediyse konfor artabilir 15'' mi jantları.

    önceki 1,4Rta 13'' ise fark eder, 14'' olması lazım 1,2 16v.

    jantları aynı. eskide 14 buda 14. Yalnız konfor derken sadece tumsekler cukurlar değil. Kapı kapatmasından bile fark anlaşılıyor zaten. Daha once bir sitede farklarını okumuştum. Bu kadar da fark olamaz demiştim ama kucuk detaylar birleşince guzel bir sonuc cıkıyormuş meğerse.. Benim ilk olarak dikkatimi cekenler arabada kendimi daha guvende hissettim. Kapılar şahinvari kapanmadan sesten uzaklaşmış :) El freni , direksiyon yumusaklığı , viteslerin geçişi , elektronik camların motoru bile daha farklı. Ayrıca yol tutuşu , fren sisteminde de farklar var.Beni en cok mutlu eden bir nokta da motor sesini içeriye pek gecirmiyor. Daha once bir sure sonrasında ses yalıtımı sebebiyle basım agrırdı. Şimdi ise gayet mutlu kullanıyorum aracımı..

    Bunlar kucuk detaylar gibi gozukuyor ama beni oldukta tatmin etti bu arac. Eger benim gibi gecis yapanlar varsa onların da yorumlarını duymak isterim. Geçiş yapmak isteyen arkadaslara da bir bakış acısı olur. Sahsen ben 1000tl fark verip bu geçişi yaptım. Lastik yenilemem gerekiyordu , zaten 600 tl verecektim tahmini 400 daha ekleyip lastikleri yeni bakımları yeni yapılmış 4 sene daha genc bir arac sahibi oldum. Hemde yukarı da anlattıklarım ve bir cok ozellikte cabası :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: judex

    quote:

    Orijinalden alıntı: remote control

    Jant çapı büyüyüp lastik yanağı değişmediyse konfor artabilir 15'' mi jantları.

    önceki 1,4Rta 13'' ise fark eder, 14'' olması lazım 1,2 16v.

    jantları aynı. eskide 14 buda 14. Yalnız konfor derken sadece tumsekler cukurlar değil. Kapı kapatmasından bile fark anlaşılıyor zaten. Daha once bir sitede farklarını okumuştum. Bu kadar da fark olamaz demiştim ama kucuk detaylar birleşince guzel bir sonuc cıkıyormuş meğerse.. Benim ilk olarak dikkatimi cekenler arabada kendimi daha guvende hissettim. Kapılar şahinvari kapanmadan sesten uzaklaşmış :) El freni , direksiyon yumusaklığı , viteslerin geçişi , elektronik camların motoru bile daha farklı. Ayrıca yol tutuşu , fren sisteminde de farklar var.Beni en cok mutlu eden bir nokta da motor sesini içeriye pek gecirmiyor. Daha once bir sure sonrasında ses yalıtımı sebebiyle basım agrırdı. Şimdi ise gayet mutlu kullanıyorum aracımı..

    Bunlar kucuk detaylar gibi gozukuyor ama beni oldukta tatmin etti bu arac. Eger benim gibi gecis yapanlar varsa onların da yorumlarını duymak isterim. Geçiş yapmak isteyen arkadaslara da bir bakış acısı olur. Sahsen ben 1000tl fark verip bu geçişi yaptım. Lastik yenilemem gerekiyordu , zaten 600 tl verecektim tahmini 400 daha ekleyip lastikleri yeni bakımları yeni yapılmış 4 sene daha genc bir arac sahibi oldum. Hemde yukarı da anlattıklarım ve bir cok ozellikte cabası :D


    2001 Rxt 1,4 16v 77,000km aracımda bahsettiklerin içinde hiçbir sıkıntı görmedim.

    Yakıtını uzun yolda 5,2-5,5 arası dğişir. Hatta 80'le gidip 100 km mesafede yol bilgisayarında okunan değer 3,6lt/100km 3,5'a getiremedim bir türlü.

