Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (608. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (3 Mobil) - 3 Masaüstü3 Mobil
5 sn
28.970
Cevap
173
Favori
1.789.903
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 606607608609610
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • titreme yok hocam, sadece soğuk motorda biraz daha fazla sesli çalışıyor ancak motor ısınınca 3-5 km içerisinde o ses kesliyor. şanzımanla ilgili kararsız titreme söz konusu değil hocam.. yeni aldıysan bi servise götür...
  • kim bu erol egemen ya =? :)
  • Değerli arkadaşlar bir gözlemimi paylaşmak istedim:
    Aracımın yakıtı 7000 km den sonra - şu an 9700 km de- ciddi bir ivme ile sürekli düşüş gösteriyor.

    İlk aldığımda ağır ş içi trafiğinde 7,5 lt lerde dolaşan tüketim, son 2 ay ve 2500 km dir 6,5 lara ve en son olarak ta 5,5 lara kadar indi, hatta sabah 5,3 lt gösteriyodu.

    Birkaç mesaj vesilesiyle buradaki yol çalışmaları vb sebeplerden trafik şartlarının ağır olduğunu yazmıştım, bu ağır şartlara rağmen tamamı ş içi 5,5 lt düzeyinde yakıtı var DS4 ün, bu arada otm olduğunu da - mcp şanzıman- hatırlatayım.

    Aracı ilk aldığımda İstanbul gibi bir yerde 4 küsürlü yakıtlardan bahsedenlere inanmıyordum doğrusu ama doğruymuş, benimki bu hızla azalırsa ş içinde bu rakamları görecek gibi,

    Mutluluk ve hayret duyguları karışık bende, bu fransızları yaptıkları motor için taktir ettim doğrusu, yakıt derdi nedeniyle citroen dizel düşünenlere tereddütsüz öneririm, gerçekten çok çok ekonomik motorları var..




  • Fren pedalının algılaması ve hassaslığı ile ilgili şorun yaşayan varmı arkadaşlar ?
    Bu aralar beni iyice rahatsız etmeye başladı. Çok çok dikkatli ve kontrollü fren yapmazsanız zınk diye duruyor araba.Öleki ben ve eşim öne fırlıyoruz.Bu durum çoğunlukla dur kalkı çok olan yoğun sabah trafiğinde oluyor.Pedala hassas basmaktan sıkıldım resmen.

    Sizde durum nedir ?
  • arkadaslar herkese selamlar bende c4 külübüne girenlerdenim.. umarım iyi yapmısımdır araç konusunda:)) sizlerden bir isteğim var c4 1.4 atraction araç aldım 3 gün önce lpg taktırmam gerekiyo acaba hangisini önerirsiniz yardımcı olursanız cok sevinirim l
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maminci

    Değerli arkadaşlar bir gözlemimi paylaşmak istedim:
    Aracımın yakıtı 7000 km den sonra - şu an 9700 km de- ciddi bir ivme ile sürekli düşüş gösteriyor.

    İlk aldığımda ağır ş içi trafiğinde 7,5 lt lerde dolaşan tüketim, son 2 ay ve 2500 km dir 6,5 lara ve en son olarak ta 5,5 lara kadar indi, hatta sabah 5,3 lt gösteriyodu.

    Birkaç mesaj vesilesiyle buradaki yol çalışmaları vb sebeplerden trafik şartlarının ağır olduğunu yazmıştım, bu ağır şartlara rağmen tamamı ş içi 5,5 lt düzeyinde yakıtı var DS4 ün, bu arada otm olduğunu da - mcp şanzıman- hatırlatayım.

    Aracı ilk aldığımda İstanbul gibi bir yerde 4 küsürlü yakıtlardan bahsedenlere inanmıyordum doğrusu ama doğruymuş, benimki bu hızla azalırsa ş içinde bu rakamları görecek gibi,

    Mutluluk ve hayret duyguları karışık bende, bu fransızları yaptıkları motor için taktir ettim doğrusu, yakıt derdi nedeniyle citroen dizel düşünenlere tereddütsüz öneririm, gerçekten çok çok ekonomik motorları var..

    merhaba bilginiz varmıydı
    citroen ds 4 te dstyle dizel mcp li olanda arka led stoplar varmı ve dsport donanımdaki gri eksoz cıkışları dstyle donanıma ekletilip sonradan takılıyormu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dt1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: maminci

    Değerli arkadaşlar bir gözlemimi paylaşmak istedim:
    Aracımın yakıtı 7000 km den sonra - şu an 9700 km de- ciddi bir ivme ile sürekli düşüş gösteriyor.

