Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (609. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
28.972
Cevap
173
Favori
1.792.695
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 607608609610611
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: geryol

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakank1a


    quote:

    Orijinalden alıntı: marslan91

    quote:

    Orijinalden alıntı: geryol

    quote:

    Orijinalden alıntı: marslan91

    arkadaslar merhaba, 1.4vti attraction almayi dusunuyorum, bu araca sis fari eklenebiliyor mu? olmazsa olmaz eklenebilir baska neler vardir?

    valla işin zor arslan bey ,

    bu form dizelcilerin olmuş 1.4 vti attraction ları sallayan umursayan yok zorlama ,önceleri belki paylaşımlar olmuştur ama 200 sayfa okumak için çok fazla,aşırı şişmiş forum yarardan çok zamansal zarar

    bende aldım tavsiye ederim araç güzel,ben aldığımda sis lambası takılıydı bildiğim kadar 400tl civarında serviste yinede sormak lazım,diğer ekleme opsiyonlarını pek bilmiyorum ama esp de eklenebilse iyi olurmuş :)

    şu linkte arkadaş güzel başlık açmış ordan devam edelim dedim ama 1.4 sahibi pek yok yada burda yok .özellikle benzinli modeller ,lpg li kullananlarda orda olsa iyi olur gibi. sende aynı şeyleri orda da paylaşırsan forum belki dikkat çeker
    http://forum.donanimhaber.com/m_65140363/mpage_1/f_/key_//tm.htm#67003304



    sis farı ve park sensörü şart benim için, bayiyle konuşucaz o zaman hediye ederler belki esp olmasa da olur, hız sabitleyici olmazsa olmaz ve mevcut. çok bir donanım beklentim olmadığı için sorun olucağını sanmıyorum.

    yakıt durumunuz nasıl bu arada? sakin mi nasıl kullanırsınız, ortalamalar, menzil vb. yazabilir misiniz?

    dizel megane3'ten sonra uygun fiyatı ve tasarımı sebebiyle yöneldiğim bu araçta yakıt çok çok başımı ağrıtmaz inşallah.

    Niçin dizel megane 3 ten inip benzinli c4 almak niyetine girdiniz, bence bu geçiş pek mantıklı görünmüyor. Megane3 ve c4 benzer teknoloji ve sınıfın aracı, bir de dizeli satıp benzinli alınca hem performans yeterli gelmez, hem de dizele göre fazla yakarsınız. 155bg tatmin eder belki ama 1.4 tatmin etmeyecek bence. Dizeller 2000 devir öncesi seriyken benzinli 1.4 yerinde sayacaktır.

    valla "http://forum.donanimhaber.com/m_65140363/mpage_1/f_/key_//tm.htm#67003304 " burda biraz bahsettim ben gayet sakin kullanırım şuan 1,4 benzinli 6.8 gösteriyor ama ortalama hızda 24 km bu da bilinsin.

    ben formdaki sahipsizlik haricinde genelde memnunum arabadan

    arkadaşlar performans demiş valla kusura bakmasınlar 135 tork 1330kg bu araba ,
    anca bu kadar bu fiyata,parasına göre ama yinede gayet iyi c segmenti bir araç
    benim gibi eski dizel getz binenler için evet hız olarak attan eşeğe ama kardeşim c4 dizeller ve bir kaç fazlaca (göreceli) lüks ıvır zıvır içinde 40 -50-60 bin ( ki 65 binden bahsediyorlar full olanı için) cidden para içinde yüzüyorsan verilir. Allah daha çok versin kazasız belasız binsin herkes,hepimiz...
    ama ben verdim atıyorum 30 bin millet verdi 40-50 -60 bin

    dediğim gibi beklentiler göreceli ve maddi imkanlar dahilinde kimse bozulmasın...

    95bg,135Nm tork ve 11.9sn hızlanma benzinli araçlara göre gayet iyi ve fiyatı da mantıklı. Fiyatına göre kötü demedimki. Ayrıca getz ile c4 arasında zaten dağlar var. Sizin seçiminiz bence de doğru olmuş. Aslında siz parayı daha iyi bir araca, konfora vermiş oldunuz.

    Ancak özellikle dizel konusunda herkes sizin gibi düşünmeyebilir.
    Dizel 112bg. 285Nm tork bu hızlanmayı 1750d/d da yaparken siz bunu 4000d/d da aracı bağarttırarak yapabilirsiniz. Dolayısıyla dizelde torku sürekli hissederken benzinlide sadece devirli kullanımda hissedersiniz ve böyle kullanırsanız yakıt kullanımınız artar. Ben dizelle doğmadım:) Gün içinde hale yeni elentra benzinli, avensis benzinli vs. kullanıyorum. Dizele alıştıktan sonra bana cazip gelmiyor.

    Siz teknik değeri ş.içi 8.2lt/100km olan araçla 6.8lt.yi yakalamışsınız.
    Dizel ehdi teknik değeri ş.içi 4.7lt olan ehdi. araçta 3.5ltye falan tekabul eder.
    Teorik değerler üzerinden hesapla;
    1.4benzinli 8.2lt/100km *4,75 TL/lt * 150.000km=58.425TL yakıta verirsiniz.
    e-hdi otom.:4.7lt/100km *4,36 TL/lt * 150.000km=30.738TL yakıta verirsiniz. Aradaki ~ 27500TL var, dizeli satarken de daha pahalı satarsınız. Dizelin bakımları 3-4 bin fazla tutsa 23-24bin TL fark var arada. İki araç ikinci elde 10.000TL de farklı satılır, olur bize fark 33-34bin.

    Sizinde belirttiğiniz gibi tercih meselesi, yapacağınız km, ihtiyaçlarını, zevkiniz vs.
    Ama insanlar bu kadar parayı bence ıvır zıvıra vermiyor. Otm. vites, beygirler, tork,yakıt tasarrufu (23-24.000TL/150.000km), ikinci el değeri, ESP,elektronik el freni,yokuş kalkış desteği,karartılmış cam gibi konfor, güvenlik ve bütçe konularını düşünerek alıyor, zarar ettiklerini düşünmüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann


    bu konu accayip göreceli hocam.. kimisi der GTL al, kimisi der boşuna para verme opet fullforce yeter, kimisi der excellium en iyisi..
    .

    quote:

    Orijinalden alıntı: maminci


    İlk 4-5 depoyu shelden aldım, yok katkılı yok az yakar yok bilmem ne, bence hikaye. Son 3 depoyu opetten alıyorum, sonuç:yukarıdaki mesajımda ayrıntılarıyla yazdım.. Böyle devam ettiği ve sorun yaşamadığım sürece de opete devam

    Yakıtın markası önemli değil o istasyon önemli, aynı markanın farklı istasyonlarında bile fark olabilir.


