Şimdi Ara

Citroen C4 2005-2011 (268. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.214
Cevap
34
Favori
1.052.646
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 266267268269270
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metekaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: alparslan03

    quote:

    Orijinalden alıntı: metekaan

    byler bir yardım edin ya cd player için 50 kişi birşeyler yazmış. ben araba yokuşta kalıyor diyorum kimse bakmıyor ya. 40 derecelik bir yokuşa giriyorum. araba hiç durmazsan keçi gibi tırmanıyor ama bir durursam bir daha kalkmıyor. devir 1600 de kalıyor araç bağırıyo ama tık yok.bazen biraz hareketleniyor o hareketi aldımıda resmen tırmanıyo sorunsuz şekilde. bir türlü çözüm bulamadım en son usta silindir başlarında kurum olmuştur ateşleme ile ilgili sorun var açıp motrun üst kapağını baktırıcaz dedi. şanzıman bakımları selonois beyin yağ değişimi yapıldı lpg bakımları yapıldı. katalatik konvertör söküldü bakıldı tertemiz. hem benzin hem lgp de aynı çekişte araç. adamlar o yokuşta park etmiş ben araçta tekim kaldımı kalkmıyor araç, geri geri denedim yine yok. araba c4 1.6 110bg bva(otomatik). bu arada hava filtresi bujiler yeni değişti.

    hocam siz bu sorunla ilgili aracı herkeze oynattırmayın.sonra bu sorun iyice çıkmaza girer.bana göre bu sorun şanzumanın elektronigi ile ilgili bir sorun.hiç adaptasyon yaptırdınız mı?

    adaptasyon derken anlamadım hocam? şanzımanla ilgili 2 selonaid ve beyin bakımı yapıldı birde yağ değişti.

    adaptasyonu kendiniz de yapabiliyorsunuz zor değil
    Kontağı takın gaza sonuna kadar basın kontağı yarım çevirin çalışmasın araba 10 saniye kadar tutun sonra kontağı kapatın ayağınızı gazdan çekin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: conquerour

    Merhabalar...


    bende mayıs ayı içerisinde c4 1,6 110bg sxpk bva (triptonik) modelini aldım...ilk baştan beri dizeli düşünüyorumdum ama dizel 2. ellerin fiyatının 32,000 den başlaması ve motor sorunlarından dolayı 2009 model aracımım 33000 km de 27,000 TL ye aldım...fakat birkaç sıkıntım var yardımcı olursanız sevinirim...
    1) araç dört ileri ve devirli çalışıyor
    2) 3 ve 4'üncü vitesler sanki iki kademeli olarak çalışıyor ve buda performansta sıkıntı olusturuyor
    3) arka süspansiyonlardan çok kötü ses geliyor. kasislerden neredeyse durarak geçiyorum...
    4) lastiklerim petlas ve telli tip bana lastik ne öneririsiniz.
    5) en önemliside bu araç çok yakıyor...temmuz başında 3200 km yol yaptım ve 5 depo benzin harcadım yaklaşık 1250TL...buna yapılacak bir güzellik varmı(lpg kullanmak istemiyorum)

    yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

    3) arka süspansiyonlara baktırın genelde sert olduğunu düşünüyoruz ancak benimkiler patlaktı değiştirdim düzeldi sizinkiler sağlamsa araka süspansiyon için amortisör ara yatağı alacaksınız çünkü kendindekiler zayıf kalıyor parcayedek.com da var online bağlantıdan sorarsanız yardımcı olurlar o kütürdemeyi bayağı bir kesiyor ben tüm amortisörleri değiştirdim hepsine de aldım ara yataklardan çok farketti resmen eşeğe biniyormuşum dedim yani o kadar.
    4) çok araştırdım Michelin primacy aldım ama Michelin lastikleri uğulduyor ben güvenliğe biraz daha öenm verdiğim için aldım Pirelli P7 Cinturato yu da tavsiye ederim sessizlik konusunda ödülü var.
    5) yakıt konusunda fabrika verilerini asla göremeyeceğiniz bir araç kullanıyorsunuz bunu baştan söyleyeyim ama sizin yakıt da çok fazla göründü gözüme hava filtresini değiştirin, boğaz kelebeğini mutlaka temizletin, bujileri değiştirin yağınıza da baktırın yağın eski olması da çok farkettirir, lastikler de yakıtı etkiler iyi bir lastik alın, bir de araç gitsin diye gaza çok abanmayın sizdeki performans arabası değil dizel 110 luk mcp olsaydı çok daha performans alırdınız.

    İlk 2 maddeye bir şey diyemiyorum bendeki araç 1.4 manuel 90 hp ancak LPG de ya da benzinde hiçbir performans farkı yok düz yolda özellikle hiç yok ancak LPG klima açıkken yokuş çıkmakta problem oluyor karadeniz tarafından yeni döndüm 3. vitesi göremedim hiçbir yokuşta o kadar hatta benzine aldığım halde göremedim. İyi bir montajcı bulursanız LPG de sorun yaşatmaz BRC yi de tavsiye ederim ayrıca paranız varsa ki (dizel alamadığınıza göre yok) yani olsa Prins marka ya da Vialle gibi markaları LPG de tavsiye edeceğim ama her biri 3000 liralık kitler bence C4 e o kadar masraf etmeye de değmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Randor1

    Herkese merhabalar, hayırlı Ramazanlar
    Citroen C4 otomatik(yarı otomatik) aracımızı gecen hafta aldık. Ancak bir sorun yaşıyoruz. Aracı çalıştırıp geri vitese takmak istediğimizde vites kolu bir türlü ileri gitmiyor. Ekranda N yanıp sönüyor. Ayrıca ön park sensörü öndeki nesneleri algılıyor. Yani araç geri gitmek istediğimiz halde ileri gidiyoruz gibi tepki veriyor. Aracı stop edip tekrar çalıştırmak da işe yaramıyor. Son son nedense araç bizi anlıyor ve vites kolu yerine oturuyor, biz de geri geri gidebiliyoruz. Ama bir hayli uğraştıktan sonra.
    Bu konuda tecrübesi ve fikri olanlar paylaşırlarsa minnettar kalırım.