    Tüm Clio kullanıcılarının yeni yılını kutlarım, iyi yıllara.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: judex

    quote:

    Orijinalden alıntı: remote control

    Jant çapı büyüyüp lastik yanağı değişmediyse konfor artabilir 15'' mi jantları.

    önceki 1,4Rta 13'' ise fark eder, 14'' olması lazım 1,2 16v.

    jantları aynı. eskide 14 buda 14. Yalnız konfor derken sadece tumsekler cukurlar değil. Kapı kapatmasından bile fark anlaşılıyor zaten. Daha once bir sitede farklarını okumuştum. Bu kadar da fark olamaz demiştim ama kucuk detaylar birleşince guzel bir sonuc cıkıyormuş meğerse.. Benim ilk olarak dikkatimi cekenler arabada kendimi daha guvende hissettim. Kapılar şahinvari kapanmadan sesten uzaklaşmış :) El freni , direksiyon yumusaklığı , viteslerin geçişi , elektronik camların motoru bile daha farklı. Ayrıca yol tutuşu , fren sisteminde de farklar var.Beni en cok mutlu eden bir nokta da motor sesini içeriye pek gecirmiyor. Daha once bir sure sonrasında ses yalıtımı sebebiyle basım agrırdı. Şimdi ise gayet mutlu kullanıyorum aracımı..

    Bunlar kucuk detaylar gibi gozukuyor ama beni oldukta tatmin etti bu arac. Eger benim gibi gecis yapanlar varsa onların da yorumlarını duymak isterim. Geçiş yapmak isteyen arkadaslara da bir bakış acısı olur. Sahsen ben 1000tl fark verip bu geçişi yaptım. Lastik yenilemem gerekiyordu , zaten 600 tl verecektim tahmini 400 daha ekleyip lastikleri yeni bakımları yeni yapılmış 4 sene daha genc bir arac sahibi oldum. Hemde yukarı da anlattıklarım ve bir cok ozellikte cabası :D


    clio2'lerde 13" jant yok. 14" var genellikle, faz2'lerin privilege modellerinde 5 kollu 15" çelik jant var sadece.

    judex hayırlı olsun tekrar. performans kıyaslaması yaptın mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: remote control

    2001 Rxt 1,4 16v 77,000km aracımda bahsettiklerin içinde hiçbir sıkıntı görmedim.

    Yakıtını uzun yolda 5,2-5,5 arası dğişir. Hatta 80'le gidip 100 km mesafede yol bilgisayarında okunan değer 3,6lt/100km 3,5'a getiremedim bir türlü.

    Tüm Clio kullanıcılarının yeni yılını kutlarım, iyi yıllara.



    teşekkürler, ben de herkesin yeni yılını kutlarım.

    bu arada, 3,6 aldığın güzergah neresi? muhtemelen rakım farkı olmalı çünkü düz yolda senin de dediğin gibi 5,3 civarlarında olur ortalama.
    ben de ölüdeniz'den geri dönerken bir tepe başında benzin almıştım ve menzili 7500km'ye kadar çıkarmıştım aşağı inene kadar :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    quote:

    Orijinalden alıntı: remote control

    2001 Rxt 1,4 16v 77,000km aracımda bahsettiklerin içinde hiçbir sıkıntı görmedim.

    Yakıtını uzun yolda 5,2-5,5 arası dğişir. Hatta 80'le gidip 100 km mesafede yol bilgisayarında okunan değer 3,6lt/100km 3,5'a getiremedim bir türlü.

    Tüm Clio kullanıcılarının yeni yılını kutlarım, iyi yıllara.



    teşekkürler, ben de herkesin yeni yılını kutlarım.

    bu arada, 3,6 aldığın güzergah neresi? muhtemelen rakım farkı olmalı çünkü düz yolda senin de dediğin gibi 5,3 civarlarında olur ortalama.
    ben de ölüdeniz'den geri dönerken bir tepe başında benzin almıştım ve menzili 7500km'ye kadar çıkarmıştım aşağı inene kadar :)

    Rakım farkı vardı evet,rüzgarın yönü de sanırım lehimeydi, Eskişehir'den Bilecik'eydi güzergah. Ben de şaşırdım 3,6 değerine ama mümkün. 100 km menzil de olunca, 125'lik 4 zamanlı honda motosikletle neredeyse aynı değer 3 yakar.