    Aslında en önemli faktör istasyon. Bunu biliyorum ama ilk aldığımda araç daha sessiz di. Şu an biraz daha sesli çalışıyor gibi geliyor bana. Aslında uzun km ler kullandığım ailemizin aracı caddy ye total almış ve 1230 km yapmıştım bir depo ile. Daha sonra araba stop etme sorunu filan yaşadım ve shell fuel save almaya başladım. 1260 km yaptım shell ile de. Daha sonra hep shell aldık stop etme filan ortadan kalktı. Bu arada aldığımız istasyon temiz bir yerdi. Sahiplerini biliyoruz çok namuslu insanlardı. Neyse oldu ki oldu kampanyadan 20 tl kazandım Ben shell alayım biraz, arabayı çok dikkatli dinliyorum farklılık olursa paylaşırım burada.

    ahh be kardeşim, ne temiz yüzlü insanlar biliyoruz, ne temiz istasyonlar tanıyoruz.. ne taklalar dönüyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakank1a

    quote:

    Orijinalden alıntı: geryol

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakank1a


    quote:

    Orijinalden alıntı: marslan91

    quote:

    Orijinalden alıntı: geryol

    quote:

    Orijinalden alıntı: marslan91

    arkadaslar merhaba, 1.4vti attraction almayi dusunuyorum, bu araca sis fari eklenebiliyor mu? olmazsa olmaz eklenebilir baska neler vardir?

    valla işin zor arslan bey ,

    bu form dizelcilerin olmuş 1.4 vti attraction ları sallayan umursayan yok zorlama ,önceleri belki paylaşımlar olmuştur ama 200 sayfa okumak için çok fazla,aşırı şişmiş forum yarardan çok zamansal zarar

    bende aldım tavsiye ederim araç güzel,ben aldığımda sis lambası takılıydı bildiğim kadar 400tl civarında serviste yinede sormak lazım,diğer ekleme opsiyonlarını pek bilmiyorum ama esp de eklenebilse iyi olurmuş :)

    şu linkte arkadaş güzel başlık açmış ordan devam edelim dedim ama 1.4 sahibi pek yok yada burda yok .özellikle benzinli modeller ,lpg li kullananlarda orda olsa iyi olur gibi. sende aynı şeyleri orda da paylaşırsan forum belki dikkat çeker
    http://forum.donanimhaber.com/m_65140363/mpage_1/f_/key_//tm.htm#67003304



    sis farı ve park sensörü şart benim için, bayiyle konuşucaz o zaman hediye ederler belki esp olmasa da olur, hız sabitleyici olmazsa olmaz ve mevcut. çok bir donanım beklentim olmadığı için sorun olucağını sanmıyorum.

    yakıt durumunuz nasıl bu arada? sakin mi nasıl kullanırsınız, ortalamalar, menzil vb. yazabilir misiniz?

    dizel megane3'ten sonra uygun fiyatı ve tasarımı sebebiyle yöneldiğim bu araçta yakıt çok çok başımı ağrıtmaz inşallah.

    Niçin dizel megane 3 ten inip benzinli c4 almak niyetine girdiniz, bence bu geçiş pek mantıklı görünmüyor. Megane3 ve c4 benzer teknoloji ve sınıfın aracı, bir de dizeli satıp benzinli alınca hem performans yeterli gelmez, hem de dizele göre fazla yakarsınız. 155bg tatmin eder belki ama 1.4 tatmin etmeyecek bence. Dizeller 2000 devir öncesi seriyken benzinli 1.4 yerinde sayacaktır.

    valla "http://forum.donanimhaber.com/m_65140363/mpage_1/f_/key_//tm.htm#67003304 " burda biraz bahsettim ben gayet sakin kullanırım şuan 1,4 benzinli 6.8 gösteriyor ama ortalama hızda 24 km bu da bilinsin.

    ben formdaki sahipsizlik haricinde genelde memnunum arabadan

    arkadaşlar performans demiş valla kusura bakmasınlar 135 tork 1330kg bu araba ,
    anca bu kadar bu fiyata,parasına göre ama yinede gayet iyi c segmenti bir araç
    benim gibi eski dizel getz binenler için evet hız olarak attan eşeğe ama kardeşim c4 dizeller ve bir kaç fazlaca (göreceli) lüks ıvır zıvır içinde 40 -50-60 bin ( ki 65 binden bahsediyorlar full olanı için) cidden para içinde yüzüyorsan verilir. Allah daha çok versin kazasız belasız binsin herkes,hepimiz...
    ama ben verdim atıyorum 30 bin millet verdi 40-50 -60 bin

    dediğim gibi beklentiler göreceli ve maddi imkanlar dahilinde kimse bozulmasın...

    95bg,135Nm tork ve 11.9sn hızlanma benzinli araçlara göre gayet iyi ve fiyatı da mantıklı. Fiyatına göre kötü demedimki. Ayrıca getz ile c4 arasında zaten dağlar var. Sizin seçiminiz bence de doğru olmuş. Aslında siz parayı daha iyi bir araca, konfora vermiş oldunuz.

    Ancak özellikle dizel konusunda herkes sizin gibi düşünmeyebilir.
    Dizel 112bg. 285Nm tork bu hızlanmayı 1750d/d da yaparken siz bunu 4000d/d da aracı bağarttırarak yapabilirsiniz. Dolayısıyla dizelde torku sürekli hissederken benzinlide sadece devirli kullanımda hissedersiniz ve böyle kullanırsanız yakıt kullanımınız artar. Ben dizelle doğmadım:) Gün içinde hale yeni elentra benzinli, avensis benzinli vs. kullanıyorum. Dizele alıştıktan sonra bana cazip gelmiyor.

    Siz teknik değeri ş.içi 8.2lt/100km olan araçla 6.8lt.yi yakalamışsınız.
    Dizel ehdi teknik değeri ş.içi 4.7lt olan ehdi. araçta 3.5ltye falan tekabul eder.
    Teorik değerler üzerinden hesapla;
    1.4benzinli 8.2lt/100km *4,75 TL/lt * 150.000km=58.425TL yakıta verirsiniz.
    e-hdi otom.:4.7lt/100km *4,36 TL/lt * 150.000km=30.738TL yakıta verirsiniz. Aradaki ~ 27500TL var, dizeli satarken de daha pahalı satarsınız. Dizelin bakımları 3-4 bin fazla tutsa 23-24bin TL fark var arada. İki araç ikinci elde 10.000TL de farklı satılır, olur bize fark 33-34bin.

    Sizinde belirttiğiniz gibi tercih meselesi, yapacağınız km, ihtiyaçlarını, zevkiniz vs.
    Ama insanlar bu kadar parayı bence ıvır zıvıra vermiyor. Otm. vites, beygirler, tork,yakıt tasarrufu (23-24.000TL/150.000km), ikinci el değeri, ESP,elektronik el freni,yokuş kalkış desteği,karartılmış cam gibi konfor, güvenlik ve bütçe konularını düşünerek alıyor, zarar ettiklerini düşünmüyorum.



    çok katılıyorum size!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakank1a

    quote:

    Orijinalden alıntı: geryol

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakank1a


    quote:

    Orijinalden alıntı: marslan91

    quote:

    Orijinalden alıntı: geryol

    quote:

    Orijinalden alıntı: marslan91

    arkadaslar merhaba, 1.4vti attraction almayi dusunuyorum, bu araca sis fari eklenebiliyor mu? olmazsa olmaz eklenebilir baska neler vardir?

    valla işin zor arslan bey ,

    bu form dizelcilerin olmuş 1.4 vti attraction ları sallayan umursayan yok zorlama ,önceleri belki paylaşımlar olmuştur ama 200 sayfa okumak için çok fazla,aşırı şişmiş forum yarardan çok zamansal zarar

    bende aldım tavsiye ederim araç güzel,ben aldığımda sis lambası takılıydı bildiğim kadar 400tl civarında serviste yinede sormak lazım,diğer ekleme opsiyonlarını pek bilmiyorum ama esp de eklenebilse iyi olurmuş :)

    şu linkte arkadaş güzel başlık açmış ordan devam edelim dedim ama 1.4 sahibi pek yok yada burda yok .özellikle benzinli modeller ,lpg li kullananlarda orda olsa iyi olur gibi. sende aynı şeyleri orda da paylaşırsan forum belki dikkat çeker
    http://forum.donanimhaber.com/m_65140363/mpage_1/f_/key_//tm.htm#67003304



    sis farı ve park sensörü şart benim için, bayiyle konuşucaz o zaman hediye ederler belki esp olmasa da olur, hız sabitleyici olmazsa olmaz ve mevcut. çok bir donanım beklentim olmadığı için sorun olucağını sanmıyorum.

    yakıt durumunuz nasıl bu arada? sakin mi nasıl kullanırsınız, ortalamalar, menzil vb. yazabilir misiniz?

    dizel megane3'ten sonra uygun fiyatı ve tasarımı sebebiyle yöneldiğim bu araçta yakıt çok çok başımı ağrıtmaz inşallah.

