Şimdi Ara

Citroen C4 1.2 130hp EAT6 Confort Tekno Plus izlenimlerim (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
0
Favori
2.671
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    Ah be üstadım deşmeyin yaramı önümüzdeki 1-2 yıl içerisinde mümkün görünmüyor, daha yeni ev aldım, tekrar araba borcuna giremem.Bazen 1.6 thp alasım geliyor gerçi ama o da yakıt olarak üzer mi diye düşünüyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    3 yıla patates olup elektronik arıza vermeye başlar merak etmeyin..

    Amacı ne bu mesajın ?
  • manner34 M kullanıcısına yanıt
    Aile boyu citroencisiniz yani kardeş c5 ortası sabit direksiyonu ile ilgili ne düşünüyorsunuz? Kullanımı kolay mı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    3 yıla patates olup elektronik arıza vermeye başlar merak etmeyin..

    Amacı ne bu mesajın ?

    2015 model 301 imiz 15 bin km de arıza vermeye başlamıştı sattık. Satarken bir de sağ amortisör patlak olduğunu öğrendik hiç şaşırmadık.. Fransız a tövbe edip gittik gene fransız aldık o ayrı konu Baba işte napcan söz geçiremiyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hemide kamanlı H kullanıcısına yanıt
    Allah kolaylık versin hocam. Ben 508 THP kullandım makyajsız kasa tam otomatik. Ankara şehir içi 30-35 km/s ortalama hızlarda tatlı sert kullanımda 9.5-11 litre arası geziyordu.

    Ağır kasa, eski nesil motor ve eski nesil şanzıman ile böyle bir tablo var.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hemide kamanlı H kullanıcısına yanıt
    Oyle tabi gonul hep yenisini istiyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • rbcntechnic R kullanıcısına yanıt
    Bu iş cidden şans işi buna yürekten inanıyorum.15.000 kmde bir araçta bu tip sıkıntıların olmaması gerek, sizi bulmuş..Şubat ayında Ankara Otosayda 500000 kmde c5 gördüm 2005 veya 2006 modeldi, sahibi ile de konuştum periyodik bakımları hariç kuruş masraf etmedim dedi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic


    quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    3 yıla patates olup elektronik arıza vermeye başlar merak etmeyin..

    Amacı ne bu mesajın ?

    2015 model 301 imiz 15 bin km de arıza vermeye başlamıştı sattık. Satarken bir de sağ amortisör patlak olduğunu öğrendik hiç şaşırmadık.. Fransız a tövbe edip gittik gene fransız aldık o ayrı konu Baba işte napcan söz geçiremiyoruz

    Şirkette C-Elysee kullanıyoruz,araba 2015 Temmuzdan 2016 Eylüle 50 bin km yol yaptı.14 ayda 50 bin km yaptı ve kullanıldığı yolları görseniz dersiniz ki yazık bu arabaya.

    Hala ilk günkü gibi ses falan yok,3 bakıma girdi,sadece yağ,su,filtreler değişti.Artı olarak ön fren balataları değişti o kadar.Tek sıkıntısı son 10 bin km'dir düşük hızlarda fren yaparken ön balatalardan ıslık sesi peydah oldu.O da olsun artık.

    301 sizin şanssızlığınız açıkçası hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • c sınıfı araçlarda hep bi güçlü dizel 120hp civarı bir de baz donanıma güçsüz dizel motor koyarlar 90 hp civarı, bu 90 hplik motorun torku genelde 230 civarında bırakılır daha yukarı gitmez, psa grubu 1.2 benzinli motordan bu torku almış, yanına da vergi avantajını koymuş dizel vs benzinli savaşında tr şartları için şimdilik en iyi benzinli motoru yapmış, aracın performansı çok iyi, bagajı 408 lt, şanzımanı harika, benim c4 60bin km oldu Allah'a şükür bakımları dışında servise götürtmedi
  • Belki araçla alakasız ama, İlkokul ve lise yıllarımda bir ahbabımızın hidropnömatik süspansiyonlu 2.0 HDİ Citroen C5'in de çokça seyahat etmiştim. Aracın içinde bir şey hissetmiyorsunuz, taki başka standart süspansiyonlu bir araca binene kadar. Tabi onlarda çok daha fazla şey hissediyorum. Elbette olumlu yönde değildi .Araca gelirsek C4'ün üçüncü nesli gün sayıyor, eli kulağında. Bu yüzden bu aralar mevcut stoklarda hayli indirim olması lazım diye düşünüyorum. Muhtemelen o da EMP2 platformunda yükselecek ve yüksek ihtimal hafifleyip, kalitesi artacaktır. Yeni C4 çok ses getirecek, zira kardeşi 308'in yılın otomobili seçilmesi de buna bir işaret olsa gerek.. Aracınız hayırlı olsun.






