Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (1185. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
28.972
Cevap
173
Favori
1.792.722
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11831184118511861187
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2013 exc aracımın lastıklerını degıstırdım 225 45 r17.. malum uzerındekıler cok pahalı dış derınlıgı ıyı olmasına ragmen 90k iş yaptıkları ıcın semperıt (speed lıfe 2) lastık aldım. 1000 km kullandım yaklasık. hamur gayet yumusak. kışlık lastıklerı sokunce cok sessız geldı .d (fiyatta makul tanesı 159 Tl )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkhun -- 21 Nisan 2016; 16:06:52 >
  • eyv ama stepne continental koymuşlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Miu


    quote:

    Orijinalden alıntı: Andre Citroen


    quote:

    Orijinalden alıntı: Miu

    C4 1.2 eat6 almayı düşünüyorum, 64 fiyat verdiler, 20 bin krediye 21 ödeme ile..comfort tecno plus..alınır mı, objektif yorum lütfen..bu arada sade confort var mı acaba,hep techno paketi ile var.

    Kriterleriniz nedir Hocam ?

    Sorunsuz olsun, abuk sabuk sorunlar minimum olsun..o nedenle eat6 ya daha yakınım..aslında 50 bütçem var ama c4 fena durmuyor..otomatik hatcback olmalı.

    Samimi olarak C4 ün sorunları :

    1-Kapılardaki cam açma tuşlarının olduğu bölme hassas benim gibi bastırarak silerseniz aşınıyor.

    2-Çelik jant olmayan modellerin jantları ve jant kapakları soyuluyor ve paslanıyor.

    3-Kullanım kılavuzu donanımlardan dolayı karışık, aracı 1 yıldır kullanıyorum ve aynaları geri vitese taktıktan sonra aşağı bakacak yönde ayarlıyorum , aynaların hafızalı olduğu ve eski haline dönebildiğini yeni öğrendim.

    4-Araçta hala anten var.(Sökülebiliyor gerçi)

    5-Arka torsiyon çukurlara düşünce sesli çalışıyor.

    6-Kapıları yağlamayınca sert kapanıyor.

    Aracı fazla temizleyip parlatınca fazla dikkat çekiyor Nazar değebilir :)

    Gelelim Puretech ve Eat6 ya:

    -Piyasada en çok MCP var maalesef sıkıntılı.(Eat6 ya nazaran) Eat6 sorunsuz denebilecek kadar iyi,Puretech motor 1.2 130Beygir olması ve turbo beslemesi muazzam bir güç sunuyor.Aynı zamanda 1.6 120hp Sarkozy motorundan çok daha iyi.

    Ve çoook daha ekonominik :)

    C4 408 Litre bagajı oturma pozisyonu ve tasarımı ile liderliğe oynayan araçlardan biri.308 e nazaran iç mekanı çok daha geniş.
    Focus Auris gibi araçlardan fiyatının uygun donanımın bol olması ise onu cazip yapıyor.
    Xsara nın yerini alan C4 2011 de yeni kasaya geçti.Üretim yılı ise 2010.Yeni kasası 2015 de makyajlanan C4 yepyeni kasaya ise söylentilere(!) bakacak olursak en iyi ihtimalle 2019-2020 gibi anca değişir.Yol tutuşu 308 e nazaran çok daha iyi.

    Bunun dışında yeni kasa ile eski kasa farkları:
    Kapı kolları
    Renkler
    Yazılımsal hatalar
    İç mekan dokuları
    Motor seçenekleri
    Şanzıman seçenekleri
    Gösterge tablosu renkleri
    Jantlar
    Donanımlar
    Koltuk döşemeleri
    Ön led farlar
    Arka 3D efekti verilmiş stoplar

