Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (1028. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
28.970
Cevap
173
Favori
1.788.194
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10261027102810291030
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    2013 model beyaz 29.000 km'de 1.6 e-hdi mcp confort 46.500 TL'ye alındı

    bir kaç parça boya var, kaza yok, değişen yok

    elysse'de bluetooth'a alışmıştık bunda yapmak için ne gerekir?

    Comfort ise Bluetooth olmaz. 800'e navi taktirin.

    Onu da araştırıyoruz, hangi marka/model önerirsiniz?
  • Arabayı performanslı kullandığım zamanlar şöyle bi şeyle karşılaşıyıorum.

    araba vitesi atıyor, saniyenin binde bilmem kaçı kadar gittikten sonra sanki vites boşa düşmüş gibi oluyor yine çok kısa bir zaman sonra ileri atılarak hızlanıyor.

    sizce neden kaynaklanır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ANKARAKULLANICISI

    Arabayı performanslı kullandığım zamanlar şöyle bi şeyle karşılaşıyıorum.

    araba vitesi atıyor, saniyenin binde bilmem kaçı kadar gittikten sonra sanki vites boşa düşmüş gibi oluyor yine çok kısa bir zaman sonra ileri atılarak hızlanıyor.

    sizce neden kaynaklanır.

    Turbo devreye giriyor. Turbo lag o tum dizel turbolu araclarda vardir. Turbo devreye ise over boost da olabilir, koklediyseniz. Cok kisa duraklama ise anliksa vites gecisidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 16 Temmuz 2014; 18:47:46 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: ANKARAKULLANICISI

    Arabayı performanslı kullandığım zamanlar şöyle bi şeyle karşılaşıyıorum.

    araba vitesi atıyor, saniyenin binde bilmem kaçı kadar gittikten sonra sanki vites boşa düşmüş gibi oluyor yine çok kısa bir zaman sonra ileri atılarak hızlanıyor.

    sizce neden kaynaklanır.

    Turbo devreye giriyor. Turbo lag o tum dizel turbolu araclarda vardir. Asiri performansli ise over boost da olabilir

    Usta test sürüşü yaptı. hiçbirşey yok, herşey normal dedi.
  • ANKARAKULLANICISI A kullanıcısına yanıt
    hocam siz yeni kullanıcı değilsiniz, alıştığınızın dışında bir durumdan mı bahsediyorsunuz yoksa en baştan beri mi böyle? belirttiğiniz durum kısa bir süre yarım debriyajda gidiyo gibi bir his mi veriyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dippu

    2012 aralık ayından buyana bu başlığı düzenli olarak takip ediyorum ve yazılanlardan, yorumlardan çokşey öğrendim.

    Bende birkaç tecrübeni paylaşmak istedim.

    2012 Modern MCP e-hdi comfort aracımın 30 bin bakımını Çekmeköy bayraktarda yaptırdım.
    Bozuk yollarda ön taraftan gelen lıkırtı şeklinde sesler oluştuğu ve bakım yapılırken kontrol edilmesi istediğimi belirttim.

    Gün içinde telefonla aradılar ve seslerin ön rotillerden gelsiğini , rotillerin gevşediğini ve değişmesi gerektiğini, fiyatının 450 tl olduğunu bildirdiler (Garanti kapsamına girmiyormuş) . Fiyat bana çok yüksek geldi, değişim için onay vermedim ve standart bakımları tamamlandıktan sonra aracı teslim aldım.
    Aracımı bu şekilde 2 hafta kadar kullandıktan sonra bu lıkırtı seslerinin yanına bir de arac esnediğinde duyulan gıcırtı sesleri eklendi.
    Tekrar aynı servisin yolunu tuttum sesleri dinlemeleri için test sürüşüne çıkmak istediğimi söyledim. Bir personel ile kısa bir test sürüşü yaptıktan sonra lıkırtıların motor kulakcıklarında geldiğini ve yağlanması gerektiği,söyledi. Kaputu açtı ve bi parçaya spres sıktı. Lıkırtı sesi tamamen kesildi ancak gıcırtılar için aracı bırakmak gerektiği söyledi. Vaktim olmadığı için aracı bırakmadım ve 45 bin bakımı gelene kadar bu şekilde kullandım.