  • Herkesin yeni yılını kutluyorum.Clio ailesi (:
  • yeni yılınızı bende kutlarım. nice yıllara..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    quote:

    Orijinalden alıntı: judex

    quote:

    Orijinalden alıntı: remote control

    Jant çapı büyüyüp lastik yanağı değişmediyse konfor artabilir 15'' mi jantları.

    önceki 1,4Rta 13'' ise fark eder, 14'' olması lazım 1,2 16v.

    jantları aynı. eskide 14 buda 14. Yalnız konfor derken sadece tumsekler cukurlar değil. Kapı kapatmasından bile fark anlaşılıyor zaten. Daha once bir sitede farklarını okumuştum. Bu kadar da fark olamaz demiştim ama kucuk detaylar birleşince guzel bir sonuc cıkıyormuş meğerse.. Benim ilk olarak dikkatimi cekenler arabada kendimi daha guvende hissettim. Kapılar şahinvari kapanmadan sesten uzaklaşmış :) El freni , direksiyon yumusaklığı , viteslerin geçişi , elektronik camların motoru bile daha farklı. Ayrıca yol tutuşu , fren sisteminde de farklar var.Beni en cok mutlu eden bir nokta da motor sesini içeriye pek gecirmiyor. Daha once bir sure sonrasında ses yalıtımı sebebiyle basım agrırdı. Şimdi ise gayet mutlu kullanıyorum aracımı..

    Bunlar kucuk detaylar gibi gozukuyor ama beni oldukta tatmin etti bu arac. Eger benim gibi gecis yapanlar varsa onların da yorumlarını duymak isterim. Geçiş yapmak isteyen arkadaslara da bir bakış acısı olur. Sahsen ben 1000tl fark verip bu geçişi yaptım. Lastik yenilemem gerekiyordu , zaten 600 tl verecektim tahmini 400 daha ekleyip lastikleri yeni bakımları yeni yapılmış 4 sene daha genc bir arac sahibi oldum. Hemde yukarı da anlattıklarım ve bir cok ozellikte cabası :D


    clio2'lerde 13" jant yok. 14" var genellikle, faz2'lerin privilege modellerinde 5 kollu 15" çelik jant var sadece.

    judex hayırlı olsun tekrar. performans kıyaslaması yaptın mı?

    Çok teşekkür ederim Leki. Biliosun h.içi satın aldım arabayı bankadan da ay ve yıl sonu olduğu için cok gec cıktım ancak bugün ufak bir sürüş yapabildim. Diğer yorumlarım sadece ilk gözlemlerimdi arac hakkında. Performans bakımından motor çabuk bayılıyor diye soyluyenlerin iddaalarını kanıtlayacak herhangi bir sey yasamadım.. Uzun yol surusunden sonra ayrıntılı bir yorum yapacagım.

    Gelelim sizlerle paylaşmak istediğim baska bir konuya. Bugün sehir kampanyalarından bir fırsattan yararlandım. İstanbulda M.Köy'de aracıma 19.90 tl ye guzel bir yıkama yaptıttırdım. Yapılanları ise acıklamayı kopyalarsam eger "Normal yıkama fiyatına, aracınıza komple bakım! detaylı iç-dış cilalı yıkama, detaylı jant temizliği ve bakımı, motor temizleme ve koruma, kokpit bakımı, cam su itici-kaydırıcı, Vinil aksam parlatma ve koruma uygulaması" .