    Niçin dizel megane 3 ten inip benzinli c4 almak niyetine girdiniz, bence bu geçiş pek mantıklı görünmüyor. Megane3 ve c4 benzer teknoloji ve sınıfın aracı, bir de dizeli satıp benzinli alınca hem performans yeterli gelmez, hem de dizele göre fazla yakarsınız. 155bg tatmin eder belki ama 1.4 tatmin etmeyecek bence. Dizeller 2000 devir öncesi seriyken benzinli 1.4 yerinde sayacaktır.

    valla "http://forum.donanimhaber.com/m_65140363/mpage_1/f_/key_//tm.htm#67003304 " burda biraz bahsettim ben gayet sakin kullanırım şuan 1,4 benzinli 6.8 gösteriyor ama ortalama hızda 24 km bu da bilinsin.

    ben formdaki sahipsizlik haricinde genelde memnunum arabadan

    arkadaşlar performans demiş valla kusura bakmasınlar 135 tork 1330kg bu araba ,
    anca bu kadar bu fiyata,parasına göre ama yinede gayet iyi c segmenti bir araç
    benim gibi eski dizel getz binenler için evet hız olarak attan eşeğe ama kardeşim c4 dizeller ve bir kaç fazlaca (göreceli) lüks ıvır zıvır içinde 40 -50-60 bin ( ki 65 binden bahsediyorlar full olanı için) cidden para içinde yüzüyorsan verilir. Allah daha çok versin kazasız belasız binsin herkes,hepimiz...
    ama ben verdim atıyorum 30 bin millet verdi 40-50 -60 bin

    dediğim gibi beklentiler göreceli ve maddi imkanlar dahilinde kimse bozulmasın...

    95bg,135Nm tork ve 11.9sn hızlanma benzinli araçlara göre gayet iyi ve fiyatı da mantıklı. Fiyatına göre kötü demedimki. Ayrıca getz ile c4 arasında zaten dağlar var. Sizin seçiminiz bence de doğru olmuş. Aslında siz parayı daha iyi bir araca, konfora vermiş oldunuz.

    Ancak özellikle dizel konusunda herkes sizin gibi düşünmeyebilir.
    Dizel 112bg. 285Nm tork bu hızlanmayı 1750d/d da yaparken siz bunu 4000d/d da aracı bağarttırarak yapabilirsiniz. Dolayısıyla dizelde torku sürekli hissederken benzinlide sadece devirli kullanımda hissedersiniz ve böyle kullanırsanız yakıt kullanımınız artar. Ben dizelle doğmadım:) Gün içinde hale yeni elentra benzinli, avensis benzinli vs. kullanıyorum. Dizele alıştıktan sonra bana cazip gelmiyor.

    Siz teknik değeri ş.içi 8.2lt/100km olan araçla 6.8lt.yi yakalamışsınız.
    Dizel ehdi teknik değeri ş.içi 4.7lt olan ehdi. araçta 3.5ltye falan tekabul eder.
    Teorik değerler üzerinden hesapla;
    1.4benzinli 8.2lt/100km *4,75 TL/lt * 150.000km=58.425TL yakıta verirsiniz.
    e-hdi otom.:4.7lt/100km *4,36 TL/lt * 150.000km=30.738TL yakıta verirsiniz. Aradaki ~ 27500TL var, dizeli satarken de daha pahalı satarsınız. Dizelin bakımları 3-4 bin fazla tutsa 23-24bin TL fark var arada. İki araç ikinci elde 10.000TL de farklı satılır, olur bize fark 33-34bin.

    Sizinde belirttiğiniz gibi tercih meselesi, yapacağınız km, ihtiyaçlarını, zevkiniz vs.
    Ama insanlar bu kadar parayı bence ıvır zıvıra vermiyor. Otm. vites, beygirler, tork,yakıt tasarrufu (23-24.000TL/150.000km), ikinci el değeri, ESP,elektronik el freni,yokuş kalkış desteği,karartılmış cam gibi konfor, güvenlik ve bütçe konularını düşünerek alıyor, zarar ettiklerini düşünmüyorum.

    hakank1a ve diğer arkadaşım bunca yazdıklarınıza gerek yoktu zahmet etmişsiniz tşkler ama ,başkaları için faydalı olacaktır eminim

    amaç polemik değil ,tahmin ettğim için bozulmasın kimse dedim lakin bende uzun uzun yazardım açıklardım yoksa,katıldığınız üzere göreceli ve maddiyata dayalı bu işler

    ben 6 yılda anca 60.000km yapmış adamım dizel ile ,sıfır aldığım içinde baya zarar ettim kendi çapımda (işi bilmeyince)

    bu nedenle Allah ömür verirse 150.000 km leri konuşmak için ne sizi ne kendimi yormayayım, ama dediğim gibi öyle bir strateji ile yaklaşacaklar için bilgilendirici olmuş yazdıklarınız bana hitap etmesede ;)

    haa illaki yardımcı olalım derseniz :) bana lpg dönüşümü konusunda yardımcı olabilirsiniz,
    uygun olur mu motora ? yaptıran var mı? memnun mu ? kim bu işin ehli (ankarada)? garantiye ne derece etkili ?

    koca sitede sağolsun bir tamay_aytam arkadaşımız cevap verdi bu konuda(http://forum.donanimhaber.com/m_65140363/mpage_1/f_/key_//tm.htm) ,herhalde ondan başka kimse lpg uygulatmamış bilen duyan yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sametgfb34

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: sametgfb34

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: sametgfb34

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: sametgfb34

    arkadaşlar bu citroen in sitesindeki fiyatlar güncel mi ? yeni fiyat alan oldu mu full C4 Hemen hemen cam tavan navigasyon derken 63 bin TL ye falan geliyor takasla takas desteği olmadanda 65.400 e falan geliyor biraz uçuk değil mi bu fiyatlar

    yeni fiyat almadım ama sağlam indirim alıyorsun daima.

    indirim alsan ne olur kardeşim 63 bin tl liste fiyatı aracı 58 59 a vermez herhalde

    tam tersine verir hocam benim comfort mcp mercan boya farklı aracı 4000 tl indirimle almıştım. 59 bine bulabilirsin rahat rahat ötv artmasa daha da uyguna bulma şansın vardı.

    yok kardeşim ben aracı aldım 1 ay falan oldu da bukadar artması 65 edermi full c4 tartışılır

    e etmez, adamla da bildiğinden indirim yapıyor zaten. c sınıfı araç fiyatlarının maşallahı var. c4'ün avantajı comfort plus ile en uygun fiyatlı ve düzgün donanımlı dizel otomatik araç olması piyasada.

    etmez dediğim araca bende 59 verdim bu arada ama ben memnunum :)

    Alıntıları Göster
    etmez dediğim araca bende 59 verdim bu arada ama ben memnunum :)

    e ben de 49 verdim hocam:) mesele türkiye'deki hayvani fiyatlar citroen allahtan pek tutmadı da fiyatı nispeten uygun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maminci

    quote:

    Orijinalden alıntı: dt1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: maminci

    Değerli arkadaşlar bir gözlemimi paylaşmak istedim:
    Aracımın yakıtı 7000 km den sonra - şu an 9700 km de- ciddi bir ivme ile sürekli düşüş gösteriyor.

    İlk aldığımda ağır ş içi trafiğinde 7,5 lt lerde dolaşan tüketim, son 2 ay ve 2500 km dir 6,5 lara ve en son olarak ta 5,5 lara kadar indi, hatta sabah 5,3 lt gösteriyodu.

    Birkaç mesaj vesilesiyle buradaki yol çalışmaları vb sebeplerden trafik şartlarının ağır olduğunu yazmıştım, bu ağır şartlara rağmen tamamı ş içi 5,5 lt düzeyinde yakıtı var DS4 ün, bu arada otm olduğunu da - mcp şanzıman- hatırlatayım.