    45 bin bakımı için busefer bayraktar yerine ataşehir ulugöl’ü tercih ettim. Bakımdan önce test sürüşüne çıktık ve sesleri servis personeli ile birlikte dinledik. Alt takımlara bakıp gün içinde bana dönüş yapacaklarını bildirdiler.
    Daha sonra telefon ile dönüş yaptılar ve seslerin kaynağını bulamadıklarını aracın yaklaşık 1 hafta kadar seviste bırakmamı ve parçaları deneyerek sesi bulmaya çalışacaklarını bildirdiler.
    Standart bakımlar yapıldıktan sonra aracımı 1 hafta bırakamayacağımı belirttim ve teslim aldım.(tabi bu arada Aracın garantisi de dolduğundan acıkcası 1 hafta sonra çıkartacakları faturadan gözüm de korktu)

    Eve dönerken dudullu kadosan ‘a ugramak geldi aklıma. İlk gördüğüm Kapısında citroen logosu olan yere girdim. Sorunumu anlattım . Usta test sürüşüne dahi gerek görmeden aracı kaldırdı ve viraj denge çubuğunu yağladı.(2 dk süren bir işlem).
    Anahtarı uzattı ve tamam dedi sesler kesildi. Arabama bindim ve hakikaten hiçbir gıcırtı sesinin kalmadığı gördüm. 15 TL ödeme yaparak teşekkür ettim ve ayrıldım :)


    45bin bakımı için menuniyet anketi yapmak için aradıklarında bütün bu yaşadıklarımı tek tek detayları ile anlattım. Genel müdürlük tarafından 1 hafta içinde dönüş yapılacağını bildirdiler. Ne dönecekler merakla bekliyorum.




    Garanti kapsamı haricinde (aslında garanti de beni sinir ediyor ya) servise sadece periyodik bakım için (o da satarken servisten sorsunlar diye belkide) gitmek mantıklı sanki. İlginç ve ciddi bir deneyim sizinkisi. gerçekten piyasada servislerde kat kat iyi iş çıkaracak ustalar olabilir. Ama sıkıntı orjinal parça. Özellikle benim gibi kırsal kesimdeyseniz alacağınız parçalar %100 çakma olabilir. Çekincem bu tabiyki. Garantiyi uzatsam mı uzatmasammı diye düşünürken (gerçi 1.5 seneden fazla var) böyle bir paylaşımla uzatmamam gerektiğini düşünmem için + koydunuz teşekkürler.

    Ses gacur gucur derken şimdi bende merak ettim benim araç 5500te ve arkalardan gelen sesler war koltuklar ve bagajlardan. Dinliyorum ama nerden geldiğini bulamıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dippu

    2012 aralık ayından buyana bu başlığı düzenli olarak takip ediyorum ve yazılanlardan, yorumlardan çokşey öğrendim.

    Bende birkaç tecrübeni paylaşmak istedim.

    2012 Modern MCP e-hdi comfort aracımın 30 bin bakımını Çekmeköy bayraktarda yaptırdım.
    Bozuk yollarda ön taraftan gelen lıkırtı şeklinde sesler oluştuğu ve bakım yapılırken kontrol edilmesi istediğimi belirttim.

    Gün içinde telefonla aradılar ve seslerin ön rotillerden gelsiğini , rotillerin gevşediğini ve değişmesi gerektiğini, fiyatının 450 tl olduğunu bildirdiler (Garanti kapsamına girmiyormuş) . Fiyat bana çok yüksek geldi, değişim için onay vermedim ve standart bakımları tamamlandıktan sonra aracı teslim aldım.
    Aracımı bu şekilde 2 hafta kadar kullandıktan sonra bu lıkırtı seslerinin yanına bir de arac esnediğinde duyulan gıcırtı sesleri eklendi.
    Tekrar aynı servisin yolunu tuttum sesleri dinlemeleri için test sürüşüne çıkmak istediğimi söyledim. Bir personel ile kısa bir test sürüşü yaptıktan sonra lıkırtıların motor kulakcıklarında geldiğini ve yağlanması gerektiği,söyledi. Kaputu açtı ve bi parçaya spres sıktı. Lıkırtı sesi tamamen kesildi ancak gıcırtılar için aracı bırakmak gerektiği söyledi. Vaktim olmadığı için aracı bırakmadım ve 45 bin bakımı gelene kadar bu şekilde kullandım.

