Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (1087. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28.972
Cevap
173
Favori
1.792.713
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10851086108710881089
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NioX

    Otomatik değilde robotik debriyaj sistemi desek daha doğru olmazmıydı? dolayısıyla sarsıntılı. Gerçi sarsıntı diyoruz da manuelde bile sarsmadan geçirmek mümkünmüdür tam %100.



    Kim anlar robotikten hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NioX

    quote:

    Orijinalden alıntı: pamuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ömerelif

    arkadaşlar total euro dizel kullanıyordum.dün shell euro dizele geçtim. total daha sessizdi. ama shell ile vites geçişleri çok yumuşadı.bana arabamı daha çok sevdirdi. bunda belki bölgesel farklar da söz konusu olabilir diye söyleyeyim vandan yazıyorum.

    Evet o bendede oldu :) bende totalin pahalı dizelini kullanıyordum sonra shel gt den aldım bir kaç sefer baktım vites geçişleri fln daha düzgünleşti kaldım orda :)



    Ben aldığım günden beri opetteyim bir kez bi arkadaşın gazına total aldım. Ses değişti. Aslında ses değişikliği alışma gibi bişey. Yakıt tüketimi açısından gerçi kış lastiğine denk geldi total almak ama gene de daha çok yakıyor diyebilirm.
    bu arada ne alaka vites?

    Totalde motor hissedilir sessiz oluyor ancak vitesler garipleşiyor bir müddet sonra bende anlamadım yakıtta fazla patlayıcı maddemi var nedir :)
    Ancak shell den alınca sakimleşti güzelleşti vites geçişleri totalden alan arkadaşlar varsa denesin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman

    Makyajlı 2015 model c4 videosu:




    Not: daha önce verildiyse kusura bakmayın.


    Farlar değişmiş başka ne değişiklik var ki dışında fark ettiniz mi?
    Vitesde çok kötü olmuş sopa gibi ne öyle yaa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pamuk -- 3 Mart 2015; 10:01:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pamuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: NioX

    quote:

    Orijinalden alıntı: pamuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ömerelif

    arkadaşlar total euro dizel kullanıyordum.dün shell euro dizele geçtim. total daha sessizdi. ama shell ile vites geçişleri çok yumuşadı.bana arabamı daha çok sevdirdi. bunda belki bölgesel farklar da söz konusu olabilir diye söyleyeyim vandan yazıyorum.

    Evet o bendede oldu :) bende totalin pahalı dizelini kullanıyordum sonra shel gt den aldım bir kaç sefer baktım vites geçişleri fln daha düzgünleşti kaldım orda :)



    Ben aldığım günden beri opetteyim bir kez bi arkadaşın gazına total aldım. Ses değişti. Aslında ses değişikliği alışma gibi bişey. Yakıt tüketimi açısından gerçi kış lastiğine denk geldi total almak ama gene de daha çok yakıyor diyebilirm.
    bu arada ne alaka vites?

    Totalde motor hissedilir sessiz oluyor ancak vitesler garipleşiyor bir müddet sonra bende anlamadım yakıtta fazla patlayıcı maddemi var nedir :)
    Ancak shell den alınca sakimleşti güzelleşti vites geçişleri totalden alan arkadaşlar varsa denesin

    bide opet ve bp deneyecem. vites geçişleri shell gibi ses total gibi olsa dadından yenmez.




  • Merhaba arkadaslar
    C4 için anlastim 92hp manuel confort lacivert renk.bu pakete ek olarak park sensoru taktirdim. Plus pakete verecek param yoktu.
    Toplam 58.500tl sizce fiyat Nasil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese merhaba,