    İlk aldığımda ağır ş içi trafiğinde 7,5 lt lerde dolaşan tüketim, son 2 ay ve 2500 km dir 6,5 lara ve en son olarak ta 5,5 lara kadar indi, hatta sabah 5,3 lt gösteriyodu.

    Birkaç mesaj vesilesiyle buradaki yol çalışmaları vb sebeplerden trafik şartlarının ağır olduğunu yazmıştım, bu ağır şartlara rağmen tamamı ş içi 5,5 lt düzeyinde yakıtı var DS4 ün, bu arada otm olduğunu da - mcp şanzıman- hatırlatayım.

    Aracı ilk aldığımda İstanbul gibi bir yerde 4 küsürlü yakıtlardan bahsedenlere inanmıyordum doğrusu ama doğruymuş, benimki bu hızla azalırsa ş içinde bu rakamları görecek gibi,

    Mutluluk ve hayret duyguları karışık bende, bu fransızları yaptıkları motor için taktir ettim doğrusu, yakıt derdi nedeniyle citroen dizel düşünenlere tereddütsüz öneririm, gerçekten çok çok ekonomik motorları var..

    merhaba bilginiz varmıydı
    citroen ds 4 te dstyle dizel mcp li olanda arka led stoplar varmı ve dsport donanımdaki gri eksoz cıkışları dstyle donanıma ekletilip sonradan takılıyormu


    Selamlar,
    Benim aracım da d-style ve evet arkalar led, özellikle gece arka tasarımı çok şık DS4 ün.

    Gri eksoz çıkışlarını aksesuar listesinde görmedim, yani orjinal olarak sonradan takılmıyor ama başka bir forumda bir kullanıcı onları yapmak için tamponun delindiğini söylemişti.




  • Herkese merhabalar. Akşam c4 ümle ilk uzun yoluma çıkacağım. Bakalım yolculuk nasıl geçecek
    Novline marka kauçuk 3d paspaslarımı aldım. Koku sıfır uyum güzel, şaftın üzerini de kapadı. Yplast bagaj havuzumda gelmiş. Akşam onu da yerleştireceğim.

    Aracı ilk aldığımda yakın benzinlik olması sebebiyle PO dan yakıt almıştım. Daha sonra maximum kart kampanyası nedeniyle de total den aldım. Sanki PO dan aldığım yakıt ile araç daha sessizdi. Bundan önceki araca hep shell full save alırdım. Siz hangi firmaları tercih ediyorsunuz arkadaşlar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fenermaniac -- 19 Ekim 2012; 15:22:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakank1a


    quote:

    Orijinalden alıntı: marslan91

    quote:

    Orijinalden alıntı: geryol

    quote:

    Orijinalden alıntı: marslan91

    arkadaslar merhaba, 1.4vti attraction almayi dusunuyorum, bu araca sis fari eklenebiliyor mu? olmazsa olmaz eklenebilir baska neler vardir?

    valla işin zor arslan bey ,

    bu form dizelcilerin olmuş 1.4 vti attraction ları sallayan umursayan yok zorlama ,önceleri belki paylaşımlar olmuştur ama 200 sayfa okumak için çok fazla,aşırı şişmiş forum yarardan çok zamansal zarar

    bende aldım tavsiye ederim araç güzel,ben aldığımda sis lambası takılıydı bildiğim kadar 400tl civarında serviste yinede sormak lazım,diğer ekleme opsiyonlarını pek bilmiyorum ama esp de eklenebilse iyi olurmuş :)

