Şimdi Ara

CLIO II SAHİPLERİ (410. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15.865
Cevap
75
Favori
1.617.719
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 408409410411412
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    motor çalışır haldeyken bujilerin üstündeki ateşleme bobinlerini sırayla sök ve tak. söktükten sonra motorun sesinde değişme oluyorsa o bobin sağlamdır, ama motorun zaten sarsıntılı olan sesi değişmiyorsa o bobin bozuktur. hatta bazen 1 bobin arızalıyken motor silkeleyerek çalışır ama sağlam olanlardan birini daha devre dışı bırakırsan motor durur.
    servis dışında bu parça 60tl civarındadır, hiç tavsiye etmem, ilk clio'da bir ay ömrü oldu hep, yetkili serviste 90tl verdim, daha sonra hiç bozulmadı kaldı ki zaten garantili oluyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozkan.rxt
    quote:

    Orijinalden alıntı: aliuygun
    geçen gün marşa bastım çalışmadı,ikinci seferde çalıştı araç.ancak traktör gibi inanılmaz bir sarsıntıyla..30 saniye kadar sarsıntı devam etti,sonra normale döndü..daha sonra da yapmadı,yolda falan giderken de bir sorun yok.acaba arabanın bu kadar sarsıntılı çalışmasının sebebi ne olabilir? bu olay benzinli çalışmada oldu.hava filtresi,buji sorunu olabilirmi? yaıt ihtimali yok gibi,hep aynı yerden alrım..

    1-2 sayfa önce konusu geçmişti. Traktör gibi çalışıyorsa bobinlerde problem vardır demişti bir arkadaşımız.



    teşekkür ederim cevabınız için.benim de tahminlerim bu yönde..bugün 3.seferde çalıştı,akü yeni,muhtemelen ateşlemede sorun var..yarın sanayi yolları gözüktü bize..(bu durumda araç vites geçişlerinde silkeleme yapabilirmi?)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ninjayildizi


    quote:

    Orijinalden alıntı: guest.1981

    arkadaslar benım clıonun debrıyajı cok gerıden kavrıyor nerdeyse 5 cm gerıden kavrıyor kırmızı ısıkta arkadakılerı bekletmemek ıcın kalkarken gazada basıyorum boylece yakıt tuketımı fazla oluyor.tamırcıye sormustum ayar yapılır mı dıye yok demıstı.debrıyaj baskı balatasını degıstırsem duzelırmı yada ayarı varmı bırde ortalama kaca mal olur


    malesef ayar yapılamıyor. iyice sıkıntı yapmaya başlayınca yani yokuşta falan bağırınca değiştirmeni tavsiye ederim. önce ki yazımda da değinmiştim. ben en sonuna kadar kullandım, şuan halen o kullanımdan kalma sıkıntılarla uğraşıyorum. fazla beklememekte yarar var. serviste 600-700 arası, dışarda 300 falan olur. işçilik ve yağ dahil. değiştirince ilk günkü gibi oluyor. ben çok şaşırmıştım yeni debriyaja; çünkü performansı inanılmaz arttırmıştı.



    Benim debriyajda bayağı yukarıda kavrıyor aynı arkadaşın da dediği sorunları kalkışta yaşıyorum araba geç hızlanıyor. Şu anda değiştirmeye durumum müsait değil sizin en sonuna kadar kullandım demişsiniz bundan kastınız nedir? vitesler geçmeyene kadarmı? birde bundan dolayı Karşılaştığınız sorunlar neydi? bu konuda bilgi verirseniz sevinirim gerekirse bir müddet aracı kullanmayacağım.
    Teşekkürler




  • Yeri belki burası değil ama kazasız 2004 1.2 kırmızı renk cliomu model yükseltmek için satıyorum arkadaşlar.İlgilenenler varsa irtibata geçebilirler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sehzade86


    quote:

    Orijinalden alıntı: Matchbox


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sehzade86

    arkadaşlar uzun süredir arabamın egzosundan ses geliyordu biraz araştırma yaptım ama sebebini bulamadım. Arabada yolda giderken veya dururken gaz veriyorum çekince egzostan tıkır tıkır ses geliyor sanki bişey boşalıyormuş gibi. sizce bu ses normalmi? yaz geldi camı açınca bu ses beni rahatsız eder hale geldi.

