Citroen saxo 1.5d(dizel) konusunda artıları ve eksileriyle yorum yazarsanız sevinirim.
Yok mu? Citroen Saxo 1.5d kullanan ya da arkadaşı kullanan. arkadaşlar benim için yorumlarınız önemli borçlanmadan alabileceğim bir araba (malum memuriyet) çünkü..Bi galaride var şimdi adam sorsam mükemmel emsalsiz falan diyecek hiç çıkar gözetmeyen arkadaşların yorumları bu yüzden çok önemli.
biz sülalecek yillardir citroen kullan1r1z ve simdiye kadar 7-8 citroen deistirmisizdir. Saxo biz kullanmad1k ama amcam1n k1z1 kullaniyodu gayet memlundu. ama onunki dizel deildi san1r1m. bence saxonun rakibi yok o fiyata. üstelik çok ii modifiye edilebiliyor. zaten 106 ile ayn1 platform a sahip bu yüzden al bence.
çok sağol ıcestar, citroen kısmı tamam. Ama dizel motor kısmını da öğrenmem lazım. Arabam.com'dan bilgi alıyorum ama kullananların görüşleri daha önemli.
araç kaç binde kaç model galeri ne istiyor diesel olarak zannedersem turbosu yok, ekonomik hızlanması muhtemelen yavaş olur şehir içinde kullanılacak bi araç şehirlerarası sollamalarda zorluk çekebilirsin bi arkadaş kullandı 4 yıl memnundu ama galeriden alıyorsun bence sahibini bildiğin yada tanıdığın bir diesel alman daha ii olur masraf açarsa kötü olur
quote:
Orjinalden alıntı: lokosit
araç kaç binde kaç model galeri ne istiyor diesel olarak zannedersem turbosu yok, ekonomik hızlanması muhtemelen yavaş olur şehir içinde kullanılacak bi araç şehirlerarası sollamalarda zorluk çekebilirsin bi arkadaş kullandı 4 yıl memnundu ama galeriden alıyorsun bence sahibini bildiğin yada tanıdığın bir diesel alman daha ii olur masraf açarsa kötü olur
Araç 2001 model 80.000'de alırsam bir ustaya göstereceğim tabii. "turbo" dedin turbolu turbosuz çok büyük fark olurmu?
sanirim o arabada 80 beygir var ve kilosuna göre oldukça yeterli koskoca clio symbol de de 80 hp 850 kg lik saxo da da.
bir arkadaşımın esprisi geldi aklıma , saxo lu bir arkadaşı geldiğinde
" aaa saksocu gelmiş " diye... :) al sana negatif bir yön :)
O araç çok sorunlu ,zaten Citroen in Türkiyedeki imajını bozan araçlardan dır bu, ben yakınlarıma C4 alın diyorum hep, yok Citroen evime sokmam diyorlar demekki Xsara dır Saxo dur millette hiç iyi izlenim bırakmamış...
quote:
Orjinalden alıntı: tolgao2000
bir arkadaşımın esprisi geldi aklıma , saxo lu bir arkadaşı geldiğinde
" aaa saksocu gelmiş " diye... :) al sana negatif bir yön :)
benim edebiyat hocam almisti bende ooo hocam saxo çekmisiniz demistim.
quote:
Orjinalden alıntı: anka_ra
quote:
Orjinalden alıntı: lokosit
araç kaç binde kaç model galeri ne istiyor diesel olarak zannedersem turbosu yok, ekonomik hızlanması muhtemelen yavaş olur şehir içinde kullanılacak bi araç şehirlerarası sollamalarda zorluk çekebilirsin bi arkadaş kullandı 4 yıl memnundu ama galeriden alıyorsun bence sahibini bildiğin yada tanıdığın bir diesel alman daha ii olur masraf açarsa kötü olur
Araç 2001 model 80.000'de alırsam bir ustaya göstereceğim tabii. "turbo" dedin turbolu turbosuz çok büyük fark olurmu?
