Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (1021. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
28.972
Cevap
173
Favori
1.792.773
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10191020102110221023
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman

    Devamlı "ne zaman bozulacak" korkusuyla dsg kullanmaktansa, devamlı yüksek tüketimi olan tam otomatik kullanmaktansa 1-2 geçişlerini hissettiren ancak kronik hiç bir sorunu olmayan mcp kullanmayı tercih ederim.

    katılıyorum...

    dur-kalk'larda debriyaj kullanmadığım sürece sorun yok!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman


    quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    Ve bugün c4 ümü sattım. 45100 e ankaraya gitti araç.

    Hayırlısı olsun. Aracınız ne durumdaydı. Fiyat biraz düşük geldi de.

    2012 mcp comfort plus sol yan 4 parça boyalı idi ama ağır çizik fotoğraflı idi. Başka hiç bir sorunu yoktu km 63000 deydi.

    ucuza vermişsiniz sanki aracı.. boyalı olup olmaması artık önemli değil, teknik serviste yapıldığı sürece ve şasede yamukluk vs olmadığı sürece bence araç kazalı olması sorun değil artık 2. elde..

    45.000'e boş B sınıfı - manuel satılıyor artık :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NioX

    Arkadaşlar bir sorum olacak. Arabayı park ettiğim yer sürekli sağ aynayı aşağı indirmemi gerektiren dar bir alan. Geri vitese taktığımızda sağ aynayı otomatik aşağı inmesi olayı bizim araçlarda var mıdır?

    kardeş sağ aynanın inmesi özelliği sadece exc.donanımlarda var diye biliyorum.Benim araba com.plus mcp bende yok mesela
  • Yeni C4 cü olarak aranıza katılmış bulunuyorum...Az önce arkadaşla anlaştık, çarşamba gibi aracı teslim alıyorum...Kazasız belasız binmeyi nasip etsin Allah

    Bu arada aracı test ettik, şu 1 den 2 ye geçişlerdeki sarsıntı nedir anlamadım ama ben bir sarsıntı hissetmedim..Yavaş yavaş hız yükselttik, bir sorun yoktu...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman


    quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    Ve bugün c4 ümü sattım. 45100 e ankaraya gitti araç.

    Hayırlısı olsun. Aracınız ne durumdaydı. Fiyat biraz düşük geldi de.

    2012 mcp comfort plus sol yan 4 parça boyalı idi ama ağır çizik fotoğraflı idi. Başka hiç bir sorunu yoktu km 63000 deydi.

    ucuza vermişsiniz sanki aracı.. boyalı olup olmaması artık önemli değil, teknik serviste yapıldığı sürece ve şasede yamukluk vs olmadığı sürece bence araç kazalı olması sorun değil artık 2. elde..

    45.000'e boş B sınıfı - manuel satılıyor artık :)

    Çıksın elimden diye çok uğraştım sevmiyordum. Yahu arabayı sattık 1 hafta olacak neredeyse ama bugün bir tebligat geldi tehlikeli şerit değiştirmişim 172 tl ceza. Ortam müait değil kendimi zor tutuyorum. Aracı sattım ne olacak şimdi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shadow Fox

    Yeni C4 cü olarak aranıza katılmış bulunuyorum...Az önce arkadaşla anlaştık, çarşamba gibi aracı teslim alıyorum...Kazasız belasız binmeyi nasip etsin Allah

    Bu arada aracı test ettik, şu 1 den 2 ye geçişlerdeki sarsıntı nedir anlamadım ama ben bir sarsıntı hissetmedim..Yavaş yavaş hız yükselttik, bir sorun yoktu...

    yokuşlarda bol trafikli bol manevra gerektiren yollarda sıkıntı var. Düzlükte dedemin torosu da tıkır tıkır hızlanır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: Shadow Fox

    Yeni C4 cü olarak aranıza katılmış bulunuyorum...Az önce arkadaşla anlaştık, çarşamba gibi aracı teslim alıyorum...Kazasız belasız binmeyi nasip etsin Allah

    Bu arada aracı test ettik, şu 1 den 2 ye geçişlerdeki sarsıntı nedir anlamadım ama ben bir sarsıntı hissetmedim..Yavaş yavaş hız yükselttik, bir sorun yoktu...