    Aracı ilk aldığımda İstanbul gibi bir yerde 4 küsürlü yakıtlardan bahsedenlere inanmıyordum doğrusu ama doğruymuş, benimki bu hızla azalırsa ş içinde bu rakamları görecek gibi,

    Mutluluk ve hayret duyguları karışık bende, bu fransızları yaptıkları motor için taktir ettim doğrusu, yakıt derdi nedeniyle citroen dizel düşünenlere tereddütsüz öneririm, gerçekten çok çok ekonomik motorları var..

    merhaba bilginiz varmıydı
    citroen ds 4 te dstyle dizel mcp li olanda arka led stoplar varmı ve dsport donanımdaki gri eksoz cıkışları dstyle donanıma ekletilip sonradan takılıyormu


    Selamlar,
    Benim aracım da d-style ve evet arkalar led, özellikle gece arka tasarımı çok şık DS4 ün.

    Gri eksoz çıkışlarını aksesuar listesinde görmedim, yani orjinal olarak sonradan takılmıyor ama başka bir forumda bir kullanıcı onları yapmak için tamponun delindiğini söylemişti.

    cok teşekkürler bilgiler için




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    esp neden lazım bugün gene anladım. hava limanından dönüyordum, antalya'da lara yolu bilen bilir bilmeyenler için yolun bir tarafı tepe diğer tarafında su kanalı var, 80 km ile falan gidiyorum boş bir turist otobüsü kanala doğru sıkıştırmaya başladı, basıp gideyim dedim o.ç. da hızlandı sıkıştırmaya devam etti. mecburen gazı kökledim sıyırdım. hızım 100 110 önüm sert bir viraj ayağımı gazdan çektim fren de yapamıyorum viraja girdik artık, araç yola iyi tutundu döndüm virajı, sonlara doğru araç tak dedi garip bir frenle sarsıldı, burnunu düzeltti, sanırım spin atmaktan kurtardı.

    herhangi bir ses ya da alarm duymadım. sadece bu. kenara çekip yavaşladım otobüs şöförüne baktım gerizekalı telefon elde diğer elde sigara otobüs kullanıyor. elini kaldırıp kornaya bastı, selam verdi birde.

    Geçmiş olsun,ciddi bişey olmamasına sevindim.Malesef bu tarz insalar her yerde mevcut.Altlarındaki aracın boyutu önemli değil,her zaman böyle mallara rastlamak mümkün.Ne gittikleri şerit bellidir,ne sinyalleri vardır...Araçlarını gezdire gezdire gideler.Bu tipler yüzünden az heycan yaşamıyorum bende.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: geryol

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakank1a

    quote:

    Orijinalden alıntı: geryol

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakank1a


    quote:

    Orijinalden alıntı: marslan91

    quote:

    Orijinalden alıntı: geryol

    quote:

    Orijinalden alıntı: marslan91

    arkadaslar merhaba, 1.4vti attraction almayi dusunuyorum, bu araca sis fari eklenebiliyor mu? olmazsa olmaz eklenebilir baska neler vardir?

    valla işin zor arslan bey ,

    bu form dizelcilerin olmuş 1.4 vti attraction ları sallayan umursayan yok zorlama ,önceleri belki paylaşımlar olmuştur ama 200 sayfa okumak için çok fazla,aşırı şişmiş forum yarardan çok zamansal zarar

    bende aldım tavsiye ederim araç güzel,ben aldığımda sis lambası takılıydı bildiğim kadar 400tl civarında serviste yinede sormak lazım,diğer ekleme opsiyonlarını pek bilmiyorum ama esp de eklenebilse iyi olurmuş :)

    şu linkte arkadaş güzel başlık açmış ordan devam edelim dedim ama 1.4 sahibi pek yok yada burda yok .özellikle benzinli modeller ,lpg li kullananlarda orda olsa iyi olur gibi. sende aynı şeyleri orda da paylaşırsan forum belki dikkat çeker
    http://forum.donanimhaber.com/m_65140363/mpage_1/f_/key_//tm.htm#67003304



    sis farı ve park sensörü şart benim için, bayiyle konuşucaz o zaman hediye ederler belki esp olmasa da olur, hız sabitleyici olmazsa olmaz ve mevcut. çok bir donanım beklentim olmadığı için sorun olucağını sanmıyorum.

    yakıt durumunuz nasıl bu arada? sakin mi nasıl kullanırsınız, ortalamalar, menzil vb. yazabilir misiniz?

    dizel megane3'ten sonra uygun fiyatı ve tasarımı sebebiyle yöneldiğim bu araçta yakıt çok çok başımı ağrıtmaz inşallah.

    Niçin dizel megane 3 ten inip benzinli c4 almak niyetine girdiniz, bence bu geçiş pek mantıklı görünmüyor. Megane3 ve c4 benzer teknoloji ve sınıfın aracı, bir de dizeli satıp benzinli alınca hem performans yeterli gelmez, hem de dizele göre fazla yakarsınız. 155bg tatmin eder belki ama 1.4 tatmin etmeyecek bence. Dizeller 2000 devir öncesi seriyken benzinli 1.4 yerinde sayacaktır.

    valla "http://forum.donanimhaber.com/m_65140363/mpage_1/f_/key_//tm.htm#67003304 " burda biraz bahsettim ben gayet sakin kullanırım şuan 1,4 benzinli 6.8 gösteriyor ama ortalama hızda 24 km bu da bilinsin.

    ben formdaki sahipsizlik haricinde genelde memnunum arabadan

    arkadaşlar performans demiş valla kusura bakmasınlar 135 tork 1330kg bu araba ,
    anca bu kadar bu fiyata,parasına göre ama yinede gayet iyi c segmenti bir araç
    benim gibi eski dizel getz binenler için evet hız olarak attan eşeğe ama kardeşim c4 dizeller ve bir kaç fazlaca (göreceli) lüks ıvır zıvır içinde 40 -50-60 bin ( ki 65 binden bahsediyorlar full olanı için) cidden para içinde yüzüyorsan verilir. Allah daha çok versin kazasız belasız binsin herkes,hepimiz...
    ama ben verdim atıyorum 30 bin millet verdi 40-50 -60 bin

    dediğim gibi beklentiler göreceli ve maddi imkanlar dahilinde kimse bozulmasın...

    95bg,135Nm tork ve 11.9sn hızlanma benzinli araçlara göre gayet iyi ve fiyatı da mantıklı. Fiyatına göre kötü demedimki. Ayrıca getz ile c4 arasında zaten dağlar var. Sizin seçiminiz bence de doğru olmuş. Aslında siz parayı daha iyi bir araca, konfora vermiş oldunuz.

    Ancak özellikle dizel konusunda herkes sizin gibi düşünmeyebilir.
    Dizel 112bg. 285Nm tork bu hızlanmayı 1750d/d da yaparken siz bunu 4000d/d da aracı bağarttırarak yapabilirsiniz. Dolayısıyla dizelde torku sürekli hissederken benzinlide sadece devirli kullanımda hissedersiniz ve böyle kullanırsanız yakıt kullanımınız artar. Ben dizelle doğmadım:) Gün içinde hale yeni elentra benzinli, avensis benzinli vs. kullanıyorum. Dizele alıştıktan sonra bana cazip gelmiyor.

    Siz teknik değeri ş.içi 8.2lt/100km olan araçla 6.8lt.yi yakalamışsınız.
    Dizel ehdi teknik değeri ş.içi 4.7lt olan ehdi. araçta 3.5ltye falan tekabul eder.
    Teorik değerler üzerinden hesapla;
    1.4benzinli 8.2lt/100km *4,75 TL/lt * 150.000km=58.425TL yakıta verirsiniz.
    e-hdi otom.:4.7lt/100km *4,36 TL/lt * 150.000km=30.738TL yakıta verirsiniz. Aradaki ~ 27500TL var, dizeli satarken de daha pahalı satarsınız. Dizelin bakımları 3-4 bin fazla tutsa 23-24bin TL fark var arada. İki araç ikinci elde 10.000TL de farklı satılır, olur bize fark 33-34bin.

