Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (1020. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
28.970
Cevap
173
Favori
1.789.799
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10181019102010211022
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    Önden çarpma, yandan çarpma ve yandan dikine çarpma olan tüm çarpışma açılarında megane daha yüksek puan almış. İki linki de açın lütfen..
    http://tr.euroncap.com/tr/results/citroen/c4/2010/405.aspx
    http://tr.euroncap.com/tr/results/renault/megane/555.aspx

    C4ün videoları beğenmedim ben zaten. Kafayı orta direğe vuruyor manken.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NioX


    quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    Önden çarpma, yandan çarpma ve yandan dikine çarpma olan tüm çarpışma açılarında megane daha yüksek puan almış. İki linki de açın lütfen..
    http://tr.euroncap.com/tr/results/citroen/c4/2010/405.aspx
    http://tr.euroncap.com/tr/results/renault/megane/555.aspx

    C4ün videoları beğenmedim ben zaten. Kafayı orta direğe vuruyor manken.

    Haa bütün bunlar ölçü mü ?? Tek başına Ölçü olamaz hem bence çokta güvenilir değil. Testler taraflı olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: NioX


    quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    Önden çarpma, yandan çarpma ve yandan dikine çarpma olan tüm çarpışma açılarında megane daha yüksek puan almış. İki linki de açın lütfen..
    http://tr.euroncap.com/tr/results/citroen/c4/2010/405.aspx
    http://tr.euroncap.com/tr/results/renault/megane/555.aspx

    C4ün videoları beğenmedim ben zaten. Kafayı orta direğe vuruyor manken.

    Haa bütün bunlar ölçü mü ?? Tek başına Ölçü olamaz hem bence çokta güvenilir değil. Testler taraflı olabilir.

    Biraz kızdırdım sizi galiba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • basarank kullanıcısına yanıt
    ben de 2012 c4 dizel otomatik comfort plus paket düşünüyorum. Aracı test ettim ilk kalkışımdaki 1-2 vites geçişleri sanki frene basmış hissi verdi ama daha sonraki geçişlerde normaldi ,bu benim için sorun değil (manuelde de aynı sarsıntıyı yaşıyorum) alışmayla alakalı olsa gerek. Kulakçıktan kullanmak da ayrı bir zevk verdi.

    diğer iyi taraflarını sen zaten özetlemişsin. ben aracımı ezmem, buna rağmen tavsiye eder misin ,ve yıllık vergisi ne kadar ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NioX
    Biraz kızdırdım sizi galiba.

    Yok hayır kızmadım hiç biri babamın malı değil Hiç biri ile duygusal bağım da yok. Eski aşkım falan derim bazen kinayeli konuşurum arabası ile aşk yaşayalara atıfta bulunurum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: red_agarta

    ben de 2012 c4 dizel otomatik comfort plus paket düşünüyorum. Aracı test ettim ilk kalkışımdaki 1-2 vites geçişleri sanki frene basmış hissi verdi ama daha sonraki geçişlerde normaldi ,bu benim için sorun değil (manuelde de aynı sarsıntıyı yaşıyorum) alışmayla alakalı olsa gerek. Kulakçıktan kullanmak da ayrı bir zevk verdi.

    diğer iyi taraflarını sen zaten özetlemişsin. ben aracımı ezmem, buna rağmen tavsiye eder misin ,ve yıllık vergisi ne kadar ?

    Yıllık vergisi 430x2 tl. ilk 3 yaş için olması lazım.
    Manuel araç kullanmak kulaçıkla mcp kullanmaktan çok daha zevklidir. Çünkü kavrama işi sürücüye ait olduğunda mekanik sistemden çok daha konforlu bir sürüş elde ediliyor. Mekanik sistemler yoldaki durumunu öngörüp (eğimi, trafiğin durumunu vs ) vitese doğru şekilde bir insan gibi karar veremezler. Bu yüzden manuel şanzıman sürücü için yorucu olsa da araç içindekiler için konfor konusunda daha iyidir.
    Vitesler sorun değil derseniz mcp comfortline plus paket öneririm. Plus olmazsa ben almazdım.