    yokuşlarda bol trafikli bol manevra gerektiren yollarda sıkıntı var. Düzlükte dedemin torosu da tıkır tıkır hızlanır

    Aynen öyle, ani hızlanma gereken durumlarda bende sıkıntı yaşıyorum.Hele ki dururken dönerek hızlı kalkışlar daha da sıkıntılı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: weba
    Aynen öyle, ani hızlanma gereken durumlarda bende sıkıntı yaşıyorum.Hele ki dururken dönerek hızlı kalkışlar daha da sıkıntılı.

    İyi otomatik şanzıman en zorlu kuşullarda gaza en çabuk ve en düzgün tepiyi verendir. Bunun günümüzde çözümü tork konvertörlü tam otomatiklerdir. Sonra dsg ve edc gelir. Tek kavrama mı ? ona daha çok var. :)
    MCP bu torka dayansın diye üretiilmiş sanırım çift kavramaya bu yüzden hiç yaklaşmamışlar.
    Yüksek tork ve çift kavrama birbirlerini sevmezler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi basarank -- 7 Temmuz 2014; 13:38:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: Shadow Fox

    Yeni C4 cü olarak aranıza katılmış bulunuyorum...Az önce arkadaşla anlaştık, çarşamba gibi aracı teslim alıyorum...Kazasız belasız binmeyi nasip etsin Allah

    Bu arada aracı test ettik, şu 1 den 2 ye geçişlerdeki sarsıntı nedir anlamadım ama ben bir sarsıntı hissetmedim..Yavaş yavaş hız yükselttik, bir sorun yoktu...

    yokuşlarda bol trafikli bol manevra gerektiren yollarda sıkıntı var. Düzlükte dedemin torosu da tıkır tıkır hızlanır

    Hızlanmasından bahsetmedim, hız tutkunu değilim..Geçişlerde sarsıntı olayından bahsettim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shadow Fox
    Hızlanmasından bahsetmedim, hız tutkunu değilim..Geçişlerde sarsıntı olayından bahsettim


    Cevap anlaşılamadı??
    Düzlükte hafif gazla kalkışta vites geçişleri normal.
    Bahsedilen bu değil zaten. Virajlı eğimlii ve trafikli yollarda mcp nin gaza verdiği tepkiler bizim üzerinde durduğumuz konu bu.

    Aracınız hayırlı olsun. Kazasız belasız sürüşler dilerim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi basarank -- 7 Temmuz 2014; 14:28:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    Cevap anlaşılamadı??
    Düzlükte hafif gazla kalkışta vites geçişleri normal.
    Bahsedilen bu değil zaten. Virajlı eğimlii ve trafikli yollarda mcp nin gaza verdiği tepkiler bizim üzerinde durduğumuz konu bu.

    Aracınız hayırlı olsun. Kazasız belasız sürüşler dilerim..


    Teşekkürler

    Valla bakalım göreceğiz artık...DSG mesela hiçbirşeyi hissettirmez neredeyse ama kesinlikle tercih etmeyeceğimi biliyorum. Benim için ilk öncelik sorunsuzluk ve ekonomiklik...

    Ayrıca güncelleme vs olaylarından bahsedilmiş forumda, bayada iyileşme sağlamış. Yazılım güncellemesi filan yapmışmıydınız siz serviste ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shadow Fox -- 7 Temmuz 2014; 14:33:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman


    quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    Ve bugün c4 ümü sattım. 45100 e ankaraya gitti araç.

    Hayırlısı olsun. Aracınız ne durumdaydı. Fiyat biraz düşük geldi de.

    2012 mcp comfort plus sol yan 4 parça boyalı idi ama ağır çizik fotoğraflı idi. Başka hiç bir sorunu yoktu km 63000 deydi.

    ucuza vermişsiniz sanki aracı.. boyalı olup olmaması artık önemli değil, teknik serviste yapıldığı sürece ve şasede yamukluk vs olmadığı sürece bence araç kazalı olması sorun değil artık 2. elde..