    şu linkte arkadaş güzel başlık açmış ordan devam edelim dedim ama 1.4 sahibi pek yok yada burda yok .özellikle benzinli modeller ,lpg li kullananlarda orda olsa iyi olur gibi. sende aynı şeyleri orda da paylaşırsan forum belki dikkat çeker
    http://forum.donanimhaber.com/m_65140363/mpage_1/f_/key_//tm.htm#67003304



    sis farı ve park sensörü şart benim için, bayiyle konuşucaz o zaman hediye ederler belki esp olmasa da olur, hız sabitleyici olmazsa olmaz ve mevcut. çok bir donanım beklentim olmadığı için sorun olucağını sanmıyorum.

    yakıt durumunuz nasıl bu arada? sakin mi nasıl kullanırsınız, ortalamalar, menzil vb. yazabilir misiniz?

    dizel megane3'ten sonra uygun fiyatı ve tasarımı sebebiyle yöneldiğim bu araçta yakıt çok çok başımı ağrıtmaz inşallah.

    Niçin dizel megane 3 ten inip benzinli c4 almak niyetine girdiniz, bence bu geçiş pek mantıklı görünmüyor. Megane3 ve c4 benzer teknoloji ve sınıfın aracı, bir de dizeli satıp benzinli alınca hem performans yeterli gelmez, hem de dizele göre fazla yakarsınız. 155bg tatmin eder belki ama 1.4 tatmin etmeyecek bence. Dizeller 2000 devir öncesi seriyken benzinli 1.4 yerinde sayacaktır.

    valla "http://forum.donanimhaber.com/m_65140363/mpage_1/f_/key_//tm.htm#67003304 " burda biraz bahsettim ben gayet sakin kullanırım şuan 1,4 benzinli 6.8 gösteriyor ama ortalama hızda 24 km bu da bilinsin.

    ben formdaki sahipsizlik haricinde genelde memnunum arabadan

    arkadaşlar performans demiş valla kusura bakmasınlar 135 tork 1330kg bu araba ,
    anca bu kadar bu fiyata,parasına göre ama yinede gayet iyi c segmenti bir araç
    benim gibi eski dizel getz binenler için evet hız olarak attan eşeğe ama kardeşim c4 dizeller ve bir kaç fazlaca (göreceli) lüks ıvır zıvır içinde 40 -50-60 bin ( ki 65 binden bahsediyorlar full olanı için) cidden para içinde yüzüyorsan verilir. Allah daha çok versin kazasız belasız binsin herkes,hepimiz...
    ama ben verdim atıyorum 30 bin millet verdi 40-50 -60 bin

    dediğim gibi beklentiler göreceli ve maddi imkanlar dahilinde kimse bozulmasın...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    Herkese merhabalar. Akşam c4 ümle ilk uzun yoluma çıkacağım. Bakalım yolculuk nasıl geçecek
    Novline marka kauçuk 3d paspaslarımı aldım. Koku sıfır uyum güzel, şaftın üzerini de kapadı. Yplast bagaj havuzumda gelmiş. Akşam onu da yerleştireceğim.

    Aracı ilk aldığımda yakın benzinlik olması sebebiyle PO dan yakıt almıştım. Daha sonra maximum kart kampanyası nedeniyle de total den aldım. Sanki PO dan aldığım yakıt ile araç daha sessizdi. Bundan önceki araca hep shell full save alırdım. Siz hangi firmaları tercih ediyorsunuz arkadaşlar?

    bu konu accayip göreceli hocam.. kimisi der GTL al, kimisi der boşuna para verme opet fullforce yeter, kimisi der excellium en iyisi..

    ben 2. depo'yu GTL ile doldurdum, v-power ile arasında litrede 0,04 TL fark var, benim felsefem şu; depoda 2,4 TL fark ediyor. 10 depoda 25 TL fark eder, e zaten 10 depoda 1 katkı koymak gerekli vs.. o temizlik katkısı da zaten o fiyatlarda.. bari GTL koyarım hep , hem motor daha sessiz (bazı arkadaşların demelerine göre) , hem de içim daha rahat eder..

    ama genelde 4,35-4,36' TL'ye satılan eurodizel sınıfı yakıtlardan tercih ettiğiniz zaman sorun yaşamazsınız gibime geliyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: weba

    Fren pedalının algılaması ve hassaslığı ile ilgili şorun yaşayan varmı arkadaşlar ?
    Bu aralar beni iyice rahatsız etmeye başladı. Çok çok dikkatli ve kontrollü fren yapmazsanız zınk diye duruyor araba.Öleki ben ve eşim öne fırlıyoruz.Bu durum çoğunlukla dur kalkı çok olan yoğun sabah trafiğinde oluyor.Pedala hassas basmaktan sıkıldım resmen.