    Katalitik konvektörü dağıtmış olabilirsiniz. Bir kontrol ettirin eksozcuya.



    dağılmışsa ortalam masraf ne olur sizce?


    Ben 250 TL vermiştim. (Serviste değil)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sert19


    quote:

    Orijinalden alıntı: ninjayildizi


    quote:

    Orijinalden alıntı: guest.1981

    arkadaslar benım clıonun debrıyajı cok gerıden kavrıyor nerdeyse 5 cm gerıden kavrıyor kırmızı ısıkta arkadakılerı bekletmemek ıcın kalkarken gazada basıyorum boylece yakıt tuketımı fazla oluyor.tamırcıye sormustum ayar yapılır mı dıye yok demıstı.debrıyaj baskı balatasını degıstırsem duzelırmı yada ayarı varmı bırde ortalama kaca mal olur


    malesef ayar yapılamıyor. iyice sıkıntı yapmaya başlayınca yani yokuşta falan bağırınca değiştirmeni tavsiye ederim. önce ki yazımda da değinmiştim. ben en sonuna kadar kullandım, şuan halen o kullanımdan kalma sıkıntılarla uğraşıyorum. fazla beklememekte yarar var. serviste 600-700 arası, dışarda 300 falan olur. işçilik ve yağ dahil. değiştirince ilk günkü gibi oluyor. ben çok şaşırmıştım yeni debriyaja; çünkü performansı inanılmaz arttırmıştı.



    Benim debriyajda bayağı yukarıda kavrıyor aynı arkadaşın da dediği sorunları kalkışta yaşıyorum araba geç hızlanıyor. Şu anda değiştirmeye durumum müsait değil sizin en sonuna kadar kullandım demişsiniz bundan kastınız nedir? vitesler geçmeyene kadarmı? birde bundan dolayı Karşılaştığınız sorunlar neydi? bu konuda bilgi verirseniz sevinirim gerekirse bir müddet aracı kullanmayacağım.
    Teşekkürler


    debriyaj bittikçe araç çok yavaş kalkıyor, geç hızlanıyor ve en belirgini de yokuşta bağırıyor ama gitmiyor. benim araç düz yolda bağırıp gitmiyordu . yaptırdıktan sonra ilk pati denememde (ki eski debriyaj ile yapmak imkansızdı) sol aks kırıldı. onu tamir ederken ben bişey demeden ustalar söyledi. siz bitik debriyajla baya kullanmışsınız diye. niye diye sorduğumda; vites dişlileri yapranmış özlelliklede 1. ve 2. vites, aks lalesi mi ne dedi o aşınmış, arabada haddinden fazla yağ eksilmiş, bir kaç hortum söyledi unuttum adlarını yanma noktasına gelmiş ... gibi şeyler söylediler. tabi bunların hepsini yaptırdım. 500 civarı masraf yaptım anlattıkları için. serviste yaptırsaydım saydıklarını en az 1000 liraydı. korkutmak istemem tabi, siz yine de bir ustaya danışın, umarım yardımcı olmuşumdur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ninjayildizi


    quote:

    Orijinalden alıntı: sert19


    quote:

    Orijinalden alıntı: ninjayildizi


    quote:

    Orijinalden alıntı: guest.1981

    arkadaslar benım clıonun debrıyajı cok gerıden kavrıyor nerdeyse 5 cm gerıden kavrıyor kırmızı ısıkta arkadakılerı bekletmemek ıcın kalkarken gazada basıyorum boylece yakıt tuketımı fazla oluyor.tamırcıye sormustum ayar yapılır mı dıye yok demıstı.debrıyaj baskı balatasını degıstırsem duzelırmı yada ayarı varmı bırde ortalama kaca mal olur


    malesef ayar yapılamıyor. iyice sıkıntı yapmaya başlayınca yani yokuşta falan bağırınca değiştirmeni tavsiye ederim. önce ki yazımda da değinmiştim. ben en sonuna kadar kullandım, şuan halen o kullanımdan kalma sıkıntılarla uğraşıyorum. fazla beklememekte yarar var. serviste 600-700 arası, dışarda 300 falan olur. işçilik ve yağ dahil. değiştirince ilk günkü gibi oluyor. ben çok şaşırmıştım yeni debriyaja; çünkü performansı inanılmaz arttırmıştı.



