Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (1265. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir (1 Mobil) - 7 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28.895
Cevap
178
Favori
1.740.027
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12631264126512661267
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boot_

    36.500 TL aldım aracı. C5 bu fiyata göremedim.

    Hocam 1.6-1.4 VTi motor DS3'ten 508'e kadar birçok araçta var,sizde LPG ile benzinli kullanım ve uygulama aşamaları anlatırsanız çok sevinirim çünkü LPG uygulamasını yaptırmayı düşünen çok kişi var ama adam akıllı açıklayan ve yazan olmamış.



    Bunun dışında Anahtarı Oto anahtarcılarda 60 liraya kutusunu değiştirirsiniz,gösterge tablosunda temassızlık olabilir,biraz daha kullanın,parlaklığını kısıp açın düzelmesze servise sorun ama garantisi olmadığından fiyatı yüksek gelebilir.



    Aracın 1.4 VTi'lerinin piyasası 40-45'ten başlıyor siz epey uygun almışsınız .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hie


    quote:

    Orijinalden alıntı: mitto


    quote:

    Orijinalden alıntı: hie


    quote:

    Orijinalden alıntı: mitto

    Otomobil genelde konu actim ama burada da paylaşayım istedim. Bolu-Gebze arası 90 km/saat hızla CC ile yakaladığım değer. 2012 C4 e-hdi yakmadi, kokladı resmen.





    Güzel değerler yakalamışsınız. Bende 1.4 Vti almayı düşünüyorum dizele param yetmeyecek sanırım.

    Hocam önceki aracım 1.6 vti otomatik idi. Saatım ancak fazla ayrı kalamadım Citroen'den 1 ay sonra bu aracı aldım. 1.6 vti hiç fena değildi. 120 beygirlik makine tatmin ediyordu yeterince ancak Dizelin torku hakikaten değişikmiş. İlk aracımı 2005 yılında almıştım o zaman bu zaman hep LPG'li araç kullanmıştım yani ilk kez dizel araç kullanıyorum. Umarım zorunda kalmam ama bundan sonra kolay kolay LPG'li araç almam herhalde. İmkan zorlanıp dizel almanızı tavsiye ederim sadece yakıt için değil sürüş zevki de çok farklı.

    Ah bir fırsatını bulabilsem dizel almak istiyorum aynı şekilde. Ama nisan sonundaki bütçeye göre VTİ 'da alabilirim. Şuanki aracım 1.4dizel 206. Şehir içi 1.000km gidiyorum :)

    Hocam forumda ki arkadaşlar C4'ün yalıtımı iyi olduğundan dizeli seviyor .



    Focus,Astra,Corolla dizel vs. kullansalar bir daha dizelin yüzüne bakmazlar. ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar herkese merhaba.



    Bir C3'cü arkadaş sağ olsun,çoğu modelde bulunan birşeyi keşfetmiş.



    Bende eskinin eskisi aracımdan inerken(Polo 9N) sağ elimle birkaç sefer sellektör yapardım.



    Şekil oluyordu. :)



    C4'te denediğimde far simgelerinin gösterge tablosunda yandığını görmüştüm.



    C3 kullanıcısı arkadaş sağ olsun,herkese hayırlı olsun :



    C4'lerin hepsinde Follow-me Home var !



    Direkt anlatma faslına geçiyorum .

    Aracın motorunu kapatıyoruz,kontağı çekip iniyoruz ve bir sefer sellektör yapıyoruz.(Sağdaki kolu kendimize doğru çekiyoruz.)



    Kapılar kilitlensede kısa farlar 30 saniye boyunca yanıyor.



    Çoğu kişi bu yazıyı okuduğu için eminim çok mutlu olmuştur.Özellikle Easy-Attraction ve bir nebze Confort kullanıcıları.



    Bu sebeptendir ki yorumlarım sağ üst köşesinde bulunan başparkam işaretine 4 kişi tıklayınca ilk mesajın altında çıkıyor.



    Diğer konulardaki çeşitli yorumlarıda bu yolla daha çok kişiye ulaştırabiliriz.



    Bir tüyoda vereyim,araçtan inerken sağ elimle direksiyondan destek alarak iniyorum,çaktırmadan yapın,çok daha efektiv olur eminim.