    Bugün Volvo V40 d2 model powershift otomatik şanzımanlı aracı 1.5 saat kadar kullandım.1 yada 2 hafta daha araç bende kalacak.
    Araçta bizim C4 lerde bulunan 1.6 115 hp lik dizel ünite bulunmakta.Bugün anladım ki bu güzelim motor mcp denen şanzımanla resmen katlediliyor.
    Özellikle kalkışta ve 3. vites sonuna kadar aralıksız ivmelenme ile araba 1.5 tonluk ağırlığına rağmen çok güzel şekilde ilerliyor.4-5-6 viteslerde bariz şekilde benim Manuel C4 üm daha iyi ivmelenmekte(1200 -1500 kg farkı )
    Aracı olabildiğinde kullanmamaya çalışacağım keza alışırsam manuel C4 üm bile artık gözüme güzel gelmeyecek. Mcp şanzımanı cümle içinde bile kullanmıyorum :)

    Acil şekilde eat6 dizel birlikteliğini test etmem gerekiyor... Bu saatten sonra ne tek kavrama ne manuel kesmez beni.

    Pug 308 eat6 dizel modeli 9.5 sn 0-100 e sahip. Araç 1100 kilo ve eat6 şanzıman 120 hp/300 torkluk yeni nesil motorla birlikte gelecek.

    Aynı motor/şansıman makyajlı C4 içinde gelecektir diye düşünüyorum.
    Ek olarak bu güncellenmiş motor D sınıfı araçları da gayet iyi götürecektir.




  • weba W kullanıcısına yanıt
    Motoru boşver ,

    V40'ın ARKA AMORTİSÖRLERİ nasıl
    1500 kiloluk ağırlığına rağmen sollamalarda hantallık oluyor mu C4'e göre
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    Motoru boşver ,

    V40'ın ARKA AMORTİSÖRLERİ nasıl
    1500 kiloluk ağırlığına rağmen sollamalarda hantallık oluyor mu C4'e göre

    Arka amortisörler bağımsız olduğundan c4 e göre bariz fark tabiki var.Ama bagajı haliyle baya ufalıyor.
    Sollamalar şehir içi olduğundan çok bir sıkıntı yaşamadım.Ama uzun yolda C4 gibi olmayacaktır.

    Aracın ses yalıtımı bizim C4 lerle aynı diyebilirim.Çok bir fark hissedemedim.
    Direksiyon her açıdan çok daha iyi.Hem tutuş hissiyatı hemde yolu hissetme anlamında.
    Malzeme kalitesi giriş seviye olduğundan hiç tatminkar değildi.Özellikle gösterge paneli ve konsol çok vasat.Hiç hoşuma gitmedi.

    Bu araca bu kadar parayı şahsen vermem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ömerelif

    quote:

    Orijinalden alıntı: pamuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: NioX

    quote:

    Orijinalden alıntı: pamuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ömerelif

    arkadaşlar total euro dizel kullanıyordum.dün shell euro dizele geçtim. total daha sessizdi. ama shell ile vites geçişleri çok yumuşadı.bana arabamı daha çok sevdirdi. bunda belki bölgesel farklar da söz konusu olabilir diye söyleyeyim vandan yazıyorum.

    Evet o bendede oldu :) bende totalin pahalı dizelini kullanıyordum sonra shel gt den aldım bir kaç sefer baktım vites geçişleri fln daha düzgünleşti kaldım orda :)



    Ben aldığım günden beri opetteyim bir kez bi arkadaşın gazına total aldım. Ses değişti. Aslında ses değişikliği alışma gibi bişey. Yakıt tüketimi açısından gerçi kış lastiğine denk geldi total almak ama gene de daha çok yakıyor diyebilirm.
    bu arada ne alaka vites?

    Totalde motor hissedilir sessiz oluyor ancak vitesler garipleşiyor bir müddet sonra bende anlamadım yakıtta fazla patlayıcı maddemi var nedir :)
    Ancak shell den alınca sakimleşti güzelleşti vites geçişleri totalden alan arkadaşlar varsa denesin

    bide opet ve bp deneyecem. vites geçişleri shell gibi ses total gibi olsa dadından yenmez.

    Banada verir misiniz?