    Benim debriyajda bayağı yukarıda kavrıyor aynı arkadaşın da dediği sorunları kalkışta yaşıyorum araba geç hızlanıyor. Şu anda değiştirmeye durumum müsait değil sizin en sonuna kadar kullandım demişsiniz bundan kastınız nedir? vitesler geçmeyene kadarmı? birde bundan dolayı Karşılaştığınız sorunlar neydi? bu konuda bilgi verirseniz sevinirim gerekirse bir müddet aracı kullanmayacağım.
    Teşekkürler


    debriyaj bittikçe araç çok yavaş kalkıyor, geç hızlanıyor ve en belirgini de yokuşta bağırıyor ama gitmiyor. benim araç düz yolda bağırıp gitmiyordu . yaptırdıktan sonra ilk pati denememde (ki eski debriyaj ile yapmak imkansızdı) sol aks kırıldı. onu tamir ederken ben bişey demeden ustalar söyledi. siz bitik debriyajla baya kullanmışsınız diye. niye diye sorduğumda; vites dişlileri yapranmış özlelliklede 1. ve 2. vites, aks lalesi mi ne dedi o aşınmış, arabada haddinden fazla yağ eksilmiş, bir kaç hortum söyledi unuttum adlarını yanma noktasına gelmiş ... gibi şeyler söylediler. tabi bunların hepsini yaptırdım. 500 civarı masraf yaptım anlattıkları için. serviste yaptırsaydım saydıklarını en az 1000 liraydı. korkutmak istemem tabi, siz yine de bir ustaya danışın, umarım yardımcı olmuşumdur.





    bende şimdi sanayiden geldim,ustam debriyaj son noktasında bitmek üzere dedi(koku yaptı),175 tl işçilik,orjinal parça da 160 tl,yağ 25 tl,debriyaj telide 15 tl gibi fiyat çıktı...bi ara yaptırcaz artık..bu halde acabe ne kadar gider,fikri olan varmı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliuygun


    quote:

    Orijinalden alıntı: ninjayildizi


    quote:

    Orijinalden alıntı: sert19


    quote:

    Orijinalden alıntı: ninjayildizi


    quote:

    Orijinalden alıntı: guest.1981

    arkadaslar benım clıonun debrıyajı cok gerıden kavrıyor nerdeyse 5 cm gerıden kavrıyor kırmızı ısıkta arkadakılerı bekletmemek ıcın kalkarken gazada basıyorum boylece yakıt tuketımı fazla oluyor.tamırcıye sormustum ayar yapılır mı dıye yok demıstı.debrıyaj baskı balatasını degıstırsem duzelırmı yada ayarı varmı bırde ortalama kaca mal olur


    malesef ayar yapılamıyor. iyice sıkıntı yapmaya başlayınca yani yokuşta falan bağırınca değiştirmeni tavsiye ederim. önce ki yazımda da değinmiştim. ben en sonuna kadar kullandım, şuan halen o kullanımdan kalma sıkıntılarla uğraşıyorum. fazla beklememekte yarar var. serviste 600-700 arası, dışarda 300 falan olur. işçilik ve yağ dahil. değiştirince ilk günkü gibi oluyor. ben çok şaşırmıştım yeni debriyaja; çünkü performansı inanılmaz arttırmıştı.



    Benim debriyajda bayağı yukarıda kavrıyor aynı arkadaşın da dediği sorunları kalkışta yaşıyorum araba geç hızlanıyor. Şu anda değiştirmeye durumum müsait değil sizin en sonuna kadar kullandım demişsiniz bundan kastınız nedir? vitesler geçmeyene kadarmı? birde bundan dolayı Karşılaştığınız sorunlar neydi? bu konuda bilgi verirseniz sevinirim gerekirse bir müddet aracı kullanmayacağım.
    Teşekkürler


