Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (891. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28.972
Cevap
173
Favori
1.792.805
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 889890891892893
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: conquête

    1 den 2 ye geçişlerde bazen bi ses geliyor bunu yaşayan var mı acaba

    Araca sabahları bindiğinizde hemen hareket ediyorsanız balatalar soğyk oldugu için gelebilir. Mcp ise ilk vites değişiminde gazdan çekin ayağınızı. Ya da 30-40sn durduğu yerde çalışsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • degişen birşey olmadı hocam. Zaten servis başka araç gelirse uygulama yapmayacaklarını çünkü çözüm olmadıgını söyledi. Bana bunu söylerken genel müdürlüge %50 ses azaldı demişler. Kısaca ugraştılar ama çözemediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm


    quote:

    Orijinalden alıntı: ANKARAKULLANICISI

    quote:

    Orijinalden alıntı: Creepinq Death


    quote:

    Orijinalden alıntı: ANKARAKULLANICISI

    Manuel modda 2. vitesle kalkabileceğimi tesadüfen anlamış oldum, çok şaşırdım.
    Ama hemen durup 1 e alıp devam ettim. biraz gittikten sonra kırmızı da beklerken sağ kolu çektim 2 ye geçti, ve vaay tesadüf değil mümkünmüş oldu.

    Bunu kullanan yani 2. viteste kalkan oluyor mu

    Bende bunu yazin farkettim :D.Genelde manuel kullaniyorum elim alismis durur vaziyetteyken kulakciga gitti elim.Gaza bastim gec algiladi bi baktim ikinci vitesteyim:D

    Daha sonra kullanmadim ama kisin ilk kalkislarda patinaja kalmamak icin kullanilabilir bence.

    Kışın düz zeminde olduğu yerden kımıldatamamıştım. Lastiklere veryansın etmiştim, belki 2. viteste kalkabilecektim.
    Neyse bilmiş olduk.

    Kullanma kilavuzunda yaziyordu, halbuki

    iyi forumlar...

    doğrudur, keşke okusaydım. saolun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    beyler son zamanda aracımda şu tarz bir sıkıntı ile karşı karşıyayım, periyodunu soracak olursanız 2 haftada 1 kez ya olur ya olmaz..

    Aracımda sabah ilk çalştırmada 1 dakika min çalıştırmadan hareket etmem, akşam da eve döndüğümde en az 30 sn aracımı rolantide çalıştırırım..

    olay şu ki; tüm ışıklar söndükten sonra bastığım marş'ta, bu bahsettiğim sabah saatlerinde(07-08 arasında), depomda sadece 1 çizgi eksik olduğu durumda bile(ki yarımın altına düşürmem) motor sabahları bir aptal çalışıp kendini toparlayamıyor, rolanti devri tutturamıyor.. sizde de oluyor mu bu durum???..

    yani "marşa bastınız, 300-500 devir aralığında rolantiyi 2-3 sn tutturamayıp saçmalama daha sonra kendini toparlama" durumu sizin de başınıza geldi mi..

    shell veya po'dan alırım diesel yakıtımı, belirli yerlerden alırım, ancak bu durum son 2-3 aydır sanki periyodik hale geldi..

    bi sabah yakalayabilirsem videosunu çekip forumda paylaşmayı planlıyorum, sizin başınıza geldi mi böyle bir şey? sorun neden kaynaklı olabilir?

    hocam rolantideki düşüp toparlanma olayınız ne durumda? PO dışında yakıt alıp deneyin demiştim, son durumu merak ettim? Ne sonuç aldınız? Servis konuyla ilgili ne dedi ve ne yaptı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Uzun zamandır yazmamiştım, eşim çok memmun araçtan, konfor olarak bindiğim en iyi C sınıfı araçlardan, az yakıyor ve otomatik olması ise büyük artı.

    arka koltuklar çocuklar için rahat ama yinede kirletmeyi başarıyorlar veletler :)

    eksi olarak sadece oda bana göre uçak kokpiti gibi yüzlerce tuşlar var, alışık değilim ondandır. ben çok kullanadamadım ama fiyatını hakeden nadir araçlardan biri.

    ha bana sorarsan ben yine ilk aşkım fiat bravo' yu tercih ederim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakank1a


    quote:

    Orijinalden alıntı: conquête

    1 den 2 ye geçişlerde bazen bi ses geliyor bunu yaşayan var mı acaba

    Araca sabahları bindiğinizde hemen hareket ediyorsanız balatalar soğyk oldugu için gelebilir. Mcp ise ilk vites değişiminde gazdan çekin ayağınızı. Ya da 30-40sn durduğu yerde çalışsın.

    araç 2011 dizel otomatik... normal gün içinde de yapıyor bazen sesi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fullflavor1977

    Uzun zamandır yazmamiştım, eşim çok memmun araçtan, konfor olarak bindiğim en iyi C sınıfı araçlardan, az yakıyor ve otomatik olması ise büyük artı.

    arka koltuklar çocuklar için rahat ama yinede kirletmeyi başarıyorlar veletler :)

    eksi olarak sadece oda bana göre uçak kokpiti gibi yüzlerce tuşlar var, alışık değilim ondandır. ben çok kullanadamadım ama fiyatını hakeden nadir araçlardan biri.

    ha bana sorarsan ben yine ilk aşkım fiat bravo' yu tercih ederim :)


    Bizim araçlara göre hem torku hemde beygiri yüksek cok iyi araba bencede ivmelenme çok manyak. Trim ses hiç yok ama motor sesi çok aletin
  • Arkadaşlar servisteyken baskı balata komple değişirse fiyat ne kadar tutuyor diye dordum. Fiyat 2000-2500 arası olur dediler.