    45 bin bakımı için busefer bayraktar yerine ataşehir ulugöl’ü tercih ettim. Bakımdan önce test sürüşüne çıktık ve sesleri servis personeli ile birlikte dinledik. Alt takımlara bakıp gün içinde bana dönüş yapacaklarını bildirdiler.
    Daha sonra telefon ile dönüş yaptılar ve seslerin kaynağını bulamadıklarını aracın yaklaşık 1 hafta kadar seviste bırakmamı ve parçaları deneyerek sesi bulmaya çalışacaklarını bildirdiler.
    Standart bakımlar yapıldıktan sonra aracımı 1 hafta bırakamayacağımı belirttim ve teslim aldım.(tabi bu arada Aracın garantisi de dolduğundan acıkcası 1 hafta sonra çıkartacakları faturadan gözüm de korktu)

    Eve dönerken dudullu kadosan ‘a ugramak geldi aklıma. İlk gördüğüm Kapısında citroen logosu olan yere girdim. Sorunumu anlattım . Usta test sürüşüne dahi gerek görmeden aracı kaldırdı ve viraj denge çubuğunu yağladı.(2 dk süren bir işlem).
    Anahtarı uzattı ve tamam dedi sesler kesildi. Arabama bindim ve hakikaten hiçbir gıcırtı sesinin kalmadığı gördüm. 15 TL ödeme yaparak teşekkür ettim ve ayrıldım :)


    45bin bakımı için menuniyet anketi yapmak için aradıklarında bütün bu yaşadıklarımı tek tek detayları ile anlattım. Genel müdürlük tarafından 1 hafta içinde dönüş yapılacağını bildirdiler. Ne dönecekler merakla bekliyorum.




    Ah bu servisler ah benimde sattigim c4 de on sag taraftan ses geliyor servis sesi duydu aracin sag amortisörunu sonrada sag on yolcu koltugu alt demirini değiştirdi sorun dwvam etti tabi sonra sanayide araci lifte kaldirip inceleyince sesin motoe koruma zimbirtisinin kirilan somunu olduğunu kesfettik. Gerci simdiki aracim honda 20.000 bakimini yaptırdım honda servisleri citroen servislerinden daha berbat. Bana lpg yaglama sistemini honda servisindeki motor ustasi anlatamadi. Ustaya soru soruyorum bana alakasiz seyler anlatiyor. Baktim anlasamayacagiz ustacigim Allaha emanet ol dedim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • şu wolkswagen dsg sorunları devam ediyor mu diye bi bakayım dedim. c4 aldığıma beni çok mutlu ettiler. benden çok para verip denemiş sorunlu olduğunu görmüş arkadaşlar. sağolsunlar :)
  • şu an 2012 com plus kullanıcısıyım geçen sene de 2011 attraction vardı.
    gözle ve kullanımla hissedilen baya fark var
    şimdiki aracım 62000 oldu malesef kötü haber vermek için yazıyorum motor AŞIRI sesli çalışıyor
    hele benimkinden sonra babamın dizel corollayı kullanınca traktör havası veriyor performans farklı tabiki
    servislere hep beddua etmişimdir 1 ay kaldı artık sorunları söylemek için gitmiyorum
    yağ su filtre değiştirip yoluma devam edicem ta ki elim düzelene kadar
    sonra adam gibi bir usta bulup ağır bir bakım yaptırmayı düşünüyorum kız gibi yapıp versin arabayı ...
    1 yıl sonra 80 000 olur sanırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caglar57

    hocam siz yeni kullanıcı değilsiniz, alıştığınızın dışında bir durumdan mı bahsediyorsunuz yoksa en baştan beri mi böyle? belirttiğiniz durum kısa bir süre yarım debriyajda gidiyo gibi bir his mi veriyor?

    genelde yüksek devirde kullanan biri değilim. bir kere kırmızı da seri kalkayım dedim, o zaman fark ettim. geçen sürede ne zmn devirli kullanmaya çalışsam aynı şeyle karşılaştım. kafama takıldı. usta aldı test sürüşü yaptı baya da bi devirli kullandı, bişey yok normal dedi.
    burada da turbo lag dandır, tüm turbu dizellerde vardı dendi.