    Sizde durum nedir ?

    aynen... bende ben mi daha alışamdım diyordum.otomatik araç freni gibi (otomatik kullanırken alışma safhasında da böle oluyor) zınk diye alıyor mübarek, cidden çok hassas ve yavaş dokunmak gerekiyor
    iyimi kötü mü bilemedim ben iyiye yormuştum ama...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: weba

    Fren pedalının algılaması ve hassaslığı ile ilgili şorun yaşayan varmı arkadaşlar ?
    Bu aralar beni iyice rahatsız etmeye başladı. Çok çok dikkatli ve kontrollü fren yapmazsanız zınk diye duruyor araba.Öleki ben ve eşim öne fırlıyoruz.Bu durum çoğunlukla dur kalkı çok olan yoğun sabah trafiğinde oluyor.Pedala hassas basmaktan sıkıldım resmen.

    Sizde durum nedir ?

    ben daha önce chevrolet lacetti kullandım, corolla,polo,golf, linea, albela vs vs..

    otomatik araçlar genelde bu şekilde , frenleri genelde sertti.. otomatik aracın vitesi ayarlayamaması ve yüksek viteste aniden durma ihtiyacını karşılayabilmesi için sanırım bu şekilde tasarlanıyor..

    ama çok çok şikayetçi iseniz bence servisle bir görüşün derim..

    arka frenlerde bosch'tan alınma bir sistem var, start stoplarda kullanmak üzere, fren enerjisi ile jel aküyü şarj ediyor.. o yüzden de frene basmaktan korkmayın :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    Herkese merhabalar. Akşam c4 ümle ilk uzun yoluma çıkacağım. Bakalım yolculuk nasıl geçecek
    Novline marka kauçuk 3d paspaslarımı aldım. Koku sıfır uyum güzel, şaftın üzerini de kapadı. Yplast bagaj havuzumda gelmiş. Akşam onu da yerleştireceğim.

    Aracı ilk aldığımda yakın benzinlik olması sebebiyle PO dan yakıt almıştım. Daha sonra maximum kart kampanyası nedeniyle de total den aldım. Sanki PO dan aldığım yakıt ile araç daha sessizdi. Bundan önceki araca hep shell full save alırdım. Siz hangi firmaları tercih ediyorsunuz arkadaşlar?

    İlk 4-5 depoyu shelden aldım, yok katkılı yok az yakar yok bilmem ne, bence hikaye. Son 3 depoyu opetten alıyorum, sonuç:yukarıdaki mesajımda ayrıntılarıyla yazdım.. Böyle devam ettiği ve sorun yaşamadığım sürece de opete devam

    Yakıtın markası önemli değil o istasyon önemli, aynı markanın farklı istasyonlarında bile fark olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: geryol

    quote:

    Orijinalden alıntı: weba

    Fren pedalının algılaması ve hassaslığı ile ilgili şorun yaşayan varmı arkadaşlar ?
    Bu aralar beni iyice rahatsız etmeye başladı. Çok çok dikkatli ve kontrollü fren yapmazsanız zınk diye duruyor araba.Öleki ben ve eşim öne fırlıyoruz.Bu durum çoğunlukla dur kalkı çok olan yoğun sabah trafiğinde oluyor.Pedala hassas basmaktan sıkıldım resmen.

    Sizde durum nedir ?

    aynen... bende ben mi daha alışamdım diyordum.otomatik araç freni gibi (otomatik kullanırken alışma safhasında da böle oluyor) zınk diye alıyor mübarek, cidden çok hassas ve yavaş dokunmak gerekiyor
    iyimi kötü mü bilemedim ben iyiye yormuştum ama...

