< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
|
Yorulduk beklemekten, game awards'ı beklemenin firma açısından bir anlamı da yok. Hazırsa şimdiden çıkartsa hatta diğer dillerle beraber oynayan sayısı artar ödül törenine kadar. Aylar oldu bekliyoruz |
|
_____________________________
Bir insanı çok sevme ona kızabilirsin , bir insana çok kızma onu sevebilirsin.
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
GOTY adayı Clair Obscur: Expedition 33'ün arkasındaki geliştirici ekibi SandfallGames, Fab eklentilerini kullanarak oyun özelliklerinin prototipini nasıl oluşturduklarını ve ücretsiz + ücretli Fab varlıklarının geniş paletinden yararlanarak yaratıcı vizyonlarını hızlı bir şekilde nasıl hayata geçirdiklerini açıklıyor. Clair Obscur: Expedition 33 | Developer Interview | Unreal Engine Watch this video to see Sandfall Interactive’s Tom Guillermin discuss how he got started with Unreal Engine, and the role UE5 played in developing GOTY candidate ‘Clair Obscur: Expedition 33’.
Clair Obscur: Expedition 33 is a compelling turn-based RPG that defied the odds by becoming one of the most well-reviewed and commercially successful titles of 2025, racking up numerous accolades in the process—including a record-breaking 12 nominations at The Game Awards in categories such as Best Game Direction, Best Role Playing Game, and even Game of the Year.
In this interview, we explore how Guillermin got started and how the evolution of Unreal Engine coincided with the growth of the team at Sandfall. We also dive into how key UE5 features such as Nanite, Unreal Insights, and Blueprint visual scripting impacted development for the growing team.
#ClairObscurExpedition33, #SandfallInteractive, #TheGameAwards, #GOTY, #UnrealEngine, #UE5, #Nanite, #UnrealInsights, #BlueprintVisualScripting https://www.youtube.com/watch?v=Hc5jC099-vE |
|
_____________________________
|
|
Konuya daima yorum gelir hocam. Güncelleme geldiği an zaten başlıkta yazar herkes için duyuru niteliğinde. :) |
|
_____________________________
|
|
Arkadaşlar oyunda çok konuşma var mı? yani tr altyazı için beklemeye değer mi? |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|