  • Ya arkadaşlar düşük devirde gelen zırıltı sorununu servis gideremedi bunu ben kendim giderebilir miyim zor bir yerden mi geliyor bu ses?
    Bi klips felan değiştirdiklerini söylediler ama gene geliyor ve dahada arttı gene yoksa eski servisime götürcem orasıda uzak artık bana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abbas_Yolcu

    Merhaba arkadaslar
    C4 için anlastim 92hp manuel confort lacivert renk.bu pakete ek olarak park sensoru taktirdim. Plus pakete verecek param yoktu.
    Toplam 58.500tl sizce fiyat Nasil.

    o fiyata keşke 2. el conf plus 112 lerden alsaydınız bende daha mantıklı olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: weba

    Herkese merhaba,

    Bugün Volvo V40 d2 model powershift otomatik şanzımanlı aracı 1.5 saat kadar kullandım.1 yada 2 hafta daha araç bende kalacak.
    Araçta bizim C4 lerde bulunan 1.6 115 hp lik dizel ünite bulunmakta.Bugün anladım ki bu güzelim motor mcp denen şanzımanla resmen katlediliyor.
    Özellikle kalkışta ve 3. vites sonuna kadar aralıksız ivmelenme ile araba 1.5 tonluk ağırlığına rağmen çok güzel şekilde ilerliyor.4-5-6 viteslerde bariz şekilde benim Manuel C4 üm daha iyi ivmelenmekte(1200 -1500 kg farkı )
    Aracı olabildiğinde kullanmamaya çalışacağım keza alışırsam manuel C4 üm bile artık gözüme güzel gelmeyecek. Mcp şanzımanı cümle içinde bile kullanmıyorum :)

    Acil şekilde eat6 dizel birlikteliğini test etmem gerekiyor... Bu saatten sonra ne tek kavrama ne manuel kesmez beni.

    Pug 308 eat6 dizel modeli 9.5 sn 0-100 e sahip. Araç 1100 kilo ve eat6 şanzıman 120 hp/300 torkluk yeni nesil motorla birlikte gelecek.

    Aynı motor/şansıman makyajlı C4 içinde gelecektir diye düşünüyorum.
    Ek olarak bu güncellenmiş motor D sınıfı araçları da gayet iyi götürecektir.

    Bu sayfadaki makyajlı c4 videosunda iki yeni motordan bahsediliyor. Biri dizel ve 120 hp.
    yeni motor hayırlı olsun :)




  • Yeni dizel motorun özellikleri ;
    Bence gayet güzel değerler.

    Moteur
    - Cylindrée (cm3) : 1560 - Puissance maxi en kW CEE/ch à tr/min : 88 (120) à 3500 tr/min - Couple maxi en Nm CEE à tr/min : 300 à 1750 tr/min

    Carburant / Energie
    - Capacité (en litres ou en kWh) : 60 litres

    Consommations
    - Consommation urbaine (en litres/100km) : 4,2 - Consommation extra-urbaine (en litres/100km) : 3,3 - Consommation mixte : 3,6 - Emissions de CO2 (mixte) - g/km : 95

    Performances
    - Vitesse maxi (en km/h) : 197 - 0 à 100 km/h (conducteur seul en secondes) : 10,6
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pamuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Abbas_Yolcu

    Merhaba arkadaslar
    C4 için anlastim 92hp manuel confort lacivert renk.bu pakete ek olarak park sensoru taktirdim. Plus pakete verecek param yoktu.
    Toplam 58.500tl sizce fiyat Nasil.

    o fiyata keşke 2. el conf plus 112 lerden alsaydınız bende daha mantıklı olurdu.


    ikinci el araçlara baktım aracını düzgün kullanan pek yok pislik içinde araçlar.Temiz araçların satıcılarıda tok satıcı gibi tek fiyat diyip kestirip atıyolar gel gör bi güzellik yaparım diyen yok ve otomatik viteslerin sorunları varmış bu yüzden sıfır düz vites almaya karar verdim. Fiyat çok mu sizce ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    Yeni dizel motorun özellikleri ;
    Bence gayet güzel değerler.