    Yeni kasada olmayan eksiklik:
    -Koltuk altı çekmeceleri

    Bütçeniz 50 ise eski kasa Exc araçlarda var. ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • taneresin T kullanıcısına yanıt
    en az arıza rekoru mazda da diye duymuştum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert kartal 1903

    en az arıza rekoru mazda da diye duymuştum

    Citroen model olarak bende begeniyorum ama elektronik arıza fazla veriyor diye uzak kaldım gidip test sürüşü yapmak istiyorum ama hondadan vazgeçebilirmiyim.
  • taneresin T kullanıcısına yanıt
    hocam bende 16 yıldır mazda 323 sedan lpg var 93 model bir araç Allaha çok şükür bizi hiç üzmedi yıllardır sıkıntısız biniyorum 16 yılda iki kez yolda kaldım onlarda kullanıcı hatası çömez yıllarımda yaptıgım anlatsam güleceğiniz vakalar neyse kısmetse değiştiricem ve c4 düşünüyorum bu kadar dolu bu fiyata başka bir araç yok üstelik çok az yakıyor çevremde c4 sahibi olan bikaç kişiyle konuşdum hepsi memnun kronikleşmiş sorunu varmıdır bilmiyorum varsa forumdaşlar bilgi verirse sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert kartal 1903

    hocam bende 16 yıldır mazda 323 sedan lpg var 93 model bir araç Allaha çok şükür bizi hiç üzmedi yıllardır sıkıntısız biniyorum 16 yılda iki kez yolda kaldım onlarda kullanıcı hatası çömez yıllarımda yaptıgım anlatsam güleceğiniz vakalar neyse kısmetse değiştiricem ve c4 düşünüyorum bu kadar dolu bu fiyata başka bir araç yok üstelik çok az yakıyor çevremde c4 sahibi olan bikaç kişiyle konuşdum hepsi memnun kronikleşmiş sorunu varmıdır bilmiyorum varsa forumdaşlar bilgi verirse sevinirim

    4.5 yıldır C4 kullanıyorum. Aracı aldığımdan beri forumu aktif takip ediyorum.Aracın sürülebilirliği ile ilgili kronik bir sorundan bahsedemeyiz.
    Aracın konforu etkileyen 2 sorunu var o da arka amortisör yapısı ve yarı otomatik şanzımanın (mcp) vites geçişlerindeki durum.




  • ognemir kullanıcısına yanıt
    hocam eski bir araç düz vitesden geçeceğim için benim için sorun değil o geçişler belki bikaç yıl sonra sıkılıp tam otomatige geçiş yaparım ama bu arac benim için bir basamak olacak amortisörden ses geliyor diyorlar çekilmez boyuttamı yada amortisörler patlıyormu?
  • Arka amortisörden ses geliyor diyenler arka lastiklere kaç psi hava basıyor ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Andre Citroen


    quote:

    Orijinalden alıntı: Miu


    quote:

    Orijinalden alıntı: Andre Citroen


    quote:

    Orijinalden alıntı: Miu

    C4 1.2 eat6 almayı düşünüyorum, 64 fiyat verdiler, 20 bin krediye 21 ödeme ile..comfort tecno plus..alınır mı, objektif yorum lütfen..bu arada sade confort var mı acaba,hep techno paketi ile var.

    Kriterleriniz nedir Hocam ?

    Sorunsuz olsun, abuk sabuk sorunlar minimum olsun..o nedenle eat6 ya daha yakınım..aslında 50 bütçem var ama c4 fena durmuyor..otomatik hatcback olmalı.

    Samimi olarak C4 ün sorunları :

    1-Kapılardaki cam açma tuşlarının olduğu bölme hassas benim gibi bastırarak silerseniz aşınıyor.

    2-Çelik jant olmayan modellerin jantları ve jant kapakları soyuluyor ve paslanıyor.

    3-Kullanım kılavuzu donanımlardan dolayı karışık, aracı 1 yıldır kullanıyorum ve aynaları geri vitese taktıktan sonra aşağı bakacak yönde ayarlıyorum , aynaların hafızalı olduğu ve eski haline dönebildiğini yeni öğrendim.