  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Bendeki elimde kalmıştı :) Kaliteli japon yapışıtırıcısı ile yapıştırdım taş gibi oldu milim oynamıyordu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: red_agarta

    ben de 2012 c4 dizel otomatik comfort plus paket düşünüyorum. Aracı test ettim ilk kalkışımdaki 1-2 vites geçişleri sanki frene basmış hissi verdi ama daha sonraki geçişlerde normaldi ,bu benim için sorun değil (manuelde de aynı sarsıntıyı yaşıyorum) alışmayla alakalı olsa gerek. Kulakçıktan kullanmak da ayrı bir zevk verdi.

    diğer iyi taraflarını sen zaten özetlemişsin. ben aracımı ezmem, buna rağmen tavsiye eder misin ,ve yıllık vergisi ne kadar ?

    Yıllık vergisi 430x2 tl. ilk 3 yaş için olması lazım.
    Manuel araç kullanmak kulaçıkla mcp kullanmaktan çok daha zevklidir. Çünkü kavrama işi sürücüye ait olduğunda mekanik sistemden çok daha konforlu bir sürüş elde ediliyor. Mekanik sistemler yoldaki durumunu öngörüp (eğimi, trafiğin durumunu vs ) vitese doğru şekilde bir insan gibi karar veremezler. Bu yüzden manuel şanzıman sürücü için yorucu olsa da araç içindekiler için konfor konusunda daha iyidir.
    Vitesler sorun değil derseniz mcp comfortline plus paket öneririm. Plus olmazsa ben almazdım.

    Euroncapin parasal araştırma olduğu zaten megane 2008 ile megane 2014 arası farktan belli makyaj yapılan bir model 2 yıldız birden nasıl kaybedebilir ki?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NioX
    Euroncapin parasal araştırma olduğu zaten megane 2008 ile megane 2014 arası farktan belli makyaj yapılan bir model 2 yıldız birden nasıl kaybedebilir ki?

    Değerlendirme ve derecelendirme kriterleri değişmiş olabilir.
  • Adam arabasını sattı diye sorguya çekmişler Arabasını satmasına rağmen konudan kurtulamamış. Herkes mentionluyor sanırsam.

    Araba sonuçta biri gider biri gelir. Arkadaş meganeden daha memnun kalmış ona dönmek istemiş. Megane ya da C4 iyi olabilir. Buna sadece binen kişi karar verebilir. Zaten bindiği arabaya körü körüne bağlanan, arabasına isim takan, onu kişiselleştiren, 'senin araban şöyle' diyince namus meselesi olarak algılayan bir milletiz(bu daha çok vwcilerde görülüyor şahsi fikrim). Bu olayı aklım almıyor. Adam vw 5000000000000 sattı, satış lideri oldu diye gururlanıyor mesela.

    Bu konu C4 sahiplerinin fikir alışverişinde bulunduğu bir konu. Arkadaşa da kazasız belasız sürüşler dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: <warlord>

    Adam arabasını sattı diye sorguya çekmişler Arabasını satmasına rağmen konudan kurtulamamış. Herkes mentionluyor sanırsam.

    Araba sonuçta biri gider biri gelir. Arkadaş meganeden daha memnun kalmış ona dönmek istemiş. Megane ya da C4 iyi olabilir. Buna sadece binen kişi karar verebilir. Zaten bindiği arabaya körü körüne bağlanan, arabasına isim takan, onu kişiselleştiren, 'senin araban şöyle' diyince namus meselesi olarak algılayan bir milletiz(bu daha çok vwcilerde görülüyor şahsi fikrim). Bu olayı aklım almıyor. Adam vw 5000000000000 sattı, satış lideri oldu diye gururlanıyor mesela.

    Bu konu C4 sahiplerinin fikir alışverişinde bulunduğu bir konu. Arkadaşa da kazasız belasız sürüşler dilerim.

    Herkes fikrini söylemekte serbest olmalı bir markanın iyi yada kötü yanlarını söyleyebilmeli. Olay dediğiniz gibi namus meselesine çevriliyor :)) Komik ve tuhaf. Bende bunu ifade etmeye çalıştım zaten. Evet geçenlerde adam vw forumunun birinde bu ay liste fiyatlarına neden zam gelmedi diye tartışma konusu açmışlar hatta altınmı golf mü daha iyi yatırım diye onu tartışıorlardı. Allah delanızı vermesin deyip gülüp çıktım.
    İsteyen istediğini sorsun bıkmadan usanmadan cevap verebilirim buralardan ayrılmadan. 1 yıllık c4 mcp deneyimimle mümkün olduğunca yardımcı olmaya çalışırım.