    Belki saçma bir cevap olacak ama
    vites değiştirirken frene basmanız gerekiyor.
    Basıyor musunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Randor1

    Herkese merhabalar, hayırlı Ramazanlar
    Citroen C4 otomatik(yarı otomatik) aracımızı gecen hafta aldık. Ancak bir sorun yaşıyoruz. Aracı çalıştırıp geri vitese takmak istediğimizde vites kolu bir türlü ileri gitmiyor. Ekranda N yanıp sönüyor. Ayrıca ön park sensörü öndeki nesneleri algılıyor. Yani araç geri gitmek istediğimiz halde ileri gidiyoruz gibi tepki veriyor. Aracı stop edip tekrar çalıştırmak da işe yaramıyor. Son son nedense araç bizi anlıyor ve vites kolu yerine oturuyor, biz de geri geri gidebiliyoruz. Ama bir hayli uğraştıktan sonra.
    Bu konuda tecrübesi ve fikri olanlar paylaşırlarsa minnettar kalırım.

    Belki saçma bir cevap olacak ama
    vites değiştirirken frene basmanız gerekiyor.
    Basıyor musunuz?

    Evet frene basılı iken vites kolu N'den R'ye gelmiyor. Adeta takılı kalıyor N'de. Bu arada N , en soldaki göstergede yanınp sönmeye başlıyor. Enteresan olan şey, orta paneldeki gostergede aracın ön sensörlerinin de öndeki araca, duvara ya da ne varsa ona yaklaşıyoruz gibi algılaması oluyor. Aracı tekrar çalıştırmak, aynı hareketi bir kaç defa tekrarlamak gibi belli belirsiz çabalar sonucunda araç geri vitesi alıyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Randor1

    quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Randor1

    Herkese merhabalar, hayırlı Ramazanlar
    Citroen C4 otomatik(yarı otomatik) aracımızı gecen hafta aldık. Ancak bir sorun yaşıyoruz. Aracı çalıştırıp geri vitese takmak istediğimizde vites kolu bir türlü ileri gitmiyor. Ekranda N yanıp sönüyor. Ayrıca ön park sensörü öndeki nesneleri algılıyor. Yani araç geri gitmek istediğimiz halde ileri gidiyoruz gibi tepki veriyor. Aracı stop edip tekrar çalıştırmak da işe yaramıyor. Son son nedense araç bizi anlıyor ve vites kolu yerine oturuyor, biz de geri geri gidebiliyoruz. Ama bir hayli uğraştıktan sonra.
    Bu konuda tecrübesi ve fikri olanlar paylaşırlarsa minnettar kalırım.

    Belki saçma bir cevap olacak ama
    vites değiştirirken frene basmanız gerekiyor.
    Basıyor musunuz?

    Evet frene basılı iken vites kolu N'den R'ye gelmiyor. Adeta takılı kalıyor N'de. Bu arada N , en soldaki göstergede yanınp sönmeye başlıyor. Enteresan olan şey, orta paneldeki gostergede aracın ön sensörlerinin de öndeki araca, duvara ya da ne varsa ona yaklaşıyoruz gibi algılaması oluyor. Aracı tekrar çalıştırmak, aynı hareketi bir kaç defa tekrarlamak gibi belli belirsiz çabalar sonucunda araç geri vitesi alıyor...

    Beyin arızası olabilir. Buradan çözüme ulaşabileceğiniz bir sorun değil. Maalesef ciddi ve masraf çıkartabilecek bir problem gibi görünüyor. En yakın citroen özel servisine baktırmanızı öneriyorum.
    İstanbul Atatürk Oto Sanayi Paris Oto önerebilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Randor1

    quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Randor1

    Herkese merhabalar, hayırlı Ramazanlar
    Citroen C4 otomatik(yarı otomatik) aracımızı gecen hafta aldık. Ancak bir sorun yaşıyoruz. Aracı çalıştırıp geri vitese takmak istediğimizde vites kolu bir türlü ileri gitmiyor. Ekranda N yanıp sönüyor. Ayrıca ön park sensörü öndeki nesneleri algılıyor. Yani araç geri gitmek istediğimiz halde ileri gidiyoruz gibi tepki veriyor. Aracı stop edip tekrar çalıştırmak da işe yaramıyor. Son son nedense araç bizi anlıyor ve vites kolu yerine oturuyor, biz de geri geri gidebiliyoruz. Ama bir hayli uğraştıktan sonra.
    Bu konuda tecrübesi ve fikri olanlar paylaşırlarsa minnettar kalırım.

    Belki saçma bir cevap olacak ama
    vites değiştirirken frene basmanız gerekiyor.
    Basıyor musunuz?