    Adların hepsini etiketleyemedim kusura bakmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • caglar57 C kullanıcısına yanıt
    Forumda herkesin bahsettiği, benim yok dediğim amortisörlerin çıkardığı ses artık benimde sorunum oldu. Bagaj tam dolu ve 5 kişi ile yolculukta duyduk, gerçekten rahatsız edici. Çok kez okudum ama şimdi bulmakta zorlanıyorum. Nasıl çözmüştünüz bu konuyu?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anahtarı 20 tl ye n11 den aldım biraz masakatli ama hallettim. Lpg konusu hala soru işareti. Gösterge ışığı şimdilik çok sorun teşkil etmekte. Sadece görsel olarak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: talkoc

    Forumda herkesin bahsettiği, benim yok dediğim amortisörlerin çıkardığı ses artık benimde sorunum oldu. Bagaj tam dolu ve 5 kişi ile yolculukta duyduk, gerçekten rahatsız edici. Çok kez okudum ama şimdi bulmakta zorlanıyorum. Nasıl çözmüştünüz bu konuyu?

    Arkada ters "V" şeklinde bir çubuk var,sağ sol taraflarında amortisörler,üstlerinde ise süspansiyonlar var.



    İki teker aynı anda darbe alınca o ses çıkıyor.



    Bide sağ arkada yakıt tankı için hortum geçiyor sol tarafta yok.(Eğilip bakınca görünüyor.)



    Soğuk havaların ve kirlenmenin de etkisi var havalar ısınınca davlumbazları vs. köpükleyerek yıkayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabanın altının güzel yıkanmasının gelen seslere etkisi vardır, katılıyorum,



    arkadan gelen sesin çözümü net olarak yok,



    aracı lifte kaldırırsanız arka tamponun tozluk(paçalık)takılan kısımlarına yani arka lastiklerin hizasında cep gibi boşluklar var, tamponun içine taş kaçaabiliyor, onları elinizle yoklayın,



    bagajda boşluk oluşmuş olabilir, bagaj takozları var plastik, ayarlı, beceremezseniz bi kaportacı 2 dakkada halleder.



    Arka koltuk kilitlerine bant sarın

    Genelde camı az da olsa açık araç kullananlar bu sesleri daha az duyarlar, camları komple kapattıpınızda ses daha rahatsız edici duyuluyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caglar57 -- 2 Şubat 2017; 8:51:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Grande Punto dan c4 e geçsek süspansiyon yinede sert gelir mi bana acaba :) Şimdi belki vag grubundan c4 e geçenlerde çok sert gelebiliyordur süspansiyonlar ama. Benim b sınıfı bir araçtan geçen birisi süspansiyonlar iyi hissettirir mi acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Okan9455

    Arkadaşlar bugün sağ ve sol arka amortisörün ara yatak takozlarını değiştirdik.Arabadan çıkan takozlar gerçektende takoz gibi hiç esnemiyor oldukça sert bir malzeme.Yeni takılanlar ise azda olsa esnek.İlk izlenimlerime göre arkada kimse yokken ön süspansiyonlardan ne kadar ses geliyorsa arkadanda o kadar ses geliyor.Bilerek derin bir çukura girdim orda ön taraftan bile hafif küt sesi geldi arkadanda aynı şekilde ses geldi.Tabi bu bendeki sesin asıl sebebi lastikler.225-45-17 lastikler var ve iyice sertleştiler.Dar yanak ve sertleşmiş lastikle beraber süspansiyonlara çok yük biniyor.Birkaç gün içinde 215-50-17 yumuşak hamurlu bir lastik alarak konforu biraz daha iyi hale getirmek istiyorum.Usta arka yüklüyken gelen vurma sesini tamamen değil ama büyük oranda keser dedi özelliklede arkada 3 kişi+bagaj varken.İleriki zamanlarda arka yüklüyken denemek istiyorum ancak şuan mümkün değil.Bence imkanı olan ara yatak takozlarını değiştirsin çünkü arabadan çıkan takozlar gerçekten beş para etmez.






    Hocam merhaba,

    Bu kronik sorunun çözümü en güncel olarak bu mu ? Ben genel olarak aracı tek kişi bagaj boş vaziyette kullanıyorum. Yada maksimum 2 kişi oluyoruz. Orjinal halinde araçta 2 kişi olursa yine arkadan tak tuk vurma sesleri geliyor mu ?