    Aracın akü fiyatı 500-600 arası. Start stop yakıt tasarrufu yaptırıyor ama bu akü fiyatlarıyla yaptırdığını geri alır bizden.

    Picassoyu inceledim ve araç hoşuma gitti. Özellikle kapı tokluğu sesini sevenler için biçilmiş kaftan olmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    Arkadaşlar servisteyken baskı balata komple değişirse fiyat ne kadar tutuyor diye dordum. Fiyat 2000-2500 arası olur dediler.

    Aracın akü fiyatı 500-600 arası. Start stop yakıt tasarrufu yaptırıyor ama bu akü fiyatlarıyla yaptırdığını geri alır bizden.

    Picassoyu inceledim ve araç hoşuma gitti. Özellikle kapı tokluğu sesini sevenler için biçilmiş kaftan olmuş

    servis fiyatı ile sanayii fiyatı farklıdır hocam. 1400 tl falan olur sanırım sanayiide. o da normal.

    ama akülerimiz pahalı gerçekten. gerçi 3 milyon startstop'a kadar kim öle kim kala.
  • yüksek hızlarda frenleme sırasındaki şikayetim sebebiyle ankara otosayda hemen garantiden salıncak burçlarını değiştirdiler. sabah bıraktım öğlen teslim aldım söyledikleri gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    Arkadaşlar servisteyken baskı balata komple değişirse fiyat ne kadar tutuyor diye dordum. Fiyat 2000-2500 arası olur dediler.

    Aracın akü fiyatı 500-600 arası. Start stop yakıt tasarrufu yaptırıyor ama bu akü fiyatlarıyla yaptırdığını geri alır bizden.

    Picassoyu inceledim ve araç hoşuma gitti. Özellikle kapı tokluğu sesini sevenler için biçilmiş kaftan olmuş

    servis fiyatı ile sanayii fiyatı farklıdır hocam. 1400 tl falan olur sanırım sanayiide. o da normal.

    ama akülerimiz pahalı gerçekten. gerçi 3 milyon startstop'a kadar kim öle kim kala.

    hocam bizim araçların baskı balata değiştikten sonra bilgisayar ile yapılması gereken işlemler var diyorlardı. Dışarıda yaptırabilir miyiz bu tür bir işlemi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    Arkadaşlar servisteyken baskı balata komple değişirse fiyat ne kadar tutuyor diye dordum. Fiyat 2000-2500 arası olur dediler.

    Aracın akü fiyatı 500-600 arası. Start stop yakıt tasarrufu yaptırıyor ama bu akü fiyatlarıyla yaptırdığını geri alır bizden.

    Picassoyu inceledim ve araç hoşuma gitti. Özellikle kapı tokluğu sesini sevenler için biçilmiş kaftan olmuş

    servis fiyatı ile sanayii fiyatı farklıdır hocam. 1400 tl falan olur sanırım sanayiide. o da normal.

    ama akülerimiz pahalı gerçekten. gerçi 3 milyon startstop'a kadar kim öle kim kala.

    hocam bizim araçların baskı balata değiştikten sonra bilgisayar ile yapılması gereken işlemler var diyorlardı. Dışarıda yaptırabilir miyiz bu tür bir işlemi

    özel servisler yapar yav.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: calop

    Aracımın 30000 bakımı geldi. İstanbul için tavsiye edebileceğiniz servis var mı? (Anadolu ilk tercihimdir) Dikkat etmem gereken hususlar nelerdir? Bilgilendirirseniz memnun olurum.
    Saygılar.

    hocam benim aracında 30000 bakımı geldi. Anadolu yakası ilk tercihim. bakım yaptırdınız mı ? bakım konusunda nelere dikkat etmeliyiz? yaklaşık maliyet ne kadardır ?
  • Gittim dün, başka bir C4 Exclusive test ettim benimkinin aynısı.

    Araç benimkine göre yağ gibi gidiyor. 1'den 2'.ye geçerken ses çıkarmıyor şanzıman.

    Benimkinden ses geliyor önden ve çok sinir bozucu.

    Buna rağmen ısrarla "Aracınızda sorun yok" diyorlar. Perşembe Çekmeköy'e götüreceğim. Birde ordaki servis baksın.

    Fren müşürü olayını söyledim ısrarla onla ilgili değil deniyor.

    Kafayı yiyeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    Gittim dün, başka bir C4 Exclusive test ettim benimkinin aynısı.