    Evet frene basılı iken vites kolu N'den R'ye gelmiyor. Adeta takılı kalıyor N'de. Bu arada N , en soldaki göstergede yanınp sönmeye başlıyor. Enteresan olan şey, orta paneldeki gostergede aracın ön sensörlerinin de öndeki araca, duvara ya da ne varsa ona yaklaşıyoruz gibi algılaması oluyor. Aracı tekrar çalıştırmak, aynı hareketi bir kaç defa tekrarlamak gibi belli belirsiz çabalar sonucunda araç geri vitesi alıyor...

    Dostum aracın kaç model öncelikle onu bilmek gerek ve arkadaşın dediği gibi gerçekten masraflı olabilecek bir sorun eğer ankarada işsen öncelikle benim tanıdığım bir yetkili servis ustası ver ve türkiyede de en iyilerdendir en azından sonrun hakkında birşeyler öğrenebiliriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78

    quote:

    Orijinalden alıntı: conquerour

    Merhabalar...


    bende mayıs ayı içerisinde c4 1,6 110bg sxpk bva (triptonik) modelini aldım...ilk baştan beri dizeli düşünüyorumdum ama dizel 2. ellerin fiyatının 32,000 den başlaması ve motor sorunlarından dolayı 2009 model aracımım 33000 km de 27,000 TL ye aldım...fakat birkaç sıkıntım var yardımcı olursanız sevinirim...
    1) araç dört ileri ve devirli çalışıyor
    2) 3 ve 4'üncü vitesler sanki iki kademeli olarak çalışıyor ve buda performansta sıkıntı olusturuyor
    3) arka süspansiyonlardan çok kötü ses geliyor. kasislerden neredeyse durarak geçiyorum...
    4) lastiklerim petlas ve telli tip bana lastik ne öneririsiniz.
    5) en önemliside bu araç çok yakıyor...temmuz başında 3200 km yol yaptım ve 5 depo benzin harcadım yaklaşık 1250TL...buna yapılacak bir güzellik varmı(lpg kullanmak istemiyorum)

    yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

    3) arka süspansiyonlara baktırın genelde sert olduğunu düşünüyoruz ancak benimkiler patlaktı değiştirdim düzeldi sizinkiler sağlamsa araka süspansiyon için amortisör ara yatağı alacaksınız çünkü kendindekiler zayıf kalıyor parcayedek.com da var online bağlantıdan sorarsanız yardımcı olurlar o kütürdemeyi bayağı bir kesiyor ben tüm amortisörleri değiştirdim hepsine de aldım ara yataklardan çok farketti resmen eşeğe biniyormuşum dedim yani o kadar.
    4) çok araştırdım Michelin primacy aldım ama Michelin lastikleri uğulduyor ben güvenliğe biraz daha öenm verdiğim için aldım Pirelli P7 Cinturato yu da tavsiye ederim sessizlik konusunda ödülü var.
    5) yakıt konusunda fabrika verilerini asla göremeyeceğiniz bir araç kullanıyorsunuz bunu baştan söyleyeyim ama sizin yakıt da çok fazla göründü gözüme hava filtresini değiştirin, boğaz kelebeğini mutlaka temizletin, bujileri değiştirin yağınıza da baktırın yağın eski olması da çok farkettirir, lastikler de yakıtı etkiler iyi bir lastik alın, bir de araç gitsin diye gaza çok abanmayın sizdeki performans arabası değil dizel 110 luk mcp olsaydı çok daha performans alırdınız.

    İlk 2 maddeye bir şey diyemiyorum bendeki araç 1.4 manuel 90 hp ancak LPG de ya da benzinde hiçbir performans farkı yok düz yolda özellikle hiç yok ancak LPG klima açıkken yokuş çıkmakta problem oluyor karadeniz tarafından yeni döndüm 3. vitesi göremedim hiçbir yokuşta o kadar hatta benzine aldığım halde göremedim. İyi bir montajcı bulursanız LPG de sorun yaşatmaz BRC yi de tavsiye ederim ayrıca paranız varsa ki (dizel alamadığınıza göre yok) yani olsa Prins marka ya da Vialle gibi markaları LPG de tavsiye edeceğim ama her biri 3000 liralık kitler bence C4 e o kadar masraf etmeye de değmez.


    dostum bu ara yatak takozları nasıl birşey nasıl takılıyor sen nerde kaça taktırdın dört amrtisörede gereklimi acaba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratcan1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78

    quote:

    Orijinalden alıntı: conquerour

    Merhabalar...


    bende mayıs ayı içerisinde c4 1,6 110bg sxpk bva (triptonik) modelini aldım...ilk baştan beri dizeli düşünüyorumdum ama dizel 2. ellerin fiyatının 32,000 den başlaması ve motor sorunlarından dolayı 2009 model aracımım 33000 km de 27,000 TL ye aldım...fakat birkaç sıkıntım var yardımcı olursanız sevinirim...
    1) araç dört ileri ve devirli çalışıyor
    2) 3 ve 4'üncü vitesler sanki iki kademeli olarak çalışıyor ve buda performansta sıkıntı olusturuyor
    3) arka süspansiyonlardan çok kötü ses geliyor. kasislerden neredeyse durarak geçiyorum...
    4) lastiklerim petlas ve telli tip bana lastik ne öneririsiniz.
    5) en önemliside bu araç çok yakıyor...temmuz başında 3200 km yol yaptım ve 5 depo benzin harcadım yaklaşık 1250TL...buna yapılacak bir güzellik varmı(lpg kullanmak istemiyorum)

    yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

    3) arka süspansiyonlara baktırın genelde sert olduğunu düşünüyoruz ancak benimkiler patlaktı değiştirdim düzeldi sizinkiler sağlamsa araka süspansiyon için amortisör ara yatağı alacaksınız çünkü kendindekiler zayıf kalıyor parcayedek.com da var online bağlantıdan sorarsanız yardımcı olurlar o kütürdemeyi bayağı bir kesiyor ben tüm amortisörleri değiştirdim hepsine de aldım ara yataklardan çok farketti resmen eşeğe biniyormuşum dedim yani o kadar.
    4) çok araştırdım Michelin primacy aldım ama Michelin lastikleri uğulduyor ben güvenliğe biraz daha öenm verdiğim için aldım Pirelli P7 Cinturato yu da tavsiye ederim sessizlik konusunda ödülü var.
    5) yakıt konusunda fabrika verilerini asla göremeyeceğiniz bir araç kullanıyorsunuz bunu baştan söyleyeyim ama sizin yakıt da çok fazla göründü gözüme hava filtresini değiştirin, boğaz kelebeğini mutlaka temizletin, bujileri değiştirin yağınıza da baktırın yağın eski olması da çok farkettirir, lastikler de yakıtı etkiler iyi bir lastik alın, bir de araç gitsin diye gaza çok abanmayın sizdeki performans arabası değil dizel 110 luk mcp olsaydı çok daha performans alırdınız.

    İlk 2 maddeye bir şey diyemiyorum bendeki araç 1.4 manuel 90 hp ancak LPG de ya da benzinde hiçbir performans farkı yok düz yolda özellikle hiç yok ancak LPG klima açıkken yokuş çıkmakta problem oluyor karadeniz tarafından yeni döndüm 3. vitesi göremedim hiçbir yokuşta o kadar hatta benzine aldığım halde göremedim. İyi bir montajcı bulursanız LPG de sorun yaşatmaz BRC yi de tavsiye ederim ayrıca paranız varsa ki (dizel alamadığınıza göre yok) yani olsa Prins marka ya da Vialle gibi markaları LPG de tavsiye edeceğim ama her biri 3000 liralık kitler bence C4 e o kadar masraf etmeye de değmez.


    dostum bu ara yatak takozları nasıl birşey nasıl takılıyor sen nerde kaça taktırdın dört amrtisörede gereklimi acaba

    PM ye de cevap verdim ama olsun ilgilenenler olursa yardımcı olur diye cevabı buraya da tekrardan yazıyorum;
    Parcayedek.com dan 16 liraya aldım kardeş parçayı. Sivasta taktırdım sanayide. Takılması için dört amortisörü de sökmek lazım ben amortisörlerle birlikte taktırmıştım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78

    quote:

    Orijinalden alıntı: muratcan1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78

    quote:

    Orijinalden alıntı: conquerour

    Merhabalar...


    bende mayıs ayı içerisinde c4 1,6 110bg sxpk bva (triptonik) modelini aldım...ilk baştan beri dizeli düşünüyorumdum ama dizel 2. ellerin fiyatının 32,000 den başlaması ve motor sorunlarından dolayı 2009 model aracımım 33000 km de 27,000 TL ye aldım...fakat birkaç sıkıntım var yardımcı olursanız sevinirim...
    1) araç dört ileri ve devirli çalışıyor
    2) 3 ve 4'üncü vitesler sanki iki kademeli olarak çalışıyor ve buda performansta sıkıntı olusturuyor
    3) arka süspansiyonlardan çok kötü ses geliyor. kasislerden neredeyse durarak geçiyorum...
    4) lastiklerim petlas ve telli tip bana lastik ne öneririsiniz.
    5) en önemliside bu araç çok yakıyor...temmuz başında 3200 km yol yaptım ve 5 depo benzin harcadım yaklaşık 1250TL...buna yapılacak bir güzellik varmı(lpg kullanmak istemiyorum)

    yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

    3) arka süspansiyonlara baktırın genelde sert olduğunu düşünüyoruz ancak benimkiler patlaktı değiştirdim düzeldi sizinkiler sağlamsa araka süspansiyon için amortisör ara yatağı alacaksınız çünkü kendindekiler zayıf kalıyor parcayedek.com da var online bağlantıdan sorarsanız yardımcı olurlar o kütürdemeyi bayağı bir kesiyor ben tüm amortisörleri değiştirdim hepsine de aldım ara yataklardan çok farketti resmen eşeğe biniyormuşum dedim yani o kadar.
    4) çok araştırdım Michelin primacy aldım ama Michelin lastikleri uğulduyor ben güvenliğe biraz daha öenm verdiğim için aldım Pirelli P7 Cinturato yu da tavsiye ederim sessizlik konusunda ödülü var.
    5) yakıt konusunda fabrika verilerini asla göremeyeceğiniz bir araç kullanıyorsunuz bunu baştan söyleyeyim ama sizin yakıt da çok fazla göründü gözüme hava filtresini değiştirin, boğaz kelebeğini mutlaka temizletin, bujileri değiştirin yağınıza da baktırın yağın eski olması da çok farkettirir, lastikler de yakıtı etkiler iyi bir lastik alın, bir de araç gitsin diye gaza çok abanmayın sizdeki performans arabası değil dizel 110 luk mcp olsaydı çok daha performans alırdınız.