    Sizinde belirttiğiniz gibi tercih meselesi, yapacağınız km, ihtiyaçlarını, zevkiniz vs.
    Ama insanlar bu kadar parayı bence ıvır zıvıra vermiyor. Otm. vites, beygirler, tork,yakıt tasarrufu (23-24.000TL/150.000km), ikinci el değeri, ESP,elektronik el freni,yokuş kalkış desteği,karartılmış cam gibi konfor, güvenlik ve bütçe konularını düşünerek alıyor, zarar ettiklerini düşünmüyorum.

    hakank1a ve diğer arkadaşım bunca yazdıklarınıza gerek yoktu zahmet etmişsiniz tşkler ama ,başkaları için faydalı olacaktır eminim

    amaç polemik değil ,tahmin ettğim için bozulmasın kimse dedim lakin bende uzun uzun yazardım açıklardım yoksa,katıldığınız üzere göreceli ve maddiyata dayalı bu işler

    ben 6 yılda anca 60.000km yapmış adamım dizel ile ,sıfır aldığım içinde baya zarar ettim kendi çapımda (işi bilmeyince)

    bu nedenle Allah ömür verirse 150.000 km leri konuşmak için ne sizi ne kendimi yormayayım, ama dediğim gibi öyle bir strateji ile yaklaşacaklar için bilgilendirici olmuş yazdıklarınız bana hitap etmesede ;)

    haa illaki yardımcı olalım derseniz :) bana lpg dönüşümü konusunda yardımcı olabilirsiniz,
    uygun olur mu motora ? yaptıran var mı? memnun mu ? kim bu işin ehli (ankarada)? garantiye ne derece etkili ?

    koca sitede sağolsun bir tamay_aytam arkadaşımız cevap verdi bu konuda(http://forum.donanimhaber.com/m_65140363/mpage_1/f_/key_//tm.htm) ,herhalde ondan başka kimse lpg uygulatmamış bilen duyan yok



    Ben olsam az km yapıyorsanız 6 yılda 60.000km gibi citroende lpg riskine hiç girmezdim. En azından taktıranların çoğalmasını bekleyin. Zaten 6.8 benzinli araçta 26km/sa ortalama hız için daha önce hiç duymadığım mükemmel bir değer bence. Biraz detaycıysanız LPG'den şikayet edebilirsiniz. Lpg sıralı sistemli araçlarda araç içinde ilk çalıştırmada lpg kokusu olabiliyor,gaz vermediğinizde vites boşta iken biraz titreme yapabiliyor. Servis arızalarınızda size destek olmaz, kaza testi olmadığı için güvenlik bence soru işareti. Yerli olmayan daha1,5yıl önce çıkan araçta bu riske girecek çok kişi çıkmaz, sizin de bu konuda bilgili bulmanız zor, umarım bulursunuz kafaya koydum taktıracağım diyorsanız.

    Önceki dizel-benzinli verilerini bu detayda yazarken dediğiniz gibi başka alacakların da bu açıdan değerlendirmelerini istedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sametgfb34

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: sametgfb34

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: sametgfb34

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: sametgfb34

    arkadaşlar bu citroen in sitesindeki fiyatlar güncel mi ? yeni fiyat alan oldu mu full C4 Hemen hemen cam tavan navigasyon derken 63 bin TL ye falan geliyor takasla takas desteği olmadanda 65.400 e falan geliyor biraz uçuk değil mi bu fiyatlar

    yeni fiyat almadım ama sağlam indirim alıyorsun daima.

    indirim alsan ne olur kardeşim 63 bin tl liste fiyatı aracı 58 59 a vermez herhalde

    tam tersine verir hocam benim comfort mcp mercan boya farklı aracı 4000 tl indirimle almıştım. 59 bine bulabilirsin rahat rahat ötv artmasa daha da uyguna bulma şansın vardı.

    yok kardeşim ben aracı aldım 1 ay falan oldu da bukadar artması 65 edermi full c4 tartışılır

    e etmez, adamla da bildiğinden indirim yapıyor zaten. c sınıfı araç fiyatlarının maşallahı var. c4'ün avantajı comfort plus ile en uygun fiyatlı ve düzgün donanımlı dizel otomatik araç olması piyasada.

    etmez dediğim araca bende 59 verdim bu arada ama ben memnunum :)

    samet hocam senin aldığın fiyata hala ağzım açık bakıyorum zaten nesi 59 etmez senin aracın :) bütün opsiyonlar var daha ne olacak onları çıkarsan aracın 54 e geliyo !!




  • Fren mesafesiyle ilgili başka bir konuda paylaşılan 100km/sa-0km/sa değerleri aşağıda paylaştım, c4 bu konuda rakiplerinden önde görünüyor.
    Airbag, emniyet kemeri hayat kurtarır, ESP ve 1m kısa fren mesafesi bazen bizi kazadan kurtarır, 5 metrelik fark için yorum yok.

    Porsche 911 32m
    C4 37,5m
    308 37,6m
    Megane 38m
    Mazda 38m
    Corolla 38,2
    Cruze 38,3m
    Insignia 38,4m
    Linea 38,5m
    i30 38,6m
    Ceed 38,7m
    Jetta 38,9m
    S60 39,1m
    Civic 39,4m
    Mondeo 39,4m
    Focus 39,8m
    Elentra 42,5m
    Cerato 42,5m
    Emgrand EC7 42,7m



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakank1a -- 20 Ekim 2012; 0:50:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dt1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: maminci

    quote:

    Orijinalden alıntı: dt1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: maminci

    Değerli arkadaşlar bir gözlemimi paylaşmak istedim:
    Aracımın yakıtı 7000 km den sonra - şu an 9700 km de- ciddi bir ivme ile sürekli düşüş gösteriyor.

    İlk aldığımda ağır ş içi trafiğinde 7,5 lt lerde dolaşan tüketim, son 2 ay ve 2500 km dir 6,5 lara ve en son olarak ta 5,5 lara kadar indi, hatta sabah 5,3 lt gösteriyodu.

    Birkaç mesaj vesilesiyle buradaki yol çalışmaları vb sebeplerden trafik şartlarının ağır olduğunu yazmıştım, bu ağır şartlara rağmen tamamı ş içi 5,5 lt düzeyinde yakıtı var DS4 ün, bu arada otm olduğunu da - mcp şanzıman- hatırlatayım.

    Aracı ilk aldığımda İstanbul gibi bir yerde 4 küsürlü yakıtlardan bahsedenlere inanmıyordum doğrusu ama doğruymuş, benimki bu hızla azalırsa ş içinde bu rakamları görecek gibi,

    Mutluluk ve hayret duyguları karışık bende, bu fransızları yaptıkları motor için taktir ettim doğrusu, yakıt derdi nedeniyle citroen dizel düşünenlere tereddütsüz öneririm, gerçekten çok çok ekonomik motorları var..

    merhaba bilginiz varmıydı
    citroen ds 4 te dstyle dizel mcp li olanda arka led stoplar varmı ve dsport donanımdaki gri eksoz cıkışları dstyle donanıma ekletilip sonradan takılıyormu


    Selamlar,
    Benim aracım da d-style ve evet arkalar led, özellikle gece arka tasarımı çok şık DS4 ün.