    Ben çok memnun kaldım. Motor temizlemesi falan da oldukça hoşuma gitti. Resim çektim birazdan ekleyeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi judex -- 31 Aralık 2011; 13:31:34 >






  • Motor temizliğinden sonra resim budur arkadaslar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: judex



    Motor temizliğinden sonra resim budur arkadaslar.

    cok güzel görünüyor. Arac 8 v herhalde ?
  • Pırıl pırıl oluyor motoru temizleyince ama özellikle buharlı basınçlı su çok sakıncalı 2 bobini birden öldürdü. Normal basınçlı yıkamada da kasap yıkamacının özellikle belirtmeme rağmen bobinlerin üzerine basması yüzünden tek bobin gitti.
    En iyisi motor temizleme spreyleri.
  • Clio 2 faz 2'de yani makyajlı kasada 8v yok. Hepsi 16v. Motor temizliğini suyla yapmak büyük arızalara yol açar çünkü her yanı elektronik. Sprey kullanmak gerek. Bunun için würth ya da arexons gibi motor temizleme spreyi var. Ben arexons kullanıyorum. Bunlardan bulamazsanız mutfak için kullanılan yağ çözücüleri de kullanabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    Clio 2 faz 2'de yani makyajlı kasada 8v yok. Hepsi 16v. Motor temizliğini suyla yapmak büyük arızalara yol açar çünkü her yanı elektronik. Sprey kullanmak gerek. Bunun için würth ya da arexons gibi motor temizleme spreyi var. Ben arexons kullanıyorum. Bunlardan bulamazsanız mutfak için kullanılan yağ çözücüleri de kullanabilirsiniz.

    leki bende clio 3 alsam mı dıyorum. halen arastıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DEFACTO07

    quote:

    Orijinalden alıntı: judex



    Motor temizliğinden sonra resim budur arkadaslar.

    cok güzel görünüyor. Arac 8 v herhalde ?

    Yok hayır arac 16 v. motor farklı gozukuyor diceksiniz sanırım diger 1.2 lere gore ama benimde ilk basta dikkatimi cekti . Yalnız sonradan arastırınca 2005 modellerin hepsinde bu motor var. Bu arada konu acılmışken sizlere sorayım. eski 1.4 rta cliom da motorun cogu yerini ezberlemiştim yalnız bunda pek bi cekingen oldum :D İçinizce bilen varsa bu tür motorun hava filtresini falan nasıl cıkarıyoruz? Forumda eski sayfalarda 1.4 rta için bi acıklamalı resim menüsü bulmuştum yalnız bu motor için bulamadım. Bilen varsa benimle paylaşabilir mi? Teşekkürler şimdiden.




  • Hiç bir aracımın motorunu yıkatmadım,yıkatmamda.Ayda bir fırçayla fırçalarım sağını solunu, böylece toz kalıcı olmaz hep pırıl pırıl durur motorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: judex
    Yok hayır arac 16 v. motor farklı gozukuyor diceksiniz sanırım diger 1.2 lere gore ama benimde ilk basta dikkatimi cekti . Yalnız sonradan arastırınca 2005 modellerin hepsinde bu motor var. Bu arada konu acılmışken sizlere sorayım. eski 1.4 rta cliom da motorun cogu yerini ezberlemiştim yalnız bunda pek bi cekingen oldum :D İçinizce bilen varsa bu tür motorun hava filtresini falan nasıl cıkarıyoruz? Forumda eski sayfalarda 1.4 rta için bi acıklamalı resim menüsü bulmuştum yalnız bu motor için bulamadım. Bilen varsa benimle paylaşabilir mi? Teşekkürler şimdiden.


    Gönderdiğin resimde bez hava giriş borusu var,hava filtresi de kilidin altında orada biryerde olması lazım.




  • Arkadaşlar clio 2 hb 2005 model aracın kullanım kılavuzlarını bulamıyorum. Netten de arastırdım ama fransızcasına ulaşabildim sadece. Elinde olan varsa benimle paylaşabilir mi?
  • faz 1'in kullanım kitabı var bende, yarı yarıya işine yarar.
  • 
Sayfa: önceki 481482483484485
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.