    İlk 2 maddeye bir şey diyemiyorum bendeki araç 1.4 manuel 90 hp ancak LPG de ya da benzinde hiçbir performans farkı yok düz yolda özellikle hiç yok ancak LPG klima açıkken yokuş çıkmakta problem oluyor karadeniz tarafından yeni döndüm 3. vitesi göremedim hiçbir yokuşta o kadar hatta benzine aldığım halde göremedim. İyi bir montajcı bulursanız LPG de sorun yaşatmaz BRC yi de tavsiye ederim ayrıca paranız varsa ki (dizel alamadığınıza göre yok) yani olsa Prins marka ya da Vialle gibi markaları LPG de tavsiye edeceğim ama her biri 3000 liralık kitler bence C4 e o kadar masraf etmeye de değmez.


    dostum bu ara yatak takozları nasıl birşey nasıl takılıyor sen nerde kaça taktırdın dört amrtisörede gereklimi acaba

    PM ye de cevap verdim ama olsun ilgilenenler olursa yardımcı olur diye cevabı buraya da tekrardan yazıyorum;
    Parcayedek.com dan 16 liraya aldım kardeş parçayı. Sivasta taktırdım sanayide. Takılması için dört amortisörü de sökmek lazım ben amortisörlerle birlikte taktırmıştım.

    işçilik için ne aldılar acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Randor1

    quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Randor1

    Herkese merhabalar, hayırlı Ramazanlar
    Citroen C4 otomatik(yarı otomatik) aracımızı gecen hafta aldık. Ancak bir sorun yaşıyoruz. Aracı çalıştırıp geri vitese takmak istediğimizde vites kolu bir türlü ileri gitmiyor. Ekranda N yanıp sönüyor. Ayrıca ön park sensörü öndeki nesneleri algılıyor. Yani araç geri gitmek istediğimiz halde ileri gidiyoruz gibi tepki veriyor. Aracı stop edip tekrar çalıştırmak da işe yaramıyor. Son son nedense araç bizi anlıyor ve vites kolu yerine oturuyor, biz de geri geri gidebiliyoruz. Ama bir hayli uğraştıktan sonra.
    Bu konuda tecrübesi ve fikri olanlar paylaşırlarsa minnettar kalırım.

    Belki saçma bir cevap olacak ama
    vites değiştirirken frene basmanız gerekiyor.
    Basıyor musunuz?

    Evet frene basılı iken vites kolu N'den R'ye gelmiyor. Adeta takılı kalıyor N'de. Bu arada N , en soldaki göstergede yanınp sönmeye başlıyor. Enteresan olan şey, orta paneldeki gostergede aracın ön sensörlerinin de öndeki araca, duvara ya da ne varsa ona yaklaşıyoruz gibi algılaması oluyor. Aracı tekrar çalıştırmak, aynı hareketi bir kaç defa tekrarlamak gibi belli belirsiz çabalar sonucunda araç geri vitesi alıyor...

    Beyin arızası olabilir. Buradan çözüme ulaşabileceğiniz bir sorun değil. Maalesef ciddi ve masraf çıkartabilecek bir problem gibi görünüyor. En yakın citroen özel servisine baktırmanızı öneriyorum.
    İstanbul Atatürk Oto Sanayi Paris Oto önerebilirim.

    Haklısınız aracın vites kolunun geri vitese bir türlü geçmemesi, buna mukabil öndeki nesneyi algılayarak orta konsolda daha fazla yaklaşılmaması için uyarı vermesi beyin ile ilgili olabilir. Tavsiyeniz için çok teşekkür ederim. Servise götürmemiz gerekecek galiba.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esatemrah

    quote:

    Orijinalden alıntı: Randor1

    quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Randor1

    Herkese merhabalar, hayırlı Ramazanlar
    Citroen C4 otomatik(yarı otomatik) aracımızı gecen hafta aldık. Ancak bir sorun yaşıyoruz. Aracı çalıştırıp geri vitese takmak istediğimizde vites kolu bir türlü ileri gitmiyor. Ekranda N yanıp sönüyor. Ayrıca ön park sensörü öndeki nesneleri algılıyor. Yani araç geri gitmek istediğimiz halde ileri gidiyoruz gibi tepki veriyor. Aracı stop edip tekrar çalıştırmak da işe yaramıyor. Son son nedense araç bizi anlıyor ve vites kolu yerine oturuyor, biz de geri geri gidebiliyoruz. Ama bir hayli uğraştıktan sonra.
    Bu konuda tecrübesi ve fikri olanlar paylaşırlarsa minnettar kalırım.

    Belki saçma bir cevap olacak ama
    vites değiştirirken frene basmanız gerekiyor.
    Basıyor musunuz?

    Evet frene basılı iken vites kolu N'den R'ye gelmiyor. Adeta takılı kalıyor N'de. Bu arada N , en soldaki göstergede yanınp sönmeye başlıyor. Enteresan olan şey, orta paneldeki gostergede aracın ön sensörlerinin de öndeki araca, duvara ya da ne varsa ona yaklaşıyoruz gibi algılaması oluyor. Aracı tekrar çalıştırmak, aynı hareketi bir kaç defa tekrarlamak gibi belli belirsiz çabalar sonucunda araç geri vitesi alıyor...