    Bence iyi değil.Yorgun argın eve dönerken zınk diye öne fırlatınca cidden sinirleniyorum ben.Hillholderdan dolayı böyle olduğunu düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi weba -- 19 Ekim 2012; 16:12:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    quote:

    Orijinalden alıntı: weba

    Fren pedalının algılaması ve hassaslığı ile ilgili şorun yaşayan varmı arkadaşlar ?
    Bu aralar beni iyice rahatsız etmeye başladı. Çok çok dikkatli ve kontrollü fren yapmazsanız zınk diye duruyor araba.Öleki ben ve eşim öne fırlıyoruz.Bu durum çoğunlukla dur kalkı çok olan yoğun sabah trafiğinde oluyor.Pedala hassas basmaktan sıkıldım resmen.

    Sizde durum nedir ?

    ben daha önce chevrolet lacetti kullandım, corolla,polo,golf, linea, albela vs vs..

    otomatik araçlar genelde bu şekilde , frenleri genelde sertti.. otomatik aracın vitesi ayarlayamaması ve yüksek viteste aniden durma ihtiyacını karşılayabilmesi için sanırım bu şekilde tasarlanıyor..

    ama çok çok şikayetçi iseniz bence servisle bir görüşün derim..

    arka frenlerde bosch'tan alınma bir sistem var, start stoplarda kullanmak üzere, fren enerjisi ile jel aküyü şarj ediyor.. o yüzden de frene basmaktan korkmayın :)

    Araç manuel hocam :) Servislik birşey yok bence,araba böyle yaratılmış , değiştirilebilecek birşey olduğunu zannetmiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    Herkese merhabalar. Akşam c4 ümle ilk uzun yoluma çıkacağım. Bakalım yolculuk nasıl geçecek
    Novline marka kauçuk 3d paspaslarımı aldım. Koku sıfır uyum güzel, şaftın üzerini de kapadı. Yplast bagaj havuzumda gelmiş. Akşam onu da yerleştireceğim.

    Aracı ilk aldığımda yakın benzinlik olması sebebiyle PO dan yakıt almıştım. Daha sonra maximum kart kampanyası nedeniyle de total den aldım. Sanki PO dan aldığım yakıt ile araç daha sessizdi. Bundan önceki araca hep shell full save alırdım. Siz hangi firmaları tercih ediyorsunuz arkadaşlar?

    hayırlı yolculuklar arkadaşım. Ben hada çok opet arasıra shell den alıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann


    bu konu accayip göreceli hocam.. kimisi der GTL al, kimisi der boşuna para verme opet fullforce yeter, kimisi der excellium en iyisi..
    .

    quote:

    Orijinalden alıntı: maminci


    İlk 4-5 depoyu shelden aldım, yok katkılı yok az yakar yok bilmem ne, bence hikaye. Son 3 depoyu opetten alıyorum, sonuç:yukarıdaki mesajımda ayrıntılarıyla yazdım.. Böyle devam ettiği ve sorun yaşamadığım sürece de opete devam

    Yakıtın markası önemli değil o istasyon önemli, aynı markanın farklı istasyonlarında bile fark olabilir.


    Aslında en önemli faktör istasyon. Bunu biliyorum ama ilk aldığımda araç daha sessiz di. Şu an biraz daha sesli çalışıyor gibi geliyor bana. Aslında uzun km ler kullandığım ailemizin aracı caddy ye total almış ve 1230 km yapmıştım bir depo ile. Daha sonra araba stop etme sorunu filan yaşadım ve shell fuel save almaya başladım. 1260 km yaptım shell ile de. Daha sonra hep shell aldık stop etme filan ortadan kalktı. Bu arada aldığımız istasyon temiz bir yerdi. Sahiplerini biliyoruz çok namuslu insanlardı. Neyse oldu ki oldu kampanyadan 20 tl kazandım Ben shell alayım biraz, arabayı çok dikkatli dinliyorum farklılık olursa paylaşırım burada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fenermaniac -- 19 Ekim 2012; 16:37:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    Eyvallah hocam. Opet den de çok aldım ama hep daha az km yapabildim. Aynı sürüş tarzını korumaya çalışdım ama belki istasyondan, belki yakıttan belki de benden kaynaklı menzilde düşme oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fenermaniac -- 19 Ekim 2012; 16:38:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: weba

    quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    quote:

    Orijinalden alıntı: weba

    Fren pedalının algılaması ve hassaslığı ile ilgili şorun yaşayan varmı arkadaşlar ?
    Bu aralar beni iyice rahatsız etmeye başladı. Çok çok dikkatli ve kontrollü fren yapmazsanız zınk diye duruyor araba.Öleki ben ve eşim öne fırlıyoruz.Bu durum çoğunlukla dur kalkı çok olan yoğun sabah trafiğinde oluyor.Pedala hassas basmaktan sıkıldım resmen.