  • Emre9110 kullanıcısına yanıt
    Hocam bu uygulamanın faydası oldu ama tamamen geçirmedi.Özellikle araç yüklü değilken arkadan gelen seste baya azalma oldu.Yüklüyken yine sert çukurlardan geçerken arkadan vurma sesi geliyor.Yalnız arkası torsiyon olan her araçtan az veya çok ses geliyor torsiyonun çalışma şekli böyle yapacak bir şey yok.
  • Okan9455 kullanıcısına yanıt
    Torisyon bağımsız süspansiyon mu oluyor ?

    Birde yakalamışken sorayım sizi 16-18 km/h ortalama hızlarla 6 ileri 112hp olan model kaç litre yakar şehir için 8 litreyi bulur mu sizce ?

    Birde grande puntodan geçiş amacım zaten konforunun az olması c4 e geçersem yalıtım olarak hayli iyi olacak ama bu süspansiyon mevzusu can sıkar mı ? Yoksa b sınıfından geçtiğim için normal mi gelir acaba bana :)
  • Emre9110 kullanıcısına yanıt
    Torsiyon sisteminde arka iki teker birbirine bağlı oluyor ve bir teker çukurdan geçerken diğer tarafta etkileniyor.Tekerlekler birbirinden bağımsız hareket edemiyor.Çoğu c segmenti araçla beraber b ve a segmenti araçların hepsinde arkada torsiyon sistemi kullanılıyor.

    16-18 km ortalama hızla özellikle kış ayında 17 jantlı exclusive modeli için konuşursak 7.5-8 arası olur.Eğer 16 jantlı modelini alırsanız ortalama 0.3-0.4 lt daha az yakar araba.

    Grande puntodan geçeceğiniz için dediğiniz gibi yalıtım olarak baya memnun kalırsınız.Süspansiyonlarda pişman etmez normal gelir.205-55-16 yanaklı lastiklerle c4 daha konforlu oluyor.Ama exlusive jantları c4 ü olduğundan çok daha spor gösteriyor.C4 lerin direksiyonu yeni nesil çoğu araca göre ağırdır bunu göz önünde bulundurun.Ağır direksiyonu sevmiyorsanız şehir içi konforunu büyük oranda törpüler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre9110

    Torisyon bağımsız süspansiyon mu oluyor ?

    Birde yakalamışken sorayım sizi 16-18 km/h ortalama hızlarla 6 ileri 112hp olan model kaç litre yakar şehir için 8 litreyi bulur mu sizce ?

    Birde grande puntodan geçiş amacım zaten konforunun az olması c4 e geçersem yalıtım olarak hayli iyi olacak ama bu süspansiyon mevzusu can sıkar mı ? Yoksa b sınıfından geçtiğim için normal mi gelir acaba bana :)

    Yol tutuşu çok iyi gelecektir.



    Ve aracı kullanırken size Punto'dan daha çok güven verecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boş vakitlerimde kullanım kılavuzunu vs. okuyorum,birşey daha keşfettim.





    C4 hız SINIRLAYICI devreye alma :



    Sağ kısımda ki kumanda menüsündeki Switch'i yukarıya gidecek şekilde hareket ettiriyoruz.



    "+" ve "-" tuşlarıyla limitleyeceğimiz hızı seçiyoruz.



    Üstte duran tuşa tıklıyoruz.



    Hızımızı limitledik,o hıza geldikten sonra araç beyne,gaz komutunu göndermeyecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • follow me home olduğunu biliyordum hocam, cyclone multimedya ekran var bende biliyorsun, onun menüsünde follow me açma kapama seçeneği var, hatta ben bi ara o menüdeki herşeyi yazayım buraya belki farklı şeyler de gözüne çarpar
  • hız sınırlayıcı çok kullanıyorum, en son avrasya tünelinde 50 ile kullanmıştım, genelde edirnede 50 kmh limitli tuzak tedeslerin olduğu yerlerde hayat kurtarıyor
  • Emre9110 kullanıcısına yanıt
    bende puntodan c4e geçtim, arada dağlar kadar fark var hocam, her konuda c4 puntonun 2 katı hissettiriyor, yani 2 katı parayı hakediyor bana göre, imkanın varsa hiç bekleme derim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Master_Evil -- 9 Şubat 2017; 11:15:56 >
  • Master_Evil kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun hocam. Hangi modeli ne kadara mal ettin ?
  • RevivaL kullanıcısına yanıt
    ben alalı 1 yıl oldu hocam, e-hdi mcp confort plus 50bine almıştım
  • 
Sayfa: önceki 12631264126512661267
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.