    Eyvallah.. Herkese kazasız belasız sürüşler..




  • Yarın bir C4 e bakacağım...Anlaşırsak 50.500-51000 e eğer, büyük ihtimal alacağım...

    Fİkrinizi merak ediyorum

    Tüm bakımları yetkili serviste yapılmış, lokal boya, hasar, çizik vs yok..
    35000 de..Comfort plus , otomatik dizel....2012 model

    Fiyat olarak daha iyisini aynı özelliklerde bulamadım..1 ve 2 geçişlerindeki sarsıntı işini çok duydum ama arabaya alışınca bu azalıyor diyende var..Bakalım artık, göreceğiz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shadow Fox -- 6 Temmuz 2014; 22:26:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shadow Fox

    Yarın bir C4 e bakacağım...Anlaşırsak 50.500-51000 e eğer, büyük ihtimal alacağım...

    Fİkrinizi merak ediyorum

    Tüm bakımları yetkili serviste yapılmış, lokal boya, hasar, çizik vs yok..
    35000 de..Comfort plus , otomatik dizel....2012 model

    Fiyat olarak daha iyisini aynı özelliklerde bulamadım..1 ve 2 geçişlerindeki sarsıntı işini çok duydum ama arabaya alışınca bu azalıyor diyende var..Bakalım artık, göreceğiz..

    Nisan ayinda ankara da 2012 17 bin mcp plus iki gun icinde 46 bine satildi. Aradim ama yetisemedim:) su anki piyasa cok yukseldi bence 50 verilir guzel arac temiz sorunsuz konforlu.

    Ben yine de astra aldim ama ikinci el bilgimi paylasmayi borc bilirim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nosfecagri

    Nisan ayinda ankara da 2012 17 bin mcp plus iki gun icinde 46 bine satildi. Aradim ama yetisemedim:) su anki piyasa cok yukseldi bence 50 verilir guzel arac temiz sorunsuz konforlu.

    Ben yine de astra aldim ama ikinci el bilgimi paylasmayi borc bilirim...

    Teşekkürler...Gerçekten çok yükselmiş fiyatlar..Temiz hasarsız ucuza bulmak pek mümkün değil..50 bine yanaşmayacak gibi duruyor, 50.500 e ikna edebilirmiyim göreceğiz artık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shadow Fox -- 6 Temmuz 2014; 22:43:30 >
  • Devamlı "ne zaman bozulacak" korkusuyla dsg kullanmaktansa, devamlı yüksek tüketimi olan tam otomatik kullanmaktansa 1-2 geçişlerini hissettiren ancak kronik hiç bir sorunu olmayan mcp kullanmayı tercih ederim.
  • Arkadaşlar bir sorum olacak. Arabayı park ettiğim yer sürekli sağ aynayı aşağı indirmemi gerektiren dar bir alan. Geri vitese taktığımızda sağ aynayı otomatik aşağı inmesi olayı bizim araçlarda var mıdır?
  • Megan C4 ten sonra binilecek bir araç değil bence.
  • Megane Türkiye şartları için iyi araba ama içi daral getiriyor özellikle arkası, sevemedim o yüzden

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10 yıldır bu forumdan bilgi alır bilgi paylaşırım.

    Şunu gördüm ki; herkesin doğrusu 'en doğru'.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shadow Fox

    Megane Türkiye şartları için iyi araba ama içi daral getiriyor özellikle arkası, sevemedim o yüzden

    Benimde en büyük sıkıntım o işte. Adamlar neden israrla bu tür tasarımlar yaparlar anlamam. Geçen bir yakınımıza arabaya bakmaya gittik 525 xdrive ın koltuğuna oturayım dedim bir de ne göreyim C4 ten sonra bu araçta çok basık ve bunaltıcı geldi. Tabut gibi araba.
    Çok can sıkıyor bu durum ama ne yapalım.
  • 
Sayfa: önceki 10181019102010211022
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.