    Sizde durum nedir ?

    ben daha önce chevrolet lacetti kullandım, corolla,polo,golf, linea, albela vs vs..

    otomatik araçlar genelde bu şekilde , frenleri genelde sertti.. otomatik aracın vitesi ayarlayamaması ve yüksek viteste aniden durma ihtiyacını karşılayabilmesi için sanırım bu şekilde tasarlanıyor..

    ama çok çok şikayetçi iseniz bence servisle bir görüşün derim..

    arka frenlerde bosch'tan alınma bir sistem var, start stoplarda kullanmak üzere, fren enerjisi ile jel aküyü şarj ediyor.. o yüzden de frene basmaktan korkmayın :)

    Araç manuel hocam :) Servislik birşey yok bence,araba böyle yaratılmış , değiştirilebilecek birşey olduğunu zannetmiyorum.

    İlk aracı aldığımda ben çok yaşıyordum bunu.Eşimle ikimiz sürekli cama yapışıyorduk En sonunda rest çekmişti arabayı kullanmayı öğren ondan sonra binecem diye
    Bir gün de babam denedi arabayı ama çok uzun zamandır araç kullanmamıştır.. 200 metrelik yokuş bir sokak düşünün aşağıya doğru inerken 20m önümüzde bir çocuk yola çıktı
    buda panik yaptı ani bir şekilde frene basınca ikimizde camdaydık..Olum ben alıştım Lada'ya bu ne böle ne biçim fren var bunda dedi indi arabadan Bulgaristanda en son kullandığı araç o olduğu için..

    Şaka bir tarafa..Bence bu aracın en iyi olan yanlarından biri frenler, tabi uygun lastiklerle ..Aracıma binen herkes inerken ilk söylediği şey ; Araç çok iyi duruyor.Ama ayak hassasiyetini iyi ayarlamak lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkhakankk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: kkhakankk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: m044010

    arkadaşlar
    2006 toyoto coralla hb arabamı değiştireceğim,
    önce auris 2012 lacaktım duydumki 2013 de kasa değişecek beklim dedim

    sonra jetta ya baya bi niyetlendim derken 508 e geçtim :)
    forumlarda araştırıken ds5 i biri tavsiye etmiş citroen hiç aklımda yokken ve hiçbir zamanda düşünmezken
    ds5 incelerken araca hayran kaldım ama 90 bin tl çok geldi

    sonrasında c4 ü inceledim, şimdiye kadar yolda görsem dikkatimi çekmeyen bu araçta oldukça hoşuma gitti resimlerde,

    ama citroen i hiç bilmiyorum bu yüzden tereddütlerim var

    yakıtı nasıldır, bakımları pahalımıdır, 2. eli nasıldır? kronik sorunları varmıdır ( bir kaç yerde amortisör sesi ve yüksek hızda rüzgar sesi olduğundan bahsedilmiş)

    yardımcı olursanız çok sevinirim zira bugün yarın değiştireceğim aracı yada 2013 aurisi bekleyeceğim, oda sanırım 60bin civarında olacak ama donanım c4 kadar olmayacak.



    Ben 1 yıldır düz vites benzinli kullanıyorum..
    Karşılaşabileceğin en büyük olumsuzluklar

    1-Amortisörler sert.Hele arka amortisör bozuk yolda biraz dikkatsiz gidersen(olması gerekenden biraz hızlı) tak tak sesleri duyarsın..Yol tutuş iyi olsun diye bukadar kötü amortisör koyulmamalıydı..
    2-Dikiz aynasının olduğu yerden bozuk yada taş döşeli yollarda olması gerekenden biraz hızlı geçersen ses gelir,ben kağıt sıkıştırarak çözümü buldum.
    3-100 den sonrda sol aynanın ordan rüzgar sesi gelmeye başlar..
    Bu 3 konu için servise gittim ama bunlar için birşey yapamadılar yada yapmadılar yada ellerinden birşey gelmiyor ..
    4-O bahsedilen burç sorununu yaşamadım.Araçta herhangi bir titreme yok.