    debriyaj bittikçe araç çok yavaş kalkıyor, geç hızlanıyor ve en belirgini de yokuşta bağırıyor ama gitmiyor. benim araç düz yolda bağırıp gitmiyordu . yaptırdıktan sonra ilk pati denememde (ki eski debriyaj ile yapmak imkansızdı) sol aks kırıldı. onu tamir ederken ben bişey demeden ustalar söyledi. siz bitik debriyajla baya kullanmışsınız diye. niye diye sorduğumda; vites dişlileri yapranmış özlelliklede 1. ve 2. vites, aks lalesi mi ne dedi o aşınmış, arabada haddinden fazla yağ eksilmiş, bir kaç hortum söyledi unuttum adlarını yanma noktasına gelmiş ... gibi şeyler söylediler. tabi bunların hepsini yaptırdım. 500 civarı masraf yaptım anlattıkları için. serviste yaptırsaydım saydıklarını en az 1000 liraydı. korkutmak istemem tabi, siz yine de bir ustaya danışın, umarım yardımcı olmuşumdur.





    bende şimdi sanayiden geldim,ustam debriyaj son noktasında bitmek üzere dedi(koku yaptı),175 tl işçilik,orjinal parça da 160 tl,yağ 25 tl,debriyaj telide 15 tl gibi fiyat çıktı...bi ara yaptırcaz artık..bu halde acabe ne kadar gider,fikri olan varmı?

    Valla yorum yok Ali Bey...
    ben hacı murata benzeyen bir ladaya debriyajı bitik bindim 1 günlüğüne de zor iş debriyajsızlık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    motor çalışır haldeyken bujilerin üstündeki ateşleme bobinlerini sırayla sök ve tak. söktükten sonra motorun sesinde değişme oluyorsa o bobin sağlamdır, ama motorun zaten sarsıntılı olan sesi değişmiyorsa o bobin bozuktur. hatta bazen 1 bobin arızalıyken motor silkeleyerek çalışır ama sağlam olanlardan birini daha devre dışı bırakırsan motor durur.
    servis dışında bu parça 60tl civarındadır, hiç tavsiye etmem, ilk clio'da bir ay ömrü oldu hep, yetkili serviste 90tl verdim, daha sonra hiç bozulmadı kaldı ki zaten garantili oluyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozkan.rxt
    quote:

    Orijinalden alıntı: aliuygun
    geçen gün marşa bastım çalışmadı,ikinci seferde çalıştı araç.ancak traktör gibi inanılmaz bir sarsıntıyla..30 saniye kadar sarsıntı devam etti,sonra normale döndü..daha sonra da yapmadı,yolda falan giderken de bir sorun yok.acaba arabanın bu kadar sarsıntılı çalışmasının sebebi ne olabilir? bu olay benzinli çalışmada oldu.hava filtresi,buji sorunu olabilirmi? yaıt ihtimali yok gibi,hep aynı yerden alrım..

    1-2 sayfa önce konusu geçmişti. Traktör gibi çalışıyorsa bobinlerde problem vardır demişti bir arkadaşımız.



    ustam benzin pompasından olabilir dedi,bir daa böyle yaparsa direkt lpgde çalıştırmayı dene,eğer lpgde çalışırsa benzin pompasına bakarız dedi...hakkımızda hayırlısı....




  • arkadaşlar selam. il dışında görevdeyim yine, ama bugün 3,5 yıllık clio 2 defterini somut olarak kapattım. telefonda anlaştık, arabayı teslim aldılar.
    buraya bakmaya devam ederim büyük olasılıkla yine, açılış sayfam burası zaten.
    hepinize kazasız belasız hayırlı günler dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    arkadaşlar selam. il dışında görevdeyim yine, ama bugün 3,5 yıllık clio 2 defterini somut olarak kapattım. telefonda anlaştık, arabayı teslim aldılar.
    buraya bakmaya devam ederim büyük olasılıkla yine, açılış sayfam burası zaten.
    hepinize kazasız belasız hayırlı günler dilerim.