    Gri eksoz çıkışlarını aksesuar listesinde görmedim, yani orjinal olarak sonradan takılmıyor ama başka bir forumda bir kullanıcı onları yapmak için tamponun delindiğini söylemişti.

    cok teşekkürler bilgiler için

    Rica ederim, yardımcı olabildiysem ne mutlu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakank1a

    quote:

    Orijinalden alıntı: geryol

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakank1a

    quote:

    Orijinalden alıntı: geryol

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakank1a


    quote:

    Orijinalden alıntı: marslan91

    quote:

    Orijinalden alıntı: geryol

    quote:

    Orijinalden alıntı: marslan91

    arkadaslar merhaba, 1.4vti attraction almayi dusunuyorum, bu araca sis fari eklenebiliyor mu? olmazsa olmaz eklenebilir baska neler vardir?

    valla işin zor arslan bey ,

    bu form dizelcilerin olmuş 1.4 vti attraction ları sallayan umursayan yok zorlama ,önceleri belki paylaşımlar olmuştur ama 200 sayfa okumak için çok fazla,aşırı şişmiş forum yarardan çok zamansal zarar

    bende aldım tavsiye ederim araç güzel,ben aldığımda sis lambası takılıydı bildiğim kadar 400tl civarında serviste yinede sormak lazım,diğer ekleme opsiyonlarını pek bilmiyorum ama esp de eklenebilse iyi olurmuş :)

    şu linkte arkadaş güzel başlık açmış ordan devam edelim dedim ama 1.4 sahibi pek yok yada burda yok .özellikle benzinli modeller ,lpg li kullananlarda orda olsa iyi olur gibi. sende aynı şeyleri orda da paylaşırsan forum belki dikkat çeker
    http://forum.donanimhaber.com/m_65140363/mpage_1/f_/key_//tm.htm#67003304



    sis farı ve park sensörü şart benim için, bayiyle konuşucaz o zaman hediye ederler belki esp olmasa da olur, hız sabitleyici olmazsa olmaz ve mevcut. çok bir donanım beklentim olmadığı için sorun olucağını sanmıyorum.

    yakıt durumunuz nasıl bu arada? sakin mi nasıl kullanırsınız, ortalamalar, menzil vb. yazabilir misiniz?

    dizel megane3'ten sonra uygun fiyatı ve tasarımı sebebiyle yöneldiğim bu araçta yakıt çok çok başımı ağrıtmaz inşallah.

    Niçin dizel megane 3 ten inip benzinli c4 almak niyetine girdiniz, bence bu geçiş pek mantıklı görünmüyor. Megane3 ve c4 benzer teknoloji ve sınıfın aracı, bir de dizeli satıp benzinli alınca hem performans yeterli gelmez, hem de dizele göre fazla yakarsınız. 155bg tatmin eder belki ama 1.4 tatmin etmeyecek bence. Dizeller 2000 devir öncesi seriyken benzinli 1.4 yerinde sayacaktır.

    valla "http://forum.donanimhaber.com/m_65140363/mpage_1/f_/key_//tm.htm#67003304 " burda biraz bahsettim ben gayet sakin kullanırım şuan 1,4 benzinli 6.8 gösteriyor ama ortalama hızda 24 km bu da bilinsin.

    ben formdaki sahipsizlik haricinde genelde memnunum arabadan

    arkadaşlar performans demiş valla kusura bakmasınlar 135 tork 1330kg bu araba ,
    anca bu kadar bu fiyata,parasına göre ama yinede gayet iyi c segmenti bir araç
    benim gibi eski dizel getz binenler için evet hız olarak attan eşeğe ama kardeşim c4 dizeller ve bir kaç fazlaca (göreceli) lüks ıvır zıvır içinde 40 -50-60 bin ( ki 65 binden bahsediyorlar full olanı için) cidden para içinde yüzüyorsan verilir. Allah daha çok versin kazasız belasız binsin herkes,hepimiz...
    ama ben verdim atıyorum 30 bin millet verdi 40-50 -60 bin

    dediğim gibi beklentiler göreceli ve maddi imkanlar dahilinde kimse bozulmasın...

    95bg,135Nm tork ve 11.9sn hızlanma benzinli araçlara göre gayet iyi ve fiyatı da mantıklı. Fiyatına göre kötü demedimki. Ayrıca getz ile c4 arasında zaten dağlar var. Sizin seçiminiz bence de doğru olmuş. Aslında siz parayı daha iyi bir araca, konfora vermiş oldunuz.

    Ancak özellikle dizel konusunda herkes sizin gibi düşünmeyebilir.
    Dizel 112bg. 285Nm tork bu hızlanmayı 1750d/d da yaparken siz bunu 4000d/d da aracı bağarttırarak yapabilirsiniz. Dolayısıyla dizelde torku sürekli hissederken benzinlide sadece devirli kullanımda hissedersiniz ve böyle kullanırsanız yakıt kullanımınız artar. Ben dizelle doğmadım:) Gün içinde hale yeni elentra benzinli, avensis benzinli vs. kullanıyorum. Dizele alıştıktan sonra bana cazip gelmiyor.

    Siz teknik değeri ş.içi 8.2lt/100km olan araçla 6.8lt.yi yakalamışsınız.
    Dizel ehdi teknik değeri ş.içi 4.7lt olan ehdi. araçta 3.5ltye falan tekabul eder.
    Teorik değerler üzerinden hesapla;
    1.4benzinli 8.2lt/100km *4,75 TL/lt * 150.000km=58.425TL yakıta verirsiniz.
    e-hdi otom.:4.7lt/100km *4,36 TL/lt * 150.000km=30.738TL yakıta verirsiniz. Aradaki ~ 27500TL var, dizeli satarken de daha pahalı satarsınız. Dizelin bakımları 3-4 bin fazla tutsa 23-24bin TL fark var arada. İki araç ikinci elde 10.000TL de farklı satılır, olur bize fark 33-34bin.

    Sizinde belirttiğiniz gibi tercih meselesi, yapacağınız km, ihtiyaçlarını, zevkiniz vs.
    Ama insanlar bu kadar parayı bence ıvır zıvıra vermiyor. Otm. vites, beygirler, tork,yakıt tasarrufu (23-24.000TL/150.000km), ikinci el değeri, ESP,elektronik el freni,yokuş kalkış desteği,karartılmış cam gibi konfor, güvenlik ve bütçe konularını düşünerek alıyor, zarar ettiklerini düşünmüyorum.

    hakank1a ve diğer arkadaşım bunca yazdıklarınıza gerek yoktu zahmet etmişsiniz tşkler ama ,başkaları için faydalı olacaktır eminim

    amaç polemik değil ,tahmin ettğim için bozulmasın kimse dedim lakin bende uzun uzun yazardım açıklardım yoksa,katıldığınız üzere göreceli ve maddiyata dayalı bu işler

    ben 6 yılda anca 60.000km yapmış adamım dizel ile ,sıfır aldığım içinde baya zarar ettim kendi çapımda (işi bilmeyince)

    bu nedenle Allah ömür verirse 150.000 km leri konuşmak için ne sizi ne kendimi yormayayım, ama dediğim gibi öyle bir strateji ile yaklaşacaklar için bilgilendirici olmuş yazdıklarınız bana hitap etmesede ;)

    haa illaki yardımcı olalım derseniz :) bana lpg dönüşümü konusunda yardımcı olabilirsiniz,
    uygun olur mu motora ? yaptıran var mı? memnun mu ? kim bu işin ehli (ankarada)? garantiye ne derece etkili ?

    koca sitede sağolsun bir tamay_aytam arkadaşımız cevap verdi bu konuda(http://forum.donanimhaber.com/m_65140363/mpage_1/f_/key_//tm.htm) ,herhalde ondan başka kimse lpg uygulatmamış bilen duyan yok



    Ben olsam az km yapıyorsanız 6 yılda 60.000km gibi citroende lpg riskine hiç girmezdim. En azından taktıranların çoğalmasını bekleyin. Zaten 6.8 benzinli araçta 26km/sa ortalama hız için daha önce hiç duymadığım mükemmel bir değer bence. Biraz detaycıysanız LPG'den şikayet edebilirsiniz. Lpg sıralı sistemli araçlarda araç içinde ilk çalıştırmada lpg kokusu olabiliyor,gaz vermediğinizde vites boşta iken biraz titreme yapabiliyor. Servis arızalarınızda size destek olmaz, kaza testi olmadığı için güvenlik bence soru işareti. Yerli olmayan daha1,5yıl önce çıkan araçta bu riske girecek çok kişi çıkmaz, sizin de bu konuda bilgili bulmanız zor, umarım bulursunuz kafaya koydum taktıracağım diyorsanız.