    Dostum aracın kaç model öncelikle onu bilmek gerek ve arkadaşın dediği gibi gerçekten masraflı olabilecek bir sorun eğer ankarada işsen öncelikle benim tanıdığım bir yetkili servis ustası ver ve türkiyede de en iyilerdendir en azından sonrun hakkında birşeyler öğrenebiliriz.

    Araç 2012 model. Aslında sorun ortaya çıktığında aracı teslim alalı bir hafta bile olmamıştı. Servisi telefonla aradığınmda arıza uyarısı verip vermediğini sordular. Sonra getirmemizi istediler. Götüreceğiz başka çare yok. İlginize teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CoMiSeR


    işçilik için ne aldılar acaba?

    İşçilik için bir şey almadılar o ara dört amortisörü de değiştirmiştim amortisörlerin yanında ara yatakları da verdim eskilerin yerine bunları tak diye eli değmişken taktı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Randor1

    quote:

    Orijinalden alıntı: esatemrah

    quote:

    Orijinalden alıntı: Randor1

    quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam


    quote:

    Orijinalden alıntı: Randor1

    Herkese merhabalar, hayırlı Ramazanlar
    Citroen C4 otomatik(yarı otomatik) aracımızı gecen hafta aldık. Ancak bir sorun yaşıyoruz. Aracı çalıştırıp geri vitese takmak istediğimizde vites kolu bir türlü ileri gitmiyor. Ekranda N yanıp sönüyor. Ayrıca ön park sensörü öndeki nesneleri algılıyor. Yani araç geri gitmek istediğimiz halde ileri gidiyoruz gibi tepki veriyor. Aracı stop edip tekrar çalıştırmak da işe yaramıyor. Son son nedense araç bizi anlıyor ve vites kolu yerine oturuyor, biz de geri geri gidebiliyoruz. Ama bir hayli uğraştıktan sonra.
    Bu konuda tecrübesi ve fikri olanlar paylaşırlarsa minnettar kalırım.

    Belki saçma bir cevap olacak ama
    vites değiştirirken frene basmanız gerekiyor.
    Basıyor musunuz?

    Evet frene basılı iken vites kolu N'den R'ye gelmiyor. Adeta takılı kalıyor N'de. Bu arada N , en soldaki göstergede yanınp sönmeye başlıyor. Enteresan olan şey, orta paneldeki gostergede aracın ön sensörlerinin de öndeki araca, duvara ya da ne varsa ona yaklaşıyoruz gibi algılaması oluyor. Aracı tekrar çalıştırmak, aynı hareketi bir kaç defa tekrarlamak gibi belli belirsiz çabalar sonucunda araç geri vitesi alıyor...

    Dostum aracın kaç model öncelikle onu bilmek gerek ve arkadaşın dediği gibi gerçekten masraflı olabilecek bir sorun eğer ankarada işsen öncelikle benim tanıdığım bir yetkili servis ustası ver ve türkiyede de en iyilerdendir en azından sonrun hakkında birşeyler öğrenebiliriz.

    Araç 2012 model. Aslında sorun ortaya çıktığında aracı teslim alalı bir hafta bile olmamıştı. Servisi telefonla aradığınmda arıza uyarısı verip vermediğini sordular. Sonra getirmemizi istediler. Götüreceğiz başka çare yok. İlginize teşekkür ederim.

    dostum eğer ankarada isen OTOSAY dışında bir servise sakın götürme yeter:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: semih kaptan

    ben yavaş yavaş soğuyorum bu citroenden..daha önce pejo partner vardı.illallah etmiştim .demekki bunlarda aynı...vazgeçtim almıyacağım zaten çok pahalı

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar merhaba;

    Bende uzun zamandır C4 ile ilgileniyorum, kısmetse 2 - 3 aya kadar bir tane almak istiyorum.

    Geçenlerde bir arkadaşımın C4'ünü sordum kaça bırakırsın diye 2006 model 1.6 HDI SX 175.000 KM'de bir kaç yerinde lokal boya ve sanırım daha önceden çok olmasada hasar kaydı var, fren balatalarını değiştirmiş ve bana 22.000 TL fiyat biçti ama açıkçası 20.000 TL'den fazla vermem diye düşünüyorum.

    Sizce istediği fiyat normal mi?

    Birde benim için benzinli, lpg'li veya Dizel olup olmaması önemli değil çünkü çok kilometre yapmayacağım yani yılda 10.000-12.000 arası ancak yaparım.

    Açıkçası çıkabileceğim maksimum rakam 20.500-21.000 arası, sizce bu rakama iyi bir araç bulabilir miyim?

    İnternetteki balon rakamlardan yola çıkarak tabii söylüyorum daha pazardan araştırmadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: becoli

    Arkadaşlar merhaba;

    Bende uzun zamandır C4 ile ilgileniyorum, kısmetse 2 - 3 aya kadar bir tane almak istiyorum.

    Geçenlerde bir arkadaşımın C4'ünü sordum kaça bırakırsın diye 2006 model 1.6 HDI SX 175.000 KM'de bir kaç yerinde lokal boya ve sanırım daha önceden çok olmasada hasar kaydı var, fren balatalarını değiştirmiş ve bana 22.000 TL fiyat biçti ama açıkçası 20.000 TL'den fazla vermem diye düşünüyorum.