    hayırlısı olsun..ne kadara verdiniz? (mahsuru yoksa tabii..)
  • Merhaba arkadaşlar bizde Clio Symbol var 2004 model.Birkaç gündür araç stop edince bip bip diye 2 tane uzunca ses çıkıyor bunun nedeni ne olabilir?Herhangi bir yeri (far sinyal vs) açık kalınca farklı bir bip sesi geliyor ama bu ses daha ince ve uzun.Babam geçenlerde arka cam buz çözücüyü kapatırken eli başka yerlere gitmiş acaba yanlış bişeye mi bastık yoksa önemli bir arızanın işareti midir bu?Ayrıca oralarda lpg göstergesi de var oradan sadece gaz biterken bip sesi geliyor gazla ilgili de olabilir mi? Yardım ederseniz sevinirim
  • meraba arkadaşlar.10gündür yaya gezmekten bıktım temiz uygun bi rxt de bulamadım albea bakıyodum onuda bulamadım.buldumda hep oynanmış ekmeği yenmiş km leri yüksek arabalardı bende yanaşmadım. neye niyet neye kısmet bu akşam çok temiz 99model 78binde orjnal. 1.4 16v ecotec motorlu 90hp. opel corsa aldım.sabah teslim alıcam inş. 1.4gls diye geçiyo klimalı falan bizim clionun rxt si gibiymiş. yaa ne bilim aldım işte temizliğine kapıldım bi anda azımdan çıktı aldım. sizinlede paylaşmak istedim. artık opelci oldum arasıra gelip bi selam veririm size kendinize clionuza iyi bakın kazasız belasız sürüşler dileğiyle hoşcakalın....
  • 15'e gitti. ama sinop'a gidince galericiye pasta cila parası vermem gerekecek. sattığım arabaya değil de aldığım arabaya masraf etmeyi yeğlerdim, arada çok samimi olduğum insanlar olduğu için ses çıkarmadım 100 lirayla batmam diye düşünerek, ama kızdığım bir şey, pasta cilayı benim kaportacıya yaptırmış olsalardı ki çok defa söyledim böyle yapsınlar diye o 100 lirayı vermek zorunda kalmayacaktım.

    quote:

    Orijinalden alıntı: aliuygun

    hayırlısı olsun..ne kadara verdiniz? (mahsuru yoksa tabii..)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leki -- 13 Mayıs 2011; 1:25:31 >
  • hayırlı olsun. güle güle kazasız belasız kullan.
    annemde o arabanın baz swing modeli var. güzel arabadır. clio kadar olmasa da onun hakkında da biraz bilgim var. iç aydınlatma lambası far düğmesini geri çekince yanıyor mesela, bu ışığı bozuk sanan bir çok insan tanıyorum. klima düğmesi de aynı şekilde çalışıyor, fan yön düğmesini kendine çekiyorsun. arka cam rezistans için fan motor düğmesini kendine çekiyorsun. 90bg kuvvetli ve ekonomik bir motoru var. arka oturma mesafesi clio'dan çok iyi ancak bagajı küçük clio'dan. bir de silecek kolunu kırmadan önce şunu oku: silecek yukarı itince çalışıyor, clio'daki gibi aşağı indirince değil. arka silecek için kolu ileri itiyorsun.


    quote:

    Orijinalden alıntı: nhtckr

    meraba arkadaşlar.10gündür yaya gezmekten bıktım temiz uygun bi rxt de bulamadım albea bakıyodum onuda bulamadım.buldumda hep oynanmış ekmeği yenmiş km leri yüksek arabalardı bende yanaşmadım. neye niyet neye kısmet bu akşam çok temiz 99model 78binde orjnal. 1.4 16v ecotec motorlu 90hp. opel corsa aldım.sabah teslim alıcam inş. 1.4gls diye geçiyo klimalı falan bizim clionun rxt si gibiymiş. yaa ne bilim aldım işte temizliğine kapıldım bi anda azımdan çıktı aldım. sizinlede paylaşmak istedim. artık opelci oldum arasıra gelip bi selam veririm size kendinize clionuza iyi bakın kazasız belasız sürüşler dileğiyle hoşcakalın....