    45.000'e boş B sınıfı - manuel satılıyor artık :)

    Çıksın elimden diye çok uğraştım sevmiyordum. Yahu arabayı sattık 1 hafta olacak neredeyse ama bugün bir tebligat geldi tehlikeli şerit değiştirmişim 172 tl ceza. Ortam müait değil kendimi zor tutuyorum. Aracı sattım ne olacak şimdi.

    arabayı satarken temiz kağıdı alarak sattığınıza göre bence sorun yok..

    benim eski aracımı ben 2004'te almıştım ama aynı plakaya 2001 yılında ceza vardı, halen aratınca çıkıyor ama hak iddia edilemez.




  • liebermann L kullanıcısına yanıt
    Bi arkadaşım trafik cezası satışa engel dediği için satıştan önce 750 tl tutarıdaki tüm cezalarımı ödemiştim öyle satmıştım. Satışa cezalar engelmi değimi diye hiç sormadım. Yoksa boşuna mı ödedik bilmiyorum sanki cezalar engel diye okumuştum. Temiz kağıdı yok artık galiba.
  • OGS ve HGS cezalarının devir sırasında sorun teşkil etmediğini bizzat biliyorum. Çünkü benim aracı plakadan sorgulatınca eski sahibine ait ogs cezası çıkıyor.Ancak devirden önce olduğu için benim açımdan hukuki bir sonuç doğurmuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ognemir -- 7 Temmuz 2014; 15:05:19 >
  • Shadow Fox kullanıcısına yanıt
    Servisler tam para tuzağı ve sahtekarlar. Garantiden yaptıkları tek şey ön takımda ses yapan burçları değiştirmek oldu. oda 100 tl gibi birşey.

    Karşılaştığım arızalar ve çözüm alamadıklarım:
    ''vites kutusu arızası aracı tamir ettirin'' ardından stop ve çalışmama. 40 dk sonra kendiliğinden çalışma.. 2 kez başıma geldi birinde çekici ile servise götürdüm çekici ücretsiz(garanti sayesinde).
    ''geri gidiş park freniz arızası aracı tamir ettirin'' hill holder iptal oluyor esp sürekli yanıyor (genellikle dik yokuşlardan yavaş inerken yapıyor hızlı indiğinde bir şey yok) Stop start hata düzeliyor.
    Şehir içi dur kalk trafiğinde stop etmeler belki 15 defa olmuştur tamam sorun değil ama hoş değil.
    Servisin cevabı şu bu araçlar çok elektronik bazen olur öyle düzelir. Hataları sildik yine yaparsa getirin. Yazılım yüklemeye gerek yok zaten yazılım yeni.
    Sizin ön balatalar bitmiş yenisini takalım ee ne kadar malzeme artı işçilik 220 tl.. Yorumsuz..
    Ben servise ne diyorum servis neyin peşinde..
    Menzili de son dönemde yanlış hesaplıyordu. Eskiden 1200 km yi aynı yol aynı full depo yakıt aynı kullanım ile görürken son 6 ayda hiç bir full depoma 800 km nin üstünde menzil göstermedi.. Haa o göstermemiş olabilir ama ben 1150 km gidiyordum.
    Kesinlikle yanlış hesaplıyordu.. Böyle servise bunu nasıl anlatacaksınız.