    Önceki dizel-benzinli verilerini bu detayda yazarken dediğiniz gibi başka alacakların da bu açıdan değerlendirmelerini istedim.

    üstad, size katılmamak elde değil..

    ben geçmişte 6 yıl LPG'li araç kullanmış biri olarak bir daha Allah o günlere düşürmesin ancak zorunda kalmadıkça LPG'li araç kullanmam..

    bakımları dert, hem benzin hem LPG filtrelerini değiştirmek gerekiyor 10.000km'de.. 1.6 motor'du benim kullandığım araç, o araçta bile ister istemez (dizel ile karşılaştırıldığında) tork yetmezliğinden dolayı 1.3 dizeller size far çekiyor, mecburen vites küçültmek gerekiyor..

    Allah kaza bela vermesin ama hep yollardayız ne olacağımız belli değil, LPG ucucu ve yanıcı bir gaz, güvenliği her ne kadar vanalarla vs sağlasalar da ne kadar güvenli olabilir..

    kış günlerinde özellikle kısa mesafelerde kullanacaksanız motor sıcaklığı 30C'ye ulaşmadan araç LPG'ye geçmediğinden 11-12 lt benzin tüketimlerine maruz kalıyorsunuz , gözünüz hem benzin hem LPG kitinde olmalı..

    bagajınız küçülüyor o stepneyi nerelere koyacağınızı şaşırıyorsunuz.. vs vs vs ..

    LPG'Li araç kullanan arkadaşlar kesinlikle beni yanlış anlamayın ancak ben 6 yıl boyunca bu tarz sorunlarla uğraştım ki şimdiki aracımla karşılaştırdığımda bunlar gerçekten bir "sorunmuş" gibi karşıma çıkıyor, bunları yaşamışım diyorum kendi kendime..




  • Lpg konusunda sonuna kadar aynı fikirdeyim, 4 yıl kullandım, ömrümden bezdim, ayrıca şu an corsamız da lpgli, özellikle soğuk havalarda adamı sinir hastası edecek sorunlar yaşadım, daha da kötüsü lpgnin sorunlarını kimse çözemiyor, sanayide dolaşıp duruyosunuz.. Yedek lastiğiydi, kapalı yerlere girememeydi onlarda cabası.. Artık lpgli araç almam, kış yaklaşıyo, corsada geçen yıl yaşadığımız sorunları yaşamayalım diye satmayı düşünüyoruz bu ara..

    İmkanınız varsa ya dizel, az km yapıyosanız da benzin, lpgye bulaşmamak en iyisi.
  • Unutmadan ekleyeyim: bugüne kadar lpg de hiç sorun yaşamadım diyen sadece 2 kişi duydum, birisi yakın arkadaşım, laguna 2,0 lt di aracı, nasıl oldu bilmem gerçekten soğuk sıcak demeden saat gibi işlerdi lpg de bile, diğerini de bir forumda okudum, lpg ile 200 bin km yaptım sorun yaşamadım diye yazmış, doğru mu bilmiyoruz tabi..Onun dışında lpgli araç kullananlar sorunlarını pek yazmaz anlatmaz ama hemen hepsi bir sonraki aracım dizel olacak der, çünkü çektiği sıkıntıları ancak çeken bilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maminci

    Unutmadan ekleyeyim: bugüne kadar lpg de hiç sorun yaşamadım diyen sadece 2 kişi duydum, birisi yakın arkadaşım, laguna 2,0 lt di aracı, nasıl oldu bilmem gerçekten soğuk sıcak demeden saat gibi işlerdi lpg de bile, diğerini de bir forumda okudum, lpg ile 200 bin km yaptım sorun yaşamadım diye yazmış, doğru mu bilmiyoruz tabi..Onun dışında lpgli araç kullananlar sorunlarını pek yazmaz anlatmaz ama hemen hepsi bir sonraki aracım dizel olacak der, çünkü çektiği sıkıntıları ancak çeken bilir.

    2000 cc grand vitara da 45000 km dir LPG kullanıyorum, 0 sorun!!!. İleride sorun yasarsam gene yazarım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar Ekim ayı içerisinde C4 alan yok mu? hangi fiyata aldınız acaba? Şu an ve ekim sonuna kadar en uygun 53700 diyor bayiler. sizce confort plus mcp bu fiyata nasıl? işin açığı beni desteklemenizi, kaçırma demenizi bekliyorum (: büyük ihtimal p.tesi siparişimi vereceğim. Destekkk...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NiQuitinCQ

    arkadaşlar Ekim ayı içerisinde C4 alan yok mu? hangi fiyata aldınız acaba? Şu an ve ekim sonuna kadar en uygun 53700 diyor bayiler. sizce confort plus mcp bu fiyata nasıl? işin açığı beni desteklemenizi, kaçırma demenizi bekliyorum (: büyük ihtimal p.tesi siparişimi vereceğim. Destekkk...

    rengi metalik mi acaba, bu arada telefonla aldıysanız bu fiyatı bayiide mutlaka o 700'u attırın. ötv zammı sonrası pazarlık şansımız düştü ne yazık ki.
  • 1.6 HDI manuel Confort plus paketi en son ne kadara birakir bayiler arkadaslar,fiyat alan var mi? Citroen de liste fiyati uzerinden indirimler nasil bu arada.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakank1a

    quote:

    Orijinalden alıntı: geryol

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakank1a

    quote:

    Orijinalden alıntı: geryol

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakank1a


    quote:

    Orijinalden alıntı: marslan91

    quote:

    Orijinalden alıntı: geryol

    quote:

    Orijinalden alıntı: marslan91

    arkadaslar merhaba, 1.4vti attraction almayi dusunuyorum, bu araca sis fari eklenebiliyor mu? olmazsa olmaz eklenebilir baska neler vardir?

    valla işin zor arslan bey ,

    bu form dizelcilerin olmuş 1.4 vti attraction ları sallayan umursayan yok zorlama ,önceleri belki paylaşımlar olmuştur ama 200 sayfa okumak için çok fazla,aşırı şişmiş forum yarardan çok zamansal zarar

    bende aldım tavsiye ederim araç güzel,ben aldığımda sis lambası takılıydı bildiğim kadar 400tl civarında serviste yinede sormak lazım,diğer ekleme opsiyonlarını pek bilmiyorum ama esp de eklenebilse iyi olurmuş :)

    şu linkte arkadaş güzel başlık açmış ordan devam edelim dedim ama 1.4 sahibi pek yok yada burda yok .özellikle benzinli modeller ,lpg li kullananlarda orda olsa iyi olur gibi. sende aynı şeyleri orda da paylaşırsan forum belki dikkat çeker
    http://forum.donanimhaber.com/m_65140363/mpage_1/f_/key_//tm.htm#67003304



    sis farı ve park sensörü şart benim için, bayiyle konuşucaz o zaman hediye ederler belki esp olmasa da olur, hız sabitleyici olmazsa olmaz ve mevcut. çok bir donanım beklentim olmadığı için sorun olucağını sanmıyorum.

    yakıt durumunuz nasıl bu arada? sakin mi nasıl kullanırsınız, ortalamalar, menzil vb. yazabilir misiniz?

    dizel megane3'ten sonra uygun fiyatı ve tasarımı sebebiyle yöneldiğim bu araçta yakıt çok çok başımı ağrıtmaz inşallah.