    Edit; Umarım fiyat konusunda Peugeot'a göre daha makul davranırlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Batman_Begins -- 5 Eylül 2016; 19:11:50 >




  • Hayırlı olsun,kazasız belasız kullanın.Almayı düşünenler için referans olabilecek bir konu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dentul kullanıcısına yanıt
    Sağolun daha iyisi sizlerin olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fransız tenekesi, 2 yıla çöp.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • drdrizzt D kullanıcısına yanıt
    Ölü taklidi yapın gider beyler. O bir fukara golfçü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • entigin E kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.Vallahi aklımdan o kadar çok araç geçiyor ki,Sonrasında düşünüyorum,En güzeli elimdekinin kıymetini bilip mümkün olduğunca emektar statüsüne dahil edeyim diyorum.Kısacası şu an elimde ki araç bana en güzel gözüken oluyor kafa bir anda çark edip dank edince.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Bu B5 Passat'ın olayını ben de anlamadım. İki komşumda var, ikisinde de güneş yanıkları, kapı kolları ve trim soyulmaları, trim sesleri, periyodik bozulan cam motorları, kapıların menteşelerinin sürekli gevşeyip kapıları kastırması vs. eksik olmuyor.

    Bi an önce kurtulup emin ellere dönün hocam siz

    3 sene vag grubu kullandim.

    1. Cam motorlari, plastik braketleri ve halatlari nedeniyle on iki kapi sistemi defalarca sokuldu. 1 keresinde kapanmayan cam nedeniyle sofor cami tamemen acik sekilde otoyolda yuksek hizlarda 100 km yol yapmak zorunda kaldim.

    2. On takim fisekleri. Bu fiseklerin bosalmasi. Kisin soguk havalarda kasislere girince gaaaarrrccc guuuurrrrcccc seklinde utanc verici sesler. Yeni orjinal fisek taktirirsin 10 bin kilometre sonra yine bosalmaya baslar.

    3. Induksiyon bobinleri. 20-30 binde bir mutlaka bir bobin gider. Bremi marka en kalitelisi. 60 binden fazla gittigini gormedim. Tanesi 80 lira. Bagajda iki tane yedek tasiyordum. Motor silkelemeye baslayinca deneme yanilma yoluyla patlak olani bulup degistirip yola devam ediyordum. Bir bayram sabahi yolda birakti. Istanbulda bayramin birinci gunu bobin aratmisti lanet etmistim.

    3. EGR. Fisini cektim rahat ettim. Surekli arizada kafasina gore keyfi gelince calisiyor ...evenk.

    4. Gaz kelebegi. Pislik miknatisi. Orjinal hava filtresi kullanirisn ama butun pisligi ustunde toplar. Rolantide dalgalanma yapar hattanbazen takili kalir.

    5. Arka cam fiskiyesi hortumu. Havalar don yaptimi icindeki su donar taaa akunun altindan gecen hortum atar. Arka cami yikamaya calisirsin arabanin altindan sarrr surrrr sular akar. Oyle pis bir yerdedir ki yerine takmak olumlerden olum begenmek.

    6. Bir vag aracinda ariza lambasi yaniyorsa sorun yoktur. Ariza lambasi yanmiyorsa ariza lambasinin ampulu patlamistir.


    Ben ne yaptim? 2011 makyajli 308 aldim. 106 bin km'yi gectim Allaha sukurler olsun bakimlardan baska bir sey yaptirmadim. Tek elestirecegim yani bozuk yollarda trim sesi. O da helali hos olsun. Kafam inanilmaz rahat. Herkese vw araclari ile mutluluklar diliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    2000 model 224 binde alıp 1.5 yıl sonra 260 binde sattığım 1.8T Passat'ım sonradan öğrendim ki 100bin+100bin km düşürülmüş. Kapı kollarının ahşap kaplamasının çatlağı bozuk yollardaki göğüs tıkırtısı dışında sorun yaşamadım. Araçta güneş yanığı da yoktu ve ben alırken expertizde 142ps çıkan motor ben satarken de 141 çıkmıştı. 450 bindeki motorun hala sıfır bir çok arabaya taş çıkartacak olması bile başlı başına bir tercih sebebi. 230-240 km'ye gık demeden çıkardı. 120yle giderken gazı yapıştırınca önü kalkardı hey gidi günler.

    Kaldı ki ben 5w/40 yağı 17bin km kullandıktan sonra soğuk memlekete geldiğim için 0w/40 yağa geçtim ve aracımın yağ eksiltmesi de piyano kapağındaki kaçaktan dolayı 6-7bin km'de 1 litreden biraz azdı.


    Şu an 2012 Fluence'e biniyorum. Emin olun 2000 model Passatımı mumla arıyorum.
  • oguzhanc64 kullanıcısına yanıt
    D sınıfı passattan; c sınıfının en dandiklerinden olan fransız boş paket bir araca geçmek hem de bu araç reno Allah yardımcınız olsun

    B5 passattaki sağlamlık hissini renodan sadece laguna 3 den alabildim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu araç ikinci elde 60000 değer mi sizce? Yakıt tan korkuyorum. C3 dizel den sonra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sevozgur kullanıcısına yanıt
    Önceliğin yakıtsa alma ama diğer herşey için alabilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.