    Araç benimkine göre yağ gibi gidiyor. 1'den 2'.ye geçerken ses çıkarmıyor şanzıman.

    Benimkinden ses geliyor önden ve çok sinir bozucu.

    Buna rağmen ısrarla "Aracınızda sorun yok" diyorlar. Perşembe Çekmeköy'e götüreceğim. Birde ordaki servis baksın.

    Fren müşürü olayını söyledim ısrarla onla ilgili değil deniyor.

    Kafayı yiyeceğim.


    hoca cebinden 20 tl ver gitsin ya. uğraşılmaz bu heriflerle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    Gittim dün, başka bir C4 Exclusive test ettim benimkinin aynısı.

    Araç benimkine göre yağ gibi gidiyor. 1'den 2'.ye geçerken ses çıkarmıyor şanzıman.

    Benimkinden ses geliyor önden ve çok sinir bozucu.

    Buna rağmen ısrarla "Aracınızda sorun yok" diyorlar. Perşembe Çekmeköy'e götüreceğim. Birde ordaki servis baksın.

    Fren müşürü olayını söyledim ısrarla onla ilgili değil deniyor.

    Kafayı yiyeceğim.


    hoca cebinden 20 tl ver gitsin ya. uğraşılmaz bu heriflerle.

    Özel Citroen servisini aradım, ordaki adamda dediki süspansiyonlara sökülüp bir bakılmalı.

    Aynı zamanda 1.'den 2'.ye geçerken ön alttan gelen sesin motor kulaklarıylada ilgisi olabilir dedi.

    Peder de diyor bunu artık özele mi götürsek diye.

    De araç daha 7600'de ya, cebimizden para vermek istemiyoruz.

    Ama fren müşürü için 20 tl verilebilir gerçektende. Bakalım Çekmeköy'e bir götüreyim ne olacak.

    Servis'e mekanik hata var diyorum, inatla bilgisayara bağladık hata yok diyorlar.

    Özel servisdeki adamda şaşırdı. "Olurmu öyle şey, mekanik hata söz konusu ise sökülüp bakılması lazımdır" dedi.

    Elektroniğe bende %100 güvenmiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    Gittim dün, başka bir C4 Exclusive test ettim benimkinin aynısı.

    Araç benimkine göre yağ gibi gidiyor. 1'den 2'.ye geçerken ses çıkarmıyor şanzıman.

    Benimkinden ses geliyor önden ve çok sinir bozucu.

    Buna rağmen ısrarla "Aracınızda sorun yok" diyorlar. Perşembe Çekmeköy'e götüreceğim. Birde ordaki servis baksın.

    Fren müşürü olayını söyledim ısrarla onla ilgili değil deniyor.

    Kafayı yiyeceğim.


    hoca cebinden 20 tl ver gitsin ya. uğraşılmaz bu heriflerle.

    Özel Citroen servisini aradım, ordaki adamda dediki süspansiyonlara sökülüp bir bakılmalı.

    Aynı zamanda 1.'den 2'.ye geçerken ön alttan gelen sesin motor kulaklarıylada ilgisi olabilir dedi.

    Peder de diyor bunu artık özele mi götürsek diye.

    De araç daha 7600'de ya, cebimizden para vermek istemiyoruz.

    Ama fren müşürü için 20 tl verilebilir gerçektende. Bakalım Çekmeköy'e bir götüreyim ne olacak.

    Servis'e mekanik hata var diyorum, inatla bilgisayara bağladık hata yok diyorlar.

    Özel servisdeki adamda şaşırdı. "Olurmu öyle şey, mekanik hata söz konusu ise sökülüp bakılması lazımdır" dedi.

    Elektroniğe bende %100 güvenmiyorum.



    süspansiyon mu pehh motor kulağı mı tekrar pehhhh sallamışlar.

    para koparmaya çalışıyor adamlar sakın yemeyin. sadece mekanik arıza konusunda haklılar, bu tür arızaları belli bir limite gelene kadar arıza kodu olarak vermez araçlar.




  • Bilmiyorumda, artık Citroen'den nefret ediyorum , onu biliyorum.

    Çok severek aldığım bir araçtı C4.

    Ancak bir daha araç alacak olsam asla Citroen'e bulaşmam.

    Tam dedim Citroen artık düzelmiş, kendini aşmış ama yanılmışım.

    Dediğim gibi, aracımdan ciddi manada soğudum ve tiksiniyorum. Hiç bir artı özelliği artık gözüme görünmüyor ki şeklini felan hala seviyorum ancak buna rağmen aracı genel olarak sevmiyorum. Gıcık kaptım.
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba ben bir hafta önce 57000 tl verdim ve memmunum ama siz 55000 deyince ben biraz pahaliya almişim galiba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musa_1414

    Merhaba ben bir hafta önce 57000 tl verdim ve memmunum ama siz 55000 deyince ben biraz pahaliya almişim galiba

    hocam fiyatları tam bilmiyorum şu anda benim hatamdır o.
  • 
Sayfa: önceki 889890891892893
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.