    inş normal bir durumdur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinterklass365

    şu an 2012 com plus kullanıcısıyım geçen sene de 2011 attraction vardı.
    gözle ve kullanımla hissedilen baya fark var
    şimdiki aracım 62000 oldu malesef kötü haber vermek için yazıyorum motor AŞIRI sesli çalışıyor
    hele benimkinden sonra babamın dizel corollayı kullanınca traktör havası veriyor performans farklı tabiki
    servislere hep beddua etmişimdir 1 ay kaldı artık sorunları söylemek için gitmiyorum
    yağ su filtre değiştirip yoluma devam edicem ta ki elim düzelene kadar
    sonra adam gibi bir usta bulup ağır bir bakım yaptırmayı düşünüyorum kız gibi yapıp versin arabayı ...
    1 yıl sonra 80 000 olur sanırım

    Hımsss. Aklıma tek gelen turbo.ancak agresif kullanırsanız olur o da.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ANKARAKULLANICISI

    Arabayı performanslı kullandığım zamanlar şöyle bi şeyle karşılaşıyıorum.

    araba vitesi atıyor, saniyenin binde bilmem kaçı kadar gittikten sonra sanki vites boşa düşmüş gibi oluyor yine çok kısa bir zaman sonra ileri atılarak hızlanıyor.

    sizce neden kaynaklanır.

    ani hızlanmalarda araba vites küçültüp hızlanır.mesela 3 viteste düşük devirde giderken gazı köklerseniz araba 2. vitese atıp 35000-40000 gibi yüksek devirlere kadar hızlanıp sonra 3 e atar. 3 e attığında da devir yüksek olduğu için turbo dereden çıkmaz.işte 3 ten 2. vitese atarken sizin dediğiniz boşa düşmüş gibi olur.daha doğrusu zaten vites küçülttüğü için boşa düşer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ömerelif

    quote:

    Orijinalden alıntı: ANKARAKULLANICISI

    Arabayı performanslı kullandığım zamanlar şöyle bi şeyle karşılaşıyıorum.

    araba vitesi atıyor, saniyenin binde bilmem kaçı kadar gittikten sonra sanki vites boşa düşmüş gibi oluyor yine çok kısa bir zaman sonra ileri atılarak hızlanıyor.

    sizce neden kaynaklanır.

    ani hızlanmalarda araba vites küçültüp hızlanır.mesela 3 viteste düşük devirde giderken gazı köklerseniz araba 2. vitese atıp 35000-40000 gibi yüksek devirlere kadar hızlanıp sonra 3 e atar. 3 e attığında da devir yüksek olduğu için turbo dereden çıkmaz.işte 3 ten 2. vitese atarken sizin dediğiniz boşa düşmüş gibi olur.daha doğrusu zaten vites küçülttüğü için boşa düşer.

    Hayır öyle bişey değil bu. üst vitese geçişlerde olan bir mevzu.
    yukarıda tarif ettiğim gibi bişey.




  • ANKARAKULLANICISI A kullanıcısına yanıt
    servis ustasının anlattığını paylaşayım; bizim araçlar her kontak kapatışımızda o sürüşte yaptığı herşeyi kaydediyormuş (ben ustanın yalancısıyım)

    önce başıma gelen başka bir konuyu anlatayım sonra sizin konuya geleceğim;

    mesela emniyet kemeri tokası yüzünden bir sorun çıkarmıştı benim araç, stop-start devreye girmiyordu,1 hafta kadar girmedi devreye, gittim servise , sebep olarak sürekli takılı olan tokanın her kayıtta beyne o şekilde komut verdiği için belli bir süre sonunda o şekilde algılıyormuş, :))önce inanmadım tabi ama şöyle bir durum oldu çözüm için beyin güncelleme yapıldı. durum düzeldi test ettik falan filan araç tamam. aldım aracı servisin kapısından çıktım köşeyi dönünce tokayı taktım yine:)) 5 km yol gittim stop-start yine iptal!!! hemen U dönüşü ile servise döndüm (tokayı çıkardım tabiki servise girmeden) dedim ki olmamış, neyse bi daha yüklediler düzellttiler verdiler aracı, o gün bu gündür toka takmıyorum, sıkıntı yok, 15 senelik sürücüyüm 1 yıldır kemer takıyorum bu yüzden:)))