    Servis mantığı Şudur: Para kazanamayacağım işlerle UĞ-RAŞ-MAM. Müşterinin derdi ucunda para varsa beni bağlar.
    Yetkili seristeki ustalara bakın ukala tiplerdi. Bir konuşur sanırsın albert einsteinın. Öylede kibirlidirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi basarank -- 8 Temmuz 2014; 9:50:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    Servisler tam para tuzağı ve sahtekarlar. Garantiden yaptıkları tek şey ön takımda ses yapan burçları değiştirmek oldu. oda 100 tl gibi birşey.
    Karşılaştığım arızalar ve çözüm alamadıklarım:
    ''vites kutusu arızası aracı tamir ettirin'' ardından stop ve çalışmama. 40 dk sonra kendiliğinden çalışma.. 2 kez başıma geldi birinde çekici ile servise götürdüm çekici ücretsiz(garanti sayesinde).
    ''geri gidiş park freniz arızası aracı tamir ettirin'' hill holder iptal oluyor esp sürekli yanıyor (genellikle dik yokuşlardan yavaş inerken yapıyor hızlı indiğinde bir şey yok) Stop start hata düzeliyor.
    Şehir içi dur kalk trafiğinde stop etmeler belki 15 defa olmuştur tamam sorun değil ama hoş değil.
    Servisin cevabı şu bu araçlar çok elektronik bazen olur öyle düzelir. Hataları sildik yine yaparsa getirin. Yazılım yüklemeye gerek yok zaten yazılım yeni.
    Sizin ön balatalar bitmiş yenisini takalım ee ne kadar malzeme artı işçilik 220 tl.. Yorumsuz..
    Ben servise ne diyorum servis neyin peşinde..
    Menzili de son dönemde yanlış hesaplıyordu. Eskiden 1200 km yi aynı yol aynı full depo yakıt aynı kullanım ile görürken son 6 ayda hiç bir full depoma 800 km nin üstünde menzil göstermedi.. Haa o göstermemiş olabilir ama ben 1150 km gidiyordum.
    Kesinlikle yanlış hesaplıyordu.. Böyle servise bunu nasıl anlatacaksınız.

    Servis mantığı Şudur: Para kazanamayacağım işlerle UĞ-RAŞ-MAM. Müşterinin derdi ucunda para varsa beni bağlar.

    Peki

    UĞRAŞIRIM diyen kaçtane servis sayabilirsin . marka fark etmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    Servisler tam para tuzağı ve sahtekarlar. Garantiden yaptıkları tek şey ön takımda ses yapan burçları değiştirmek oldu. oda 100 tl gibi birşey.
    Karşılaştığım arızalar ve çözüm alamadıklarım:
    ''vites kutusu arızası aracı tamir ettirin'' ardından stop ve çalışmama. 40 dk sonra kendiliğinden çalışma.. 2 kez başıma geldi birinde çekici ile servise götürdüm çekici ücretsiz(garanti sayesinde).
    ''geri gidiş park freniz arızası aracı tamir ettirin'' hill holder iptal oluyor esp sürekli yanıyor (genellikle dik yokuşlardan yavaş inerken yapıyor hızlı indiğinde bir şey yok) Stop start hata düzeliyor.
    Şehir içi dur kalk trafiğinde stop etmeler belki 15 defa olmuştur tamam sorun değil ama hoş değil.
    Servisin cevabı şu bu araçlar çok elektronik bazen olur öyle düzelir. Hataları sildik yine yaparsa getirin. Yazılım yüklemeye gerek yok zaten yazılım yeni.
    Sizin ön balatalar bitmiş yenisini takalım ee ne kadar malzeme artı işçilik 220 tl.. Yorumsuz..
    Ben servise ne diyorum servis neyin peşinde..
    Menzili de son dönemde yanlış hesaplıyordu. Eskiden 1200 km yi aynı yol aynı full depo yakıt aynı kullanım ile görürken son 6 ayda hiç bir full depoma 800 km nin üstünde menzil göstermedi.. Haa o göstermemiş olabilir ama ben 1150 km gidiyordum.
    Kesinlikle yanlış hesaplıyordu.. Böyle servise bunu nasıl anlatacaksınız.

    Servis mantığı Şudur: Para kazanamayacağım işlerle UĞ-RAŞ-MAM. Müşterinin derdi ucunda para varsa beni bağlar.

    Peki

    UĞRAŞIRIM diyen kaçtane servis sayabilirsin . marka fark etmez.