bence olur turbosuz ise bg ve tork düşük oluyor yakıt yeni diesellerden fazla olabilir ve hızlanma ii olmayabilir
quote:
Orjinalden alıntı: ıcestar
sanirim o arabada 80 beygir var ve kilosuna göre oldukça yeterli koskoca clio symbol de de 80 hp 850 kg lik saxo da da.
saxo 1.5d 80 yoktur yaf olsa olsa 55-60 bg vardır eski diesellerden o common rail olsa neyse ama tahminim korkmadan biodiesel kullanır
ben bir ara düşündüm bu arabayı ama fiyatlar korkunç. hiç akıl karı değil.
quote:
Orjinalden alıntı: lokosit
quote:
Orjinalden alıntı: ıcestar
sanirim o arabada 80 beygir var ve kilosuna göre oldukça yeterli koskoca clio symbol de de 80 hp 850 kg lik saxo da da.
saxo 1.5d 80 yoktur yaf olsa olsa 55-60 bg vardır eski diesellerden o common rail olsa neyse ama tahminim korkmadan biodiesel kullanır
2003 ten önceki modelleri 80 2003 modelleri ise 70 bg mis.
saxo adının cins olduğunu söylemiştim zaten. Motoru da biraz eski teknoloji. En iyisi biraz borçlanıp yeni dizellerden almak galiba.
Borçlanacağına paranı faize koy, soran şimdiki paranla git bir 1.4 106 al veya 1.4 Reno 9 veya reno 11 , veya 11 milyara 2000 model 1.4 Clio Symbol veya Clio HB ,rahat et arkadaşım. HEm az yakar hem üzmez seni Clio Symbol... Borca harca girip yürüyen tekerler almak ve boğazından sıkmak hiç mantıklı değil... Ne güzel araçlar var 10 milyara... Değer mi sıkışmaya elin rahatlarsa 0 ada binersin... Ama bu devirde 30 milyar verip sıfır alacak bir insanın en az 150 milyar parası kenarda olmalı bence... Hatta daha da fazla ama milletimiz kredilere giriyor borca giriyor gidip 10 milyar parasıyla alıyor. Çoluğunun çocuğunun rıskını elin ABD lisine Japoınuna veriyor. Sonra bi hastalık oluyor bişi oluyor bütçesi kaldırmıyor... Çok yanlış şeyler bunlar
ya bende 1.6 reno var zaten. 1.4 ile arada fazla yakıt farkı yok. Satıp üstüne koyup yeni ve daha az yakan bir şey arıyorum. Faiz para getirmiyor arkadaşım be....
quote:
Orjinalden alıntı: antiochos
Borçlanacağına paranı faize koy, soran şimdiki paranla git bir 1.4 106 al veya 1.4 Reno 9 veya reno 11 , veya 11 milyara 2000 model 1.4 Clio Symbol veya Clio HB ,rahat et arkadaşım. HEm az yakar hem üzmez seni Clio Symbol... Borca harca girip yürüyen tekerler almak ve boğazından sıkmak hiç mantıklı değil... Ne güzel araçlar var 10 milyara... Değer mi sıkışmaya elin rahatlarsa 0 ada binersin... Ama bu devirde 30 milyar verip sıfır alacak bir insanın en az 150 milyar parası kenarda olmalı bence... Hatta daha da fazla ama milletimiz kredilere giriyor borca giriyor gidip 10 milyar parasıyla alıyor. Çoluğunun çocuğunun rıskını elin ABD lisine Japoınuna veriyor. Sonra bi hastalık oluyor bişi oluyor bütçesi kaldırmıyor... Çok yanlış şeyler bunlar
quote:
Orjinalden alıntı: ıcestar
quote:
Orjinalden alıntı: lokosit
quote:
Orjinalden alıntı: ıcestar
sanirim o arabada 80 beygir var ve kilosuna göre oldukça yeterli koskoca clio symbol de de 80 hp 850 kg lik saxo da da.
saxo 1.5d 80 yoktur yaf olsa olsa 55-60 bg vardır eski diesellerden o common rail olsa neyse ama tahminim korkmadan biodiesel kullanır
2003 ten önceki modelleri 80 2003 modelleri ise 70 bg mis.