    Olumlu yanlarını yazmak isterdim ama bu benim ilk aracım olduğu için sürüş konusunda kıyas yapamıyorum,haliyle neyi olumlu neyi olmsuz yazamayacağım.
    Ama çok az yol sesi alıyor diyebilirim..Bunu anlamak için aracı sürmeye gerek olmadı için

    Arabam şuan 11.000 km de

    1 numaralı sorun hariç, diğer maddelerde ki sorun araca mahsus sorunlardır, onların hiç birini ne yaşadım ne burada yazanı gördüm.1 numaralı sıkıntıyı da sadece tatilde toprak bozuk bi yolda yaşadım onun dışında kalan 11.000 km de İstanbul içinde hiç yaşamadım sayılır. özel konuları genele yaymamak lazım, kaldı ki bu sorunlar başıma gelse tamamını garantiden hallettirirdim.

    Senin kullandığın farklı bir C4 olmalı.

    Çünkü bu bahsettiğim konuları yazan çok kişi oldu, forumu daha iyi takip etmelisin yada o şekilde kesin konuşmamalısın..

    Bu yazdığım 3 konu için de servisin yapabileceği hiçbirşey yok.
    Çünkü amortisörleri yumuşatmaları mümkün değil, aynanın oldu yerde şu hava yastıklarını gösteren panelin arka kısmı boştur ve cama yapışık değişdir ve trim ses çıkartır BOZUK YOLLARDA..Sol aynanın ordan gelen sesi ya aynayı yerinden sökeceksin yada sen araca bindiğinde o kapıya dışardan biri bant çekecek ve sen o sesi duymayacaksın..
    Yada servislerde kapı içlerine ekstradan fitil takılıyor bana servis istersen takarız demişti biraz tuzlu geldiği için kabul etmemiştim..

    Valla aracı alana kadar her sayfayı tek tek okumuş ve daha sonrasında da rutin olarak takip ediyorum. bir çok kişinin yaşadığı sorunları belli. 1. konuyla alakalı olarak sana katıldığımı söyledim, bununla alakalı olarak da benim gibi bir çok kişiden eğer çukurlara yada kasislere hızlı girince bu sesin geldiğini her kullanıcı teyit eder sanırım. kronik problemler bence şunlardır.

    1. amortisörlerimiz sert

    2. şanzıman da ki 1. 2. vites sorunu

    bunun dışında olan diğer sorunlar bence araca münhasır sorunlardır. çünkü ben aracımda ve form da bu tarz şikayetleri çok rastlamıyorum, mesela bi arkadaşımız aracının klimasından ses geldiğini söyledi, daha sonra bir arkadaş bende de var dedi o kadar. iki kişide olması herkes de olduğu anlamına ve genel bir sorun olduğu anlamına gelmez. ben bunu söyledim amacım polemik yaratmak değil ama insanlar yanlış yönlendirilsin istemiyorum. yani bir arkadaşımızın yada iki arkada debriyaj balatasının bozulması genel bir sorun olmaz demek istedim.

    Alıntıları Göster
    Maksat polemik değil tabiki..

    Forumlarda dolaşırken eski kasalar için bir ara takozdan bahsediliyor.Bayağı fark ettiriyormuş,onu değiştirdikten sonra biraz daha yumuşak olduğunu yazıyorlar..
    Nekadar doğru - yanlış bilemem ama kasım ayında yıllık bakım var..Bakıma gittiğimde bu amortisör konusunda servisle tartışacam ..Aracın yol tutuşı için bunlar bukadar sert
    söylemi beni yeterince tatmin etmiyor artık..
    Bulgaristan'da dayımın golf 3 ü var.Aksaray'dan alıp gönderdiğim Monreo marka amortisörler var üzerinde. Oradaki yollar bizimkilerden 3 kat daha kötü ve kuzen çukur gözetmeden kullandığı halde o araçtan o sesler gelmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ognemir -- 19 Ekim 2012; 17:02:09 >




  • 
Sayfa: önceki 606607608609610
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.