    Citröen servisine has bir durum mu değil mi bilmiyorum ama serviste yaşadıklarım bunlar. Biz net ve objektifiz. Bu eleştiriyi genele yayamıyorum ama diğerlerininde durumunun farklı olacağını sanmıyorum.
    Arabamı yaptıramadım garantisi varken daha ne olsun. Öyle gitti dua ediyorum sattığım adamdayken bir arıza çıkmasın diye. Normal mi bu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi basarank -- 7 Temmuz 2014; 16:55:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    Servisler tam para tuzağı ve sahtekarlar. Garantiden yaptıkları tek şey ön takımda ses yapan burçları değiştirmek oldu. oda 100 tl gibi birşey.
    Karşılaştığım arızalar ve çözüm alamadıklarım:
    ''vites kutusu arızası aracı tamir ettirin'' ardından stop ve çalışmama. 40 dk sonra kendiliğinden çalışma.. 2 kez başıma geldi birinde çekici ile servise götürdüm çekici ücretsiz(garanti sayesinde).
    ''geri gidiş park freniz arızası aracı tamir ettirin'' hill holder iptal oluyor esp sürekli yanıyor (genellikle dik yokuşlardan yavaş inerken yapıyor hızlı indiğinde bir şey yok) Stop start hata düzeliyor.
    Şehir içi dur kalk trafiğinde stop etmeler belki 15 defa olmuştur tamam sorun değil ama hoş değil.
    Servisin cevabı şu bu araçlar çok elektronik bazen olur öyle düzelir. Hataları sildik yine yaparsa getirin. Yazılım yüklemeye gerek yok zaten yazılım yeni.
    Sizin ön balatalar bitmiş yenisini takalım ee ne kadar malzeme artı işçilik 220 tl.. Yorumsuz..
    Ben servise ne diyorum servis neyin peşinde..
    Menzili de son dönemde yanlış hesaplıyordu. Eskiden 1200 km yi aynı yol aynı full depo yakıt aynı kullanım ile görürken son 6 ayda hiç bir full depoma 800 km nin üstünde menzil göstermedi.. Haa o göstermemiş olabilir ama ben 1150 km gidiyordum.
    Kesinlikle yanlış hesaplıyordu.. Böyle servise bunu nasıl anlatacaksınız.

    Servis mantığı Şudur: Para kazanamayacağım işlerle UĞ-RAŞ-MAM. Müşterinin derdi ucunda para varsa beni bağlar.

    Peki

    UĞRAŞIRIM diyen kaçtane servis sayabilirsin . marka fark etmez.

    Citröen servisine has bir durum mu değil mi bilmiyorum ama serviste yaşadıklarım bunlar. Biz net ve objektifiz. Bu eleştiriyi genele yayamıyorum ama diğerlerininde durumunun farklı olacağını sanmıyorum.
    Arabamı yaptıramadım garantisi varken daha ne olsun. Öyle gitti dua ediyorum sattığım adamdayken bir arıza çıkmasın diye. Normal mi bu?

    Benim bu ilk aracım o nedenle diğer servisleri karşılaştıramadığım için marka fark etmez yazdım. Çünkü bende pek memnun sayılmam gittiğim 2 servisten. Bir tanesinin normal abi bu dediği şeye birdiğeri iş emrı açıp işlem yaptı en azından, ha çözemedi o ayrı konu. Çok şükür en azından araç 1-2 ufak ve normal sorun dışında bir sıkıntı yaşatmadı bana.Sanırım şanslıyım.




  • Garanti uzatalımmı, tavsiye edermisiniz ? En azından Ankara da memnun olduğunuz servis var mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shadow Fox

    Garanti uzatalımmı, tavsiye edermisiniz ? En azından Ankara da memnun olduğunuz servis var mı ?

    Tamamen kişisel cevabı olan bir soru. Garantici bir kişilikseniz en ufak riski dahi almam diyorsanız uzatın. Ama benim gibi sigortlara ödediğim paralarla çok daha iyi şeyler yaparım, 40 bindeki aracımın ciddi mekanik arıza riskini %1 bile görmem, bu ülkede bankalar çok kazandılar birazda biz kazanalım diyen sigorta şirketlerine yedirmem ulan bunlara paramı derseniz uzatmayın. Ben uzatmadım. Dar kasko (çalınma ve terör) dışında da kasko yaptırmam. Şöförlüğüme güvenirim akşamda baston kilidi takar 3 kulhü 1 elham okur evime akarım ağa..:D
    Şaka tabi size kalmış ama ben risk almayı severim. Hayatta ne riskler alıyoruz bunu alamamak için mi para verecez..




  • 
Sayfa: önceki 10191020102110221023
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.