    Moteur
    - Cylindrée (cm3) : 1560 - Puissance maxi en kW CEE/ch à tr/min : 88 (120) à 3500 tr/min - Couple maxi en Nm CEE à tr/min : 300 à 1750 tr/min

    Carburant / Energie
    - Capacité (en litres ou en kWh) : 60 litres

    Consommations
    - Consommation urbaine (en litres/100km) : 4,2 - Consommation extra-urbaine (en litres/100km) : 3,3 - Consommation mixte : 3,6 - Emissions de CO2 (mixte) - g/km : 95

    Performances
    - Vitesse maxi (en km/h) : 197 - 0 à 100 km/h (conducteur seul en secondes) : 10,6



    Max. torku verdiği devir aralığı esas önemli nokta.
    Vw nin 120 lik yeni nesil dizelleri 1500-3500 arası gibi muazzam bir aralık sunuyor.Umarım Psa motoruda bu değerlere yakın verir.




  • weba W kullanıcısına yanıt
    120 lik VW dizelinin bilgisine nasıl ulaştın.Almanya listesinde 110hp lik - 250 nm tork. luk bir motoru görebildim tork aralığı da 1500 - 3000 devir arasında.
    Hubraum, Liter / cm³ 1,6 / 1.598
    Max. Leistung, kW (PS) bei 1/min 81 (110) / 3.200 - 4.000
    Max. Drehmoment, Nm bei 1/min 250 / 1.500 - 3.000

    Fransızcam olmadığı için Citroen sitesinde ancak bu kadar bilgi bulabildim. 300nm tork muhtemelen 1750 - 2500 devir arasındadır.Aradaki 50nm fark ciddi bir fark bu nedenle PSA motoru 1500 devirde muhtemelen 250nm tork veriyordur, 3000 devirde de 250 nin çok altına düşeceğini zannetmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    120 lik VW dizelinin bilgisine nasıl ulaştın.Almanya listesinde 110hp lik - 250 nm tork. luk bir motoru görebildim tork aralığı da 1500 - 3000 devir arasında.
    Hubraum, Liter / cm³ 1,6 / 1.598
    Max. Leistung, kW (PS) bei 1/min 81 (110) / 3.200 - 4.000
    Max. Drehmoment, Nm bei 1/min 250 / 1.500 - 3.000

    Fransızcam olmadığı için Citroen sitesinde ancak bu kadar bilgi bulabildim. 300nm tork muhtemelen 1750 - 2500 devir arasındadır.Aradaki 50nm fark ciddi bir fark bu nedenle PSA motoru 1500 devirde muhtemelen 250nm tork veriyordur, 3000 devirde de 250 nin çok altına düşeceğini zannetmiyorum.

    http://binekarac.vw.com.tr/yeni-passat-teknik-bilgi.aspx

    Düzeltiyorum 1750-3500 müş.
    Patlak dsg den dolayı tork 250 ile limitlenmiş tabi :)




  • weba W kullanıcısına yanıt
    C4'ün karşılığı Golf olduğu için onun teknik özelliklerine bakmıştım, Passat tipim olmadığı için hiç onun özelliklerine bakma ihtiyacı duymuyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    C4'ün karşılığı Golf olduğu için onun teknik özelliklerine bakmıştım, Passat tipim olmadığı için hiç onun özelliklerine bakma ihtiyacı duymuyorum


    En son gelen passat olduğu için 120 lik motor onda mevcut :) Makyaj yada kasa değişimi olmadan direk yeni motor takmaz üreticiler.Sonuçta üretim bandı değişiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: weba

    quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    C4'ün karşılığı Golf olduğu için onun teknik özelliklerine bakmıştım, Passat tipim olmadığı için hiç onun özelliklerine bakma ihtiyacı duymuyorum


    En son gelen passat olduğu için 120 lik motor onda mevcut :) Makyaj yada kasa değişimi olmadan direk yeni motor takmaz üreticiler.Sonuçta üretim bandı değişiyor.



    C4'ün yeni 120 lik dizeli iyi olmuş hoş olmuş ta o direksiyondaki alt kısımda kalan tuşların kaldırılması bence direksiyonu çıplak bırakmış gibi Çıkma direksiyon takılsa iş görürmü acaba , o tuşlar çalışmasa da olur , görsellik katsın yeter




  • 
Sayfa: önceki 10851086108710881089
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.