    Niçin dizel megane 3 ten inip benzinli c4 almak niyetine girdiniz, bence bu geçiş pek mantıklı görünmüyor. Megane3 ve c4 benzer teknoloji ve sınıfın aracı, bir de dizeli satıp benzinli alınca hem performans yeterli gelmez, hem de dizele göre fazla yakarsınız. 155bg tatmin eder belki ama 1.4 tatmin etmeyecek bence. Dizeller 2000 devir öncesi seriyken benzinli 1.4 yerinde sayacaktır.

    valla "http://forum.donanimhaber.com/m_65140363/mpage_1/f_/key_//tm.htm#67003304 " burda biraz bahsettim ben gayet sakin kullanırım şuan 1,4 benzinli 6.8 gösteriyor ama ortalama hızda 24 km bu da bilinsin.

    ben formdaki sahipsizlik haricinde genelde memnunum arabadan

    arkadaşlar performans demiş valla kusura bakmasınlar 135 tork 1330kg bu araba ,
    anca bu kadar bu fiyata,parasına göre ama yinede gayet iyi c segmenti bir araç
    benim gibi eski dizel getz binenler için evet hız olarak attan eşeğe ama kardeşim c4 dizeller ve bir kaç fazlaca (göreceli) lüks ıvır zıvır içinde 40 -50-60 bin ( ki 65 binden bahsediyorlar full olanı için) cidden para içinde yüzüyorsan verilir. Allah daha çok versin kazasız belasız binsin herkes,hepimiz...
    ama ben verdim atıyorum 30 bin millet verdi 40-50 -60 bin

    dediğim gibi beklentiler göreceli ve maddi imkanlar dahilinde kimse bozulmasın...

    95bg,135Nm tork ve 11.9sn hızlanma benzinli araçlara göre gayet iyi ve fiyatı da mantıklı. Fiyatına göre kötü demedimki. Ayrıca getz ile c4 arasında zaten dağlar var. Sizin seçiminiz bence de doğru olmuş. Aslında siz parayı daha iyi bir araca, konfora vermiş oldunuz.

    Ancak özellikle dizel konusunda herkes sizin gibi düşünmeyebilir.
    Dizel 112bg. 285Nm tork bu hızlanmayı 1750d/d da yaparken siz bunu 4000d/d da aracı bağarttırarak yapabilirsiniz. Dolayısıyla dizelde torku sürekli hissederken benzinlide sadece devirli kullanımda hissedersiniz ve böyle kullanırsanız yakıt kullanımınız artar. Ben dizelle doğmadım:) Gün içinde hale yeni elentra benzinli, avensis benzinli vs. kullanıyorum. Dizele alıştıktan sonra bana cazip gelmiyor.

    Siz teknik değeri ş.içi 8.2lt/100km olan araçla 6.8lt.yi yakalamışsınız.
    Dizel ehdi teknik değeri ş.içi 4.7lt olan ehdi. araçta 3.5ltye falan tekabul eder.
    Teorik değerler üzerinden hesapla;
    1.4benzinli 8.2lt/100km *4,75 TL/lt * 150.000km=58.425TL yakıta verirsiniz.
    e-hdi otom.:4.7lt/100km *4,36 TL/lt * 150.000km=30.738TL yakıta verirsiniz. Aradaki ~ 27500TL var, dizeli satarken de daha pahalı satarsınız. Dizelin bakımları 3-4 bin fazla tutsa 23-24bin TL fark var arada. İki araç ikinci elde 10.000TL de farklı satılır, olur bize fark 33-34bin.

    Sizinde belirttiğiniz gibi tercih meselesi, yapacağınız km, ihtiyaçlarını, zevkiniz vs.
    Ama insanlar bu kadar parayı bence ıvır zıvıra vermiyor. Otm. vites, beygirler, tork,yakıt tasarrufu (23-24.000TL/150.000km), ikinci el değeri, ESP,elektronik el freni,yokuş kalkış desteği,karartılmış cam gibi konfor, güvenlik ve bütçe konularını düşünerek alıyor, zarar ettiklerini düşünmüyorum.

    hakank1a ve diğer arkadaşım bunca yazdıklarınıza gerek yoktu zahmet etmişsiniz tşkler ama ,başkaları için faydalı olacaktır eminim

    amaç polemik değil ,tahmin ettğim için bozulmasın kimse dedim lakin bende uzun uzun yazardım açıklardım yoksa,katıldığınız üzere göreceli ve maddiyata dayalı bu işler

    ben 6 yılda anca 60.000km yapmış adamım dizel ile ,sıfır aldığım içinde baya zarar ettim kendi çapımda (işi bilmeyince)

    bu nedenle Allah ömür verirse 150.000 km leri konuşmak için ne sizi ne kendimi yormayayım, ama dediğim gibi öyle bir strateji ile yaklaşacaklar için bilgilendirici olmuş yazdıklarınız bana hitap etmesede ;)

    haa illaki yardımcı olalım derseniz :) bana lpg dönüşümü konusunda yardımcı olabilirsiniz,
    uygun olur mu motora ? yaptıran var mı? memnun mu ? kim bu işin ehli (ankarada)? garantiye ne derece etkili ?

    koca sitede sağolsun bir tamay_aytam arkadaşımız cevap verdi bu konuda(http://forum.donanimhaber.com/m_65140363/mpage_1/f_/key_//tm.htm) ,herhalde ondan başka kimse lpg uygulatmamış bilen duyan yok



    Ben olsam az km yapıyorsanız 6 yılda 60.000km gibi citroende lpg riskine hiç girmezdim. En azından taktıranların çoğalmasını bekleyin. Zaten 6.8 benzinli araçta 26km/sa ortalama hız için daha önce hiç duymadığım mükemmel bir değer bence. Biraz detaycıysanız LPG'den şikayet edebilirsiniz. Lpg sıralı sistemli araçlarda araç içinde ilk çalıştırmada lpg kokusu olabiliyor,gaz vermediğinizde vites boşta iken biraz titreme yapabiliyor. Servis arızalarınızda size destek olmaz, kaza testi olmadığı için güvenlik bence soru işareti. Yerli olmayan daha1,5yıl önce çıkan araçta bu riske girecek çok kişi çıkmaz, sizin de bu konuda bilgili bulmanız zor, umarım bulursunuz kafaya koydum taktıracağım diyorsanız.

    Önceki dizel-benzinli verilerini bu detayda yazarken dediğiniz gibi başka alacakların da bu açıdan değerlendirmelerini istedim.

    evet tşkler hakılısınız bilgi bulmak zor oluyor, beklemedeyim zaten ,detaycılıkta yok değil .bugün depoyu tam doldurdum bakalım nasıl olacak bir kaç depo sonra işler biraz daha netleşir gibi ozmaana kadar belki katılım ve yorumlar artar.

    bir başlık daha buldum ama çok uzun zamandır bişe yazılmamış "http://forum.donanimhaber.com/m_49908151/mpage_1/f_/key_//tm.htm#67139357 "

    ortada çok yorum olmayınca,halen çekincelerim devam ediyor.garanti durumu nasıl ne derece etkileniyor servise sorsam herhalde hiç bir şekilde onay vermez ki tlf ile şifayen sorduğumda öyle olmuştu.brc motora veriyor diğer aksamda bişe olsa servis buda tüpden diyerek kıllık yaparmı vb... sorunlar aklımda


    not:arkadaşlar sadece yazılanın son kısmını dahil ederek alıntı nasıl yapıyoruz bir türlü beceremedim.böyle olunca çok yer kaplıyo tümünü alıntı yapıyor kusura bakmayın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HyperXCrossfire

    1.6 HDI manuel Confort plus paketi en son ne kadara birakir bayiler arkadaslar,fiyat alan var mi? Citroen de liste fiyati uzerinden indirimler nasil bu arada.

    Kardeş ben 1.6 e-hdi confort plus aracı geçen ay 51 000 TL ye aldım. Fiyata hersey dahil. Yani liste fiyatından 4070 TL indirim aldım.
  • 
Sayfa: önceki 607608609610611
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.