    4-Araçta hala anten var.(Sökülebiliyor gerçi)

    5-Arka torsiyon çukurlara düşünce sesli çalışıyor.

    6-Kapıları yağlamayınca sert kapanıyor.

    Aracı fazla temizleyip parlatınca fazla dikkat çekiyor Nazar değebilir :)

    Gelelim Puretech ve Eat6 ya:

    -Piyasada en çok MCP var maalesef sıkıntılı.(Eat6 ya nazaran) Eat6 sorunsuz denebilecek kadar iyi,Puretech motor 1.2 130Beygir olması ve turbo beslemesi muazzam bir güç sunuyor.Aynı zamanda 1.6 120hp Sarkozy motorundan çok daha iyi.

    Ve çoook daha ekonominik :)

    C4 408 Litre bagajı oturma pozisyonu ve tasarımı ile liderliğe oynayan araçlardan biri.308 e nazaran iç mekanı çok daha geniş.
    Focus Auris gibi araçlardan fiyatının uygun donanımın bol olması ise onu cazip yapıyor.
    Xsara nın yerini alan C4 2011 de yeni kasaya geçti.Üretim yılı ise 2010.Yeni kasası 2015 de makyajlanan C4 yepyeni kasaya ise söylentilere(!) bakacak olursak en iyi ihtimalle 2019-2020 gibi anca değişir.Yol tutuşu 308 e nazaran çok daha iyi.

    Bunun dışında yeni kasa ile eski kasa farkları:
    Kapı kolları
    Renkler
    Yazılımsal hatalar
    İç mekan dokuları
    Motor seçenekleri
    Şanzıman seçenekleri
    Gösterge tablosu renkleri
    Jantlar
    Donanımlar
    Koltuk döşemeleri
    Ön led farlar
    Arka 3D efekti verilmiş stoplar

    Yeni kasada olmayan eksiklik:
    -Koltuk altı çekmeceleri

    Bütçeniz 50 ise eski kasa Exc araçlarda var. ;)



    Yorumunuz için teşekkür ederim, aracı ben de beğeniyorum zaten..
    EAT6 şanzımanı Aisin üretimi japon malı bildiğim kadarı ile..motor güçlü, güvenlik tastamam..ideal bir araç..
    yalnız piyasada 60 binlik c4 kalmamış, en az 65 e bulabildim..bu da biraz aşıyor...
    biraz daha araştıracağım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Okan9455

    Arka amortisörden ses geliyor diyenler arka lastiklere kaç psi hava basıyor ?

    Lastik basıncıyla alakası yok bunun.Sol kapıda ne yazıyorsa onu da yapsan ,lastiği Michelin de alsan ses geliyor. Torsiyon ve amortisör yapısı ile alakalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert kartal 1903

    hocam eski bir araç düz vitesden geçeceğim için benim için sorun değil o geçişler belki bikaç yıl sonra sıkılıp tam otomatige geçiş yaparım ama bu arac benim için bir basamak olacak amortisörden ses geliyor diyorlar çekilmez boyuttamı yada amortisörler patlıyormu?

    Sürekli ses gelmiyor :) Arka taraf yolculuk sırasında konforsuz falan değil.
    Sadece çukurdan biraz dikkatsiz geçince küt diye vuruyor.Sorun yaratan aslında çıkan ses. Başka birşey değil
  • ognemir kullanıcısına yanıt
    Normalde arka lastiklere eğer 2 kişiden fazla seyahat etmiyorsanız ve bagaj fazla olmuyorsa 30 basmak en ideal konforu sağlıyor.Birde yumuşak yapılı lasik varsa arkadan gelen ses arkası torsiyon olan diğer arabalardan daha fazla olmuyor.Bazı kullanıcılar ön arka 34 yapıyor hatta servisler bile arkaya 34 basma gafletinde bulunuyor.Arabanın arka süspansiyonları gergin ancak doğru hava basıncı ve doğru lastikle abartıldığı gibi sesli çalışmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Okan9455