  • saolasın leki kolları düğmeleri şükür kırmadan öğrendim::)
  • Teşekkürler cevaplarınız için gayet aydınlatıcı oldu. Bir ara bu debriyajı bir ustaya göstereceğim Bu gün Reno servisinden fiyat aldım 790 Tl dediler insaf yahu aracın değeri 14bin Tl bu nasıl iş anlamıyorum soyguncu bunlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nhtckr

    meraba arkadaşlar.10gündür yaya gezmekten bıktım temiz uygun bi rxt de bulamadım albea bakıyodum onuda bulamadım.buldumda hep oynanmış ekmeği yenmiş km leri yüksek arabalardı bende yanaşmadım. neye niyet neye kısmet bu akşam çok temiz 99model 78binde orjnal. 1.4 16v ecotec motorlu 90hp. opel corsa aldım.sabah teslim alıcam inş. 1.4gls diye geçiyo klimalı falan bizim clionun rxt si gibiymiş. yaa ne bilim aldım işte temizliğine kapıldım bi anda azımdan çıktı aldım. sizinlede paylaşmak istedim. artık opelci oldum arasıra gelip bi selam veririm size kendinize clionuza iyi bakın kazasız belasız sürüşler dileğiyle hoşcakalın....


    Hayırlı olsun gayet güzel, şık bir araç bir ara bende kullanmıştım.
  • Merhaba arkadaşlar ben lpgli 2000 1.6 rxt almayı düşünüyorum birkaçtane şuan temiz araç buldum onlara bakacağım ancak sizin öneriniz nedir bu araçla ilgili bu aracın artıları eksileri nelerdir alırken bu araçta nelere dikkat etmek gerekir bilgilerinizi paylaşıp yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler.
  • Merhabalar arkadaşlar lpg li 2000 1.6 rxt almayı düşünüyorum.Birkaç tane temiz buldum onlara bakacağım inşallah.Sizlerden öğrenmek istediğim bu aracın artıları ve eksileri neleredir ve alırken neye dikkat etmek gerekir bu araçta?? Bilgi ve deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim.
  • levent hayırlı olsun kardeşim. güle güle harcamak nasip olsun...yeni aracında da kazasız belasız sürüşler dilerim.
    nihat hayırlı uğurlu olsun corsa'n. bende şirket aracı olarak 2 yıl swing kullandım. bizim rta ile kalkışta kapıştırsan 2 boy fark atardı.güçlü ve sağlam, kemikli bir araba. çift yönlü bir yoldan u dönüşü yaparken, markete mal vermeye gelen bir satıcı minibüsü ile benim 2 kapıya birden çarpıp oturmuştu. araçta sadece minibüsün stoplarının yaptığı çiziklerin dışında hiç bir şey olmamışt. orda hayran kalmıştım sağlamlığına zaten.çamurdan olsun alman olsun :) kazasız belasız sürüşleri dilerim...

    1,4 RXT bakıyorum yaldır yaldır :)
    13,300 e buldum 2001, 114000 km. orjinal km. kırmızı.sunroof lu, klimalı...
    fakat sağ arka kapıya bir astra oturduğu için değişmiş servisten.
    kaputta lokal boya varmış.
    sağ aynası da değişmiş.
    gaz pedallarını, vites kolunu değiştirmiş.airbagler mevcut.
    alaşımlı şık jant, derli toplu bir araç.
    3650 TL vererek sarı renkte kaliteli deri kaplatmış koltukları.
    bütün veriler aracın km sini gizlemek için yapılmış değişiklikler gibi gözüküyor, onu da alıcı artık servise sokup öğrenecek ne var ne yok.

    bana göre en büyük (-) si ön konsol turuncu ve sarı renklere BOYANMIŞ ! be kardeşim anladık gs lisin de arabanın ne suçu var. ilk bakışta kaplama sandım sökeriz olur biter dedim ama boya olduğunu öğrenince içim yandı. sarı paspaslar, sarı koltuklar, turuncu/sarı göğüs...hani zevk ve renkler tartışılmaz da, hatta bıraktım Fenerbahçeli olduğumu, ondan da geçtim ama içeriye cölk bir görüntü vermenin mantığını inanın anlamadım. umarım bu foruma üyedir de beni duyar.
    Acaba o ön konsol tekrar boyansa orjinal rengine kurtarılabilir mi?

    Herkese kazasız belasız cezasız keyfli sürüşler dilerim...

    Meşhur arabamız...:)

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-boylesi-gorulmedi-bu-firsat-kacar-48093568/detay/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilgebahisci -- 14 Mayıs 2011; 10:30:17 >




  • 
Sayfa: önceki 408409410411412
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.