Şimdi Ara

Citroen'in şanzıman isimlendirmesi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28
Cevap
1
Favori
12.875
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Kisaca hepsi çöp

    DSG EDC powersihft CVT

    Yavaş.
    Tam otomatik şanzımanın konforunu hiçbir çift kavramaya değişmem.
    Yarı otomatikler de genelde daha sorunsuz,parçası ve tamiri ucuz. Senin gibi hep sıfır araba alacak parası olmayanlar veya garantisi bitince satıp sıfır alamayacaklar için ikinci elde robotize tek kavramalar daha konforsuz olsa da daha avantajlı.

    Ben 3,20 d ZF kullandım

    1,16 kullandım ZF

    DSG daha konforlu bence



    Bunu da ancak sen söylersin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    '02 Corsa 1.8 GSI-Corsa Ç.
    Xmax 250 ABS




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Kisaca hepsi çöp

    DSG EDC powersihft CVT

    Yavaş.
    Tam otomatik şanzımanın konforunu hiçbir çift kavramaya değişmem.
    Yarı otomatikler de genelde daha sorunsuz,parçası ve tamiri ucuz. Senin gibi hep sıfır araba alacak parası olmayanlar veya garantisi bitince satıp sıfır alamayacaklar için ikinci elde robotize tek kavramalar daha konforsuz olsa da daha avantajlı.

    Ben 3,20 d ZF kullandım

    1,16 kullandım ZF

    DSG daha konforlu bence



    Bunu da ancak sen söylersin

    Yok abi söyleyen baya bir insan var

    Konusu bile vardı
    _____________________________
    İnsana saygı yok ama Arabaya var !!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Kisaca hepsi çöp

    DSG EDC powersihft CVT

    hemen kestirip atıyorsun çöp diye cihan

    benimde cvt hoşuma gitmiyor sabit devir scooter motor gibi (yeni nesil multitronic hariç)
    dsg çok erken vites değiştiriyor
    powershift te manuel kullanım imkanı yok (focus da olan )
    edc ninde vites topuzu büyük
    yaşasın 4 ileri bva



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SAİM. -- 13 Nisan 2013; 8:42:58 >
    _____________________________
    Opel Vectra 1.9 CDDesign sütçü Edition
    150 ps 320 nm 6 ileri Active Select
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Kisaca hepsi çöp

    DSG EDC powersihft CVT

    Yavaş.
    Tam otomatik şanzımanın konforunu hiçbir çift kavramaya değişmem.
    Yarı otomatikler de genelde daha sorunsuz,parçası ve tamiri ucuz. Senin gibi hep sıfır araba alacak parası olmayanlar veya garantisi bitince satıp sıfır alamayacaklar için ikinci elde robotize tek kavramalar daha konforsuz olsa da daha avantajlı.

    Ben 3,20 d ZF kullandım

    1,16 kullandım ZF

    DSG daha konforlu bence



    Bunu da ancak sen söylersin

    Eco-pro modunda teste cikiyorlar sonra sarsintili diyorlar Arac devir cevirmesin diye bilerek yapiyor ama alt devirleri konforludur. Sport + DS modunda o aracin vites atisini cekirdegini alip izlemeli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    F30 M sport + HK
    When the lamp is turned off, all women get beauty.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Kisaca hepsi çöp

    DSG EDC powersihft CVT

    Neyin peşindesin.
    _____________________________
    *HP nin yırtına yırtına RPM'le geleni değil, yuksek hacmin alt devirlerdeki torkuyla sessiz sedasiz geleni makbuldur.

    W220 S500L V8 Automat. (Satıldı)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Kisaca hepsi çöp

    DSG EDC powersihft

    o kadar da değil.. konfor olarak bir dsg olmasa da sorunsuzlukta dsg mcp'nin eline su dökemez..
    not: dsg kullanıcısıyım...

    1-2 vites çok sarsıntılı

    Gücü ciddi anlamda kesiyor

    1-2 vites sarsintili demissiniz ama araci calistirdiktan 5 dk sonra normale donuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Ben 2 aydır kullanıyorum. Ne sarsıntı var ne de yığılma. Ben çok memnunum MCP'den...
    _____________________________
    2015 Opel İnsignia Cosmo 1,6 CDTI

    PSN: anamurcat33

  • Sakin ola test etmeden BMP almayın. Arabaya binesiniz gelmez o kadar söyleyeyim. Manuel daha konforlu. Hele geri geri yokuşta kalmayın... Otomatik vites kullanıpta el freniyle kalkmak pahabiçilemez.
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.