    Normalde arka lastiklere eğer 2 kişiden fazla seyahat etmiyorsanız ve bagaj fazla olmuyorsa 30 basmak en ideal konforu sağlıyor.Birde yumuşak yapılı lasik varsa arkadan gelen ses arkası torsiyon olan diğer arabalardan daha fazla olmuyor.Bazı kullanıcılar ön arka 34 yapıyor hatta servisler bile arkaya 34 basma gafletinde bulunuyor.Arabanın arka süspansiyonları gergin ancak doğru hava basıncı ve doğru lastikle abartıldığı gibi sesli çalışmıyor.

    Lastikçilerle sürekli ters düşüyorum zaten.Kapıdaki değere göre bas havasını diyorum, adam 32-32 iyidir abi diyor.Bende he tatam diyorum sonra arkaların havasını düşürüyorum :)
    Onunla mı tartışacam , adam kafasına birşey yerleştirmiş konuya aracı yapanlardan daha hakim
    Ufak bir basınç ölçer aldım kolçağın içinde duruyor,arada kontrol ediyorum.




  • Daha önce de yazmıştım burda tekrar edeyim belki mesajı gören denemek isteyen olur. Bagaja bitüself uygulaması yapın arkadaşlar özellikle arka vuruntu sesinden şikayet eden arkadaşlara ilaç gibi gelecek. Lastik havuzu ve kenarda kalan kısımları bitümlü malzemeyle kaplayınca seste bariz bir azalma oluyor çok sert bir giriş yaparsanız bile daha tok bir ses geliyor. Malzemeyi yapı marketlerden bulabilirsiniz ya da izolasyon yapan yerlerden su yalıtımı için kendinden yapışkanlı malzeme arıyorum diye sorarsanız bulalabilirsiniz. Herkese sevgiler
  • ognemir kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle lastikçiler 32-32 yi fix olarak her araca uyguluyorlar nerdeyse.Birde benzinliklerdeki hava ölçerlerlerin kalibresi bozuluyor tekrar kalibre etmiyorlar.Bende basınç ölçer aldım ona göre lastik havalarını ayarlıyorum.Yanlış hatırlamıyorsam yüksüz halde önler 2.3 bar arkalar ise 2.1 bar yazıyor.buda psi olarak 33.5 ve 30.5 a denk geliyor.Önlere 33 basınca çok inik görünüyor bende o yüzden 35 basıyorum.Araba yüksüzse 35-30 hava basıncı bu araba için bence en ideali.
  • Beyler arabamı satıyorum..

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-2-sahibinden,dizel-otomatik,bakimli-294726760/detay/

    Şu ilanı okuyup beğenen bana dönebilir
  • ganjaman kullanıcısına yanıt
    Stepnenin olduğu bölgenin etrafını komple bitüself ile mi kapladınız ? Eğer dediğiniz gibiyse yapmakta fayda var süspansiyon sesiyle beraber yol ve lastik sesindede azalma olacaktır.
  • Okan9455 kullanıcısına yanıt
    Stepne havuzunu ve kenarındaki düz olan sac olarak direk görünen kısmı kaplarsanız gerçekten fark ediyor. Plasebo mu diye düşünmüştüm ama eşime sordum yaptığımı söylemeden azalma var dedi seste. Yol sesinde de rezonansı engellediği için azalma var şahsi gözlemim.
  • ganjaman kullanıcısına yanıt
    Anladım sağolun bende müsait olduğum zaman yapıyım.Arka tarafın abartıldığı gibi pat küt vurma olayı yok ama yinede hem yol sesinde hemde süspansiyon sesinde bir miktar iyileştirme yapsa bile yeterli olur.
  • 
Sayfa: önceki 11831184118511861187
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.