    yani demekki ustalara inanmak ta lazım arada:))

    sizin konuya gelelim ustayla başka bi konuşmamda aynı şansızman geçişleri ile ilgili şunu demişti, her kontak kapatışındaki kaydetme mevzusundan EĞER ARAÇ SÜREKLİ DUR KALKLI TRAFİKTE SÜREKLİ OLARAK KULLANILIYORSA, ÇOK NADİR UZUN YOL YAPILIYORSA araç kısa dur kalkları yarım debriyajları kaydederek vites geçişlerini kullanıma göre düzenliyormuş, bu da sizin belirttiğiniz yığılmaya benzer VİTES GEÇTİKTEN SONRA BİR SÜRE YARIM DEBRİYAJDA GİTME olayına dönüyormuş.

    düzelmesi için vites alıştırması denilen en az 45 dakika süren bir kullanım gerekiyor.

    önceki sayfalarda vardı. usta arabayı farklı biçimde biraz bağırtarak biraz da kendi kendine motor freni ile bekleyerek yapıyor bu işlemi, sonun da da kontak kapatıp bekliyor, araç vites geçişlerini kaydediyor.

    ustayı bütün işlerinden alıp yolda yapılması gereken bir işlem olduğu için ustanın işine gelmiyor, siz diretmedikçe yapmayacaklardır, ısrarcı olun, ustanın yanında araca binin ve öğrenin, sonradan kendiniz de yapabilirsiniz.

    şunu belirteyim sorununuz %100 budur demiyorum. olabilir diyorum




  • Arabamda eskiden olmayıp yeni hissettiğim bir sorun var. Yalnızca arabayı ilk çalıştırıp kalkarken yapıyor.
    Sağ ayağımın altında birşey tık yapıyor bir kereye mahsus sizce ne olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet205

    Arabamda eskiden olmayıp yeni hissettiğim bir sorun var. Yalnızca arabayı ilk çalıştırıp kalkarken yapıyor.
    Sağ ayağımın altında birşey tık yapıyor bir kereye mahsus sizce ne olabilir.

    kampanadan gelen ses var bende de, arka lastiklerden geliyo, gaz pedalında da hissedilebilir bi tık yapıyo, sizinkide aynı olabilir mi? Sesi iyi dinleyin camlar açıkken, tekrar yorumlayalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caglar57


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet205

    Arabamda eskiden olmayıp yeni hissettiğim bir sorun var. Yalnızca arabayı ilk çalıştırıp kalkarken yapıyor.
    Sağ ayağımın altında birşey tık yapıyor bir kereye mahsus sizce ne olabilir.

    kampanadan gelen ses var bende de, arka lastiklerden geliyo, gaz pedalında da hissedilebilir bi tık yapıyo, sizinkide aynı olabilir mi? Sesi iyi dinleyin camlar açıkken, tekrar yorumlayalım

    Sanmam sadece ilk kalkışta yapıyor çünkü sonraki durkalklarda sıkıntı yok
  • Hayırlı geceler arkadaşlar, aranıza yeni katılıyorum 1.4 olanını aldım. Bütçem buna uygundu. Sizden benzinli için yorum bekliyorum. en baz modelini aldım. Arka camlar manuel :( acaba bunu otomatiğe çeviren varmıdır forumda. hoşçakalın. plaka takılsın resimlerini koyacağım..
  • arkadaşlar merhaba

    2013 model peugeot 208 aracım var ancak ailem genişleyeceği için daha geniş bir araca geçmek istiyorum. c4 dizel otomatiklerin comfort plus modelleri bana fiyat/performans aracı gibi geldi. 2013 model dizel otomatik comfort pluslar sahibindende 52bin-53bin TL arasında. sizce max ederi nedir ? görüşlerinizi ve yorumlarınızı almak isterim. saygılar.
  • Temiz kazasız ise o civarda..Ben 2012 aini 35 binde 50.750 ye aldım, kazasız boyasız
  • 
Sayfa: önceki 10261027102810291030
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.