    Sizce istediği fiyat normal mi?

    Birde benim için benzinli, lpg'li veya Dizel olup olmaması önemli değil çünkü çok kilometre yapmayacağım yani yılda 10.000-12.000 arası ancak yaparım.

    Açıkçası çıkabileceğim maksimum rakam 20.500-21.000 arası, sizce bu rakama iyi bir araç bulabilir miyim?

    İnternetteki balon rakamlardan yola çıkarak tabii söylüyorum daha pazardan araştırmadım.

    2005-2006 modeller kronik problemli.
    2007 ve üzeri almalısınız.
    dizel otomatik tavsiye ederiz.
    lpg çok yakıyor citroen dizel motorlarında iyidir.
    dizel 110 beygir lpg li 110 beygire göre çok daha kuvvetli bir motor.
    bunun için ben 2007 model 1.6 hdi mcp sx aldım 2011 aralıkta 25.000tl ye
    150.000 km de değişensiz kazasız.
    sizin arkadaşın aracı iyi değil almayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam


    quote:

    Orijinalden alıntı: becoli

    Arkadaşlar merhaba;

    Bende uzun zamandır C4 ile ilgileniyorum, kısmetse 2 - 3 aya kadar bir tane almak istiyorum.

    Geçenlerde bir arkadaşımın C4'ünü sordum kaça bırakırsın diye 2006 model 1.6 HDI SX 175.000 KM'de bir kaç yerinde lokal boya ve sanırım daha önceden çok olmasada hasar kaydı var, fren balatalarını değiştirmiş ve bana 22.000 TL fiyat biçti ama açıkçası 20.000 TL'den fazla vermem diye düşünüyorum.

    Sizce istediği fiyat normal mi?

    Birde benim için benzinli, lpg'li veya Dizel olup olmaması önemli değil çünkü çok kilometre yapmayacağım yani yılda 10.000-12.000 arası ancak yaparım.

    Açıkçası çıkabileceğim maksimum rakam 20.500-21.000 arası, sizce bu rakama iyi bir araç bulabilir miyim?

    İnternetteki balon rakamlardan yola çıkarak tabii söylüyorum daha pazardan araştırmadım.

    2005-2006 modeller kronik problemli.
    2007 ve üzeri almalısınız.
    dizel otomatik tavsiye ederiz.
    lpg çok yakıyor citroen dizel motorlarında iyidir.
    dizel 110 beygir lpg li 110 beygire göre çok daha kuvvetli bir motor.
    bunun için ben 2007 model 1.6 hdi mcp sx aldım 2011 aralıkta 25.000tl ye
    150.000 km de değişensiz kazasız.
    sizin arkadaşın aracı iyi değil almayın.

    LPG de çok yakmıyor kardeş bendeki araç 1.4 sx uzun yolda km de 0,167 tl yakıyor.
    Ben bir depo ile sias kayseri arası gidip geliyorum üzerine birazda geziyorum şehir içi. Hatta gezmesem komple uzun yolda kullansam 500 km yi rahat deviririm. Üztelik 120-130 km arası hızla gidiyorum 90 la gitsem yani o kadar kassam olayı 550 km yi çok rahat devireceğime inanıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78

    quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam


    quote:

    Orijinalden alıntı: becoli

    Arkadaşlar merhaba;

    Bende uzun zamandır C4 ile ilgileniyorum, kısmetse 2 - 3 aya kadar bir tane almak istiyorum.

    Geçenlerde bir arkadaşımın C4'ünü sordum kaça bırakırsın diye 2006 model 1.6 HDI SX 175.000 KM'de bir kaç yerinde lokal boya ve sanırım daha önceden çok olmasada hasar kaydı var, fren balatalarını değiştirmiş ve bana 22.000 TL fiyat biçti ama açıkçası 20.000 TL'den fazla vermem diye düşünüyorum.

    Sizce istediği fiyat normal mi?

    Birde benim için benzinli, lpg'li veya Dizel olup olmaması önemli değil çünkü çok kilometre yapmayacağım yani yılda 10.000-12.000 arası ancak yaparım.

    Açıkçası çıkabileceğim maksimum rakam 20.500-21.000 arası, sizce bu rakama iyi bir araç bulabilir miyim?

    İnternetteki balon rakamlardan yola çıkarak tabii söylüyorum daha pazardan araştırmadım.

    2005-2006 modeller kronik problemli.
    2007 ve üzeri almalısınız.
    dizel otomatik tavsiye ederiz.
    lpg çok yakıyor citroen dizel motorlarında iyidir.
    dizel 110 beygir lpg li 110 beygire göre çok daha kuvvetli bir motor.
    bunun için ben 2007 model 1.6 hdi mcp sx aldım 2011 aralıkta 25.000tl ye
    150.000 km de değişensiz kazasız.
    sizin arkadaşın aracı iyi değil almayın.

    LPG de çok yakmıyor kardeş bendeki araç 1.4 sx uzun yolda km de 0,167 tl yakıyor.
    Ben bir depo ile sias kayseri arası gidip geliyorum üzerine birazda geziyorum şehir içi. Hatta gezmesem komple uzun yolda kullansam 500 km yi rahat deviririm. Üztelik 120-130 km arası hızla gidiyorum 90 la gitsem yani o kadar kassam olayı 550 km yi çok rahat devireceğime inanıyorum.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar merabalar..
    uzun zamandır 2. el araç almak için araştırmalar yapıyorum. bir türlü karar veremedim. C4le ilgili yorumları okuyunca kafama yattı 2007-2008 modeller için ne düşünüyorsunuz? Fiyat olarak uygunu nedir? Dizel veya benzinli? Arka koltukların dik olması çok fazla sorun teşkil ediyor mu? Bir de 2012 modeli için yorumlarınızı merak ediyorum. Yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar. Şimdiden teşekkürler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cooger062011 -- 4 Ağustos 2012; 0:12:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cooger062011

    Arkadaşlar merabalar..
    uzun zamandır 2. el araç almak için araştırmalar yapıyorum. bir türlü karar veremedim. C4le ilgili yorumları okuyunca kafama yattı 2007-2008 modeller için ne düşünüyorsunuz? Fiyat olarak uygunu nedir? Dizel veya benzinli? Arka koltukların dik olması çok fazla sorun teşkil ediyor mu? Bir de 2012 modeli için yorumlarınızı merak ediyorum. Yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar. Şimdiden teşekkürler..

    2012 ler eski C4 lere benzemiyor bütün sorunlar sanki halledilmiş gibi her bakımdan farklı.
    Ben satıyorum ayrıca 1.4 Sx aracımı 21-25 arası gidiyor piyasa şu anda benim araçta. LPG li dir ve de bayağı yol yapar 120-130 la en az 450 km garanti 90 la kasarsan da 500 km yi çok rahat devirirsin bir depo LPG ile. Düşünürsen irtibata geçelim kardeş. Yalnız 2006 model dir beyazdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78

    quote:

    Orijinalden alıntı: cooger062011

    Arkadaşlar merabalar..
    uzun zamandır 2. el araç almak için araştırmalar yapıyorum. bir türlü karar veremedim. C4le ilgili yorumları okuyunca kafama yattı 2007-2008 modeller için ne düşünüyorsunuz? Fiyat olarak uygunu nedir? Dizel veya benzinli? Arka koltukların dik olması çok fazla sorun teşkil ediyor mu? Bir de 2012 modeli için yorumlarınızı merak ediyorum. Yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar. Şimdiden teşekkürler..

    2012 ler eski C4 lere benzemiyor bütün sorunlar sanki halledilmiş gibi her bakımdan farklı.
    Ben satıyorum ayrıca 1.4 Sx aracımı 21-25 arası gidiyor piyasa şu anda benim araçta. LPG li dir ve de bayağı yol yapar 120-130 la en az 450 km garanti 90 la kasarsan da 500 km yi çok rahat devirirsin bir depo LPG ile. Düşünürsen irtibata geçelim kardeş. Yalnız 2006 model dir beyazdır.

    Alıntıları Göster
    2012 ler eski C4 lere benzemiyor bütün sorunlar sanki halledilmiş gibi her bakımdan farklı.
    Ben satıyorum ayrıca 1.4 Sx aracımı 21-25 arası gidiyor piyasa şu anda benim araçta. LPG li dir ve de bayağı yol yapar 120-130 la en az 450 km garanti 90 la kasarsan da 500 km yi çok rahat devirirsin bir depo LPG ile. Düşünürsen irtibata geçelim kardeş. Yalnız 2006 model dir beyazdır.

    1.4 motor performansı nasıl? Beygir ve tork değerleri nelerdir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78

    quote:

    Orijinalden alıntı: cooger062011

    Arkadaşlar merabalar..
    uzun zamandır 2. el araç almak için araştırmalar yapıyorum. bir türlü karar veremedim. C4le ilgili yorumları okuyunca kafama yattı 2007-2008 modeller için ne düşünüyorsunuz? Fiyat olarak uygunu nedir? Dizel veya benzinli? Arka koltukların dik olması çok fazla sorun teşkil ediyor mu? Bir de 2012 modeli için yorumlarınızı merak ediyorum. Yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar. Şimdiden teşekkürler..

    2012 ler eski C4 lere benzemiyor bütün sorunlar sanki halledilmiş gibi her bakımdan farklı.
    Ben satıyorum ayrıca 1.4 Sx aracımı 21-25 arası gidiyor piyasa şu anda benim araçta. LPG li dir ve de bayağı yol yapar 120-130 la en az 450 km garanti 90 la kasarsan da 500 km yi çok rahat devirirsin bir depo LPG ile. Düşünürsen irtibata geçelim kardeş. Yalnız 2006 model dir beyazdır.

    Alıntıları Göster
    Herkese merhabalar,

    Geçenlerde 2012 model citroen c4'te (otomatik) yaşadığımız problemi paylaşmıştım. Park halinde iken aracın önü bir nesneye (araca, duvara, ağaca vs) yakın ise aracı çalıştırıp geri vitese takmak istediğmizde, vites kolunu bir türlü geri pozisyonuna alamadığımızı, ön sol göstergede araç boşta iken görünen N harfinin yuvarlak bir daire içinde yanınp sönmeye başladığını belirtmiştim. Bugun aracaı Ankara'da Otosay'a götürdük. Baktılar, bilgisayarda yazılımı güncellediler ama bir problem bulamadıkklarını söylediler. Son durum bu.

    Bu arada aracın ön kaputuna 60 ya da 80 cm lik film koruma yaptırmak istiyorum. Fiyatlar hakkında bilgisi olan var mıdır acaba?




  • 
Sayfa: önceki 266267268269270
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.